ΟΙ 5 ΑΙΣΘΗΣΕΙΣ ΜΑΣ

Στο πλαίσιο των εργαστηρίων δραστηριοτήτων ασχολούμαστε με τον άξονα “Ευ ζην” και το θέμα “Είμαι εγώ , είμαι μοναδικός”.

Προκειμένου τα παιδιά να μπορέσουν να κατανοήσουν το πως αντιλαμβανόμαστε τον κόσμο , επεξεργαστήκαμε τις 5 αισθήσεις μας.

Μέσα από πίνακες αναφοράς,παιχνίδια και παραδείγματα καταφέραμε να τις αναγνωρίσουμε και να τις ονομάσουμε

20241121 101653 20241121 101826 20241121 101951 20241121 102034 20241121 102103 20241121 102228 20241121 102254 20241121 102305

 

Παίξαμε παιχνίδια που απαιτούσαν την αναγνώριση του θέματος μέσα από κάποια αίσθηση

Πχ ακούγοντας τη φωνή να αναγνωρίσουμε τον , την συμμαθητή-τριά μας(ακοή)

Μυρίζοντας να καταλάβουμε τι είναι (όσφρηση),πιάνοντας να καταλάβουμε τι πιάνουμε(αφή) κλπ

20241121 112716 20241121 112805 20241121 112919 20241121 113122 20241121 113206 20241121 113318 20241121 113424 20241121 114113

 

Στη συνέχεια παίξαμε ένα παιχνίδι που μας άρεσε πολύ!

Βρες την αίσθηση!

Γυρίζαμε τον τροχό και ανάλογα με την αίσθηση που μας τύχαινε έπρεπε να βρούμε τις κατάλληλες εικόνες και να τις τοποθετήσουμε στο ταμπλό

20241122 114703 20241122 114839

20241122 115801 1 20241122 115808 1

 

Τέλος φτιάξαμε ένα δικό μας ταμπλό με τις 5 αισθήσεις μας!

20241122 121034

 

 

Τώρα πια είμαστε πιο έτοιμοι να προχωρήσουμε στο θέμα μας για τη διαφορετικότητα και να μιλήσουμε για το πόσο επηρεάζει τη ζωή μας η έλλειψη κάποιας αίσθησης…

Η συνέχεια στο επόμενο εργαστήρι…

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ -ΕΥ ΖΗΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 2

«Το αποτύπωμά μου»

Δείχνουμε στα παιδιά την αστυνομική μας ταυτότητα και τους διαβάζουμε τα στοιχεία που αναγράφονται πάνω σε αυτήν. Είναι αρκετά για να προσδιορίσουν τη διαφορετικότητά μας ή όχι; – Η φωτογραφία που έχει η ταυτότητά μας, μοιάζει με την εικόνα που έχουμε σήμερα;

20241120 095704

* Παροτρύνουμε τα παιδιά να σκεφτούν αν τα στοιχεία του ύψους, του χρώματος των ματιών μας, του ονόματός μας, των ονομάτων των γονιών μας, είναι αυτά που μάς κάνουν μοναδικούς. Ψάχνουμε με την βοήθεια του ίντερνετ το όνομα μας στον παγκόσμιο ιστό. Ανακαλύπτουμε πολλούς ανθρώπους να έχουν το όνομά μας! * Φτιάχνουμε τις δικές μας «ταυτότητες». Γράφουμε το όνομά μας, το επώνυμό μας, την ημερομηνία γεννήσεως μας και σημειώνουμε τα χαρακτηριστικά μας. Μετράμε το ύψος μας και το γράφουμε.

-Βάζουμε το δακτυλικό μας αποτύπωμα, χρησιμοποιώντας το ταμπόν μελανιού για τις σφραγίδες

20241118 113250 20241118 113253 20241118 113325 20241118 113733 20241118 113805 20241118 114807 20241118 114818

. – Υπογράφουμε με το δικό μας τρόπο.

 

-Θα σκεφτούμε και θα γράψουμε στην δική μας ταυτότητα κάτι που είναι μοναδικό για τον καθένα και την καθεμιά μας. Κάτι μοναδικό που μπορεί να μην είναι ορατό στους άλλους.

 

 

 

* «Ζωγραφίζω το χέρι μου». Καλούμε την ομάδα μας και εμείς μαζί να αποτυπώσουμε το περίγραμμα της παλάμης μας σε ένα χρωματιστό χαρτί Α4 της επιλογής μας. Αφού το αποτυπώσουμε με την βοήθεια μιας ξυλομπογιάς, ενός μαρκαδόρου, το κόβουμε και στο κέντρο του γράφουμε το όνομά μας.

20241120 091214 20241120 091220 20241120 091944 20241120 091954

Στη συνέχεια τοποθετούμε τις κομμένες παλάμες με τα ονόματα μέσα σε ένα κουτί και καλούμαστε ο καθένας και η καθεμιά να πάρουμε τυχαία μια «παλάμη», έστω και αν μας τύχει η δική μας και να μιλήσουμε για τα θετικά στοιχεία που έχει αυτός/ή που του ανήκει η παλάμη. Θέλουμε να εστιάσουμε στα χαρακτηριστικά τα οποία δεν αναγράφονται μέσα στην «ταυτότητά» μας. -Καταχωρούμε τα θετικά στοιχεία που λένε τα παιδιά για τον/την άλλον/η πάνω στην χρωματιστή, χάρτινη παλάμη.

20241120 100541 20241120 100600 20241120 100613 20241120 100703 20241120 101545

-Στο τέλος σχηματίζουμε μια «γλάστρα» με λουλούδια που είναι οι παλάμες των χεριών μας και στολίζουμε την τάξη. Πόσο όμορφη είναι, που έχει τα χρωματιστά λουλούδια μας! -Αναρωτιόμαστε αν είχαν όλες οι παλάμες το ίδιο χρώμα η γλάστρα μας θα ήταν το ίδιο όμορφη;

20241120 103423

ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ

Εξέγερση του Πολυτεχνείου στις 17 Νοεμβρίου 1973

Μιλήσαμε για τα γεγονότα του Πολυτεχνείου ,είδαμε και ακούσαμε οπτικοακουστικό υλικό και μαρτυρίες

Συζητήσαμε στην τάξη μας για την αξία της Δημοκρατίας και την αντιπαραβάλαμε με τη Δικτατορία

 

20241113 131032

 

20241113 131036 20241113 131040 20241113 131049 20241113 131053

 

Επεξεργαστήκαμε το παραμύθι “Η κυρά Δημοκρατία”



Λήψη αρχείου

 

Παίξαμε με τις λέξεις:

20241119 103940 20241119 103953 20241119 104032 20241119 104229 20241119 104452 20241119 104744 20241119 104755 20241119 105056 2

 

Ζωγραφίσαμε την Δημοκρατία και την δικτατορία όπως τις φανταστήκαμε

 

20241114 102816 20241114 102824 20241114 103118 20241114 103141

 

Φτιάξαμε τις κατασκευές μας (Πολυτεχνείο και γαρίφαλο)

20241114 114451 20241114 114500 20241114 114506 20241114 125244 20241114 125253 20241114 125316 20241114 133348

 

Σε συνέχεια των όσων επεξεργαστήκαμε για την Δημοκρατία , αποφασίσαμε να διεξάγουμε εκλογές

Μας ήταν λίγο δύσκολο να βρούμε υποψηφίους…(όλοι ήθελαν!)

Τελικά αποφασίσαμε να γίνουν οι εκλογές με υποψήφιες τις ομάδες που έχουμε ήδη δημιουργήσει στο σχολείο

Φτιάξαμε ψηφοδέλτια , κάλπη , εκλογικό κατάλογο ,παραβάν , διαλέξαμε δικαστικούς αντιπροσώπους και εφορευτική επιτροπή , φτιάξαμε και τις ταυτότητές μας και περάσαμε στην εκλογική αναμέτρηση!

20241118 113250 20241118 113253 20241118 113325 20241118 113733 20241118 113805 20241118 114807 20241118 114818

 

20241118 115323 20241119 113848 20241119 113851 20241119 113854 20241119 113905 20241119 114034 20241119 114043 20241119 114054 20241119 114108 20241119 114209 20241119 114245 20241119 114344 20241119 114446 20241119 114745 20241119 114757 20241119 114813 20241119 114815 20241119 115005 20241119 115051 20241119 115354 20241119 115441 20241119 120542 20241119 121118 20241119 121754 20241119 122116 20241119 122136 20241119 122204 20241119 122649 20241119 122707

Είχαμε ισοπαλία!!!

Θα αποφασίσουμε το τι θα κάνουμε γι΄αυτό!!!

 

Εμείς το χαρήκαμε και γιορτάσαμε την Δημοκρατία!!!

Αυτό έχει σημασία τελικά!!!

20241119 122946

 

11 Νοεμβρίου 1912 -Απελευθέρωση της Καστοριάς!

Πλησιάζει η 11η Νοεμβρίου και η Καστοριά μας θα βάλει τα γιορτινά της για να γιορτάσει την απελευθέρωσή της από τους Τούρκους το 1912.

Παράλληλα γιορτάζει και ο Άγιος Μηνάς ο Πολιούχος της πόλης μας

Μιλήσαμε για το ιστορικό πλαίσιο και αποφασίσαμε να γνωρίσουμε καλύτερα την ιδιαίτερη πατρίδα μας

Έτσι μέσα από ένα παιχνίδι γίναμε τουριστικοί πράκτορες και διαφημίζαμε την πόλη μας και όσα μπορεί κανείς να δει και να κάνει σ΄αυτή

20221110 093619         20221110 093622

20221109 120527 20221109 121633 1

20221109 120710 2 20221109 121725 2

Παίξαμε με το όνομα της πόλης μας , το κάναμε κολάζ και το ανασυνθέσαμε , το γράψαμε και το αναγνωρίσαμε

20241108 111200 20241108 111308

20241108 112151 20241108 112159 20241108 112132

ΑΠΟΤΑΜΙΕΥΣΗ (31 Οκτωβρίου)

Στις 31 Οκτωβρίου γιορτάζεται η Παγκόσμια Ημέρα Αποταμίευσης και βρήκαμε την κατάλληλη ευκαιρία να μιλήσουμε για την αξία της , για τα χρήματα , τα ευρώ κλπ

Ξεκινήσαμε με το κλασικό παραμύθι ¨Ο Τζίτζικας και ο Μέρμηγκας”

Στιγμιότυπο οθόνης 2024 11 10 204638

Συζητήσαμε για την εργασία και την τεμπελιά , για την πρόληψη και την υπευθυνότητα

Στη συνέχεια συζητήσαμε για τις διάφορες συναλλαγές και την ανάγκη ύπαρξης νομίσματος

Κάναμε μια ιστορική αναδρομή

και φτάσαμε στο ευρώ

20241104 120407

20241105 113208 Αντιγραφή

20241104 120347

20241104 120341

Αναγνωρίσαμε τα νομίσματα και τα διαχωρίσαμε σε κέρματα και χαρτονομίσματα.

Μιλήσαμε για την Ευρώπη και την Ευρωπαίκή Ένωση και βέβαια για τον μύθο της Αρπαγής της Ευρώπης από τον Δία

20241105 113151 Αντιγραφή

είδαμε τον μύθο και φυσικά τον δραματοποιήσαμε

20241105 102807 Αντιγραφή

20241105 115601 Αντιγραφή 20241105 115702 Αντιγραφή 20241105 115707 Αντιγραφή

 

Αναγνωρίσαμε τον μύθο στο κέρμα των 2 ευρώ

20241105 104358 Αντιγραφή 20241105 104309 Αντιγραφή 20241105 104037 Αντιγραφή 20241105 104012 Αντιγραφή 20241105 103937 Αντιγραφή 20241105 103913 Αντιγραφή 20241105 103100 Αντιγραφή

 

ζωγραφίσαμε τον μύθο

20241105 110734 Αντιγραφή

 

Μιλήσαμε για τις γέφυρες και τα παράθυρα που υπάρχουν στα χαρτονομίσματα του ευρώ και καταλάβαμε τη συμβολική τους αξία(γεφυρώνουν τους λαούς και είναι καλοί γείτονες με ανοιχτά παράθυρα ή πόρτες)

20241104 115607   20241104 115553

 

Είπαμε παροιμίες

20241104 120352

 

και μάθαμε για τις τράπεζες , τις πιστωτικές κάρτες ,τα ΑΤΜ κλπ

Μαθαμε για τη χρήση των χρημάτων και την αξία τους

20241104 120451

 

Επεξεργαστήκαμε το παραμύθι “Αν κάθε μέρα” και εστιάσαμε στις δικές μας σκέψεις που τις ζωγραφίσαμε

20241101 112606

 

Μας επισκέφθηκε η Νεράιδα των δώρων και ζήτησε να της πουν τα παιδιά το δώρο που θέλουν να τους  φέρει

Η Νεράιδα έφυγε για να ετοιμάσει τα δώρα και στο δρόμο της συνάντησε παιδιά που είχαν διάφορες άλλες ανάγκες πχ παιδιά που βίωναν τον πόλεμο , παιδιά άρρωστα σε νοσοκομεία , παιδιά χωρίς φίλους κλπ

Μέσα από την ιστορία τα παιδιά κατάλαβαν ότι τα χρήματα και τα υλικά αγαθά δεν είναι το παν και υπάρχουν αξίες στη ζωή πολύ πιο σημαντικές

Τα παιδιά της ιστοριάς μας είχαν άλλες ανάγκες και θα παρακαλούσαν την Νεράιδα να είχαν άλλα δώρα όπως   υγεία,  φίλους, αγάπη , ειρήνη και πολλά άλλα που είπαν τα παιδιά και τα ζωγράφισαν

20241106 100152 20241106 100154 Αντιγραφή 1 20241106 100646 Αντιγραφή 1 20241106 102051 1

Διαχωρίσαμε αυτά που αξίζουν και αυτά που κοστίζουν!

20241106 103535 Αντιγραφή 1 20241106 103538 Αντιγραφή 1

 

και η Νεράιδα των δώρων μας ρώτησε ” τι είναι πιο σημαντικό ;”

Μα φυσικά αυτά που αξίζουν και όχι αυτά που κοστίζουν!

Το λέει και η ζυγαριά!

20241106 115354 Αντιγραφή

20241106 105115 Αντιγραφή 20241106 105036 Αντιγραφή 20241106 104820 Αντιγραφή 20241106 104447 Αντιγραφή 20241106 104425 Αντιγραφή 20241106 104253 Αντιγραφή 20241106 104225 Αντιγραφή 20241106 104003 Αντιγραφή

 

Επανήλθαμε όμως στην αξία της αποταμίευσης

20241105 113210 Αντιγραφή

 

και φτιάξαμε τους δικούς μας κουμπαράδες!

20241104 121410 20241104 123715 Αντιγραφή 20241104 123825 Αντιγραφή 20241104 123821 Αντιγραφή 20241104 123707 Αντιγραφή

 

 

 

Σεισμός -σεισμός , μη σε πιανει πανικός!

Η διαχείρηση έκτακτων περιστατικών , όπως ο σεισμός είναι μια από τις προτεραιότητες του Νηπιαγωγείου

Είναι σημαντικό να μάθουν τα παιδιά για τον σεισμό ώστε να είναι σε ετοιμότητα εάν χρειαστεί.

Αρχικά διαβάσαμε ένα παραμύθι και συζητήσαμε στην ολομέλεια αναφέροντας τι γνωρίζουμε για τον σεισμό.20241031 132535

Στη συνέχεια προσπαθήσαμε να εξηγήσουμε γιατί γίνεται σεισμός

Τι συμβαίνει στη Γη ;

Πως είναι η Γη μας από μέσα;

20241031 132546               20241031 132542

 

Στιγμιότυπο οθόνης 2024 11 03 210034

Πραγματοποιήσαμε πείραμα με τις τεκτονικές πλάκες

20241030 122314 20241030 122420

και καταλάβαμε πως δημιουργείται ο σεισμός.

Στη συνέχεια εξηγήσαμε ότι δεν γνωρίζουμε πότε θα γίνει σεισμός αλλά  αυτό δεν μας πειράζει γιατί μπορούμε να είμαστε ανά πάσα στιγμή έτοιμοι για να τον αντιμετωπίσουμε ( όπως ο Πάκι στο παραμύθι)

Έτσι μάθαμε τι πρέπει να κάνουμε πριν , κατά τη διάρκεια και μετά τον σεισμό

20241029 111026

Μάθαμε πως υπάρχει τρόπος να μετράμε το μέγεθος των σεισμών και ότι υπάρχουν άνθρωποι που ασχολούνται με αυτό

20241031 132521

 

Είδαμε τις συνέπειες που μπορεί να έχει ένας δυνατός σεισμός

 

20241031 132523

 

Μάθαμε για τη μονάδα μέτρησης του Σεισμού (Ρίχτερ) και παίξαμε

(αναλόγως τα ρίχτερ ,κουνούσαμε και τη ¨γη¨μας)

20241030 121055     20241030 121024   20241030 121347

Προσπαθήσαμε να βρούμε τη σωστή θέση που θα  έπρεπε να καθήσουν τα ανθρωπάκια μας ώστε να είναι ασφαλή σε περίπτωση σεισμού και εφόσον βρίσκονταν έξω από το σπίτι

20241030 121545

είναι σωστό το σημείο που διάλεξαν ;Αν ναι , γιατί; Αν όχι , γιατί;

20241030 121313

Τα παιδιά αποφασίζουν και περνάμε στο πείραμα.Τι θα γίνει αν έχουμε έναν μεγάλο σεισμό;

20241030 121405   20241030 121603

θα πέσουν τα κτίρια επάνω τους…Ποια είναι η σωστή θέση;

20241030 121644 20241030 121719 20241030 121737

Βρήκαμε τη σωστή θέση που επιλέγουμε για να είμαστε ασφαλείς(μακριά από κτίρια και καλώδια)

Μάθαμε για το τσουνάμι…

20241030 123151 20241030 123119

 

20241030 123159 20241030 123322

 

Και ξεκινήσαμε να ετοιμαζόμαστε για την άσκηση σεισμού

Ετοιμάσαμε το βαλιτσάκι μας , εξηγήσαμε γιατί μας χρειάζονται κάποια πράγματα σε περίπτωση σεισμού (πχ φακός ή σφυρίχτρα)

 

20241029 113511

και μάθαμε πως θα προστατευτούμε…αν είμαστε μέσα ή έξω από κάποιο κτίριο

20241029 114007 20241030 125202

 

Είδαμε πώς μας προστατεύει το τραπέζι ….

20241030 101534      20241030 101559

και ξεκινήσαμε την άσκηση σεισμού…

 

Σε ανύποπτο χρόνο “έγινε  σεισμός ” και τα παιδιά εκτέλεσαν με απόλυτη επιτυχία το σχέδιο που είχαμε καταστρώσει!

Μπήκαν χωρίς πανικό κάτω από τα τραπεζάκια…

20241029 114122     20241029 114115

με το σύνθημα “λήξη” βγήκαν  και ψύχραιμα ο ΑΑΣ (Αρχηγός -Αντιμετώπισης-Σεισμού) πήρε το βαλιτσάκι και μπήκε πρώτος στο τρενάκι μας

20241029 114308

Με πολλή προσοχή κατέβηκαν τη σκάλα και βγήκαν στην αυλή και  στο σημείο που αποφασίσαμε ότι θα συγκεντρωθούμε μετά τον σεισμό.

Κάναμε έναν μεγάλο κύκλο και φωνάξαμε ¨Όταν γίνεται σεισμός , μη σε πιάνει πανικός”

20241029 114445     20241029 114812

Θυμηθήκαμε τι μας συμβούλεψε ο Πάκι το αρκουδάκι και συγουρευτήκαμε ότι τα εκτελέσαμε όλα σωστά!!!

20241031 132526

Μάθαμε τα τηλέφωνα έκτακτης ανάγκης…

20241030 115916 20241030 114504 20241030 112504 1 20241031 132427

μβνβμ

Επισημάναμε τον αριθμό έκτακτης ανάγκης για την ΕΕ

Και προσπαθήσαμε να μάθουμε τη διεύθυνση μας.

Συμπληρώσαμε φύλλα εργασίας

20241030 115920 20241030 11445020241030 112509

20241030 115904 20241030 114512 20241030 112458

 

και αποφασίσαμε να φτιάξουμε το βαλιτσάκι του σεισμού

 

  20241031 113120 1

20241031 122735 1  20241031 122724

20241031 122740       20241031 122747

 

Είδαμε ενδιαφέροντα βίντεο για τον σεισμό…

20241030 124341     20241030 125150

και χορέψαμε με το τραγούδι ” ΣΕΙΣΜΟΣ, ΦΙΛΑΡΑΚΟ ΜΗ ΣΕ ΠΙΑΝΕΙ ΠΑΝΙΚΟΣ” (Ημισκούμπρια)

 

https://www.youtube.com/watch?v=zIS0GItfJS4

 

Παίξαμε τα ΝΑΙ και τα ΟΧΙ του Σεισμού(Αξιολόγηση)

 

20241031 132652

 

Μάθαμε για τον μύθο του Εγκέλαδου

20241031 132340

 

και με μεγάλη περηφάνεια παραλάβαμε τα βραβεία για την συμμετοχή μας στην Αντισεισμική Άσκηση

 

20241031 125414 1

 

Μπράβο σας παιδιά!!!

Συγχαρητήρια!!!

Τώρα είναι η ώρα να γίνουν σχέδια αντιμετώπισης σεισμού και στο σπίτι!!!

 

 

28η Οκτωβρίου

Η 28η Οκτωβρίου πλησιάζει και είναι ευκαιρία να μιλήσουμε για την πατρίδα μας ,την σημαία της και την ιστορία της.

Μέσα από εικόνες και εκπαιδευτικά βίντεο μάθαμε για τους ήρωες προγόνους μας που αγωνίστηκαν για την πατρίδα και για να είμαστε ελεύθεροι

20241025 101454

 

Μιλήσαμε για τις γυναίκες της Πίνδου, τον Ερυθρό Σταυρό και τη δράση του

Προσπαθήσαμε να καταλάβουμε τα συναισθήματα που γεννά ο Πόλεμος και τα αντιπαραβάλαμε με αυτά της Ειρήνης

20241023 110550 20241023 110427 20241023 105904 20241023 105843 20241023 105520 20241023 105039

 

Μιλήσαμε για την αξία της Ειρήνης , της φιλίας και της συνεργασίας!

Συγκρίναμε  την Ειρήνη και  τον Πόλεμο

20241026 192839

Φτιάξαμε κατασκευές

20241023 124742 20241023 124729 20241024 114835

τραγουδήσαμε μαζί με τη Σοφία Βέμπο

20241022 111248 1

και στην γιορτή μας απαγγείλαμε τα ποιηματάκια μας και κάναμε παρέλαση για να τιμήσουμε τους ήρωές μας και τη σημαία μας!

20241025 095550 20241025 095809

και του χρόνου!!!

Code Week

Η Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού είναι μια πρωτοβουλία βάσης που έχει ως στόχο να κάνει τον προγραμματισμό και τον ψηφιακό γραμματισμό προσιτό σε όλους, με διασκεδαστικό και ενδιαφέροντα τρόπο.

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ζώων, επιλέγουμε με τους μαθητές μας ένα ή περισσότερα ζώα που θέλουμε να βοηθήσουμε ώστε να γίνουν χαρούμενα. Συζητάμε με ποιο τρόπο θα γίνουν χαρούμενα και ζωγραφίσουμε τις ιδέες μας στις κάρτες . Τοποθετούμε τις κάρτες στην μακέτα του Beebot και οδηγούμε το ρομποτάκι στις απαντήσεις που δώσαμε, ώστε να γίνει το ζωάκι μας χαρούμενο.

Έτσι ζωγραφίσαμε τις ιδέες μας (επηρεασμένοι από τα διακιώματα των ζώων που μάθαμε νωρίτερα- τροφή, νερό , αγάπη, σπίτι,φροντίδα , ιατρική περίθαλψη , βόλτα κλπ)

20241024 093848 4 20241024 093917 2 20241024 093911 2 20241024 093906 2 20241024 093903 2 20241024 093857 2 20241024 093852 2

 

και τις τοποθετήσαμε αρχικά στο πάτωμα για να παίξουμε βιωματικά και με βελάκια και μετά να περάσουμε στο αγαπημένο μας Beebot

20241015 120749 1 20241015 120755 1 20241016 085237 1 20241016 085355 1 20241016 085634 1

 

 

Beebot

Για να παίξουμε φτιάξαμε ένα ζάρι και αναλόγως τι τύχαινε στον καθένα ,έπρεπε να οδηγήσει εκεί το Beebot

20241024 103551 Αντιγραφή

20241024 122009 Αντιγραφή 1 20241021 091003 Αντιγραφή 20241021 090901 Αντιγραφή

 

 

Μας άρεσε πολύ η δραστηριότητα και θα συνεχίσουμε με πολλά παιχνίδια προγραμματισμού και κώδικα!

Στιγμιότυπο οθόνης 2024 10 26 120940

 

ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ

Μιλήσαμε και είδαμε εικόνες για την διαδικασία που ακολουθείται στην παραγωγή ενός βιβλίου

Μιλήσαμε για τον συγγραφέα , τον εικονογράφο , τον εκδοτικό οίκο κλπ

Παίξαμε δραματοποιώντας μια περίπτωση

και αποφασίσαμε να οργανώσουμε τη βιβλιοθήκη μας , αφού πρώτα καθορίσαμε τους κανόνες λειτουργίας της γωνιάς20241017 101053 20241017 101100 20241017 101131

Περισσότερα σε επόμενη ανάρτηση (με την έναρξη της Δανειστικής Βιβλιοθήκης)

4 Οκτωβρίου -Παγκόσμια Ημέρα των Ζώων

Στις 4 Οκτωβρίου γιορτάσαμε την  Παγκόσμια Ημέρα των Ζώων!

20241010 111956

Μιλήσαμε για τα αγαπημένα μας ζωάκια (που ζουν , τι τρώνε , τι μας δίνουν κλπ) και μάθαμε για τα Δικαιώματά τους!

20241010 111952

 

Μάθαμε για τα αδέσποτα και διαβάσαμε το παραμύθι της Γιολάντας Τσορώνη -Γεωργιάδη “Τα Αδεσποτάκια”

Στιγμιότυπο οθόνης 2024 10 26 103909

Μιλήσαμε για τη σωστή και τη λάθος συμπεριφορά απέναντι στα ζώα

20241010 113106 20241010 113654 20241015 103207

Φτιάξαμε πάζλ με ζωάκια

20241011 090118

Ζωγραφίσαμε τα αγαπημένα μας ζωάκια

20241007 091722 20241007 090458

και τα δικαιώματά τους

20241015 094525 001 1

Τραγουδήσαμε και χορέψαμε με τραγούδια για ζωάκια

20241004 125223

 

και φτιάξαμε μια όμορφη κατασκευή!

20241004 110910 20241004 112313 20241004 125114 20241004 125121 20241004 12514520241004 133006