Χριστούγεννα.
Χριστουγεννιάτικη περίοδος και οι κατασκευές έχουν την τιμητική τους.
Ακολουθούν δείγματα από κάποιες κατασκευές μας.



Κάρτες Χριστουγεννιάτικες στις οποίες τα παιδιά είχαν συμμετοχή ( κόβοντας, ζωγραφίζοντας , γράφοντας).





Χριστουγεννιάτικη περίοδος και οι κατασκευές έχουν την τιμητική τους.
Ακολουθούν δείγματα από κάποιες κατασκευές μας.



Κάρτες Χριστουγεννιάτικες στις οποίες τα παιδιά είχαν συμμετοχή ( κόβοντας, ζωγραφίζοντας , γράφοντας).





Τη Δευτέρα 8/12/2025 , στις 18:00, πραγματοποιήθηκε στο χώρο του Νηπιαγωγείου επιμόρφωτική συνάντηση από την ψυχολόγο- ψυχοθεραπεύτρια κ. Αμολοχίτου από το τμήμα Πρόνοιας του δήμου Ηρακλείου Αττικής.
Θέμα: Ανάπτυξη, όρια και αυτονομία κατά την προνηπιακή και νηπιακή ηλικία.
Αρχικά το θέμα αναλύθηκε από την ψυχολόγο και στη συνέχεια οι γονείς έθεσαν σχετικά ερωτήματα και κατέθεσαν τις δικές τους εμπειρίες και απόψεις.
Ευχαριστούμε πολύ την κα Αμολοχίτου για την εθελοντική συμμετοχή της και τους γονείς που μας τίμησαν με την παρουσία τους.
Από την θεματική ενότητα: Δημιουργώ και Καινοτομώ – Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία
Διαλέξαμε το πρόγραμμα: Αγωγή Σταδιοδρομίας – Γνωριμία με επαγγέλματα.
Τίτλος προγράμματος: Οι μικροί ερευνητές των επαγγελμάτων.
Κατά την πρωινή προσέλευση ένας μπαμπάς φορούσε την στολή του (στρατιωτικός) και τα παιδιά άρχισαν να ρωτούν ποια δουλειά κάνει ο μπαμπάς της Ε και φοράει αυτή τη στολή και γιατί είχε και αστεράκια στον ώμο, τι σημαίνουν τα αστεράκια και έτσι άρχισε η συζήτηση γύρω από τα επαγγέλματα. Αναφέραμε πως σε κάποια επαγγέλματα οι εργαζόμενοι φοράνε στολές που έχουν κάποια διακριτικά ανάλογα με το βαθμό που έχει κάποιος ενώ σε κάποια άλλα οι εργαζόμενοι φοράνε είτε ειδικές στολές είτε τα κανονικά τους ρούχα. Αφού αναφέραμε τα επαγγέλματα των γονέων των παιδιών φτιάξαμε το αλφάβητο των επαγγελμάτων.




Το θέμα είναι ήδη οικείο στα παιδιά καθώς στο πρώτο εργαστήριο δεξιοτήτων (περίοδος Οκτώβριος και Νοέμβριος 2025) μιλήσαμε για την ανάγκη αποδοχής της διαφορετικότητας και της ενσυναίσθησης που θα πρέπει να υπάρχει σε όλους τους κόλπους μιας αναπτυγμένης κοινωνίας απέναντι στα άτομα που για οποιοδήποτε λόγο μπορεί να παρουσιάζουν κάποια διαφορετική εικόνα στην εξωτερική τους εμφάνιση, στην ομιλία τους, στη συμπεριφορά τους γενικότερα.
Αφού μιλήσαμε στην τάξη για τα ΑΜΕΑ κατά τη διάρκεια του διαλείμματος τα παιδιά χωρίστηκαν σε ζευγάρια και εναλλάξ ο ένας υποδύονταν τον τυφλό και ο άλλος τον συνοδό του που τον βοηθούσε να φτάσει στον προορισμό του.






Παρακολουθήσαμε και το ακόλουθο βίντεο που μιλάει για τη διαφορετικότητα
Φτιάξαμε ομαδική εργασία με θέμα την παγκόσμια ημέρα αναπηρίας και γράψαμε λέξεις που σχετίζονται με τα άτομα που είναι ανάπηρα.






Βρισκόμαστε στην εποχή του φθινοπώρου και από καιρό επεξεργαζόμαστε το θέμα μιλώντας για τον καιρό που κάνει αυτή την εποχή, για τα πρωτοβρόχια και τη σπουδαιότητά τους για τις καλλιέργειες των αγροτών, για τον κύκλο του νερού, το μάζεμα της ελιάς, τον τρύγο, την σπορά και για τις ασχολίες των αγροτών. Ακολουθούν κάποιες από τις εργασίες μας σχετικά με αυτό το θέμα.



























Κατά το διάστημα Οκτωβρίου & Νοεμβρίου 2025 όπου επεξεργαζόμασταν την πρώτη θεματική ενότητα των εργαστηρίων δεξιοτήτων που αφορούσε τη διαφορετικότητα διαβάσαμε, εκτός των άλλων, τα παραμύθια με τους ακόλουθους τίτλους:
