Επίσκεψη στο Μουσείο Καρέλια

Στις 17 Ιανουαρίου οι μαθητές του Στ2 επισκέφτηκαν την  Συλλογή Ελληνικών Ενδυμασιών “Βικτώρια Καρέλια”.

Αποτελεί έναν βιωματικό εκθεσιακό χώρο, μία ευρηματική θεματική παρουσίαση,
ένα σύγχρονο μοντέλο ξενάγησης. Εκπόνησαν ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα σχετικό με το μάθημα της ιστορίας τους που αφορά την Ελληνική επανάσταση του 1821. Ήταν ένα γοητευτικό ταξίδι στον πολιτισμό, στην αισθητική και στην

 » Διαβάστε όλο το άρθρο

Επίσκεψη στο Αγροτικό Λαογραφικό Μουσείο

Μια όμορφη εμπειρία έζησαν τα παιδιά της Α και Β τάξης του σχολείου μας με την επίσκεψη τους  στο Αγροτικό Λαογραφικό Μουσείο που βρίσκεται στο πάρκο  του ΟΣΕ. Μέσα από  την υπέροχη ξενάγηση του κ. Νίκου Κισκήρα  έκαναν ένα όμορφο ταξίδι στο παρελθόν μαθαίνοντας για ξεχασμένα αντικείμενα που έχουν πάψει πολλά χρόνια να χρησιμοποιούνται.

 » Διαβάστε όλο το άρθρο