Επέτειος της εξέγερσης του Πολυτεχνείου (1973)
Σήμερα πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας η εκδήλωση τιμής και μνήμης για τη φοιτητική εξέγερση που έγινε τον Νοέμβριο του 1973 εναντίον της στρατιωτικής χούντας, η οποία κατέλαβε την εξουσία με πραξικόπημα (21 Απριλίου 1967) και στέρησε από τους Έλληνες τα ατομικά και πολιτικά δικαιώματα που εξασφαλίζει το δημοκρατικό πολίτευμα. Ο αγώνας των φοιτητών ξεκίνησε τον …
Συνέχεια του άρθρου ‘Επέτειος της εξέγερσης του Πολυτεχνείου (1973)’ »