Ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού – 6 Μαρτίου

Με αφορμή την 6η Μαρτίου που καθιερώθηκε ως η παγκόσμια ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού, στο σχολείο μας όλη την εβδομάδα πραγματοποιήθηκαν κάποιες δράσεις. Τα παιδιά παρακολούθησαν κάποια βίντεο με σχετικό περιεχόμενο τα οποία είχαν δημιουργηθεί από αλλά σχολεία και διαβάστηκαν κάποια λογοτεχνικά βιβλία. Με αυτό έναυσμα ξεκίνησε η συζήτηση για το συγκεκριμένο θέμα και δημιουργήθηκαν έργα και κολλάζ που τοιχοκολλήθηκαν ως καμπάνια ευαισθητοποίησης στο σχολείο μας. Τα παιδιά της έκτης τάξης έφτιαξαν συννεφόλεξα με τη βοήθεια της δασκάλας της Πληροφορικής και το Δ2 βρήκε ένα σύνθημα με το οποίο τα συνόδεψε. Το Γ1 με αφορμή την ιστορία του Όλιβερ Μπάτον έφτιαξε ατομικές αφίσες ευαισθητοποίησης ενάντια στον σχολικό εκφοβισμό. Το Β2 έκανε ομαδική εργασία (σημαίες και κολλάζ) που καταδεικνύουν τα αρνητικά συναισθήματα που προκαλεί ο εκφοβισμός. Το Ε1 ετοιμάζει το νέο τεύχος της εφημερίδας του που θα είναι αφιερωμένο στον σχολικό εκφοβισμό και θα κυκλοφορήσει προσεχώς.
Λέμε δυνατά:
ΌΧΙ στη βία…
ΝΑΙ στη φιλία!!!