Επιμορφώσεις Εκπαιδευτικών 2025-2026
Η διαρκής επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών αποτελεί σταθερή επιδίωξη του σχολείου μας.
Στο πλαίσιο αυτό, το διδακτικό προσωπικό συμμετείχε ενεργά σε ποικίλες επιμορφώσεις κατά τη διάρκεια της φετινής σχολικής χρονιάς, με στόχο την ενίσχυση των παιδαγωγικών πρακτικών, την ενσωμάτωση καινοτόμων εργαλείων στη διδασκαλία και την καλύτερη ανταπόκριση στις ανάγκες των μαθητών.
Συγκεκριμένα, οι εκπαιδευτικοί παρακολούθησαν επιμορφωτικές δράσεις-σεμινάρια όπως:
- 08/09/2025: Επιμορφωτική δράση: «Ο Μετασχηματισμός των έργων των παιδιών από τεκμήρια μάθησης και μέσο έκφρασης σε αντικείμενο αναστοχασμού, διαπραγμάτευσης και διδακτικού σχεδιασμού, στο πλαίσιο της συμμετοχής και επικοινωνίας όλων όσων εμπλέκονται στην εκπαιδευτική διαδικασία»,διοργάνωση από τη Σύμβουλο Εκπαίδευσης 4ης θέσης Β’ Αθήνας
- 24/09/2025: Επιμορφωτική συνάντηση με θέμα: : «Bελτίωση τομέων του εκπαιδευτικού έργου, μέσω καλών πρακτικών και αποτελεσματικών διαδικασιών υλοποίησής του για το σχολικό έτος 2025-2026», διοργάνωση από τη Σύμβουλο Εκπαίδευσης 4ης θέσης Β’ Αθήνας
- 3/10/2025: Επιμορφωτική Δράση με θέμα:: «Πρόγραμμα Σπουδών Για Την Προσχολική Εκπαίδευση», διοργάνωση από τη Σύμβουλο Εκπαίδευσης 4ης θέσης Β’ Αθήνας
- 8/10/2025: Επιμορφωτικό σεμινάριο με θέμα: «Πιστοποίηση Αειφόρου Σχολείου», διοργάνωση από Αειφόρουμ
- 27/10/2025-13/04/2026: Επιμορφωτικό σεμινάριο με θέμα: «Παιδαγωγική αξιοποίηση της τεχνητής Νοημοσύνης στα etwinning έργα και στη διδασκαλία μαθημάτων», διοργάνωση από Κοινότητα Υποστήριξη Εκπαιδευτικών eTwinning.
- 31/10/2025: Επιμορφωτικό σεμινάριο με θέμα: «Καινοτόμες δράσεις με συνέργειες νηπιαγωγείων και η συμβολή τους στην ανάπτυξη της ποιότητας του σχολείου», διοργάνωση από τη Σύμβουλο Εκπαίδευσης 4ης θέσης Β’ Αθήνας.
- 05/11/2025: Διαδικτυακή ενημέρωση και εκπαίδευση «Η Ηλεκτρονική Σχολική Τάξη (η-τάξη) του ΠΣΔ αλλάζει! Όλα όσα χρειάζεται να γνωρίζουν οι εκπαιδευτικοί», Ι.Τ.Υ,Ε. «Διόφαντος»
- 18/11/2025: Επιμορφωτικό σεμινάριο με θέμα «Το πρασίνισμα της παιδείας και το Αειφόρο Σχολείο: Green Education Partenership”, διοργάνωση από Αειφόρουμ
- 29/01/2026: Επιμορφωτική συνάντηση με θέμα: «Οι Εικαστικές Τέχνες στην εκπαιδευτική διαδικασία, η ανάγνωση των έργων τέχνης ως εργαλείο διδασκαλίας και μάθησης και καλλιέργειας του αισθητικού και οπτικού γραμματισμού», διοργάνωση από τη Σύμβουλο Εκπαίδευσης 4ης θέσης Β’ Αθήνας
- 11/2/2026: Διάλεξη που διοργάνωσαν οι επαιδευτικοί του νηπιαγωγείου με συμμετοχή των γονέων και θέμα:«Θέσπιση ορίων στον προσχολική ηλικία» με ομιλήτρια την Ψυχολόγο του σχολείου μας
- 11/6/2026: Διάλεξη που διοργάνωσαν οι επαιδευτικοί του νηπιαγωγείου με συμμετοχή των γονέων και θέμα:«Ομαλή μετάβαση από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό – Χρήσιμες συμβουλές», με ομιλήτρια την Κοινωνική Λειτουργό του Δήμου Μεταμόρφωσης
- 21/05/2026: Ημερίδα με θέμα: «Σχολείο, οικογένεια και μαθητές συνομιλούν: χτίζοντας καλές πρακτικές στη συνεργασία» διοργάνωση από τη Σύμβουλο Εκπαίδευσης 4ης θέσης Β’ Αθήνας και τη Σύμβουλο Ειδικής Αγωγής και Ενταξιακής Εκπαίδευσης Β΄ Αθήνας



























