Την Δευτέρα 11 Μαρτίου 2024 παρακολουθήσαμε την ενημερωτική ομιλία με θέμα: «Επικοινωνία στην Οικογένεια και Πρόληψη Ανεπιθύμητων Συμπεριφορών» που διοργάνωσε το σχολείο μας, στα πλαίσια της ευαισθητοποίησης για την ψυχοκοινωνική ανάπτυξη του παιδιού, στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου, με συντονίστρια την κ. Φραντζέσκα Αττινά-Ακριώτη, επιστημονικό στέλεχος – ψυχολόγο του Κέντρου Πρόληψης των εξαρτήσεων και προαγωγής της ψυχοκοινωνικής υγείας Π. Ε. Εύβοιας. Εκπαιδευτικοί και γονείς συζητήσαμε θέματα που απασχολούν την καθημερινότητα των παιδιών, την συμπεριφορά τους και πώς θέτουμε κανόνες, καλλιεργούμε τον σεβασμό και την αυτοεκτίμηση.
