Απόκριες στο Νηπιαγωγείο μας!

Την Παρασκευή 15 Μαρτίου 2024 γιορτάσαμε τις Απόκριες στο Νηπιαγωγείο μας:

Τα παιδιά έφεραν από ένα διαφορετικό νηστίσιμο έδεσμα το καθένα.  Μιλήσαμε για την Καθαρά Δευτέρα και τη Σαρακοστή. Έπειτα στρώσαμε και εμείς το δικό μας Σαρακοστιανό τραπέζι και καθίσαμε όλοι μαζί να φάμε!

Όσα παιδιά ήθελα ήρθαν ντυμένα καρναβάλια. Έπειτα από το Σαρακοστιανό Τραπέζι τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να χορέψουν, να παίξουν, να διασκεδάσουν και να γιορτάσουν παρέα με έμπειρη εμψυχώτρια, προσφορά του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων!

παιχνίδι με το αερόστατο
ομαδικό παιχνίδι
το γαϊτανάκι

Πρόσκληση για Σχολή Γονέων

 Πρόσκληση για Σχολή Γονέων:

“Ενδοοικογενειακές Σχέσεις και Προκλήσεις”

Αγαπητοί γονείς,

Με χαρά θα θέλαμε να σας προσκαλέσουμε στην επερχόμενη Σχολή Γονέων μας που διοργανώνεται υπό το θέμα “Ενδοοικογενειακές Σχέσεις και Προκλήσεις”. Οι συναντήσεις που θα πραγματοποιηθούν είναι τρεις (01/04/2024, 08/04/2024 και 15/04/2024) και θα διαρκούν 1.5 ώρα (11.00 – 12.30), οργανώνονται και διεξάγονται από την Κοινωνική Λειτουργό του νηπιαγωγείου μας, Ειρήνη Κουγιουμτζή.

Στόχος αυτής της Σχολής Γονέων είναι να παρέχουμε ένα πλαίσιο για την ανταλλαγή ιδεών, εμπειριών και στρατηγικών για την αντιμετώπιση των διαφόρων προκλήσεων που προκύπτουν στις ενδοοικογενειακές σχέσεις. Θα εξετάσουμε θέματα όπως το άγχος στο οικογενειακό πλαίσιο (τόσο στους γονείς όσο και στα παιδιά), η βίαιη συμπεριφορά στην οικογένεια, η διαχείριση των συγκρούσεων και ο ενδεχόμενος χωρισμός – διαζύγιο. (περισσότερα…)

Πρόσκληση σε επιμορφωτική συνάντηση

«Διαδικτυακή Επιμορφωτική συνάντηση για τους Γονείς/Κηδεμόνες των Νηπιαγωγείων της ΔΙΠΕ Κιλκίς»

Το ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. Κιλκίς και η Σύμβουλος Ειδικής Αγωγής και Ενταξιακής Εκπαίδευσης κ. Καρολίδου Σωτηρία, συνδιοργανώνουν επιμορφωτική συνάντηση την Τρίτη 12/03/2024 και ώρα 10:30 π.μ. – 12:00 π.μ. στον σύνδεσμο

https://minedusecondary.webex.com/meet/skarolid

με θέμα: «Η μετάβαση από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό Σχολείο»

Η συνάντηση απευθύνεται σε γονείς/κηδεμόνες μαθητών/τριων που φοιτούν στα Νηπιαγωγεία της ΔΙΠΕ Κιλκίς.

Θα συζητηθούν ζητήματα σχολικής ετοιμότητας καθώς και ζητήματα δυσκολιών λόγου και της επιρροής αυτών στη μαθησιακή πορεία των μαθητών/τριών στο Δημοτικό Σχολείο.

 

Σας παρακαλούμε να συμμετέχετε στη συνάντηση!

Ευχαριστούμε πολύ!