Ο φυλλομετρητής σας δεν υποστηρίζει προβολή PDF. Κατεβάστε το αρχείο PDF.
Οι ομορφιές του τόπου μας
Εργασία για τον νομό Κορινθίας
Ο φυλλομετρητής σας δεν υποστηρίζει προβολή PDF. Κατεβάστε το αρχείο PDF.
Έναρξη σχολικής χρονιάς 2022-23
Ευχόμαστε σε όλους τους μαθητές του σχολείου μας μια εποικοδομητική σχολική χρονιά, με υγεία, αισιοδοξία και δημιουργικότητα! Σας ενημερώνουμε ότι ο καθιερωμένος αγιασμός θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα, 12-9-2022 στις 9.15 π.μ. Οι μαθητές θα πρέπει να προσέλθουν στις 8.15, ενώ μετά το πέρας του αγιασμού θα αποχωρήσουν, καθώς τα βιβλία θα διανεμηθούν την επόμενη ημέρα.
Πρόγραμμα επαναληπτικών εξετάσεων Σεπτεμβρίου 2022
Ο φυλλομετρητής σας δεν υποστηρίζει προβολή PDF. Κατεβάστε το αρχείο PDF.
Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης Σχολικού Έτους 2021-2022
Ο φυλλομετρητής σας δεν υποστηρίζει προβολή PDF. Κατεβάστε το αρχείο PDF.
Δράση για την εξάλειψη της βίας
Με αφορμή την “Πανελλήνια ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού “(06/03/22),μαθητές της Β’ και Γ’ Γυμνασίου του σχολείου μας παρακολούθησαν διαδικτυακή εκδήλωση με τίτλο”Μίλα τώρα”.Η εκδήλωση προβλήθηκε στο πλαίσιο της ομώνυμης πανελλαδικής εκστρατείας που υλοποιείται από το “Χαμόγελο του Παιδιού” σε συνεργασία με το Υ.ΠΑΙ.Θ και το “You Smile” και θα ολοκληρωθεί στις 6 Μαρτίου 2023. Αποτελεί μέρος των Δράσεων ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης που σχεδιάζονται και υλοποιούνται από τους παραπάνω φορείς με στόχο την πρόληψη και αντιμετώπιση του φαινομένου στο σχολείο. Σε συνέχεια αυτής της δράσης ,με πρωτοβουλία της εκπαιδευτικού κας Βλάχου Μαρίας ΠΕ01, οι μαθητές μας παρακολούθησαν προσωπικά βιώματα εφήβων που έχουν υποστεί ενδοσχολική βία και εκφοβισμό, μέσα από τα “Ημερολόγια Εκφοβισμού”, και εξέφρασαν τις σκέψεις και τα συναισθήματα που ένιωσαν με εικαστικές δημιουργίες περνώντας έτσι το δικό τους μήνυμα για το ιδιαίτερα ευαίσθητο αυτό θέμα που απασχολεί όχι μόνο τη σχολική κοινότητα αλλά ευρύτερα την κοινωνία μας.
Συμμετοχή της χορωδίας μας σε εκδηλώσεις για την επέτειο 100 χρόνων από τη Μικρασιατική καταστροφή
Με εξαίσιες μελωδίες αποχαιρετάμε τη φετινή σχολική μας χρονιά, συμμετέχοντας στις εκδηλώσεις που διοργανώθηκαν για την επέτειο των 100 χρόνων από τη Μικρασιατική καταστροφή. Θερμά συγχαρητήρια αξίζουν σε όλους τους συντελεστές της χθεσινής εκδήλωσης, στην καθηγήτρια Μουσικής του σχολείου μας, κα. Αναστασία Γοραντωνακη, τα μέλη της χορωδίας μας, τη Μικρασιατική Στεγη Κορινθου και φυσικά το ΚΕΠΑΠ !!!!
Η αρχαία τέχνη στον τόπο μας-Κορινθία
Η ΑΡΧΑΙΑ ΤΕΧΝΗ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΑΣ-ΚΟΡΙΝΘΙΑ
Στα πλαίσια του σχεδίου δράσης “Η αρχαία τέχνη στον τόπο μας-Κορινθία” οι καθηγητές της δράσης(Παπαντωνίου Γ., Γυφτογιάννη Μ. και Μπάκουλη Μ. ) με διαθεματική προσέγγιση και σε συνεργασία με τους μαθητές των τμημάτων Α1, Α3,Α4 μετά από μελέτη ποικίλων πηγών και επίσκεψη στον αρχαιολογικό χώρο της αρχαίας Σικυώνας προχώρησαν στην δημιουργία εργασίας που αφορά τους εξής παρακάτω τομείς τέχνης του τόπου μας:
1.Η γεωμετρική τέχνη στην αρχαία Κορινθία
2.Η αρχαϊκή τέχνη στην αρχαία Κορινθία- Δίολκος
- Η αρχαϊκή τέχνη- αρχιτεκτονική στην αρχαία Κορινθία
- Η αρχαϊκή τέχνη-γλυπτική, κεραμική στην αρχαία Κορινθία
5.Κλασική εποχή – Κορινθιακό κιονόκρανο
- Κλασική-Ελληνιστική εποχή: ο Σικυώνιος γλύπτης, Λύσιππος
- Διδακτική επίσκεψη στην αρχαία Σικυώνα
Η εργασία στα πλαίσια του σχεδίου δράσης : “Η αρχαία τέχνη στον τόπο μας-Κορινθία” βρίσκεται σε ηλεκτρονική και έντυπη μορφή στη βιβλιοθήκη του σχολείου μας.
Ημερίδα pétanque – εδαφοσφαίρισης
25/05/22 Ημερίδα pétanque – εδαφοσφαίρισης
Στο πλαίσιο διαθεματικής προσέγγισης στα μαθήματα της φυσικής αγωγής και των γαλλικών οι μαθητές της Α’ Γυμνασίου του σχολείου μας είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν το pétanque ,ένα άθλημα πολύ δημοφιλές στη Γαλλία που, όμως ,έχει τις ρίζες του στην Αρχαία Ελλάδα.
Οι μαθητές μας, αφού ενημερώθηκαν για το άθλημα μέσω παρουσίασης ppt με τίτλο” Pétanque ή εδαφοσφαίριση…Από την Αρχαία Ελλάδα στη Γαλλία …”πέρασαν στην πράξη παίζοντας pétanque κάτω από τις οδηγίες της καθηγήτριας φυσικής αγωγής του σχολείου μας. Στη διάρκεια του παιχνιδιού έδειξαν ιδιαίτερο ενθουσιασμό σημειώνοντας πολύ καλές επιδόσεις. Έτσι οι νικήτριες ομάδες από κάθε τμήμα συμμετείχαν στην ημερίδα που διοργανώθηκε την Τετάρτη 25/05/22 στον χώρο του σχολείου μας με σύνθημα:
“Pétanque un jour
pétanque toujours”.
Νικήτρια ομάδα αναδείχτηκε η ομάδα που εκπροσώπησε το Α4. Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά που συμμετείχαν στους αγώνες , βιώνοντας τη χαρά της προσπάθειας και τιμώντας τα αθλητικά ιδεώδη.
Υπεύθυνες καθηγήτριες:
Κοντοχριστοπούλου Μαρία ΠΕ05 Σιατερλή Χριστίνα ΠΕ11




