Την Παρασκευή 06/05 /2022 εκπαιδευτικοί και μαθητές της Γ’Γυμνασίου του σχολείου μας επισκεφτήκαμε την έκθεση έργων των μαθητριών – μαθητών του 1ου Ημερήσιου ΕΠΑΛ Κορίνθου που φιλοξενήθηκε στο Καλογεροπούλειο Ίδρυμα.Σ’αυτόν τον όμορφο χώρο τέχνης και πολιτισμού της πόλης μας,μας υποδέχτηκαν μαθήτριες και μαθητές του 1ου ΕΠΑΛ μαζί με τους υπεύθυνους εκπαιδευτικούς τους.
Με προθυμία μας ξενάγησαν στην έκθεση, δίνοντάς μας τις αναγκαίες πληροφορίες για τις εργασίες τους και απαντώντας στις δημιουργικές απορίες των μαθητών μας γύρω από τη δουλειά τους.
Η ποιότητα των έργων, η αμεσότητα της επαφής μεταξύ των μαθητών, αλλά και οι εύστοχες παρεμβάσεις και οι διευκρινίσεις των εκπαιδευτικών έκαναν την επίσκεψη πολύ ενδιαφέρουσα.Οι μαθητές μας είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τους τομείς Εφαρμοσμένων Τεχνών και την ειδικότητα Γραφικών Τεχνών καθώς και Δομικών Έργων και την Ειδικότητα Σχεδιαστών δομικών έργων και Γεωπληροφορικής που λειτουργούν στο 1 ο ΕΠΑΛ Κορίνθου κάτι που αποτέλεσε τροφή για σκέψη σε σχέση με τον επαγγελματικό τους προσανατολισμό.Συγχαρητήρια σε μαθητές και εκπαιδευτικούς για την τόσο αξιόλογη προσπάθειά τους!



























