Την Παρασκευή 22 Μαρτίου 2024 στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου μας πραγματοποιήθηκε μια υπέροχη παράσταση από τους μαθητές των Γ2, Δ2, Ε2, με εμψυχώτριες τις δασκάλες Νίκη Κερασιώτη, Ιωάννα Κατσίρου, Αναστασία Γκίζα και τη μουσικό Αλέκα Αναστασίου. Οι μαθητές μας τίμησαν τους ήρωες της Ελληνικής Επανάστασης του 1821 και οι μικρές “Σουλιώτισσες” έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό!!!
Συγχαρητήρια σε όλους!!!





