Πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ Στην Αίθουσα Εκδηλώσεων του σχολείου μας, το Σάββατο 24 Απριλίου 2010 – ώρα 8.00 μ.μ., η ομάδα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης θα παρουσιάσει τα αποτελέσματα των δραστηριοτήτων που ανέλαβε στο πλαίσιο του προγράμματος “Ενέργεια – Εξοικονόμηση ενέργειας”. Σας καλούμε όλους να παρακολουθήσετε την εκδήλωση. Τα μέλη της ομάδας Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης