Η Σύνοδος Κορυφής στην Κοπεγχάγη για την κλιματική αλλαγή (7-18 Δεκεμβρίου 2009)

Από τη Δευτέρα 7 Δεκεμβρίου 2009 διεξάγεται στην Κοπεγχάγη η παγκόσμια διάσκεψη του ΟΗΕ για το κλίμα με στόχο την εξεύρευση τρόπων αντιμετώπισης του προβλήματος υπερθέρμανσης του πλανήτη. Ζητούμενο είναι κυρίως η μείωση της εκπομπής αερίων που προκαλούν το φαινόμενο του θερμοκηπίου. Η διάσκεψη θα διαρκέσει έως τις 18 Δεκεμβρίου. —Με κοινό το κύριο άρθρο …

Συνέχεια του άρθρου ‘Η Σύνοδος Κορυφής στην Κοπεγχάγη για την κλιματική αλλαγή (7-18 Δεκεμβρίου 2009)’ »