Eκπαιδευτική επίσκεψη στο Περιφερειακό φυτώριο Ν.Αιγαίου
Με αφορμή το περιβαλλοντικό πρόγραμμα του ΚΠΕ Πεταλουδών ” Καλλιεργώντας ένα νέο μέλλον” σχετικά με τα φυτά, τους σπόρους και την ανάπτυξη τους τα παιδιά του Νηπ/γείου μας είχαν την ευκαιρία να επισκεφτούν το περιφερειακό φυτώριο Ν. Αιγαίου , να δουν από κοντά σπόρους ,να μυρίσουν αρωματικά φυτά, όπως η λεβάντα, ο βασιλικός, δεντρολίβανο ,δυόσμος , αλλά και να μάθουν περισσότερες πληροφορίες για τα φυτά τους καρπούς τους και την ανάπτυξη τους. Είχαν την δυνατότητα να παρατηρήσουν τα μέρη του φυτού ,φύλλα και τους σπόρους του μέσα από μεγεθυντικούς φακούς και μέσα από μικροσκόπια. Επίσης περπάτησαν στους διαδρόμους του θερμοκηπίου όπου παρατήρησαν δέντρα και καρπούς όπως η πορτοκαλιά, η λεμονιά ,ελαιόδεντρα, ευκάλυπτο και να συζητήσουν με τον κο Νίκο τον γεωπόνο. Τον οποίο ευχαριστούμε θερμά για την άψογη παρουσίαση και ξενάγηση στους μικρούς μας μαθητές.
Τα παιδιά σε ομάδες βλέπουν τα αρωματικά φυτά και τα μυρίζουν και έπειτα χρησιμοποιούν τον μεγεθυντικό φακό για να παρατηρήσουν τα μέρη του φυτού και τους σπόρους του.
Έπειτα σε ομάδες παρατηρούν μέσα απο μικροσκόπιο την ανάπτυξη του φυτού .
Μετά προχωράμε μέσα στο χώρο φύτευσης και ποτίσματος όπου ο κος Νίκος μας εξηγεί πως φυτεύουν τα φυτά , τι χώμα χρησιμοποιούν ,πως τα ποτίζουν και τα φροντίζουν ώστε να αναπτυχθούν γρήγορα.
Περπατάμε μέσα στο θερμοκήπιο για να δούμε πως μεγαλώνουν τα δέντρα, και τι καρπούς μας δίνουν.
Τέλος περπατήσαμε στα χωράφια γύρω από το φυτώριο, παρατηρήσαμε από κοντά τη φύση, είδαμε πεύκα και κυπαρίσσια, που ο γεωπόνος μας είχε δείξει πρωτύτερα σε μικρά δεντρύλλια στο θερμοκήπιο. Είδαμε επίσης κλήματα, ελαιόδεντρα, μπήκαμε στον κήπο με τα πορτοκάλια, τα μανταρίνια, τα λεμόνια και τα γκρέιπφρουτ, δυστυχώς η ανομβρία έχει αφήσει έντονα τα σημάδια της. Ο γεωπόνος μας έκανε το χατήρι έκοψε πορτοκάλια από το δέντρο και τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν.
Η επίσκεψη μας στο φυτώριο Ρόδου ,τελείωσε με μια αναμνηστική φωτογραφία και με ένα δωράκι , αναμνηστική τσάντα απο τους υπεύθυνους του φυτωρίου .τους οποίους ευχαριστούμε ακόμη μια φορά για τη θερμή υποδοχή και ξενάγηση.



















