Ξεκινήσαμε την συζήτηση με τα ονόματα των πέντε αισθήσεων( Όραση, Ακοή , Αφή, Γεύση, Όσφρηση ή Οσμή) και τα όργανα που αυτές συνδέονται. Μιλήσαμε για το πόσο σημαντικές είναι για τη γνωριμία μας με τον περιβάλλοντα κόσμο, για την επικοινωνία μας, για την ασφάλειά μας , για την αίσθηση που αποκομίζουμε με την επαφή όλων των στοιχείων που μας περιβάλλουν. Βιώσαμε τη δυσκολία των ανθρώπων που υστερούν στην όραση και στην ακοή. Κλείσαμε τα μάτια και βιώσαμε τη δυσκολία στη μετακίνηση. Χρησιμοποιήσαμε μπαστουνάκι για να καταλάβουμε τη χρησιμότητά του στον εντοπισμό εμποδίων και στον επαναπροσδιορισμό της κατεύθυνσης τους. Μιλήσαμε για τη μέθοδο γραφής Braille και τη δυνατότητα που προσφέρει στα άτομα με προβλήματα όρασης.
Φτιάξαμε τις πέντε αισθήσεις στην παλάμη μας.
Παίξαμε με τον Κύριο Πάνω-Κάτω, φτιάχνοντας μια ιστορία και κολλώντας τα αντίστοιχα χαρακτηριστικά, αποτυπώναμε τα συναισθήματα του.
Βγάλαμε φωτογραφίες αναπαριστώντας διάφορα συναισθήματα, τα προβάλλαμε στην οθόνη και τα αναγνωρίζαμε.



















