Καλλιτεχνικές δημιουργίες των μαθητών μας που έγιναν στο μάθημα των Εικαστικών με τη βοήθεια και την καθοδήγηση της δασκάλας τους, κυρίας Πετρίνας Ραβιόλου, εκτέθηκαν και διακόσμησαν τους διαδρόμους του σχολείου μας! Συγχαρητήρια σε όλους τους καλλιτέχνες μας!
Αρχική » Χωρίς κατηγορία » Έργα μαθητών μας από το μάθημα των Εικαστικών



