Επίσκεψη στο Μουσείο Καρέλια
Στις 17 Ιανουαρίου οι μαθητές του Στ2 επισκέφτηκαν την Συλλογή Ελληνικών Ενδυμασιών “Βικτώρια Καρέλια”.
Στις 17 Ιανουαρίου οι μαθητές του Στ2 επισκέφτηκαν την Συλλογή Ελληνικών Ενδυμασιών “Βικτώρια Καρέλια”.
Μια όμορφη εμπειρία έζησαν τα παιδιά της Α και Β τάξης του σχολείου μας με την επίσκεψη τους στο Αγροτικό Λαογραφικό Μουσείο που βρίσκεται στο πάρκο του ΟΣΕ. Μέσα από την υπέροχη ξενάγηση του κ. Νίκου Κισκήρα έκαναν ένα όμορφο ταξίδι στο παρελθόν μαθαίνοντας για ξεχασμένα αντικείμενα που έχουν πάψει πολλά χρόνια να χρησιμοποιούνται.