“O Πέτρος και ο λύκος” στο νηπιαγωγείο μας ,(Β΄τμήμα).

Και το ταξίδι  μας  στη μουσική  συνεχίζεται…

Οι αγαπημένοι μας ήρωες  από το μουσικό έργο

του Προκόφιεφ,

“Ο Πέτρος και ο λύκος”,

σήμερα Δευτέρα 2 -11- 2015,

κοντά μας,

στο νηπιαγωγείο μας.

Ενσαρκωμένοι από την ομάδα της

παιδικής θεατρικής σκηνής

του Νίκου Θεοδωρίδη και  της ομάδας του,

του “Κρουστόφωνου”.

Παρουσιάζουν η  Ναυσικά Θεοδωρίδου και

ο Νίκος Τσόπογλου,

DSCN7281

η Ακριβή Ερκέκογλου,

DSCN7304

και η Ελπίδα Τσιλογιάννογλου.

DSCN7348

Και να οι χαρακτήρες του έργου:

Ο  “Πέτρος ” και ο “παππούς”,

DSCN7316

ο “λύκος”,

DSCN7331

η  “πάπια”,

DSCN7320

το “πουλί”  και η “γάτα”,

DSCN7318

DSCN7312

και τέλος  οι “κυνηγοί”.

DSCN7337

Ενσαρκωμένοι μοναδικά,

σε ένα υπέροχο

μουσικό παιχνιδοθέαμα,

παρουσιασμένο με πολύ μεράκι,

και ζωντάνια που ξεσήκωσε τους μικρούς μαθητές

των νηπιαγωγείων μας .

DSCN7299

Το παραμύθι παρουσιάστηκε   σε μία παραλλαγή από το

αρχικό κείμενο.  Η ομάδα  δείχνοντας την ευαισθησία της,

κάνει μία διαφορετική πρόταση,

όπου ο λύκος, δεν είναι ο κλασικός , “κακός” λύκος

των παραμυθιών  και της Κοκκινοσκουφίτσας,

αλλά ο μοναχικός λύκος,

ο οποίος ενώ κατάπιε την πάπια,

στο τέλος τη βγάζει ακέραια από το στόμα του

μ΄ένα δυνατό φτέρνισμα…

και όπου στο τέλος

δεν οδηγείται στον ζωολογικό κήπο

όπως αναφέρεται στο αρχικό κείμενο

αλλά γίνεται  φίλος με την πάπια, το πουλί ,

τον Πέτρο, τον παππού…

Τα παιδιά επίσης είχαν την ευκαιρία

να απολαύσουν  και να χορέψουν αγαπημένα

παιχνιδοτράγουδα που έχει γράψει ο Νίκος Θεοδωρίδης

και κάθε χρόνο ακούγονται

και χορεύονται κατ΄επανάληψη

στα νηπιαγωγεία ,

όπως το “Χόκυ Πόκυ”,

“Βόλτα στο σώμα”,

“Μπιμ μπαμ Ρώσικος χορός”,

“Ακρογιαλιά”.

DSCN7284

DSCN7352

Η παρουσίαση έγινε σε μια από κοινού εκδήλωση με

το Α΄τμήμα του 1ου Νηπ/είου Γιαννιτσών,

“Δήμητρα Μίγγα -Κασάπη”

και με το 9ο  και 14ο Νηπ/γεία Γιαννιτσών.

Ο ΠΕΤΡΟΣ ΚΑΙ Ο ΛΥΚΟΣ α΄τμήμα

ΣΗΜΕΡΑ ΤΑ  ΝΗΠΙΑΚΙΑ ΜΑΣ ΑΠΟΛΑΥΣΑΝ

ΕΝΑ ΜΟΥΣΙΚΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΤΟΥ ΠΡΟΚΟΦΙΕΦ

ΑΠΟ  ΤΗΝ  ΠΑΙΔΙΚΗ ΘΕΑΤΡΙΚΗ  ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ΝΙΚΟΥ ΘΕΟΔΩΡΙΔΗ

<<ΚΡΟΥΣΤΟΦΩΝΟ>>

<< Ο ΠΕΤΡΟΣ ΚΑΙ Ο ΛΥΚΟΣ>>

ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΟΛΑ ΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΜΑΖΙ

ΑΠΟΛΑΥΣΑΜΕ ΤΟΥΣ ΗΘΟΠΟΙΟΥΣ

ΑΚΟΥΣΑΜΕ ΜΟΥΣΙΚΗ

ΓΕΛΑΣΑΜΕ ,ΧΟΡΕΨΑΜΕ ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΚΡΟΤΗΣΑΜΕ  ΠΟΛΥ…

ΠΑΝΤΑ ΤΕΤΟΙΑ…

ΣΟΥΛΑ ΜΕ ΜΟΥΣΙΚΗ 015 ΣΟΥΛΑ ΜΕ ΜΟΥΣΙΚΗ 023 ΣΟΥΛΑ ΜΕ ΜΟΥΣΙΚΗ 024 ΣΟΥΛΑ ΜΕ ΜΟΥΣΙΚΗ 025 ΣΟΥΛΑ ΜΕ ΜΟΥΣΙΚΗ 004 ΣΟΥΛΑ ΜΕ ΜΟΥΣΙΚΗ 008 ΣΟΥΛΑ ΜΕ ΜΟΥΣΙΚΗ 009ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ Β ΤΜΗΜΑ  ΠΟΥ ΥΛΟΠΟΙΕΙ

ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ…

31 Οκτωβρίου “Παγκόσμια Ημέρα Αποταμίευσης” (Β΄τμήμα)

Διαβάζοντας το παραμύθι

 “Ο τζίτζικας και ο μέρμηγκας”

εισάγουμε  τα παιδιά σε έννοιες

όπως προνοητικότητα, αποταμίευση,

προετοιμασία για δυσκολότερους καιρούς

 ή και για καιρούς ανέχειας…

DSCN7264

Μαθαίνουμε για την αξία της αποταμίευσης

 και για τη χρήση και τη χρησιμότητα

  του  κουμπαρά.

Βλέπουμε διάφορους κουμπαράδες,

DSCN7249

DSCN7250

μαθαίνουμε  για τα κέρματα και τα χαρτονομίσματα

DSCN7257

και ρίχνουμε  στον παραδοσιακό κουμπαρά γουρουνάκι

(που από μέρες έχουμε προετοιμάσει)

 χάρτινα κέρματα…

DSCN7269

DSCN7267

Μαθαίνουμε την παροιμία

“Φασούλι το φασούλι γεμίζει το σακούλι”.

DSCN7260

 Τέλος, φτιάχνουμε τις καρτούλες μας.

Κόβουμε κέρματα και κολλάμε…

DSCN7251

DSCN7253

DSCN7252

DSCN7258

Κλείνουμε την ενότητα μαθαίνοντας

ένα ποίημα που βρήκαμε στο διαδίκτυο

για την αποταμίευση και τον κουμπαρά.

 

 

 

 

 

Η ΔΑΝΕΙΣΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΜΑΣ α τμήμα

Η ΔΑΝΕΙΣΤΙΚΗ ΜΑΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΘΑ ΑΡΧΙΣΕΙ ΤΟΝ ΝΟΕΜΒΡΙΟ

ΤΗΝ ΕΤΟΙΜΑΖΟΥΜΕ…

ΚΑΘΕ ΒΙΒΛΙΟ ΚΑΙ ΑΡΙΘΜΟΣ

ΤΑ ΒΑΖΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΣΤΟ ΡΑΦΙ

ΦΤΙΑΧΝΟΥΜΕ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΗΣ ΜΕ ΤΙΣ ΦΩΤΟΤΥΠΙΕΣ ΤΩΝ ΕΞΩΦΥΛΛΩΝ ΤΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ ΚΑΙ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΝΑΛΟΓΟ ΑΡΙΘΜΟ

ΔΙΑΛΕΓΟΥΜΕ ΒΙΒΛΙΟ…ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ…ΤΟΝ ΨΑΧΝΟΥΜΕ ..

ΚΑΙ ΥΠΟΓΡΑΦΟΥΜΕ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΕΞΩΦΥΛΛΟΥ

ΠΑΝΕΥΚΟΛΟ

ΤΟ ΒΑΖΟΥΜΕ ΣΤΟ ΦΑΚΕΛΟ ΜΑΣ

ΤΟ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΑΣ

ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ ΤΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΟΥ ΤΟ ΣΥΝΟΔΕΥΟΥΝ

ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΝΜΕΓΑΛΟ

ΕΤΟΙΜΑΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ

ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΥΜΕ

ΑΠΟ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΕΩΣ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ Η ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ

ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ?????ΤΙ ΛΕΤΕ????

ΣΟΥΛΑ   με ΟΧΙ 058 ΣΟΥΛΑ   με ΟΧΙ 052 ΣΟΥΛΑ   με ΟΧΙ 053 ΣΟΥΛΑ   με ΟΧΙ 054 ΣΟΥΛΑ   με ΟΧΙ 055 ΣΟΥΛΑ   με ΟΧΙ 057

” Ο ΠΕΤΡΟΣ ΚΑΙ Ο ΛΥΚΟΣ” (Β΄Τμήμα)

ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΜΙΑ ΑΦΙΣΑ …

DSCN6885

μία αφίσα για την παρακάτω  μουσική παράσταση

” Ο Πέτρος και ο λύκος”

του Προκόφιεφ

από το  Μουσικό Εργαστήρι Γιαννιτσών

DSCN6883

ξεκίνησε  στο νηπιαγωγείο  μας, στο τμήμα μας,

ένα μαγικό  ταξίδι.

Ένα ταξίδι στο χώρο της μουσικής, των ήχων ,

των μελωδιών, των μουσικών οργάνων.

Αποφασίσαμε με τα παιδιά

να βρούμε το παραμύθι και να το διαβάσουμε.125404-bigΜετά κάναμε ακρόαση του μουσικού έργου.

Βρήκαμε στο διαδίκτυο μία αφήγηση του έργου

από τον Δημήτρη Χορν,

την οποία ακούσαμε και ξανακούσαμε.

Και…το  ταξίδι   συνεχίστηκε…

Μάθαμε  να αναγνωρίζουμε τα μουσικά όργανα,

τόσο μέσα από πίνακες αναφοράς

DSCN6967

όσο και μέσω ακρόασης.

Παίξαμε λοιπόν το εξής παιχνίδι ακρόασης:

όταν τα παιδιά ακούν βιολί να κινούνται στον χώρο

σηκώνοντας  ένα  πράσινο χαρτάκι

που κρατούν στο δεξί χέρι.

Όταν ακούν το πιάνο

  να σηκώνουν το κίτρινο χαρτί που κρατούν στο αριστερό χέρι.

DSCN6942

DSCN6944

Επίσης, μάθαμε  να   αναγνωρίζουμε ποιον χαρακτήρα

του μουσικού έργου αποδίδει το κάθε μουσικό όργανο.

DSCN6865

DSCN6866

 

Χρησιμoποιήσαμε υλικό που βρήκαμε

στην ιστοσελίδα Kindy Kids.gr.

Αναρτήσαμε όλο το υλικό μας σε πίνακα στην είσοδο του νηπιαγωγείου

έτσι ώστε να ενημερώνονται οι γονείς

για τις δραστηριότητες μας.

DSCN6973

Φέραμε μουσικά όργανα και….

και  συνθέσαμε τις δικές μας μελωδίες.

DSCN7120

DSCN7102

Μετά γράψαμε,

DSCN6960

μετρήσαμε,

DSCN6963

ομαδοποιήσαμε,

DSCN7115

τοποθετήσαμε από το μικρότερο στο μεγαλύτερο

και αντίστροφα.

DSCN6890

Μάθαμε να αναγνωρίζουμε λέξεις,

DSCN7097

DSCN6779

DSCN6781και τέλος ζωγραφίσαμε.

DSCN6878


DSCN6882

Σε συνδυασμό με την παγκόσμια ημέρα προστασίας των ζώων

στις 4  Οκτωβρίου

ευαισθητοποιηθήκαμε για την προστασία των λύκων

αλλά και  όλων των ζώων

και ειδικά αυτών που

βρίσκονται υπό εξαφάνιση

και φτιάξαμε την παρακάτω κατασκευή με αντίστοιχα μηνύματα.

DSCN6844

Διαβάσαμε και άλλα παραμύθια για τον λύκο ,

όπως “Τα 3 μικρά λυκάκια” του Ευγένιου Τριβιζά

και τη ¨Στρογγυλοσκουφίτσα”.

Παίξαμε το παραδοσιακό παιχνίδι

“Λύκε, λύκε είσαι εδώ”

αφού μάθαμε το αντίστοιχο τραγούδι.

DSCN7144

DSCN7142

αλλά και ένα άλλο παιχνίδι το

“Είμαι ο κακός ο λύκος”,

όπου τα παιδιά προσπαθούν να αναγνωρίσουν από

την φωνή τον συμμαθητή τους που έχει κρυφτεί.


DSCN6953

Επισκεφτήκαμε

 το “Μουσικό εργαστήρι Γιαννιτσών”

και τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν

και άλλα  μουσικά όργανα

DSCN7050

DSCN7069

DSCN6985

αλλά και να επενδύσουν μουσικά

μία ηχοϊστορία  με την καθοδήγηση της

κ. Δέσποινας Καραπάνου.

DSCN7003

DSCN7041

Μία ηχοϊστορία  για  τον τεμπέλη ποντικό

την οποία αργότερα

εικονογράφησαν  στο νηπιαγωγείο.

DSCN7077

DSCN7076

DSCN7075

DSCN7073

Το ταξίδι μας όμως δεν τελειώνει εδώ.

Ακολουθεί  συνέχεια.

Το μουσικό παραμύθι

“Ο Πέτρος και ο λύκος”

θα παρουσιαστεί στα νηπιαγωγεία μας

από την ομάδα του “Κρουστόφωνου”

και τον κ. Νίκο Θεοδωρίδη

μέσα στο Νοέμβριο.

Επίσης, θα πραγματοποιηθούν πλήθος άλλων

δραστηριοτήτων με θέμα την μουσική και τα μουσικά όργανα

μετά από εκδήλωση επιθυμίας

των μικρών μαθητών μας .

20 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 1912 ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ

ΠΡΟΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΣ  ΓΙΑ ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΑΣ

 

Μάχη των Γιαννιτσών

Από τη Βικιπαίδεια, την ελεύθερη εγκυκλοπαίδεια
Μάχη των Γιαννιτσών
Α’ Βαλκανικός Πόλεμος
Battle of Giannitsa (1912-11-01), First Balkan War, Greece.jpg
Σκήνη της Μάχης από πίνακα της εποχής.
Χρονολογία 19-20 Οκτωβρίου 1912
Τόπος Γιαννιτσά, Ελλάδα
Έκβαση Νίκη των Ελλήνων
Εμπλεκόμενες πλευρές
Ηγετικά πρόσωπα
Δυνάμεις
80.000
25.000 περίπου
Απώλειες
183 νεκροί, 973 τραυματίες
3.000 νεκροί

Η μάχη των Γιαννιτσών ήταν μια από τις σημαντικότερες του Α’ Βαλκανικού Πολέμου. Ξεκίνησε στις 19 Οκτωβρίου 1912 με τον Ελληνικό Στρατό να επιτίθεται από τα δυτικά κατά των Τουρκικών δυνάμεων στα Γιαννιτσά και μετά από διήμερο σκληρό αγώνα να αναδεικνύεται νικητής.

Υπήρξε η πιο φονική μάχη των βαλκανικών πολέμων, ωστόσο η νίκη στα Γιαννιτσά άνοιξε το δρόμο για την απελευθέρωση της Θεσσαλονίκης.

Συνθήκες και στρατηγικές

Η περιοχή των Γιαννιτσών, που το τούρκικο επιτελείο επέλεξε ως αμυντική τοποθεσία, εκτός από το μειονέκτημα ότι είχε ένα μεγάλο φυσικό κώλυμα στα νώτα της, τον Αξιό ποταμό, προσφέρονταν για άμυνα με μέτωπο προς τα δυτικά, καθώς απέκλειε την κύρια οδική αρτηρία της Θεσσαλονίκης και ταυτόχρονα στήριζε ικανοποιητικά τα πλευρά της στο όρος Πάικο και στη λίμνη των Γιαννιτσών. Επίσης η επάνδρωσή της απαιτούσε σχετικά περιορισμένες δυνάμεις. Στην περιοχή οι Τούρκοι εγκατέστησαν την 14η Μεραρχία Σερρών, ενισχυμένη με τις δυνάμεις που συμπτύχθηκαν από τον Σαραντάπορο.

Η έλλειψη πληροφοριών σχετικά με το μέγεθος και τις προθέσεις του τουρκικού στρατού, ήταν το κύριο χαρακτηριστικό της μάχης. Το γεγονός αυτό, σε συνάρτηση με την ανάγκη άμεσης κατάληψης της Θεσσαλονίκης, ανάγκασε το ελληνικό Γενικό Στρατηγείο να προχωρήσει σε μάχη εκ συναντήσεως, χρησιμοποιώντας κατά την προέλασή του 6 μεραρχίες.

Προέλαση και σύγκρουση

Στις 19 Οκτωβρίου άρχισε η ελληνική προέλαση με τις 1η, 2η, 3η, 4η και 6η Μεραρχίες στον άξονα βόρεια της λίμνης και την 7η Μεραρχία, την Ταξιαρχία Ιππικού και το απόσπασμα ευζώνων Κωνσταντινοπούλου, στον άξονα νότια της λίμνης. Μέχρι το μεσημέρι, η 6η Μεραρχία κατάφερε να προωθηθεί στο χωριό Αμπελιές, η 4η Μεραρχία στο χωριό Μυλότοπος, η 1η και η 2η στο χωριό Καρυώτισσα και η 3η Μεραρχία στο χωριό Μελίσσι. Από τις θέσεις αυτές, οι Μεραρχίες που δρούσαν βόρεια της λίμνης εξαπέλυσαν επίθεση εναντίον της εχθρικής τοποθεσίας. Τις τελευταίες απογευματινές ώρες, τα ελληνικά τμήματα κατάφεραν να διασπάσουν την εχθρική γραμμή και να φτάσουν έξω από την πόλη των Γιαννιτσών. Οι δυνάμεις που δρούσαν νότια της λίμνης δεν μετακινήθηκαν από τις θέσεις τους.

Κατά την διάρκεια της νύχτας διακόπηκαν οι επιχειρήσεις και συνεχίστηκαν το πρωί της 20ης Οκτωβρίου. Ο τουρκικός στρατός βλέποντας την αρνητική έκβαση της μάχης, άρχισε να συμπτύσσεται. Την ίδια στιγμή, τα ελληνικά τμήματα νότια της λίμνης δεν κατάφεραν να περάσουν εγκαίρως τον Λουδία ποταμό και ως αποτέλεσμα οι Τούρκοι υποχώρησαν ανενόχλητοι περνώντας από τον Αξιό. Οι κακές καιρικές συνθήκες καθώς και η συγκέντρωση πολλών ελληνικών μονάδων στην περιοχή, δεν επέτρεψαν την επιτυχή καταδίωξη του αντιπάλου.

Απολογισμός

Οι απώλειες του ελληνικού στρατού ανήλθαν σε 188 νεκρούς και σε 973 τραυματίες, όμως πιθανότατα ο πραγματικός αριθμός να είναι μεγαλύτερος. Οι τουρκικές δυνάμεις είχαν πολλαπλάσιους νεκρούς στο πεδίο της μάχης, περίπου 3.000.

Αμέσως μετά την μάχη, οι ελληνικές δυνάμεις, αφού επισκεύασαν τις γέφυρες που είχαν καταστρέψει οι Τούρκοι, πέρασαν την ανατολική όχθη του Αξιού και άρχιζαν να ετοιμάζουν την είσοδό τους στην Θεσσαλονίκη.

 

ΤΑ ΕΝΘΥΜΙΑ ΜΑΣ…

ΣΟΥΛΑ 053ΣΟΥΛΑ 054

Ο ΤΟΜ ΤΟ ΣΑΛΙΓΚΑΡΙ α΄τμήμα

ΜΙΑ ΦΘΙΝΟΠΩΡΙΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ …ΠΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΟΛΥ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ….

<< Ο ΤΟΜ ΤΟ ΣΑΛΙΓΚΑΡΙ >>

ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΤΗ ΒΡΟΧΗ-ΤΗ ΦΙΛΙΑ-ΤΗΝ ΑΛΛΗΛΟΒΟΗΘΕΙΑ……..

ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΦΘΙΝΟΠΩΡΙΝΗ…

ΤΟΜ ΤΟ ΣΑΛΙΓΚΑΡΙ - 1 ΤΟΜ ΤΟ ΣΑΛΙΓΚΑΡΙ - 2 _3ΤΟΜ ΤΟ ΣΑΛΙΓΚΑΡΙ - 4ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ << ΦΘΙΝΟΠΩΡΙΝΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ >>

Τ.ΤΣΙΛΙΜΕΝΗ-Β.ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

ΤΗ ΔΙΑΒΑΣΑΜΕ -ΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΑΜΕ-ΤΗΝ ΠΑΙΞΑΜΕ-ΤΗ ΖΩΓΡΑΦΙΣΑΜΕ….

ΣΟΥΛΑ 052

ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ (α΄ τμήμα)

 

ΦΘΙΝΟΠΩΡΙΑΣΕ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ

….Η ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΤΗΣ ΑΛΛΑΓΗΣ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ ΗΔΗ…

….ΤΑ ΦΘΙΝΟΠΩΡΙΝΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΚΛΥΣΕΙ…

…ΚΟΚKΙΝΟ -ΚΙΤΡΙΝΟ-ΚΑΦΕ-ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ-ΧΡΩΜΑΤΙΚΗ ΠΑΝΔΑΙΣΙΑ Η ΑΥΛΗ ΜΕ ΚΥΡΙΑΡΧΟ ΤΟ ΠΡΑΣΙΝΟ….

ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ….

..ΦΥΛΛΑ ΠΑΝΤΟΥ….

φωτο2015-2016 013 φωτο2015-2016 010….Η ΦΘΙΝΟΠΩΡΙΝΗ ΜΑΣ  ΑΦΙΣΑ ….

φωτο2015-2016 105ΣΟΥΛΑ 034 ΟΜΑΔΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ …..ΠΡΩΤΑ  ΚΟΒΟΥΜΕ ΜΕ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΦΥΛΛΑ  … ΦΘΙΝΟΠΩΡΙΝΑ …

…ΤΑ ΣΤΡΩΝΟΥΜΕ ΣΕ ΧΑΛΙ …ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΕΝΑ ΔΕΝΤΡΟ…

.. ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΜΕ ΤΑ ΠΑΛΑΜΟΔΕΝΤΡΑ ΜΑΣ… Ο ΚΑΘΕ ΕΝΑΣ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ…

ΣΟΥΛΑ 043 ΣΟΥΛΑ 035 ΣΟΥΛΑ 038 ΣΟΥΛΑ 042…ΒΑΖΟΥΜΕ ΚΟΡΜΟ ΣΤΟ ΠΑΛΑΜΟΔΕΝΤΡΟ ΚΑΙ ΚΟΛΛΑΜΕ ΤΙ ΑΛΛΟ ΑΠΟ ΦΥΛΛΑ…

..ΠΑΛΑΜΟΔΑΣΟΣ    ΦΘΙΝΟΠΩΡΙΝΟ   ΛΟΙΠΟΝ….

ΚΑΛΗ   ΣΥΝΕΧΕΙΑ  ΜΑΣ…..