Δημιουργούμε μαζί τον σχολικό μας κήπο!

Αγαπητοί γονείς/ κηδεμόνες,

Στα πλαίσια των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων από τη θεματική ενότητα «Φροντίζω το Περιβάλλον» και του περιβαλλοντικού προγράμματος με κοινό θέμα «Στο σχολικό κήπο εγώ, φυτεύω και δημιουργώ», σας προσκαλούμε να συμμετάσχετε σε μια ξεχωριστή δράση που θα πραγματοποιηθεί στον χώρο του σχολείου μας την Τρίτη 28 Απριλίου 2026 και ώρα 10:30.
Μικροί και μεγάλοι θα συνεργαστούμε για να δημιουργήσουμε τον σχολικό μας κήπο, φυτεύοντας λαχανικά και καλλιεργώντας παράλληλα την αγάπη για το περιβάλλον, τη συνεργασία και τη δημιουργικότητα.
Κάθε παιδί μπορεί να συνοδεύεται από έναν γονέα ή άλλο κηδεμόνα (παππού, γιαγιά, θεία, θείο κ.ά.).
Παρακαλούμε όσοι συμμετάσχετε να έχετε μαζί σας:
• Εργαλεία κηπουρικής (τσουγκράνα, φτυάρι, τσάπα κ.λπ.)
• Ένα φυτό λαχανικού από τις παρακάτω επιλογές:
o ντοματιά
o πιπεριά
o μελιτζανιά
o αγγουριά
o κολοκυθιά

Η δράση αναμένεται να διαρκέσει περίπου δύο ώρες, ενώ το πρόγραμμα του oλοήμερου τμήματος θα λειτουργήσει κανονικά.
Σας περιμένουμε με την καλή σας διάθεση, τα άνετα ρούχα σας και το χαμόγελό σας, για να δημιουργήσουμε όλοι μαζί έναν όμορφο σχολικό κήπο και μοναδικές αναμνήσεις για τα παιδιά μας!

Οι εκπαιδευτικοί του σχολείου

Έπαινος συμμετοχής: 13η Εκστρατεία ‘Μίλα Τώρα’ ενάντια στο Bullying 2026

Φετος το νηπιαγωγείο μας συμμετείχε  στην εκστρατεία ‘Μίλα Τώρα’ ενάντια στο Bullying που διοργανώθηκε απο τον Οργανισμό ‘Το Χαμόγελο του Παιδιού’’ για  13η χρονιά.

Μπορείτε να δείτε και την συμμετοχή μας εδώ.

Διαχείριση προβλημάτων συμπεριφοράς, όρια και κανόνες

Τα ζητήματα συμπεριφοράς αντιμετωπίστηκαν με συνέπεια και σεβασμό ξεκινώντας  από τη δημιουργία του συμβολαίου της τάξης, των συμφωνημένων μαζί με τα παιδιά κανόνων που υποστήριζαν την ασφαλή διαβίωση και συνύπαρξη όλων στο σχολικό πλαίσιο αλλά και δράσεων σε συνεργασία των εκπαιδευτικών του σχολείου και της ψυχολόγου.

  • Οι κανόνες της τάξης συζητήθηκαν και συμφωνήθηκαν μαζί με τα παιδιά μέσα από παιχνίδια και παιχνίδια ρόλων. Στη συνέχεια υπογράφηκαν από το σύνολο των παιδιών και των εκπαιδευτικών με ένα συμβόλαιο όπου όλοι συμφωνούσαμε να τους τηρούμε και να προσπαθούμε για το καλύτερο.

 

  • Με την συμβολή της ψυχολόγου πραγματοποιήθηκε δράση για τα σωματικά όρια του καθενός με ανάγνωση παραμυθιού, συζήτηση και αποτύπωση των σκέψεων των παιδιών με σχέδιο.

 

  • Σε συνέχεια της δράσης για τα σωματικά όρια παρουσιάστηκε σε μορφή power point η ιστορία «Όχι άλλα φιλιά!» και ακολούθησε συζήτηση .Τα παιδιά έπαιξαν παιχνίδια ρόλων με στόχο την εξοικείωση τους με τα όρια του σώματος , την έννοια της συγκατάθεσης, την διάκριση του ασφαλούς και μη ασφαλούς αγγίγματος.

 

  • Σχετικά με τις μη επιτρεπτές συμπεριφορές και τις αρνητικές συμπεριφορές απέναντι σε άλλους έγινε ανάγνωση του παραμυθιού «Ένας Νταής στο σχολείο» και παρουσίαση σεναρίων στο διαδραστικό πίνακα για επιτρεπτές και μη συμπεριφορές που μπορούν να πληγώσουν σωματικά ή και ψυχικά τους άλλους. Ακολούθησε συζήτηση και ελεύθερο σχέδιο από τα παιδιά.

 

  • Τα παιδιά από την αρχή της σχολικής χρονιάς αφού συζητήθηκαν οι κανόνες συμπεριφοράς και αποφασίστηκαν από κοινού για να είμαστε όλοι ασφαλείς και χαρούμενοι στο σχολείο, διδάχθηκαν και ένα τρόπο επίλυσης διαφωνιών και συγκρούσεων με ένα τρόπο που ενισχύει την αυτονόμηση και την δυνατότητα επίλυσης προβλήματος. Αφορά τα καρεκλάκια της συζήτησης όπου τα παιδιά εναλλάσσουν μεταξύ τους ρόλους του ακροατή και του ομιλητή.

 

  • Τέλος είναι πολύ σημαντικό το πλαίσιο κανόνων να υποστηρίζεται αμφίδρομα από την οικογένεια και το σχολείο, διότι είναι πολύ σημαντικό για την υγιή ανάπτυξη των παιδιών να υπάρχουν σταθερά όρια σε όλα τα περιβάλλοντα. Γι αυτό το λόγο διοργανώθηκε ενημερωτική συνάντηση με την ψυχολόγο του σχολείου προς τους γονείς και κηδεμόνες των παιδιών με θέμα «Η θέσπιση ορίων στην προσχολική ηλικία» και ακολούθησε μια εποικοδομητική συζήτηση με ανταλλαγή γνώσεων, απόψεων και προβληματισμών.

 

6 Μάρτη 2026-Πανελλήνια Ημέρα Κατά Της Ενδοσχολικής Βίας Και Του Εκφοβισμού

Με αφορμή την Πανελλήνια Ημέρα κατά του Σχολικού Εκφοβισμού, την Παρασκευή 6 Μαρτίου 2026 στο Νηπιαγωγείο μας πραγματοποιήθηκαν ποικίλες δράσεις με στόχο την ενημέρωση και την ευαισθητοποίηση των μικρών μαθητών.

Αρχικά, μέσα από προβολή μίας σχετικής με το θέμα ιστορίας συζητήσαμε για το φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού, τις μορφές που μπορεί να πάρει, καθώς και τα πρόσωπα που εμπλέκονται σε αυτό: το θύμα, τον θύτη και τους παρατηρητές, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στον σημαντικό ρόλο των τελευταίων.

Στη συνέχεια, οι μαθητές συμμετείχαν σε βιωματικά παιχνίδια, μέσα από τα οποία κατανόησαν με παιγνιώδη τρόπο τη σημασία της ενσυναίσθησης αλλά και τα συναισθηματικά τραύματα που μπορεί να προκαλέσει ο εκφοβισμός σε ένα παιδί.

Στο τέλος, τα παιδιά αποτύπωσαν τις σκέψεις και τα συναισθήματά τους μέσα από μία αφίσα που δημιούργησαν ομαδικά, αφού πρώτα εφάρμοσαν βιωματικά όλα όσα θα έβαζαν στην αφίσα μας- χαρταετό για τη δύναμη της φιλίας, στέλνοντας ένα δυνατό μήνυμα κατά του σχολικού εκφοβισμού.

Ήταν μια ιδιαίτερα ξεχωριστή και δημιουργική ημέρα, μέσα από την οποία οι μαθητές κατανόησαν τις συνέπειες του εκφοβισμού και τη σημασία του σεβασμού, της αποδοχής και της αλληλεγγύης μέσα στη σχολική κοινότητα.

 

Εγγραφές στο Νηπιαγωγείο για το σχολικό έτος 2026-2027

Eikona2

Σύμφωνα με την  εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας  οι αιτήσεις εγγραφών μαθητών/τριών στα νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2026-2027 θα πραγματοποιηθούν από 2 έως 23 Μαρτίου 2026.

Εγγραφές μετά την 23η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του/της Διευθυντή/ντριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

Συγκεκριμένα, εγγράφονται στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2026-27, μαθητές/τριες γεννημένοι/ες το 2022 και τα Νηπιαγωγεία υποχρεούνται να δεχτούν όλες τις αιτήσεις προνηπίων που έχουν γεννηθεί κατά τη διάρκεια του έτους αυτού.

Τα προνήπια που ήδη φοιτούν στο Νηπιαγωγείο εγγράφονται για την επόμενη χρονιά αυτεπάγγελτα, σύμφωνα με την παρ.5 του άρθρ.6 του Π.Δ.79/2017 (ΦΕΚ Α΄109).

Οι αιτήσεις εγγραφών θα πραγματοποιηθούν ηλεκτρονικά στο :

https://proti-eggrafi.services.gov.gr/

Οδηγίες για την ηλεκτρονική αίτηση εγγραφής στο νηπιαγωγείο μπορείτε να δείτε εδώ

Η αίτηση υποβάλλεται στο Νηπιαγωγείο που αντιστοιχεί στη διεύθυνση κατοικίας του παιδιού, σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας.

Τα γεωγραφικά όρια  του 1ου Νηπιαγωγείου Μεταμόρφωσης  έχουν  αναρτηθεί σε ηλεκτρονικό χάρτη στην ιστοσελίδα της ΔΙΠΕ Β΄ Αθήνας και μπορείτε να ενημερωθείτε  στον ακόλουθο σύνδεσμο:https://www.google.com/maps/d/viewer?mid=1i0y9d7FDcx4L85dNzqZ00EZlwLXdXAM&ll=38.06320003557367%2C23.760455753801157&z=17

Προσκόμιση δικαιολογητικών

Αφού γίνει δεκτή η αίτηση εγγραφή, θα  πρέπει να προσκομίσετε τα ακόλουθα δικαιολογητικά στο Νηπιαγωγείο, μετά από τηλεφωνική επικοινωνία με τη διεύθυνση του Νηπιαγωγείου και εντός της προθεσμίας (2 έως 23 Μαρτίου) :

α) Αίτηση προς το 1ο Νηπ/γείο Μετ/σης για εγγραφή του/της  μαθητή/τριας, υπογεγραμμένη και από τους δύο γονείς /κηδεμόνες που έχουν την επιμέλεια. Η αίτηση θα σας δοθεί στο Σχολείο .

β) Αποδεικτικό έγγραφο από το οποίο να διαπιστώνεται ρητά η διεύθυνση κατοικίας, κατά προτίμηση μισθωτήριο ή συμβόλαιο ιδιοκτησίας ή πρόσφατος λογαριασμός ΔΕΚΟ (ενδεικτικά λογαριασμός σταθερής τηλεφωνίας ή ηλεκτροδότησης ή ύδρευσης ή φυσικού αερίου), ή άλλο πρόσφατο δημόσιο έγγραφο)

γ) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή/τριας ( Α. Δ. Υ. Μ)

δ) Βιβλιάριο υγείας του/της μαθητή/τριας, ή άλλου στοιχείου, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών.

ε) Γνωμάτευση από ΚΕΔΑΣΥ, ή δημόσιο ιατροπαιδαγωγικό κέντρο ή άλλη αρμόδια δημόσια υπηρεσία, ΕΦΟΣΟΝ ΥΠΑΡΧΕΙ, σε περιπτώσεις μαθητών/τριών με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του/της μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ΕΕΑ.

στ) Υπεύθυνη Δήλωση του έτερου γονέα/κηδεμόνα με την οποία συναινεί στο αίτημα εγγραφής.

ζ) Σε περίπτωση διαζυγίου ή διάστασης Δικαστική απόφαση ή Ιδιωτικό Συμφωνητικό Επιμέλειας

η) Για τους αλλοδαπούς μαθητές/τριες που δε δύνανται να προσκομίσουν το Πιστοποιητικό Γέννησης, μπορούν να εγγραφούν με Ληξιαρχική Πράξη Γέννησης. Όλα τα δικαιολογητικά εγγραφής των αλλοδαπών μαθητών/τριών πρέπει να είναι επίσημα μεταφρασμένα είτε από την αρμόδια υπηρεσία του Υπουργείου Εξωτερικών, είτε από πιστοποιημένο δικηγόρο για το σκοπό αυτό.

θ) Βεβαίωση Φοίτησης από τον Διευθυντή/τρια των συστεγαζόμενων σχολικών μονάδων, εφόσον υπάρχει/ουν άλλο/α τέκνο/α που φοιτά/τούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα.

Προϋποθέσεις εγγραφής στο Ολοήμερο Τμήμα και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής

Στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα δύνανται να εγγράφονται οι μαθητές χωρίς προϋποθέσεις, σύμφωνα με όσα ορίζονται στη με αριθ. πρωτ. Φ7/124668/ΦΔ/Δ1/18-9-2020, σχετική εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ.

Προϋποθέσεις συμμετοχής μαθητών /τριών στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής (7:45-8:30):

  1. Στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής δικαίωμα συμμετοχής έχουν νήπια/προνήπια τα οποία είναι εγγεγραμμένα και φοιτούν στο προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα.
  2. Ο ελάχιστος αριθμός για τη λειτουργία του Τμήματος Πρόωρης Υποδοχής είναι τα 5 νήπια/προνήπια.
  3. Ο χρόνος προσέλευσης στο συγκεκριμένο τμήμα είναι 7:45-8:00.

Πρόωρη αποχώρηση προνηπίων/νηπίων από το Ολοήμερο Πρόγραμμα δεν προβλέπεται.

Επισημάνσεις

Η «αποδοχή» της αίτησης εγγραφής δεν συνεπάγεται απαραίτητη φοίτηση του νηπίου στη δηλωθείσα σχολική μονάδα.

Σε περιπτώσεις γονέων/κηδεμόνων που αδυνατούν να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής υπηρεσίας, η αίτηση μπορεί να γίνει με αυτοπρόσωπη παρουσία στο Νηπιαγωγείο μετά από τηλεφωνική επικοινωνία.

Ώρες επικοινωνίας για πληροφορίες και ραντεβού: 2 –23 Μαρτίου, 10:30–12:00

Τηλ. επικοινωνίας: 2102811510   &  2131302471        Emailmail@1nipmetam.att.sch.gr           

Για περισσότερες πληροφορίες  δείτε την σχετική εγκύκλιο  του Υπουργείου Παιδείας  :

 

 

 

Ατομικές Συναντήσεις Γονέων/Κηδεμόνων

Αγαπητοί γονείς/κηδεμόνες

Σας ενημερώνουμε ότι τη Δευτέρα 2 Μαρτίου 2026 και την Τρίτη 3 Μαρτίου 2026 θα πραγματοποιηθούν οι προγραμματισμένες ατομικές συναντήσεις των γονέων/κηδεμόνων με τις εκπαιδευτικούς των τμημάτων, με θέμα την πρόοδο και τη συνολική ανάπτυξη των παιδιών.

Οι συναντήσεις θα διεξαχθούν κατά τις απογευματινές ώρες, από 17:00 έως 20:00, κατόπιν προγραμματισμένου ραντεβού διάρκειας 20 λεπτών.

Παρακαλούμε να δηλώσετε τη συμμετοχή σας συμπληρώνοντας το όνομα του παιδιού σας στον πίνακα με τις διαθέσιμες ώρες, ο οποίος βρίσκεται αναρτημένος έξω από κάθε τμήμα.

Η παρουσία και των δύο γονέων στη συνάντηση, όπου αυτό είναι εφικτό, θα συμβάλει ουσιαστικά στην πληρέστερη ενημέρωση και στην αποτελεσματικότερη συνεργασία σχολείου και οικογένειας προς όφελος των παιδιών.

Σας ευχαριστούμε για τη συνεργασία και το ενδιαφέρον σας.

Οι εκπαιδευτικοί του Νηπιαγωγείου

Απόκριες

Μια από τις πιο χαρούμενες γιορτές  για τα παιδιά που κάθε χρόνο περιμένουν με ιδιαίτερη ανυπομονησία είναι  οι Απόκριες.   

Φτιάξαμε μάσκες, ζωγραφίσαμε, χορέψαμε, διασκεδάσαμε, με τη συμβολή του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων τηρήσαμε το έθιμο της Τσικνοπέμπτης, γνωρίσαμε τα ήθη και τα έθιμα των αποκριών και φυσικά μασκαρευτήκαμε.

2 1 4 3 6  78     9 10 11

13 12

Καλή Σαρακοστή!!!

20260226 084708

 

Ενημέρωση γονέων/κηδεμόνων

Αγαπητοί γονείς/κηδεμόνες,

Σας ενημερώνουμε ότι την Τσικνοπέμπτη,12/2/2026, τα παιδιά θα έχουν κανονικά μαζί τους το κολατσιό τους και, για όσα παρακολουθούν το ολοήμερο πρόγραμμα, και το μεσημεριανό τους γεύμα. Παρόλο που ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων θα προσφέρει σουβλάκια στα παιδιά, αυτά θα παραδοθούν στο σχολείο μεταξύ 11:30 π.μ. και 12:00 μ.μ. Επομένως, είναι απαραίτητο να έχουν μαζί τους το φαγητό τους, όπως κάθε ημέρα. Τα παιδιά που φοιτούν στο ολοήμερο μπορούν να έχουν μικρότερη ποσότητα μεσημεριανού, καθώς θα έχουν ήδη φάει το σουβλάκι τους νωρίτερα.

Τέλος, σας διευκρινίζουμε ότι το αποκριάτικο πάρτι του νηπιαγωγείου μας θα πραγματοποιηθεί την επόμενη Παρασκευή, 20/02/2026. Επομένως την ημέρα εκείνη τα παιδιά μπορούν να έρθουν ντυμένα με τις αποκριάτικες στολές τους. Σας ευχαριστούμε για τη συνεργασία.

Οι εκπαιδευτικοί του Νηπ/γείου

Ενδοσχολική επιμόρφωση εκπαιδευτικών 2025-2026

1η Ενδοσχολική Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών

Κατά την τρέχουσα σχολική χρονιά, στο πλαίσιο της ενδοσχολικής επιμόρφωσης, oι εκπαιδευτικοί του  νηπιαγωγείου μας συμμετείχαν, ύστερα απο πρόταση της Προϊσταμένης Νηπιαγωγείου Ριζαριού Τρικάλων, μαζί με άλλα σχολεια της χώρας μας σε μια σειρά επιμορφωτικών σεμιναριών.

Στόχος των σεμιναρίων ενδοσχολικής επιμόρφωσης ήταν η βελτίωση και ο εμπλουτισμός των εκπαιδευτικών τους πρακτικών, η επαγγελματική τους εξέλιξη και η ενίσχυση γνώσεων των εκπαιδευτικών .

 Τα επιμορφωτικά σεμινάρια που υλοποιήθηκαν είναι:

  1. «Code Week 2025 και δραστηριότητες προγραμματισμού»,
  2. «Code week 2025: Προγραμματισμός Μέσω εφαρμογών»,
  3. «STEM, διάστημα και μυθολογία»,
  4. «Αποτελεσματική Επικοινωνία Σχολείου – Γονέων»,
  5. «Ευρωπαϊκή ημέρα γλωσσών: Φιλαναγνωσία και πολυγλωσσία»,
  6. «Λύσεις βασισμένες στη φύση (ΝΒS) για πιο πράσινα σχολεία»,
  7. «Αστρονομία και MISSION X: μια διεθνής εκπαιδευτική πρόκληση»,
2η Ενδοσχολική Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών

Οι εκπαιδευτικοί του Νηπιαγωγείου μας συμμετείχαν σε επιμορφωτική δράση συνολικής διάρκειας δεκαπέντε (15) ωρών, η οποία πραγματοποιήθηκε με συνδυασμό εξ αποστάσεως και δια ζώσης συναντήσεων στο πλαίσιο της ενδοσχολικής επιμόρφωσης για το σχολικό έτος 2025-2026.

Η επιμόρφωση οργανώθηκε από τις Προϊσταμένες του 1ου, 2ου, 3ου, 5ου, 7ου και 8ου Νηπιαγωγείων του Δήμου Μεταμόρφωσης Αττικής και του 7ου Νηπιαγωγείου Ηρακλείου Αττικής και υλοποιήθηκε από τη Σύμβουλο Εκπαίδευσης ΠΕ60, 4ης θέσης Β΄ Αθήνας, κατά το χρονικό διάστημα από 4 Νοεμβρίου 2025 έως 20 Ιανουαρίου 2026.

Τίτλος της επιμορφωτικής δράσης ήταν:«Εφαρμογή του Νέου Αναλυτικού Προγράμματος Σπουδών στο Νηπιαγωγείο».

Η συμμετοχή των εκπαιδευτικών συνέβαλε στην επικαιροποίηση των γνώσεων τους και στην ενίσχυση των παιδαγωγικών τους πρακτικών, με στόχο τη βέλτιστη εφαρμογή του νέου Αναλυτικού Προγράμματος Σπουδών και τη συνεχή αναβάθμιση της εκπαιδευτικής διαδικασίας προς όφελος των μαθητών και μαθητριών μας.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Χειμώνας

Αφού αποχαιρετήσαμε το φθινόπωρο καλωσορίσαμε το χειμώνα γεμάτοι ενθουσιασμό. Μιλήσαμε για τους μήνες του χειμώνα, τις γιορτές του, τα ζώα που πέφτουν σε χειμέρια νάρκη, πρακτικά ζητήματα για το χειμώνα όπως τα μέσα θέρμανσης και τα ρούχα του χειμώνα. Μιλήσαμε για τις εποχές και γνωρίσαμε μύθους για το χειμώνα όπως αυτός της Περσεφόνης.

Εφαρμόζοντας το νέο πρόγραμμα σπουδών , προσεγγίσαμε και αυτή την θεματική εφαρμόζοντας γραφικούς οργανωτές, ρουτίνες σκέψης, διαγράμματα K-W-L-Η, παιδαγωγική τεκμηρίωση.

ch1     ch2

Τα ζώα της χειμέριας νάρκης μαγνήτισαν το ενδιαφέρον των παιδιών αφιερώνοντας αρκετό χρόνο σε αυτά.

      ch3   ch4   Φυσικά παίξαμε παιχνίδια και ζωγραφίσαμε.

       ch10     ch11    ch9  Τα παιδιά ζωγράφισαν σε ομάδες και παρουσίασαν τα έργα τους.    ch5   ch6   ch7   ch8        Με την αλλαγή του έτους στην καρδιά του χειμώνα, μιλήσαμε για τις εποχές και γιατί αυτές αλλάζουν. Αφόρμηση ήταν ένας πίνακας ζωγραφικής που φτιάχτηκε με το λογισμικό Gemini, ο οποίος περιλάμβανε στοιχεία από όλες τις εποχές.

ch12   ch13   ch14   Γνωρίσαμε το μύθο της Περσεφόνης και της Δήμητρας που εξηγεί έναν διαφορετικό λόγο για τον οποίο αλλάζουν οι εποχές και τον δραματοποιήσαμε και μιλήσαμε για τα συναισθήματα με αφορμή τα συναισθήματα της Δήμητρας και της Περσεφόνης. 
      ch16

ch17   ch15         Παίξαμε παιχνίδια και φτιάξαμε μαγικό χιόνι.

ch18  ch20     ch19 1

 ch21  ch22 ch23