Υποδεχθήκαμε τον Χειμώνα και τα κρύα του διαβάζοντας δύο αγαπημένα μας βιβλία. “Τον κλέφτη του χιονιού”. Ο αγαπημένος μας Σκίουρος είναι πολύ μπερδεμένος! Τι είναι αυτό το λευκό πράγμα που έχει σκεπάσει το έδαφος; Και γιατί είναι τόσο κρύο; Και κυρίως… πού πήγαν τα πολύτιμα φουντούκια του;“Ο χιονάνθρωπος που δεν ήθελε να λιώσει”. Ο συμπαθητικός χιονάνθρωπος που είχε για στόμα ένα καπάκι coca cola μέσα από τη διαδρομή του μας μαθαίνει τις μορφές του νερού.
“Ντύσαμε” την τάξη μας στα χειμωνιάτικα…
Φτιάξαμε τα δικά μας χιονανθρωπάκια, μιας και δε μας έκανε την χάρη να χιονίσει.
Δημιουργήσαμε “σχηματοχιονάνθρωπους”.
…και μάθαμε την έννοια της συμμετρίας παίζοντας με χιονονιφάδες.
….φτιάξαμε χιονονιφάδες.
….και χορέψαμε σαν νιφάδες του χιονιά.
Τα ονόματά μας χιονάνθρωποι.
Παρακολουθήσαμε και συζητήσαμε “Το ταξίδι της χιονονιφάδας”.
… και “Ο βάτραχος το Χειμώνα”.
Γνωρίσαμε τα καιρικά φαινόμενα του χειμώνα, εμπλουτίσαμε το λεξιλόγιο μας.
… καθώς και τα ρούχα που φοράμε.
… και η αλφαβήτα του χειμώνα μας έδωσε την αφορμή να μαζέψουμε πολλές “χειμωνιάτικες” λέξεις.
Σσσσ…. τα ζωάκια κοιμούνται!!
Είπαμε να τους φτιάξουμε ένα ξενοδοχείο να κοιμούνται ζεστά.
Εντοπίσαμε στην υδρόγειο το Βόρειο και το Νότιο Πόλο, την Αρκτική και την Ανταρκτική και γνωρίσαμε τα ζώα των Πόλων.








