Δράσεις για την Ομαλή Μετάβαση στο Δημοτικό
Στα πλαίσια της ομαλής μετάβασης των νηπίων στο δημοτικό στη διάρκεια όλης της σχολικής χρονιάς πραγματοποιήθηκαν κάποιες επισκέψεις στο προαύλιο χώρο του δημοτικού αλλά και στα τμήματα των Α΄ και των Ε΄ τάξεων του δημοτικού.
- Η αρχή έγινε τις ημέρες πριν την 28η Οκτωβρίου όπου κρατώντας τα σημαιάκια μας κάναμε παρέλαση στο προαύλιο του δημοτικού με τα παιδιά της Α΄ τάξης και τη συνοδεία της μπάντας του δημοτικού.
- Στη συνέχεια σειρά είχαν τα κάλαντα της άνοιξης «Τα χελιδονίσματα» όπου τα παιδιά τραγούδησαν τα κάλαντα μέσα στα τμήματα των Α΄ τάξεων και στο γραφείο των εκπαιδευτικών.
- Σε μια κοινή δράση με τα παιδιά της Α τάξης του δημοτικού παρακολουθήσαμε την εκκόλαψη μικρών κλωσόπουλων. Αφού τοποθετήσαμε τα αυγά στην κλωσομηχανή μετά από 21 ημέρες επισκεφτήκαμε το δημοτικό για να δούμε πόσα από αυτά εκκολάφτηκαν.
- Εν όψη των Πασχαλινών Ημερών πριν το κλείσιμο των σχολείων τραγουδήσαμε τα κάλαντα του Λαζάρου στο δημοτικό σχολείο και μας πρόσφεραν αυγά για τα πασχαλινά καλαθάκια.
- Ακολούθησε η επίσκεψη στα τμήματα της Α΄ τάξης μόνο με τα νήπια του νηπιαγωγείου όπου γίνανε μαθητές και παρακολούθησαν τα μαθήματα της Γλώσσας, των Μαθηματικών και των Εικαστικών.
- Με τα νήπια της σχολικής μονάδας επισκεφτήκαμε τα τμήματα της Ε΄ τάξης όπου κάναμε «Τα φιλαράκια μου στο δημοτικό». Κάθε νήπιο έγινε ¨φιλαράκι¨ με δύο ή και τρία παιδιά της Ε΄ τάξης , ώστε με την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς στο δημοτικό να υπάρχουν για τα μικρά παιδιά μεγαλύτερα παιδιά αναφοράς έχοντας το ρόλο των βοηθών και της φροντίδας όταν χρειάζεται.
- Σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Κοινωνικής Πολιτικής και Προαγωγής Δημ. Υγείας και συγκεκριμένα με την κοινωνική λειτουργό του τμήματος διοργανώθηκε απογευματινή ενημερωτική συνάντηση με θέμα «Η ομαλή μετάβαση από το νηπιαγωγείο στο δημοτικό – χρήσιμες συμβουλές».





























