2ο Τμήμα-Τέσσερις εποχές-Παιχνίδια μαθηματικών-Δράσεις.

Θυμηθήκαμε τις εποχές του χρόνου …κάθε παιδί που φορούσε το καπέλο μιας εποχής μας έλεγε κάτι από αυτή την εποχή …στη συνέχεια η νηπιαγωγός ζήτησε συγκεκριμένα θέματα όπως τις γιορτές -τα φρούτα -τα ρούχα -τα ήθη και έθιμα κ.λ.π-της κάθε εποχής .

epoxes

epoxes1

epoxes2

epoxes3

Επανάληψη αριθμών παίζοντας,με τουβλάκια και γνώση. Σε χαρτόνι υπήρχαν σχεδιασμένα κάποια σχήματα όπου το κάθε σχήμα είχε το δικό του αριθμό ..τα παιδιά έπρεπε να τοποθετήσουν σε κάθε σχήμα τόσα τουβλάκια όσα έλεγε ο αριθμός. Δόθηκαν χαρτόνια σε όλα τα παιδιά,οι αριθμοί δεν ήταν ίδιοι σε κανένα χαρτόνι ,αποφασίσαμε ότι όταν ένα παιδί παίξει με το χαρτόνι του μπορεί να το αλλάξει με το χαρτόνι άλλου παιδιού για να έρθει σε επαφή και με άλλους αριθμούς. Η συνεργασία των παιδιών ήταν υποδειγματική !!!

IMG 5213

Παίξαμε με κηρομπογιές και τέμπερες δημιουργώντας την μαγική μας ζωγραφιά. Με την μαγική ζωγραφιά τα παιδιά χάρηκαν και ευχαριστήθηκαν πολύ.

IMG 5176

14 Φεβρουαρίου,η αγάπη γιορτάζει…με την τεχνική stencil ζωγραφίσαμε καρδιές στην κάρτα για την αγάπη.Το κάθε παιδί επέλεξε σε ποιο άτομο θα χαρίσει την κάρτα του.

IMG 5194

IMG 5195

Πότε πληγώνεται η καρδιά μας; Πότε είναι χαρούμενη και χαμογελάει; Έγινε ανταλλαγή απόψεων στην παρεούλα και αποτυπώθηκαν οι απόψεις των παιδιών …στη συνέχεια δημιουργήσαμε την παρακάτω αφίσα :

IMG 5197

 

 

Δράσεις 2ου Τμήματος.

Ο Χειμώνας είναι εδώ…τα παιδιά έγιναν συγγραφείς και δημιούργησαν το δικό τους βιβλίο
Ο Χειμώνας είναι εδώ…,λίγες ημέρες πριν αποχαιρετήσουμε την εποχή του Χειμώνα,τα παιδιά έγιναν συγγραφείς και δημιούργησαν το δικό τους βιβλίο με αινίγματα για τον Χειμώνα.
0koytbi
biblio1
biblio2
IMG 5132
IMG 5134
IMG 5133
Αποχαιρετώντας τον χειμώνα παιξαμε: Παιχνίδι με χειμωνιάτικα ρούχα …σε δυο κούτες τοποθετήσαμε κασκόλ, σκούφους και γάντια …ίσος αριθμός και στις δυο κούτες..
IMG 5077
 Απέναντι από τις κούτες τοποθετήσαμε εκατέρωθεν 3 στεφάνια,το κάθε στεφάνι αντιστοιχούσε σε μια κατηγορία χειμωνιάτικων ρούχων (σκούφος,κασκόλ,γάντια ). Παίρνουν μέρος κάθε φορά 2 παιδιά όπου με το σύνθημα της νηπιαγωγού ξεκινούν να μεταφέρουν τα ρούχα από τις κούτες στα στεφάνια προσέχοντας να τοποθετούν τα ρούχα στο στεφάνι που πρέπει ,όπως στο στεφάνι με τα κασκόλ τα κασκόλ κ.λ.π.
IMG 5079
IMG 5078
 Συνέχεια παιχνιδιών …Τα κασκόλ έγιναν σύννεφα ,ομπρέλες κ.λ.π.
kaskol
Με τα κασκόλ κάναμε συγκρίσεις, ποιο ειναι το πιο μακρύ; τα τοποθετήσαμε απο το πιο μακρύ στο πιο κοντό και το αντίθετο.
IMG 5082
 Συνέχεια παιχνιδιών : Ποιος θα φορέσει πιο γρήγορα ,σκούφο -κασκόλ -γάντια ;
ΡΟΥΧΑ1
Παίξαμε κρυμμένο θησαυρό με τα φρούτα του χειμώνα (πορτοκάλια -μανταρίνια -μήλα )
IMG 5184
IMG 5182
IMG 5183
IMG 5187

1ο Τμήμα Δεξιότητες -Ανακυκλοήρωες.

Τα νήπια στην ολομέλεια συζήτησαν και δημιουργήσαμε εννοιολογικό χάρτη με κεντρικό ερώτημα “Τι είναι φροντίδα”.

Έκαναν εργασίες σχετικές με την ανακύκλωση και μια ομαδική εργασία.

1708671008240

1708671024103

1708672893267 1

 

17086169528151708617016919

1708617049770

1708617080518

1708617107744

Τοποθετήσαμε καλαθάκια για ανακύκλωση χαρτιού-πλαστικού-αλουμινίου,καθώς και ανακύκλωση μπαταριών που τόσο μολύνουν το περιβάλλον.

17086171188621708670981227

Με τον ίδιο τρόπο κουβεντιάσαμε για την οικονομία στην χρήση του τόσο πολύτιμου αγαθού που είναι το νερό.Παρατηρήσαμε πόσο νερό μαζεύουμε όταν πλένουμε τα χέρια μας και όταν το μαζέψαμε σε ένα κουβά ποτίσαμε τα λουλούδια της αυλής.

1711137321334

Κάναμε φύλλο εργασίας

1711131610851

Υιοθετήσαμε φυτά και κάθε παιδί έφερε  το δικό του . Μάθαμε τις ονομασίες τους ,τα φροντίσαμε μέσα στο νηπιαγωγείο και μετά από δύο εβδομάδες  τα φυτέψαμε στην αυλή μας.

1709026843842

1709050708517

1709050794107

1711131252553

1711131286709

1711144979484 1

Τέλος μιλήσαμε για τα οργανικά σκουπίδια και μάθαμε  πως δημιουργείται  το κομπόστ. Κάναμε ένα λάκο στην αυλή μας και βάλαμε στρώσεις από φλούδια φρούτων που φάγαμε , ξερά φύλλα των δέντρων ,τσόφλια αυγών .Το ανακατεύουμε ,το ποτίζουμε ώστε να κρατά την απαραίτητη υγρασία και προσδοκούμε να γίνει λίπασμα για τα φυτά μας.

1708872012170 1

1709026540574 1

Η αμυγδαλιά νυφούλα του χειμώνα.

1709026568721

1711131529049

 

 

20 Φεβρουαρίου-Άσκηση σεισμού.

Στις 20 Φεβρουαρίου έγινε  η δεύτερη ετήσια άσκηση σεισμού και από τα δύο τμήματα του νηπιαγωγείου μας. Αφού κάναμε τα απαραίτητα μέσα στο χώρο του νηπιαγωγείου και ενημερωθήκαμε από σχετικά βίντεο : ΤΙ ΚΑΝΩ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΣΕΙΣΜΟΥ:

μπήκαμε σε γραμμή  και βγήκαμε έξω από το κτίριο στον καθορισμένο χώρο που προβλέπει το σχέδιο της σχολικής μας μονάδας .

1708613441285

1708613416914

Στο 1ο τμήμα:τα νήπια ζωγράφισαν κάτι σχετικό με τον σεισμό.

1708613460363

1708613486730

1708613473456

Ζωγραφίσαμε ,κόψαμε και κολλήσαμε στο βαλιτσάκι του σεισμού τα αντικείμενα που παίρνουμε μαζί μας και έχουμε πάντα σε ετοιμότητα: νερό, φακό, σφυρίχτρα,κινητό τηλ..και κάναμε τις χειροτεχνίες  μας- ενθύμια που πήραμε στο σπίτι για να ευαισθητοποιήσουμε και τις  οικογένειες μας.

1708613550331

1708613573712

Τέλος θυμηθήκαμε τα τηλ. έκτακτης ανάγκης.

Διαφάνεια1 225x300 11708670997895

Σ΄αυτήν την δεύτερη άσκηση μιλήσαμε εκτενέστερα για το τσουνάμι  με βίντεο ευαισθητοποίησης.

 

Παιχνίδια μαθηματικών.

Στο 1ο τμήμα :Ζωγραφίσαμε τους αριθμούς από 1-8 πλήθος και σύμβολα που έχουμε μάθει.

Ο καθένας έχει μια ατομική καρτέλα μπροστά του και ο αρχηγός  δίνει το σύνθημα ώστε όλη η ομάδα να βρίσκει τον ίδιο αριθμό που  εκείνος δείχνει.

Όλοι τοποθετούμε το πλαστικό ποτήρι μας στον εν λόγω αριθμό.

1707430001501

1707652889829

Σχηματίζουμε τους αριθμούς με πλαστελίνη.

1708103177454

Βήματα για τη ζωή.

Η παρουσίαση  των μαθητών μας για το πρόγραμμα Αγωγής Υγείας συνεχίστηκε με ” βοηθό ” τον  συμμαθητή μας Κωνσταντίνο.

Έφερε ωραίες οικογενειακές φωτογραφίες

1708207361662

Αντικείμενα από την βρεφική του ηλικία

1707837521764

1707837479555

Παιχνίδια αγαπημένα

1707837401262

Το βιβλίο μυστηρίου του ήταν καταπληκτικό και εξάσκησε την κριτική μας σκέψη.

1708207392580

1707837182117

1707837290562

Όλοι του κάναμε φιλοφρονήσεις για την καλή του την καρδιά , τα υπέροχα ενθύμια του  και τις όμορφες στιγμές   που περνάμε μαζί  του στα παιχνίδια μας.Τις καταγράψαμε και του κάναμε το δίπλωμα του βοηθού.

1708103121722 1708103048694

Τέλος κλήρωσε την επόμενο βοηθό για την επόμενη εβδομάδα.

1708207412586 1

Η συμμαθήτρια μας Κατερίνα στην συνέχεια γίνεται βοηθός και παρουσιάζεται στην ομάδα με το παιχνίδι που επέλεξε και το ωραίο οικολογικό βιβλίο της.

17084638861891708463741675

1708463849998

Μας δείχνει τις φωτογραφίες της

1708463674242

τις οποίες και αναρτούμε στο ταμπλώ μας.

1708463608841

Tέλος πήρε το δίπλωμα της ως ενθύμιο για τις όμορφες στιγμές που χάρισε σε όλη την ομάδα.

1708613038085

1708613077990

1708613124952

 

 

Αλκυονίδες ημέρες-Φερουάριος 2024.

Στο 1ο  τμήμα μιλήσαμε για τον μύθο  της αλκυόνας και κάναμε τις χειροτεχνίες μας.

1707835034526

17074298349921707429855556

Το φθινόπωρο είχαμε μάθει για τα αποδημητικά πουλιά .Τώρα το χειμώνα  για τις ανάγκες των πουλιών στις κρύες αυτές συνθήκες  σκεφτήκαμε τουλάχιστον  για αυτά που περνάνε από την αυλή μας να κάνουμε  ταϊστρα με σπόρους από ένα κουτί  .

1707429875279

Το χαρήκαμε πολύ!!!

Δράσεις 2ου Τμήματος

Οι Αλκυονίδες μέρες φωτίζουν τις μέρες του χειμώνα …προσεγγίσαμε το θέμα συζητώντας την αλλαγή του καιρού μέσα στον Χειμώνα ,αφού παρακολουθήσαμε στο YouTube τον Μύθο της Αλκυόνης, ακούσαμε και το τραγούδι «Τούτο το όμορφο πουλάκι» τα παιδιά βρήκαν λέξεις που ταιριάζουν με τις αλκυονίδες μέρες.

IMG 5174

Η παλάμη μας έγινε Αλκυόνη…επιλέξαμε τις λέξεις -φως,ελπίδα,ζεστασιά -που εκμαιεύτηκαν από την ολομέλεια ακούγοντας το ποίημα

IMG 5175

IMG 5166

IMG 5172

Δόθηκε στα παιδιά φύλλο εργασίας με την Αλκυόνη και τους ζητήθηκε να την ζωγραφίσουν με νερομπογιές και με τα ανάλογα χρώματα . Γύρω  από την Αλκυόνη έπρεπε να ζωγραφίσουν το φυσικό τοπίο …το αποτέλεσμα υπέροχο, οι μικροί μας ζωγράφοι εξαιρετικοί

IMG 5169

IMG 5198

Κατασκευάσαμε την φωλιά της Αλκυόνης με φυσικά υλικά.

IMG 5180

IMG 5179

Oι Τρείς Ιεράρχες 30-1-2024.

Σας ενημερώνουμε ότι την 30η
Ιανουαρίου, ημέρα εορτασμού των Τριών Ιεραρχών, στις σχολικές
μονάδες (δημόσιες και ιδιωτικές) Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
πραγματοποιούνται εορταστικές εκδηλώσεις για την προσφορά των Τριών Ιεραρχών στα Γράμματα.
Κατά τα λοιπά θα τηρηθεί το Ωρολόγιο Πρόγραμμα των μαθημάτων της ημέρας.

Μπορείτε να διαβάσετε το μήνυμα του Υπουργού Παιδείας .



Λήψη αρχείου

ΤΕΛΙΚΑ  ΣΤΙΣ 30-1-24  ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΛΟΓΩ ΚΑΙΡΙΚΩΝ ΣΥΝΘΗΚΩΝ.

 

 

Oλοκαύτωμα των Εβραίων-27 Ιανουαρίου 2024

Η Ελληνική Βουλή με τον νόμο 3218/2004 (ΦΕΚ Α’ 12) καθιέρωσε την 27η
Ιανουαρίου ως Ημέρα
Μνήμης των Ελλήνων Εβραίων μαρτύρων και ηρώων του Ολοκαυτώματος, ενώ και ο ΟΗΕ με το
Ψήφισμα Α/RES/60/7 της 1ης Νοεμβρίου 2005, καθιέρωσε την ίδια ημέρα ως Διεθνή Ημέρα Μνήμης

των Θυμάτων του Ολοκαυτώματος.

Το Αστεράκι μου, είναι ένα εκπληκτικό παιδικό βιβλίο της εκπαιδευτικού Γεροστάθη Ζωής, το οποίο προσεγγίζει με μοναδικό τρόπο το ολοκαύτωμα των Εβραίων, ένα γεγονός που δύσκολα μπορούν να αντιληφθούν τα μικρά παιδιά. 

Με τον όρο Ολοκαύτωμα περιγράφεται ο συστηματικός διωγμός και η γενοκτονία διαφόρων εθνικών, θρησκευτικών, κοινωνικών ή/και πολιτικών ομάδων κατά τη διάρκεια του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου, που ήταν αποδεδειγμένα υποκινούμενος από τη Ναζιστική Γερμανία και τους συνεργάτες της.

https://www.youtube.com/watch?v=MMXrBEWyzTs