Το νέο Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του Σχολείου, όπως αυτό προέκυψε από την ανασυγκρότηση / συμπλήρωση που πραγματοποιήθηκε στις 14/09/2025:
Πρόεδρος : Πανταζάτος Γεώργιος
Αντιπρόεδρος: Ευαγγέλου Φώτιος
Γραμματέας Α: Ολύμπου Ασπασία
Γραμματέας Β: Παπουτσή Μαρία
Ταμίας Α: Αθανασοπούλου Καλογιαννίδου Βασιλική
Ταμίας Β: Φανός Ζιώγας Αλέξανδρος
Μέλος : Συμεωνάκη Ιωάννα