Σχολική εκδρομή στο Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Θεσσαλονίκης
Από το Σάββατο 20 Μαρτίου έως τη Δευτέρα 22 Μαρτίου ταξιδέψαμε στη Θεσσαλονίκη για να επισκεφθούμε το Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης στο Ελευθέριο (Κορδελιό), όπου ξεναγηθήκαμε στο βιοκλιματικό κτήριο, ενημερωθήκαμε για τις δράσεις του Κέντρου σχετικά με την εξοικόμηση ενέργειας και συζητήσαμε για τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας στα πλαίσια του προγράμματος που διεξάγει η ομάδα Περιβαλλοντικής …
Συνέχεια του άρθρου ‘Σχολική εκδρομή στο Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Θεσσαλονίκης’ »