Σχολικό έτος 2021-22
Καλή και δημιουργική χρονιά!
14 ΜΑΡΤΙΟΥ 2022
Παγκόσμια μέρα του αριθμού “π”
Παγκόσμιος εορτασμός και η β’ τάξη του σχολείου μας πήγε στο άλσος Συγγρού για να διαγωνιστεί σε ένα Μαθηματικό Τρίαθλο!
Ανά τμήμα χωρίστηκαν σε ομάδες και εντόπισαν κύκλους μέσα στη φύση, μέτρησαν διάμετρο και περίμετρο, , δημιούργησαν μεγάλα έργα τέχνης με υλικά του δάσους για τους περιπατητές του δάσους και τέλος έτρεξαν 3,14 χιλιόμετρα!
Την επόμενη μέρα μέσα στην τάξη η κάθε ομάδα παρουσίασε τα αποτελέσματα της εργασίας της.
_________________________________________________________________________________
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2022
Ξεκινάμε το 2022 με μαθηματικά παιχνίδια που κατασκεύασε το Β1.
Επιτραπέζια αλλά και escape classroom μας κράτησαν συντροφιά και ταυτόχρονα μας βοήθησαν να κάνουμε και επανάληψη! Μπράβο σε όλους τους μαθητές για τις ιδέες και την υλοποίησή τους!
Ευχαριστώ ιδιαιτέρως τους Πατρίτσια και Τζόναθαν Νταούτι από το Β2 που ετοίμασαν ένα τροχό της τύχης με Μαθηματικές ερωτήσεις για όλο το τμήμα και μάλιστα μας πρόσφεραν και χειροποίητα γλυκά ως έπαθλο στο τέλος!
_________________________________________________________________________________
ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2021
Επαναληψη στις εξισώσεις της β’ Γυμνασίου με τα βιβλιαράκια του Φρενέ
Ο αγνωστος χ και τα μυστήρια! Για άλλη μια φορά η έμπνευση των μαθητών είναι άξια έκδοσης!
__________________________________________________________________________________
Οκτωβριος 2021 α’ Γυμνασίου
Εισαγωγή στα κλάσματα . Τ
Κόβουμε το κολατσιό μας σε 4 ίσα μέρη και μετά το ένα από αυτά τα κομμάτια σε άλλα τρία.
Με τα λόγια των μαθητών: Τελικά τι μάθαμε σήμερα;
_________________________________________________________________________________________
Σεπτέμβριος 2021 β’ Γυμνασίου
Ιδιότητες Δυνάμεων: επανάληψη με ένα διαφορετικό τρόπο
____________________________________________________________________________________
α’ Γυμνασίου
Επανάληψη του 1ου κεφαλαίου
Οι μαθητές δημιουργούν το δικό τους βιβλιαράκι επανάληψης του 1ου κεφαλαίου επιλέγοντας αυτά τα στοιχεία που για τον καθένα ξεχωριστά είναι σημαντικά, ακολουθώντας τη μεθοδολογία του Φρενέ. Οι μαθητές συμμετέχουν ενεργά και παίρνουν αποφάσεις. Μπράβο στα πρωτάκια μας!!
____________________________________________________________________________________
α’ Γυμνασίου
Επιμεριστική ιδιότητα
____________________________________________________________________________________
Ξεκινάμε τη σχολική χρονιά δυναμικά με συμμετοχή τεσσάρων μαθητριών του σχολείου μας στο Διεθνή Διαγωνισμό :
I° TURING MACHINE PROGRAMMING INTERNATIONAL CONTEST
15, 16 και 17 Σεπτεμβρίου 2021
Μεγάλη περηφάνια και ξεχωριστή εμπειρία για το 1ο Γυμνάσιο Αμαρουσίου!
38 ομάδες συμμετείχαν στο διαγωνισμό: 1 από Αλβανία, 3 από Κίνα, 2 από Γεωργία, 2 από Ελλάδα, 5 από Ινδία, 2 από Ιράν, 1 από Ιορδανία, 1 από Μεξικό, 1 από Μογγολία, 2 από Πορτογαλία, 4 από Ρωσία, 2 από Ισπανία, 5 από Τουρκία, 2 από Ουκρανία, 5 από Ιταλία.
Με τα λόγια των μαθητριών:
«Το τριήμερο 15, 16 και 17 Σεπτεμβρίου 2021 είχαμε την ευκαιρία να πάρουμε μέρος στο διεθνή διαγωνισμό προγραμματισμού που ονομάζεται TIC (Turing International Contest) και βασίζεται σε μία μηχανή προγραμματισμού (Turing machine). Αρχίσαμε την προετοιμασία τον Μάιο του 2021 λύνοντας ασκήσεις, που οι οργανωτές μας δώσανε, είτε μόνες μας είτε με το δεύτερο μέλος της ομάδας μας, ώστε να εξασκηθούμε. Επίσης κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, μία φορά την εβδομάδα, μπορούσαμε να παρακολουθήσουμε μικρά σεμινάρια σχετικά με τη χρήση της μηχανής Turing.
Πιο αναλυτικά, ο σκοπός του διαγωνισμού είναι να δημιουργήσουμε μία σειρά από οδηγίες με τις οποίες η μηχανή μπορεί να επιλύσει αποτελεσματικά κάποια συγκεκριμένα προβλήματα.
Την Τετάρτη 15 Σεπτεμβρίου, δηλαδή την πρώτη μέρα, αφού μας έκαναν μία γενική εισαγωγή, συνεχίσαμε με μία προσομοίωση του διαγωνισμού έτσι ώστε να είμαστε τελείως προετοιμασμένες για τον κανονικό διαγωνισμό της επόμενης ημέρας. Νιώθαμε έναν συνδυασμό αγωνίας, για το τι θα ακολουθήσει τις επόμενες ημέρες, αλλά και χαράς και ενθουσιασμού που εφαρμόζαμε επιτέλους όλα αυτά που είχαμε μάθει τους τελευταίους μήνες.
Την επόμενη μέρα, υπήρχε μία ένταση στην ατμόσφαιρα. Βρισκόμασταν σε εγρήγορση και ήμασταν ενθουσιασμένες για τις ευκαιρίες που θα μπορούσαν να εμφανιστούν μπροστά μας. Η διαδικασία ήταν αδιάβλητη, κάτι που μας έκανε να μην χάσουμε την αυτοσυγκέντρωσή μας. Εν τέλη τα πήγαμε αρκετά καλά και ήμασταν ικανοποιημένες για το τελικό αποτέλεσμα.
Την τελευταία μέρα του διαγωνισμού, ήταν η ημέρα της βράβευσης καθώς και ένα εκπαιδευτικό σεμινάριο με θέμα: “είναι ο ανθρώπινος εγκέφαλος ένας ηλεκτρονικός υπολογιστής;”
Εκείνη τη μέρα, παρόλο που ήμασταν πιο χαλαρές σε σχέση με τις προηγούμενες μέρες, η αγωνία και το άγχος δεν έπαυαν να επικρατούν.Μπορεί να μην καταφέραμε να μπούμε στη δεκάδα, όμως τα οφέλη που μας χάρισε ο διαγωνισμός είναι σίγουρα πολλά και χρήσιμα για μελλοντικές μας δοκιμασίες.
Ήταν μια πρωτόγνωρη και ξεχωριστή εμπειρία που μας έδωσε την δυνατότητα να συνεργαστούμε, να προβληματιστούμε και να αναπτύξουμε καινούργιες πτυχές του εαυτού μας.
Σας ευχαριστούμε που μας δώσατε την ευκαιρία να συμμετέχουμε!»
1η ομάδα
Παπανικολάου Μαρία-Φραντσέσκα
Τριάντου Βασιλική
2η ομάδα
Σαράτση Μαρία
Φιλιππίδη Σοφία