1ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ "ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΙΓΓΑ ΚΑΣΑΠΗ"

"Ένα Νηπιαγωγείο γεμάτο χαμόγελα"

Απίθανα Νηπιάκια 4ο – 6ο Τμήματα ΒΥΠ & 3ο ΠΟΠ – Επίσκεψη σε γειτονικό λαχανόκηπο

Οκτ 202522

Στα πλαίσια των Δράσεων του Ενεργού Πολίτη στη σχολική μονάδα με στόχο βιώσιμης ανάπτυξης: Υγεία – Ευεξία – Άνθρωποι και υγεία – διατροφικές συνήθειες, τίτλο δράσης:

“Μαθαίνω να τρώω υγιεινά, φυτεύω στον κήπο μας λαχανικά” …

αλλά και του σχεδίου δράσης  για την αυτοαξιολόγηση, Σχέσεις μεταξύ μαθητών/τριων  με τίτλο “Νιώθεις ΕΓΩ, νιώθω & ΕΓΩ συναισθήματα ένα σωρό” (δείκτης διαμόρφωση τρόπων διαχείρισης εντάσεων και συγκρούσεων), Οι μαθητές/τριες του 4ου  & 6ου τμήματος (Απίθανα Νηπιάκια) συνεργάζονται, προγραμματίζουν και επισκέπτονται έναν γειτονικό λαχανόκηπο.

Στόχοι: Να  επισκεφτούν λαχανόκηπο, να δουν, να παρατηρήσουν να γνωρίσουν και να μάθουν πως δημιουργείται ένας λαχανόκηπος να έρθουν σε επαφή με τη φύση.

Τα τελευταία χρόνια η καλλιέργεια λαχανικών για οικιακή κατανάλωση στον κήπο μας ή ακόμα και στο μπαλκόνι μας συνεχώς διευρύνεται και αποτελεί πια στάση ζωής για όσους επιθυμούν να παράγουν τα δικά τους βιολογικά προϊόντα αλλά και να είναι σε μια καθημερινή επαφή με τη φύση.

Stigmiotypo othonhs 7949

Οι μικροί μας μαθητές/τριες, τα Απίθανα Νηπιάκια του νηπιαγωγείου μας είχαν σήμερα την ευκαιρία, με τη βοήθεια κάποιων εθελοντών γονιών που μας βοήθησαν στην μετακίνηση, να φιλοξενηθούν στον πανέμορφο μικρό βιολογικό λαχανόκηπο του κυρίου Βασίλη και της κυρίας Δέσποινας να τον δουν και να τον εξερευνήσουν. Παρατήρησαν από κοντά διάφορα λαχανικά και αρωματικά, μαρουλάκια, μπρόκολα, λάχανα, κρεμμυδάκια, πράσα, σέλινο, μαϊντανό, βασιλικό… τα μύρισαν, τα άγγιξαν και πήραν πληροφορίες για την καλλιέργεια και τη φροντίδα τους.

Πριν την επίσκεψη ακούσαμε το παραμύθι με τίτλο: “Τα άσχημα λαχανικά”

Μέσα από την ιστορία είδαμε πως δημιουργείται ένας λαχανόκηπος, ποια εργαλεία χρειαζόμαστε για να τον δημιουργήσουμε, ποια φροντίδα χρειάζονται τα λαχανικά για να φτάσουν στο πιάτο μας, τα συναισθήματα που νιώθουμε μετά τη δημιουργία, τη διαφορά του λαχανόκηπου από τον ανθόκηπο…

Παρατηρήσαμε τις εικόνες και ακολούθησε συζήτηση με ερωτήσεις, σκέψεις, απορίες …

Η ώρα έφτασε, οι γονείς έξω μας περιμένουν κι εμείς έτοιμοι για να ξεκινήσουμε την πρώτη μας  εκπαιδευτική εξόρμηση. Η κυρία Δέσποινα, η μητέρα του Ηλία μας, μπροστά μας οδηγεί  κι εμείς ακολουθούμε με χαρά αλλά και αγωνία γι’ αυτό που αντικρύζαμε.

Ακολουθούν φωτογραφικά στιγμιότυπα…



Λήψη αρχείου

Ο λαχανόκηπος με τα υπέροχα χρώματα κι αρώματα…



Λήψη αρχείου

Η κυρία Δέσποινα μας προσέφερε σακουλάκια με καλούδια…



Λήψη αρχείου

Επιστροφή στο σχολείο και ζωγραφίζουμε τις εντυπώσεις μας από την επίσκεψη στον λαχανόκηπο…



Λήψη αρχείου

Παρακολουθήσαμε ένα εκπαιδευτικό βίντεο για τον κύκλο της ζωής του φυτού…

Ευχαριστούμε από καρδιάς τον κύριο Βασίλη και την κυρία Δέσποινα για την τόσο θερμή υποδοχή και την όμορφη φιλοξενία αλλά και όλους τους γονείς που πρόθυμα ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμά μας και μας προσέφεραν την πολύτιμη βοήθειά τους.

από κάτω από: 4ο Τμήμα ΒΥΠ, 6ο Τμήμα ΒΥΠ, Αξιολόγηση Σχολικής Μονάδας - Σχέδιο Δράσης, Δράσεις Ενεργού Πολίτη, Σχέδιο δράσης σχολικής μονάδας | με ετικέτα  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Απίθανα Νηπιάκια 4ο – 6ο Τμήματα ΒΥΠ & 3ο ΠΟΠ – Επίσκεψη σε γειτονικό λαχανόκηπο    

Απίθανα Νηπιάκια 4ο – 6ο Τμήματα ΒΥΠ – 3ο ΒΥΠ & 3ο ΠΟΠ – 16 Οκτωβρίου Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής

Οκτ 202517

Η 16η του Οκτώβρη καθιερώθηκε ως Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής από τη Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ,  τον Οκτώβριο του 1980 έχοντας ως κύριο στόχο να περιορίσει την πείνα στον πλανήτη.

Stigmiotypo othonhs 7828

Στα πλαίσια των Δράσεων του Ενεργού Πολίτη στη σχολική μονάδα με στόχο βιώσιμης ανάπτυξης: Υγεία – Ευεξία – Άνθρωποι και υγεία – διατροφικές συνήθειες, τίτλο δράσης:

“Μαθαίνω να τρώω υγιεινά, φυτεύω στον κήπο μας λαχανικά”

αλλά και του σχεδίου δράσης  για την αυτοαξιολόγηση, Σχέσεις μεταξύ μαθητών/τριων  με τίτλο “Νιώθεις ΕΓΩ, νιώθω & ΕΓΩ συναισθήματα ένα σωρό” (δείκτης διαμόρφωση τρόπων διαχείρισης εντάσεων και συγκρούσεων), Οι μαθητές/τριες του 4ου – 6ου τμήματος (Απίθανα Νηπιάκια) & του 2ου τμήματος συνεργάζονται και εμπλέκονται σε κοινές δραστηριότητες για την υγεία – ευεξία και διατροφή.

Στο Νηπιαγωγείο μας κάθε χρόνο η Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής είναι μια αφορμή να παροτρύνουμε και να προτρέψουμε τα Απίθανα Νηπιάκια μας ώστε να πάρουν αποφάσεις, να αποκτήσουν σωστές διατροφικές συνήθειες και να ακολουθήσουν κι άλλες πολλές δραστηριότητες στη συνέχεια.

Και ποιος είναι ο πιο κατάλληλος τρόπος για να γίνει αυτό; Μα φυσικά μέσα από ιστορίες παραμύθια αλλά και μέσα από την αλληλεπίδραση με ειδικό διατροφολόγο.

Με αφορμή την παγκόσμια ημέρα διατροφής είχαμε τη χαρά και την τιμή να έχουμε κοντά μας τη διατροφολόγο, κυρία Μαρία Παπαϊωάννου με σκοπό να ενημερωθούν τα παιδιά μας  για τα πολύτιμα οφέλη της υγιεινής διατροφής στον ανθρώπινο οργανισμό.

Η κυρία Παπαϊωάννου μέσα από μια εξαιρετική παρουσίαση προσαρμοσμένη στα παιδιά νηπιακής ηλικίας με εικόνες, παιχνίδια και αινίγματα μας ενημέρωσε για τη διατροφή μας, μας έδωσε τη δυνατότητα να γνωρίσουμε τις ομάδες τροφίμων, την χρησιμότητά τους στον ανθρώπινο οργανισμό ενώ μοιράστηκε μαζί μας και χρήσιμες συμβουλές  για μια υγιεινή και ισορροπημένη διατροφή.



Λήψη αρχείου

Ακολούθησε μια όμορφη συζήτησε γύρω από τη διατροφή, τα παιδιά εξέφρασαν μέσα από ερωτήσεις τις απορίες τους και πήραν τις κατάλληλες απαντήσεις. Στο τέλος κατασκευάσανε με τη βοήθεια της κυρίας Παπαϊωάννου τη πυραμίδα της ισορροπημένης διατροφής…



Λήψη αρχείου

και παρέλαβαν ένα ενημερωτικό φυλλάδιο με το δεκάλογο της διατροφής για το σπίτι.



Λήψη αρχείου

Τα παιδιά για να ευχαριστήσουν την κυρία Μαρία της χάρισαν “Το φανάρι της διατροφής” που φτιάξαμε με μεράκι και αγάπη.



Λήψη αρχείου

Κυρία Μαρία σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για το χρόνο σας και την εξαιρετική σας παρουσίαση!

Επιστροφή στην τάξη και….

“Παραμύθι – μύθι – μύθι

το κουκί και το ρεβύθι…”

“Το παραμύθι της Υγιεινής Διατροφής”

Ένα ομαδικό παραμύθι για την υγιεινή διατροφή γραμμένο με πολλή  φαντασία, κέφι και  αγάπη από τους μαθητές και μαθήτριες της Δ’2 του ΙΕ’ Δημοτικού Σχολείου Κάτω Πολεμιδιών (ΚΒ).

Αφού διαβάσαμε την περιπέτεια των ηρώων της Υγιεινούπολης και της Ανθυγιεινούπολης ακολούθησε διδακτική αξιοποίηση της ιστορίας:



Λήψη αρχείου

Συζητήσαμε για τη συμπεριφορά των ηρώων, τις διατροφικές τους συνήθειες, τα συναισθήματά τους, μιλήσαμε για τις δικές μας διατροφικές συνήθειες, προβληματιστήκαμε:

  • Πόσα γεύματα πρέπει να καταναλώνουμε;
  • Τι πρέπει να περιέχουν;
  • Τι θα συμβεί αν δεν τρεφόμαστε σωστά με κατάλληλες τροφές;
  • Πώς θα αντιδράσει ο οργανισμός μας αν δεν καταναλώνουμε υγιεινές τροφές, λαχανικά και φρούτα;

Πήραμε αποφάσεις:

  • Τι θα περιέχει το δεκατιανό μας από εδώ και στο εξής;
  • Τι θα φροντίσουμε να αποφεύγουμε;

Ακούσαμε και μάθαμε το παρακάτω τραγουδάκι:

Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής… με άρωμα κουλουριού! Τμήμα Ένταξης & Τμήμα 1

Οκτ 202516

Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής… και μυρίζει φρεσκοψημένο κουλούρι!

Σήμερα στο νηπιαγωγείο μας γιορτάσαμε την Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής με τον πιο νόστιμο τρόπο: φτιάχνοντας κουλούρια Θεσσαλονίκης με υγιεινό σουσάμι!

Πριν πιάσουμε τα χεράκια μας ζυμάρι, μιλήσαμε για τη Μεσογειακή διατροφή και παρατηρήσαμε τη μεσογειακή πυραμίδα. Ανακαλύψαμε πως τα τρόφιμα που μας δίνουν δύναμη και υγεία δεν βρίσκονται στα γλυκά και στα έτοιμα φαγητά, αλλά…

Στο λάδι, στο αλεύρι, στο νερό
Στο σουσάμι και στους σπόρους

Στα φρούτα, στα λαχανικά, στα όσπρια

Και κάπως έτσι, αποφασίσαμε να γίνουμε μικροί αρτοποιοί!

Ένας έγινε σεφ με καπέλο, άλλοι πήραν κουτάλες και πινέλα, και όλοι μαζί ρίξαμε τα υλικά, ζυμώσαμε, πλάσαμε και γεμίσαμε τον τόπο… γέλια και αλεύρι!

Τα κουλούρια μας ψήθηκαν, μοσχοβόλησαν και τα τυλίξαμε όμορφα, μαζί με ένα μικρό μήνυμα αγάπης για την υγιεινή διατροφή.

Δεν φτιάξαμε απλά κουλούρια.
Μάθαμε ότι η υγιεινή διατροφή δεν είναι βαρετή… είναι δημιουργική, παιχνιδιάρικη και νοστιμότατη!

 

Γιατί όταν τα παιδιά μαθαίνουν με την καρδιά και με τα χέρια… τότε η γνώση μένει για πάντα!

 



Λήψη αρχείου

 

από κάτω από: Παγκόσμιες Ημέρες | με ετικέτα  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής… με άρωμα κουλουριού! Τμήμα Ένταξης & Τμήμα 1    

Απίθανα Νηπιάκια 4ο – 6ο Τμήματα ΒΥΠ & 3ο ΠΟΠ – “Τα Συναισθήματά μας είναι φίλοι μας”

Οκτ 202513

Στα πλαίσια των δράσεων για την Παγκόσμια Ημέρα Ψυχικής Υγείας  με σκοπό την ευαισθητοποίηση της κοινωνίας επί σχετικών θεμάτων και του σχεδίου δράσης για την αυτοαξιολόγηση, Σχέσεις μεταξύ μαθητών/τριων  με τίτλο “Νιώθεις ΕΓΩ, νιώθω & ΕΓΩ συναισθήματα ένα σωρό” (δείκτης διαμόρφωση τρόπων διαχείρισης εντάσεων και συγκρούσεων) μας επισκέφτηκε σήμερα Δευτέρα 13 Οκτωβρίου στο σχολείο μας η Κοινωνική Λειτουργός του Κέντρου Υγείας Γιαννιτσών κυρία, Μαρία Γεωργίου για να παρουσιάσει στα παιδιά μας πρόγραμμα ψυχικής υγείας με τίτλο: “Τα Συναισθήματά μας είναι φίλοι μας” με στόχο να βοηθηθούν να αναγνωρίσουν και να εκφράσουν τα βασικά συναισθήματα με απλό και διασκεδαστικό τρόπο προωθώντας την καλή ψυχική υγεία.

Stigmiotypo othonhs 7752

Η κυρία Γεωργίου αφού συστήθηκε στα παιδιά έπαιξαν μαζί ένα παιχνίδι γνωριμίας.

“Γεια σας είμαι η κυρία Μαρία και είμαι πολύ χαρούμενη που βρίσκομαι εδώ για να γνωριστούμε και να περάσουμε όμορφα μαζί”.

Τα παιδιά το καθένα ξεχωριστά συστήθηκε στην παρεούλα μας λέγοντας πως νιώθουν σήμερα και γιατί.

“Κι εγώ είμαι πολύ χαρούμενη που μοιραστήκατε τα συναισθήματά σας μαζί μου”.



Λήψη αρχείου

Ιστορία με με συναισθήματα με τίτλο: “Η Πολύχρωμη Καρδούλα”



Λήψη αρχείου

Στη συνέχεια τα παιδιά μιμήθηκαν τα συναισθήματα της Πολύχρωμης Καρδούλας με το πρόσωπό τους και το σώμα τους.



Λήψη αρχείου

Παρουσίαση διαφανειών που απεικονίζουν διάφορα συναισθήματα.



Λήψη αρχείου

Παιχνίδι αναγνώρισης συναισθημάτων μέσα από την παρουσίαση.  Τα παιδιά μαντεύουν το συναίσθημα που σκέφτονται και λένε μια στιγμή που το ένιωσαν κι αυτά.



Λήψη αρχείου

“Μιλάμε πάντα για τα συναισθήματά μας με τους γονείς και τους δασκάλους μας”

Κλείνουμε με ένα θετικό μήνυμα: “Τα συναισθήματα μας βοηθούν να καταλάβουμε τον εαυτό μας και να είμαστε χαρούμενοι!

Ευχαριστούμε θερμά την κυρία Μαρία Γεωργίου για την άμεση ανταπόκριση στην πρόκλησή μας και για την εξαιρετική παρουσίαση. Ανανεώνουμε το ραντεβού μας για μια εσπερίδα με γονείς.

 

από κάτω από: 4ο Τμήμα ΒΥΠ, 6ο Τμήμα ΒΥΠ, Αξιολόγηση Σχολικής Μονάδας - Σχέδιο Δράσης, Απίθανα Νηπιάκια 4ο - 6ο Τμήματα ΒΥΠ & 3ο ΠΟΠ, Παγκόσμιες Ημέρες, Σχέδιο δράσης σχολικής μονάδας | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Απίθανα Νηπιάκια 4ο – 6ο Τμήματα ΒΥΠ & 3ο ΠΟΠ – “Τα Συναισθήματά μας είναι φίλοι μας”    

Απίθανα Νηπιάκια 4ο – 6ο Τμήματα ΒΥΠ & 3ο ΠΟΠ – 10 Οκτωβρίου Παγκόσμια Ημέρα Ψυχικής Υγείας

Οκτ 202511

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ψυχικής Υγείας που γιορτάζεται κάθε χρόνο 10 Οκτωβρίου με σκοπό την ευαισθητοποίηση της κοινωνίας επί σχετικών θεμάτων και στα πλαίσια του σχεδίου δράσης για την αυτοαξιολόγηση, Σχέσεις μεταξύ μαθητών/τριων  με τίτλο “Νιώθεις ΕΓΩ, νιώθω & ΕΓΩ συναισθήματα ένα σωρό” (δείκτης διαμόρφωση τρόπων διαχείρισης εντάσεων και συγκρούσεων) υλοποιήσαμε με τα Απίθανα Νηπιάκια μας σχετικές δράσεις με σκοπό την ευαισθητοποίηση των παιδιών σε θέματα προαγωγής της κοινωνικής και συναισθηματικής ευεξίας.

Σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας, η ψυχική υγεία ορίζεται ως μία κατάσταση ευεξίας κατά την οποία το άτομο συνειδητοποιεί τις ικανότητές του, μπορεί να αντιμετωπίσει τις πιέσεις της ζωής και να συνεισφέρει στην κοινωνία.

Stigmiotypo othonhs 7750

Διαβάσαμε το παραμύθι με τίτλο: “Ο Λύκος Ζαχαρίας μαθαίνει τα συναισθήματα”. Υπάρχει το βίντεο του παραμυθιού στο διαδίκτυο για να το ακούσετε:

Μέσα από τη διδακτική αξιοποίηση της ιστορίας τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να αναγνωρίσουν τα συναισθήματα του Λύκου Ζαχαρία και να μιλήσουν γι’ αυτά. Ποια συναισθήματα ένιωσε ο Λύκος Ζαχαρίας; Τα γνωρίζουμε εμείς; Τα νιώθουμε όλοι; Υπάρχουν κακά ή καλά συναισθήματα; Όχι βέβαια! Όλα είναι καλά και δεν ντρεπόμαστε γι’ αυτά!  Όλοι τα  έχουμε, όλοι τα νιώθουμε, το σημαντικό είναι να μάθουμε να τα εκφράζουμε σωστά.



Λήψη αρχείου

Με τι χρώμα θα βάφαμε κάθε συναίσθημα που νιώθουμε;



Λήψη αρχείου

Με αφορμή το παρακάτω βίντεο και μέσα από συζήτηση προσπαθήσαμε να αναγνωρίσουμε, να ονομάσουμε και να εκφράσουμε τα συναισθήματά μας.

Δημιουργήσαμε μια αφίσα “Τον συναισθηματικούλη” την οποία και θα χαρίσουμε ως δωράκι στην κυρία Μαρία Γεωργιάδου, Κοινωνική Λειτουργού του Κέντρου Υγείας Γιαννιτσών, την οποία έχουμε προσκεκλημένη τη Δευτέρα 13 Οκτωβρίου για να κάνει σχετικό πρόγραμμα με τα παιδιά.



Λήψη αρχείου

Αλλά και ένα πίνακα αναφοράς για να τοποθετούμε κάθε μέρα το όνομά μας στο αντίστοιχο συναίσθημα ανάλογα με το πως νιώθουμε και φυσικά να μιλούμε γι’ αυτό.



Λήψη αρχείου

Ακούσαμε και μάθαμε το τραγουδάκι με τα συναισθήματα.

Πως νιώθουμε όταν ακούμε λογάκια αλλά και γλυκά λογάκια στην παρέα, στο σχολείο, στο σπίτι, στη βόλτα; Διαβάσαμε την ιστορία της κυρίας Στέλλας με τίτλο: “Η Νεράιδα Ευγενία και τα ευγενικά λογάκια”



Λήψη αρχείου

Και δημιουργήσαμε σχετική αφίσα:



Λήψη αρχείου

“Θα σας πω μια ιστορία και μάλιστα θα κάνουμε και ένα πείραμα”. Πάμε να δούμε τι έγινε στην χώρα των Πιπερούληδων όταν συνέβη μια παρόμοια παρεξήγηση!

Μια φορά κι έναν καιρό στο χωριό των Πιπερούληδων όλα ήταν ιδανικά κι όλοι ζούσαν αρμονικά, ο ένας δίπλα στον άλλον. Ξεκινάμε το πείραμα, Ιδέα από το βιβλίο “Θεραπευτικά Παιχνίδια” της Νένας Γεωργιάδου

Γεμίσαμε ένα πιάτο με νερό και ρίξαμε πιπέρι: Είναι το χωριό όπου ζουν οι Πιπερούληδες. Πώς σας φαίνονται; Ώσπου έφτασε ο κύριος Σαπούνης ο οποίος μιλούσε με αγένεια και λόγια που πληγώνουν. Ρίχνουμε μια στάλα σαπούνι και βλέπουμε ότι οι Πιπερούληδες απομακρύνονται στα τοιχώματα του πιάτου!!

Γιατί έφυγαν όλοι από κοντά του; Τι έκανε;

Έπειτα ήρθαν οι Ζαχαρούληδες. (Ρίχνουμε ζάχαρη στο νερό  και το πιπέρι συγκεντρώνεται γύρω της!) Γιατί οι Πιπερούληδες πηγαίνουν κοντά στους Ζαχαρούληδες; Τι κάνουν; Με ποιο τρόπο μπορούμε να δείξουμε την αγάπη μας;



Λήψη αρχείου

Σε μπαλόνια που φουσκώσαμε γράψαμε λογάκια που μας προκαλούν θλίψη και στενοχώρια, τα σκάσαμε και τα πετάξαμε στον κάδο με τα σκουπίδια.



Λήψη αρχείου

Μάθαμε και το τραγουδάκι με τα γλυκά λογάκια.

Εγώ είμαι εγώ κι εσύ είσαι εσύ. Τμήμα Ένταξης & 1ο τμήμα Β.Υ.Π.

Οκτ 20259

Κάθε αρχή μιας σχολικής χρονιάς είναι ένα καινούργιο ταξίδι γνωριμίας·
με τον εαυτό μας, με τους φίλους μας, με τον κόσμο γύρω μας.
Κοιτάξαμε λοιπόν μέσα σ’ έναν καθρέφτη και είπαμε:
«Εγώ είμαι εγώ!»
Τι βλέπουμε εκεί μέσα;
Μάτια που γελούν, χείλη που μιλούν, μια καρδιά που χτυπά…
Όλα όσα κάνουν τον καθένα μας μοναδικό.

Με χαρτόνια, χρώματα και αγάπη φτιάξαμε τους δικούς μας καθρέφτες.
Στην πίσω πλευρά βάλαμε τη φωτογραφία και το όνομά μας,
για να θυμόμαστε πως η ομορφιά βρίσκεται μέσα μας.
Και στο μπροστινό μέρος γράψαμε το σύνθημά μας:

Στον καθρέφτη μου κοιτώ και βλέπω τον υπέροχό μου εαυτό

Έπειτα παίξαμε το παιχνίδι «Πες μας ποιος είσαι».
Κάθε παιδί αναζητούσε το όνομά του ανάμεσα σε πολλές καρτέλες,
αναγνωρίζοντας γράμματα, φίλους και πρόσωπα αγαπημένα.
Κάπως έτσι, σιγά σιγά,
μάθαμε όχι μόνο να λέμε ποιοι είμαστε,
αλλά και να ακούμε ποιοι είναι οι άλλοι.

Κι όταν ήρθε η ώρα του χορού,
χορέψαμε με το τραγούδι «Εγώ είμαι εγώ…»,
κρατώντας τους καθρέφτες μας ψηλά,
σαν μικρά φεγγάρια που φωτίζουν τη χαρά της μοναδικότητας.

Τέλος, δημιουργήσαμε έναν τροχό με τις φωτογραφίες και τα ονόματά μας.
Γυρίζει, σταματά, και όποιο παιδί δείξει ο δείκτης,
γίνεται ο πρωταγωνιστής της στιγμής:
λέει το όνομά του, χαμογελά,
κι όλοι μαζί χειροκροτούμε, γιατί κάθε όνομα έχει τη δική του αξία.

Έτσι, μέσα από παιχνίδι, τραγούδι και δημιουργία,
τα παιδιά μαθαίνουν πως η διαφορετικότητα είναι δύναμη
και πως η ομορφιά της ομάδας γεννιέται
όταν ο καθένας παραμένει ο εαυτός του



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου

από κάτω από: 1ο Τμήμα ΒΥΠ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εγώ είμαι εγώ κι εσύ είσαι εσύ. Τμήμα Ένταξης & 1ο τμήμα Β.Υ.Π.    

Απίθανα Νηπιάκια 4ο – 6ο Τμήματα ΒΥΠ & 3ο ΠΟΠ – 4 Οκτωβρίου – Παγκόσμια Ημέρα των Ζώων – Επίσκεψη Κτηνίατρου

Οκτ 20258

Στα πλαίσια της Παγκόσμιας Ημέρας Ζώων (4 Οκτωβρίου) αλλά και του σχεδίου δράσης  για την αυτοαξιολόγηση, Σχέσεις μεταξύ μαθητών/τριων  με τίτλο “Νιώθεις ΕΓΩ, νιώθω & ΕΓΩ συναισθήματα ένα σωρό” (δείκτης διαμόρφωση τρόπων διαχείρισης εντάσεων και συγκρούσεων), Οι μαθητές/τριες του 4ου & 6ου τμήματος (Απίθανα Νηπιάκια) συνεργάστηκαν και γιόρτασαν την παγκόσμια ημέρα ζώων παρέα με τον γλυκούλη Νίνο, το αδεσποτάκι, τετράποδο φιλαράκι μας και την κτηνίατρο, κυρία Ελισάβετ Κοζμίνσκα Βασιλειάδου. Είχαν την ευκαιρία να συνεργαστούν, να αναγνωρίσουν, να εκφράσουν τα συναισθήματά τους για τα ζωάκια αλλά και να σκεφτούν  συλλογικά τρόπους που θα έκαναν τη ζωή των τετράποδων φίλων μας καλύτερη.

Stigmiotypo othonhs 7712

Η Παγκόσμια Ημέρα των Ζώων πρωτογιορτάστηκε το 1931 σ’ ένα συνέδριο περιβαλλοντιστών στη Φλωρεντία, ως ένας τρόπος για την ευαισθητοποίηση κοινού και ειδικών για τα υπό εξαφάνιση ζώα. Από τότε, η γιορτή διευρύνθηκε και περιλαμβάνει όλα τα είδη του ζωικού βασιλείου.

Η 4η Οκτωβρίου καθιερώθηκε ως Παγκόσμια Ημέρα Ζώων, επειδή συμπίπτει με τον εορτασμό της μνήμης του Αγίου Φραγκίσκου της Ασίζης, που έχει αναγορευτεί από την Καθολική Εκκλησία ως προστάτης των ζώων και του περιβάλλοντος.

Η κυρία Ελισάβετ Κοζμίνσκα Βασιλειάδου, η αγαπημένη μας κτηνίατρος, γνωστή για τα φιλοζωικά της αισθήματα και την ενεργό δράση της προφέροντας απλόχερα τις ιατρικές της υπηρεσίες όποτε και όπου χρειαστεί δέχτηκε με χαρά την πρόσκλησή μας να είναι κοντά μας και να μοιραστεί μαζί μας όλες τις εμπειρίες για τα φιλαράκια τετράποδά μας.

Το ραντεβού ήταν για τις 09:00 η ώρα. Τα Απίθανα Νηπιάκια ανυπομονούσαν να συναντήσουν την κυρία Ελισάβετ. Μια ευχάριστη έκπληξη μας περίμενε. Ήρθε κρατώντας κάτι στα χέρια της. Μα τι να είναι άραξε; Βαλίτσα, κουτί, καλάθι; Μέσα από ένα όμορφο γρίφο τα παιδιά γρήγορα ανακάλυψαν ότι πρόκειται για κάποιο ζωάκι. Και ναι ήταν ο Νίνο, ο αδεσποτούλης γατούλης της κυρίας Ελισάβετ!

Τα παιδιά έπεσαν επάνω του χαρίζοντάς του τα πιο γλυκά χαδάκια. Και ο Νίνο δεν χόρταινε ΑΓΑΠΗ.

Η κυρία Ελισάβετ μας σύστησε και μας παρουσίασε τον Νίνο λέγοντας στα παιδιά την ιστορία του.

Πως από ένα ταλαιπωρημένο, χτυπημένο και κακοποιημένο αδεσποτάκι βρέθηκε στη δική της ζεστή αγκαλιά και μπήκε στο Ιατρείο της.

Τι ήταν αυτό που έλειπε, τι χρειάζεται ένα αδεσποτάκι για να είναι χαρούμενο κι ευτυχισμένο, τι φροντίδα πρέπει να του παρέχουμε, τι πρέπει να σκεφτούμε πριν αποκτήσουμε ένα τετράποδο φιλαράκι, τι ανάγκες έχει ένα ζωάκι όταν ζει μαζί μας στο σπίτι;

Ο Νίνο έκανε την εξερεύνησή του μέσα στην τάξη σαν σωστός μαθητής. Τα παιδιά μας κατενθουσιάστηκαν, πέρασαν χρόνο παίζοντας με το αγαπημένο τους φιλαράκι.



Λήψη αρχείου

Προτού τους αποχαιρετήσουμε τους χαρίσαμε το δωράκι μας που φτιάξαμε με πολλή ΑΓΑΠΗ, δώσαμε υπόσχεση ότι θα ξανά βρεθούμε και βγήκαμε την αναμνηστική μας φωτογραφία.



Λήψη αρχείου

Ευχαριστούμε θερμά την κτηνίατρο κυρία Ελισάβετ Κοζμίνσκα Βασιλειάδου για την άμεση ανταπόκριση, την υπέροχη παρουσίαση και την άψογη συνεργασία. Τα Απίθανα Νηπιάκια μας ενθουσιάστηκαν πολύ, αγάπησαν και λάτρεψαν τον Νίνο μας.

Στο τέλος της ημέρας φτιάξαμε μασκούλες ζωάκια – γατούλες & σκυλάκια, για το σπίτι.



Λήψη αρχείου

από κάτω από: 4ο Τμήμα ΒΥΠ, 6ο Τμήμα ΒΥΠ, Αξιολόγηση Σχολικής Μονάδας - Σχέδιο Δράσης, Απίθανα Νηπιάκια 4ο - 6ο Τμήματα ΒΥΠ & 3ο ΠΟΠ, Σχέδιο δράσης σχολικής μονάδας | με ετικέτα  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Απίθανα Νηπιάκια 4ο – 6ο Τμήματα ΒΥΠ & 3ο ΠΟΠ – 4 Οκτωβρίου – Παγκόσμια Ημέρα των Ζώων – Επίσκεψη Κτηνίατρου    

5 Οκτωβρίου Παγκόσμια ημέρα Εκπαιδευτικών «Κάθε παιδί είναι ένας σπόρος. Κι εμείς, απλώς οι τυχεροί κηπουροί.» Τμήμα 1 & τμήμα Ένταξης ( Πολύχρωμα Αστεράκια)

Οκτ 20256

5 Οκτωβρίου  Παγκόσμια Ημέρα Εκπαιδευτικών!

Είναι η μέρα που τιμούμε όλους τους δασκάλους και τις δασκάλες που καθημερινά δίνουν τον καλύτερό τους εαυτό για τα παιδιά: διδάσκουν, καθοδηγούν, ενθαρρύνουν και ζητούν τη συνεργασία όλων για να μεγαλώνουν τα παιδιά με χαρά και ασφάλεια.

Με αφορμή τη σημερινή ημέρα, μιλήσαμε με τα παιδιά για τη δύναμη της γνώσης μέσα από μία ζωντανή αλληγορία: τη ζωή ενός σπόρου.

Κάθε παιδί πήρε ένα διάφανο ποτηράκι, στο οποίο τοποθετήσαμε μαζί  σπόρους από φασόλια πάνω σε ποτισμένο βαμβάκι.

Δίπλα, σε ένα μικρό χάρτινο ποτιστήρι, ζωγράφισαν όλα όσα πιστεύουν ότι χρειάζεται ένας σπόρος — και ένας άνθρωπος — για να ανθίσει: ήλιο, αγάπη, χαμόγελα, βιβλία, σχολείο, φίλους.

Μιλήσαμε για τη σπορά, για το πώς μεγαλώνει ένα φυτό, και συνδέσαμε αυτή τη διαδρομή με το ταξίδι της μάθησης. Όπως ο σπόρος χρειάζεται φως, νερό και φροντίδα, έτσι και τα παιδιά χρειάζονται ενθάρρυνση, πίστη και ανθρώπους που τα αγαπούν. Όπως ένας σπόρος με φροντίδα  μεγαλώνει και γίνεται δυνατό φυτό , έτσι και εμείς όλοι – δάσκαλοι και παιδιά – ωριμάζουμε και γινόμαστε καλύτεροι κάθε μέρα.

«Κάθε παιδί είναι ένας σπόρος. Κι εμείς, απλώς οι τυχεροί κηπουροί.»

.Στη συνέχεια τα παιδιά , με πολύ φαντασία και αγάπη, ζωγράφισαν την ιδανική δασκάλα όπως τη φαντάζονται,. Με χαμόγελο, αγκαλιές και πολλή αγάπη.

Χρόνια πολλά σε όλους όσους καλλιεργούν μέλλον με την καρδιά τους.

Σας προτείνουμε μερικούς απλούς τρόπους για να συνεχιστεί η δράση και στο σπίτι με όμορφες στιγμές συνεργασίας:

Παρατηρείστε μαζί με το παιδί σας  τον σπόρο
Κάθε μέρα δείτε μαζί πώς αλλάζει. Ρωτήστε το παιδί: «Τι καινούργιο βλέπουμε σήμερα; Μεγάλωσε;»

Φτιάξτε μικρό ημερολόγιο ανάπτυξης
Σε ένα χαρτάκι ή τετράδιο, το παιδί μπορεί να ζωγραφίζει τι βλέπει ή να βάζει ημερομηνίες με μικρές σημειώσεις.

Βαφτίστε το φυτό σας!
Δώστε του ένα όνομα (π.χ. Φασουλίνος, Κυρία Φασολένια) και μιλήστε του με αγάπη.

Έτσι καλλιεργείται η ενσυναίσθηση.

Συζητείστε για τη φροντίδα
Ρωτήστε: «Τι χρειάζεται ο σπόρος για να μεγαλώσει; Κι εσύ τι χρειάζεσαι για να μεγαλώσεις δυνατός/δυνατή; Ποιος σε βοηθάει;»

Φάτε κι εσείς  “σπόρους”
Αν θέλετε, φτιάξτε μαζί ένα φαγητό με όσπρια και συζητήστε πώς ένα μικρό σποράκι μπορεί να γίνει και φυτό αλλά και τροφή.

Όταν μεγαλώσει το σποράκι , το μεταφυτέψτε το  μαζί με το παιδί σας!
Μπορείτε να το μεταφέρετε σε χώμα έξω ή σε μεγαλύτερη γλάστρα.

Αν θέλετε, στείλτε μας φωτογραφία!

Σας ευχαριστούμε που μας βοηθάτε να μεγαλώνουμε «τα σποράκια μας» με φροντίδα και αγάπη.

 



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου

από κάτω από: 1ο Τμήμα ΒΥΠ, Παγκόσμιες Ημέρες | με ετικέτα  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο 5 Οκτωβρίου Παγκόσμια ημέρα Εκπαιδευτικών «Κάθε παιδί είναι ένας σπόρος. Κι εμείς, απλώς οι τυχεροί κηπουροί.» Τμήμα 1 & τμήμα Ένταξης ( Πολύχρωμα Αστεράκια)    

Παγκόσμια Ημέρα των Ζώων στο νηπιαγωγείο μας. Τμήμα 1 & Τμήμα Ένταξης ( Πολύχρωμα Αστεράκια)

Οκτ 20254

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα των Ζώων, παρακολουθήσαμε μαζί με τα παιδιά μας την ταινία μικρού μήκους «The Present».

Μια ταινία που δεν μιλά μόνο για ένα ανάπηρο σκυλάκι, αλλά και για ένα παιδί με αναπηρία.

Η επιλογή της ταινίας δεν έγινε τυχαία. Θέλαμε τα παιδιά:

  • Να ευαισθητοποιηθούν γύρω από την έννοια της αποδοχής και της διαφορετικότητας.
  • Να συνειδητοποιήσουν ότι κάθε πλάσμα —ανεξάρτητα από δυσκολίες— αξίζει αγάπη και φροντίδα.
  • Να καταλάβουν ότι η πραγματική δύναμη βρίσκεται στην καλοσύνη.

 

Δεν είδαμε τον “δυνατό” που βοηθά τον “αδύναμο”. Είδαμε δύο ψυχές που αναγνωρίζονται. Δύο πλάσματα που κουβαλούν τις δυσκολίες τους όχι σαν βάρος, αλλά σαν γέφυρα που τα φέρνει κοντά.

Κι εκεί βρίσκεται η μεγαλύτερη αλήθεια:

 Τα ζώα δεν είναι απλώς πλάσματα προς φροντίδα. Είναι φίλοι. Είναι παρέα. Είναι ζωή.
Το μικρό σκυλάκι της ταινίας —αν και δεν μπορούσε να τρέξει— κατάφερε κάτι τεράστιο:
Ξεσήκωσε το παιδί από την οθόνη, από τα βιντεοπαιχνίδια, από τη μοναξιά… και το έβγαλε έξω.
Όχι με λόγια. Όχι με συμβουλές. Αλλά με παρουσία και αγάπη.

Ένας σκύλος, ακόμη κι αν δεν μπορεί να περπατήσει καλά, μπορεί να σε κάνει να ζήσεις καλύτερα.
Μια φιλία με ένα ζώο δεν σε κάνει “φιλόζωο”. Σε κάνει πιο άνθρωπο.

Κατά τη διάρκεια της ταινίας τα παιδιά συγκινήθηκαν βαθιά. Εξέφρασαν αυθόρμητα συναισθήματα όπως: «Θέλω κι εγώ να το πάρω αγκαλιά αυτό το σκυλάκι»

Μετά την προβολή, τα παιδιά ζωγράφισαν το δώρο καρδιάς που θα έκαναν στο αγαπημένο τους ζώο και στη συνέχεια  έφτιαξαν έναν δικό τους «σταθμό φροντίδας» για τα ζώα:
ζωγράφισαν ζωάκια και τους έβαλαν φαγητό και νερό φτιαγμένο από καπάκια.

Με αυτόν τον τρόπο, τα παιδιά μετέτρεψαν το συναίσθημα σε πράξη. Δεν έμειναν απλώς στο “λυπάμαι το ζωάκι”, αλλά πέρασαν στο “φροντίζω, βοηθάω, προσφέρω”.

Όπως γράψαμε και στο  πλακάτ της κατασκευής:

«Ο πολιτισμός ενός λαού φαίνεται από το πώς φέρεται στα ζώα.» Γκάντι

Κι εμείς είδαμε ότι ο πολιτισμός μπορεί να ξεκινήσει μέσα σε μια μικρή τάξη, από ένα μικρό παιδί και ένα μικρό σκυλάκι.

Γιατί εδώ, δεν μεγαλώνουμε απλώς παιδιά.
Μεγαλώνουμε Ανθρώπους.

Ευχή μας είναι τα παιδιά μας να μεγαλώσουν με ευαισθησία, ενσυναίσθηση και σεβασμό σε κάθε μορφή ζωής.
Και χαιρόμαστε που τα πρώτα σημάδια δείχνουν ότι ήδη έχουν κάνει το πιο σημαντικό βήμα: νιώθουν.

 



Λήψη αρχείου

 

 

από κάτω από: 1ο Τμήμα ΒΥΠ, Παγκόσμιες Ημέρες | με ετικέτα  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Παγκόσμια Ημέρα των Ζώων στο νηπιαγωγείο μας. Τμήμα 1 & Τμήμα Ένταξης ( Πολύχρωμα Αστεράκια)    

Απίθανα Νηπιάκια 4ο – 6ο Τμήματα & 3ο Ολοήμερο – Γιορτή Τρίτης Ηλικίας 2025 με το Α & Β ΚΑΠΗ Γιαννιτσών στο σχολείο μας

Οκτ 20252

Στα πλαίσια των Δράσεων του Ενεργού Πολίτη στη σχολική μονάδα με τίτλο δράσης:

“Μια αγκαλιά και μια ιστορία από τον παππού και τη γιαγιά”,

αλλά και του σχεδίου δράσης  για την αυτοαξιολόγηση, Σχέσεις μεταξύ μαθητών/τριων  με τίτλο “Νιώθεις ΕΓΩ, νιώθω & ΕΓΩ συναισθήματα ένα σωρό” (δείκτης διαμόρφωση τρόπων διαχείρισης εντάσεων και συγκρούσεων), Οι μαθητές/τριες του 4ου & 6ου τμήματος (Απίθανα Νηπιάκια) συνεργάζονται και εμπλέκονται σε κοινές δραστηριότητες με τους παππούδες και τις γιαγιάδες του Α & Β ΚΑΠΗ Γιαννιτσών. Αλληλοεπιδρούν επικοινωνούν, μαθαίνουν, διακρίνουν και να ανταποκρίνονται στις ανάγκες των ηλικιωμένων ατόμων και  εκφράζουν τα συναισθήματά τους.

Έτσι, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Τρίτης Ηλικίας, ανοίξαμε  τις πόρτες μας στους ξεχωριστούς καλεσμένους μας. Για Τρίτη συνεχόμενη χρονιά γιορτάζουμε την Παγκόσμια Ημέρα Τρίτης Ηλικίας που γιορτάζεται κάθε χρόνο την 1η Οκτώβρη, συντροφιά με τους αιώνια έφηβους, τους παππούδες και τις γιαγιάδες του Α & Β ΚΑΠΗ Γιαννιτσών στο σχολείο μας.

“Για σένα παππούλη και γιαγιά έχω μια ζεστή αγκαλιά”

Stigmiotypo othonhs 7700

Μέρες πριν τη γιορτή δημιουργήσαμε όμορφα δωράκια για τους γλυκούς μας προσκεκλημένους, προετοιμάσαμε την αίθουσα που θα γινόταν η γιορτή και στείλαμε τις προσκλήσεις μας.



Λήψη αρχείου

Το ραντεβού ήταν Στις 10:00 η ώρα το πρωί! Η αυλόπορτας άνοιξε και η αίθουσά μας πλημμύρισε από λαμπερές παρουσίες.
Τα Απίθανα Νηπιάκια μας μπαίνουν στην αίθουσα σκορπώντας τα πιο γλυκά χαμόγελα, εισπράττοντας το πιο δυνατό χειροκρότημα.
Η έναρξη γίνεται με μια τρυφερή, γλυκιά, τραγουδιστή Καλημέρα!

Ακολούθησε ένα βίντεο αφιέρωμα στην τρίτη ηλικία.

Εορταστικά δρώμενα με αφηγήσεις, τραγούδια και χορούς  για τους αγαπημένους μας προσκεκλημένους.



Λήψη αρχείου

Μια μεγάλη έκπληξη μας περίμενε πριν το τέλος της γιορτής. Οι παππούδες και οι γιαγιάδες μας μαζί με τον μαέστρο τους, τον κύριο Αντώνη Παπαδόπουλο, δάσκαλο και μουσικό, μας παρουσίασαν ένα μουσικό και χορευτικό αφιέρωμα και φυσικά χορέψαμε όλοι μαζί για να κλείσουμε όμορφα αυτήν την γλυκιά και τρυφερή εκδήλωση.

Κλείσαμε με την απονομή μεταλλίων για τους χρυσούς παππούδες & γιαγιάδες μας και φυσικά όμορφα γλαστράκια και μπισκοτοκαρδούλες για να τους γλυκάνουμε.

Ήταν μια υπέροχη, μια ξεχωριστή γιορτή! Χαρίσαμε απλόχερα πολλή αγάπη, όμορφα χαμόγελα, ζεστές, τρυφερές αγκαλίτσες, χαρά και ευτυχία σε όλους τους παρευρισκόμενους.

Ευχαριστούμε θερμά την υπεύθυνη του  Β ΚΑΠΗ Γιαννιτσών την κυρία Αντωνία Συνανίδου για την άμεση ανταπόκριση στην πρόσκλησή μας και την άψογη συνεργασία, τον κύριο Αντώνη Παπαδόπουλο που με τη μουσική του μας ταξίδεψε, την κυρία Χριστίνα Μάγγου για τα όμορφα δωράκια μπρελόκ που δημιούργησε με τα χεράκια της για Απίθανα Νηπιάκια μας, την κυρία Κυριακή Χ/δημητρίου από τα φυτώρια ΟΑΣΙΣ για τα γλαστράκια που μας έκανε δωρεά ώστε να τα προσφέρουμε σε όλους τους εορταζόμενους, την κυρία Παρθένα Παπαδοπούλου, την συνταξιούχο συνάδελφό μας, για την παρασκευή των μπισκοτοκαρδούλων και φυσικά όλους όσους μας τίμησαν με την παρουσία τους.

Η χαρά των παιδιών αλλά και των παππούδων και των γιαγιάδων ζωγραφισμένη στα πρόσωπα όλων.

Μοιράστηκαν με τα παιδιά μας όμορφες ιστορίες, θυμήθηκαν τα δικά τους παιδικά χρόνια στο σχολείο.

Δε θα μπορούσαμε να μην ετοιμάσουμε και όμορφες καρτούλες δωράκια για τους δικούς μας παππούδες και γιαγιάδες που μας περιμένουν στο σπίτι.



Λήψη αρχείου

« Παλιότερα άρθραΠιο πρόσφατα άρθρα »

Αναρτήσεις

Μουσικό χαλί

Σήμερα είναι:

Δεκέμβριος 2025
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Ένα Ταξίδι στα Γιαννιτσά του Περασμένου Αιώνα

Γιαννιτσά – Μια ανάμνηση από παλιά

European SchoolRadio Logo

Σύνδεση με τα στοιχεία που διαθέτετε στο ΠΣΔ


Log in



 

“Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος”- Έπαινος Διαγωνισμού Αστέρι της Ευχής 2024-2025 – 213 – 1ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ (1ο, 4ο ΒΥΠ & 3ο ΠΟΠ Τμήματα)

Stigmiotypo othonhs 7250

Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος)
Τα Απίθανα Νηπιάκια (1ο, 4ο ΒΥΠ & 3ο ΠΟΠ Τμήματα) υλοποιούν το εκπαιδευτικό πρόγραμμα "Αστέρι της Ευχής" το οποίο παρακινεί τους μαθητές όλων των βαθμίδων να αξιοποιήσουν δημιουργικά το Αστέρι, παίρνουν μέρος στο διαγωνισμό που προκηρύσσεται και συμμετέχουν με τη δική τους αφίσα.
“Και πάλι παιδί – Σχολείο – Παιχνίδι -Γέλιο – Αγκαλιές – Φίλους – Οικογένεια – Χαρά – Ταξίδια, Βόλτες, Διακοπές, Διασκέδαση… – και πάλι ΖΩΗ!”

Robert Fulghum «Όσα πραγματικά θα έπρεπε να ξέρω τα έμαθα στο νηπιαγωγείο»

images

Ο Γέροντας Παΐσιος για το νηπιαγωγείο

G Paisios 300x193 1

«Για μένα, ενώπιον του Θεού, το πιο υπεύθυνο επάγγελμα, που μπορεί να κάνει κάποιος, είναι νηπιαγωγός. Αλλά και το πιο δύσκολο, γιατί πλάθει ψυχές. Και πλάθοντας ψυχές, πλάθεις ανθρώπους, οι οποίοι είναι κατ’ εικόνα του Θεού πλασμένοι. Και έτσι γίνεσαι συνεργός του Θεού, όπως γίνονται και οι γονείς, όταν τεκνοποιούν». Και συνέχισε: «Αν δεν έχεις τα κότσια να γίνεις νηπιαγωγός, να γίνεις δάσκαλος. Είναι το ίδιο υπεύθυνο. Κι αν δεν μπορείς ούτε δάσκαλος, τότε να γίνεις καθηγητής»!

Σαν σήμερα

11/12/1946: Δημιουργείται η UNICEF, που βραβεύτηκε για την προσφορά της με το Νόμπελ Ειρήνης το 1965.

Εξερευνήστε ψηφιακά το Μουσείο Ακρόπολης στο Google Art Project.

google art project thumbnail2 0

Διεύθυνση ΠΕ Πέλλας

banner1 CENTER

Αρχαιολογικό Μουσείο Πέλλας

λήψη


Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων