Έναρξη σχολικού έτους 2010-2011 Συντάχθηκε από 1o Λ.Κ. στις 9 Σεπτεμβρίου 2010, 1:54 μμ Τη Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου, στις 8:45 θα τελεστεί ο αγιασμός για την έναρξη της σχολικής χρονιάς.