Environments through Art 2022-23

Environments through Art 2022-23

In this project the pupils will learn valuable concepts and skills that integrate with several subjects (ICT, citizenship, art, English, mother tongue, history etc.). There will be four modules lasting two months each. Contents: mod. 1: seaside landscapes; mod. 2: mountains landscapes; mod. 3: flatlands landscapes; mod 4:.hills landscapes. Starting from a painting of a landscape, in each module the pupils will reflect on how these landscapes have changed because of human intervention over the past decades or centuries and will focus on how anyone can contribute to preserve the seaside, hills, mountain and flatlands landscapes. Any teacher can introduce an environmental issue starting from showing a landscape painting, so the project is not reserved (only) to arts teachers. The modules will be structured with interactive activities and webinars carried out by the pupils in national and international teams. The Twinspace will keep track of the results in progress: end of modules collaborative presentations, video-photo storytelling, quizzes that will be completed collectively (challenges), etc. End of project product: a collective presentation/e-book with the most representatives results/products of the participation in the end-of-school Eco Day festival

Περιβάλλοντα μέσα από την τέχνη

Σε αυτό το έργο οι μαθητές θα μάθουν πολύτιμες έννοιες και δεξιότητες που ενσωματώνονται με διάφορα μαθήματα 
(ΤΠΕ, ιθαγένεια, τέχνη, αγγλικά, μητρική γλώσσα, ιστορία κ.λπ.). Θα υπάρχουν τέσσερις ενότητες διάρκειας 
δύο μηνών η καθεμία. Περιεχόμενα: mod. 1: παραθαλάσσια τοπία. mod. 2: τοπία βουνών. mod. 
3: τοπία επίπεδων περιοχών. mod 4: τοπία λόφων. Ξεκινώντας από μια ζωγραφική ενός τοπίου, 
σε κάθε ενότητα οι μαθητές θα αναλογιστούν πώς έχουν αλλάξει αυτά τα τοπία λόγω της ανθρώπινης παρέμβασης 
τις τελευταίες δεκαετίες ή αιώνες και θα επικεντρωθούν στο πώς μπορεί ο καθένας να συνεισφέρει στη διατήρηση 
των παραθαλάσσιων, λόφων, βουνών και τοπίων επίπεδων περιοχών. . Οποιοσδήποτε δάσκαλος μπορεί να εισαγάγει 
ένα περιβαλλοντικό ζήτημα ξεκινώντας από την προβολή μιας ζωγραφικής τοπίου, επομένως το έργο δεν προορίζεται 
(μόνο) σε καθηγητές τεχνών. Οι ενότητες θα είναι δομημένες με διαδραστικές δραστηριότητες και διαδικτυακά 
σεμινάρια που θα πραγματοποιούνται από τους μαθητές σε εθνικές και διεθνείς ομάδες. Το Twinspace θα παρακολουθεί 
τα αποτελέσματα σε εξέλιξη: τέλος των ενοτήτων, συλλογικές παρουσιάσεις, αφήγηση βίντεο-φωτογραφιών, κουίζ που 
θα ολοκληρωθούν συλλογικά (προκλήσεις) κ.λπ. Τέλος του προϊόντος του έργου: συλλογική παρουσίαση/ηλεκτρονικό 
βιβλίο με τους περισσότερους εκπροσώπους αποτελέσματα/προϊόντα της συμμετοχής στο τέλος του σχολείου 
φεστιβάλ Eco Day. 

Αλλη μία χρονιά που συνεργαζόμαστε με σχολεία του εξωτερικού στην πλατφόρμα του etwinning

To θέμα μας φέτος περιβαλλοντικό! Και αυτό είναι το logo που δημιούργησε η Δανάη Κατσανάκη. Μπράβο Δανάη!

logo etwinning 22 23 katsanaki Danai

Κουίζ  ocean pollution

https://www.proprofs.com/quiz-school/ugc/story.php?title=mzyxmdgymwp24o

Πόσες σωστές απαντήσεις μπορείς να βρεις?

https://play.kahoot.it/v2/lobby?quizId=66efba5b-3693-4c89-a3bc-b7db9ee7790b

Kι ένα παιχνίδι! Ποιος θα είναι ο γρηγορότερος και με σωστές απαντήσεις;

_______________________________________________________________________