Ημερίδα σκυταλοδρομίας πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 14 Μαρτίου 2024 στο Δημοτικό Στάδιο Χαλκίδας για τα Δημοτικά Σχολεία της Εύβοιας. 25 Σχολεία, μαθητές και μαθήτριες Ε’ και Στ’ τάξεων έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό. Το 21ο Δημοτικό Σχολείο Χαλκίδας είχε συμμετοχή στους 3 από τους 4 τελικούς, παρά λίγο και στον τέταρτο…και τα αγόρια της Στ’ τάξης κατέκτησαν το χάλκινο μετάλλιο 

Πολλά συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά μας και στη γυμνάστρια τους Μιχαέλα Ναλμπάντογλου που τα προετοίμασε 
Στους αγώνες παραβρέθηκαν ο Αντιδήμαρχος Αθλητισμού Γιάννης Νέζης και ο Σύμβουλος Φυσικής Αγωγής Αντώνης Χριστόδουλος. Συγχαρητήρια σε όλους, διοργανωτές, γυμναστές, μαθητές!!!


