ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΟΝΕΩΝ
Ο νεοσύστατος Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων που δημιουργήθηκε πριν από ένα μήνα περίπου έχει αναλάβει συλλογικά, αλλά και μεμονωμένα από τα μέλη του, σημαντικές εργασίες στο νηπιαγωγείο, βοηθώντας όχι μόνο την βελτίωση της κτηριακής εικόνας του Ν/Γ, αλλά και στην λειτουργικότητά του. Γονείς βοήθησαν να πλυθούν οι κουρτίνες, να συντηρηθούν τα κλιματιστικά, να ξεβουλώσουν τις φραγμένες υδρορροές,ώστε να μην συσσωρεύονται τα νερά στην ταράτσα. Τοποθετήθηκε μεγάλη σημαία στην είσοδο του σχολείου μας. Επίσης συντηρήθηκαν οι Η/Υ του σχολείου από πατέρα-ηλεκτρονικό. Βάφτηκαν τα σκουριασμένα κάγκελα και τα πεζούλια στην είσοδο του του Ν/Γ. Οι εθελοντικές δράσεις συνεχίζονται και μας γεμίζουν χαρά και δύναμη να συνεχίσουμε για το καλύτερο….






