ένα blogs του 1ου ΕΠΑΛ Διονύσου – "Ζήνων"






         Ιστότοπος για την Επαγγελματική Εκπαίδευση στην Ανατολική Αττική

13 Δεκεμβρίου 2020

ΣΥΝ 3 Sexual Abuse girl

Έχεις φωνή, είμαστε δίπλα σου…

ΣΥΝ 4 για ενδοοικογενειακή βία

Έχεις φωνή, είμαστε δίπλα σου…

24 Νοεμβρίου 2020

Υποβολή Αίτησης–Δήλωσης για συμμετοχή στις Πανελλαδικές Εξετάσεις των ΕΠΑΛ έτους 2021

Οι υποψήφιοι που επιθυμούν συμμετοχή στις πανελλαδικές εξετάσεις ΕΠΑΛ για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, συμπληρώνουν την Αίτηση-Δήλωση και την αποστέλλουν ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ με e-mail  στο σχολείο, από την 25η Νοεμβρίου 2020 ως και την 30η Νοεμβρίου του 2020 (ημέρα Δευτέρα)

νεα ημερομηνία έως 03/12/2020 (ημέρα Πέμπτη)

.
Η Αίτηση – Δήλωση υποβάλλεται από τον ίδιο τον ενδιαφερόμενο και είναι δεσμευτική για όλους τους υποψήφιους, που θα συμμετάσχουν στις Πανελλαδικές εξετάσεις ΕΠΑ.Λ. και η μη υποβολή της σημαίνει αποκλεισμό του υποψηφίου από τις εξετάσεις.
Οδηγίες και έντυπο αίτησης δήλωσης των Ημερήσιων ΕΠΑΛ θα βρείτε και στο σύνδεσμο: https://www.minedu.gov.gr/news/47095-23-11-20-ypovoli-mono-apo-mathites-tis-aitisis-dilosis-gia-symmetoxi-stis-panelladikes-eksetaseis-ton-gel-i-epal-etous-2021
Προσοχή !!!!! Κατεβάζετε το έντυπο αίτησης, το συμπληρώνετε και το στέλνετε ηλεκτρονικά στο email του σχολείου:

1epaldion@sch.gr

με θέμα: “Αίτηση Πανελλαδικών – Το ονοματεπώνυμό σας – Το Τμήμα σας”.

Οδηγίες για την αίτηση

 

Οδηγίες για τα 3 μουσικά Τμήματα

PDF

 

PDF

 

Έντυπο αίτησης

 

DOCX

 

Η Εγκύκλιος Προφορικά Εξεταζόμενων θα ανακοινωθεί αργότερα

 

20 Σεπτεμβρίου 2020

διαχείριση ύποπτων ή επιβεβαιωμένων περιστατικών λοίμωξης COVID-19 σε σχολικές μονάδες



Λήψη αρχείου

12 Σεπτεμβρίου 2020

Για την έναρξη του νέου σχολικού έτους 2020-21

Αγαπητοί μαθητές,

Καλώς ήρθατε στο 1ο ΕΠΑ.Λ. Διονύσου – «Ζήνων»

 

Με αφορμή την έναρξη του νέου σχολικού έτους 2020-21, εύχομαι υγεία, πρόοδο και οικογενειακή γαλήνη σε σας, καθώς και στις οικογένειές σας.

Στον νέο κύκλο της σχολικής ζωής που ανοίγει, θα πρέπει να εκμεταλλευθείτε κάθε ευκαιρία που σας παρέχεται για μάθηση και δημιουργία γιατί όλοι γνωρίζουμε ότι η επένδυση στη γνώση είναι επένδυση στο μέλλον. Η νέα σχολική χρονιά ξεκινά σε ένα διαφορετικό κλίμα, και είναι υποχρέωση όλων μας η αυστηρή τήρηση των μέτρων προστασίας από τον Govid-19.

Οι νέες συνήθειες είναι μια νέα πρόκληση στην καθημερινότητα μας. Θα πρέπει να αποδείξουμε ότι η γνώση που διοχετεύεται στις σχολικές αίθουσες είναι πολύ σημαντική γιατί, ενεργοποιεί την υπευθυνότητα απέναντι στον εαυτό μας και τον διπλανό μας έτσι ώστε να ανταποκριθούμε στις ανάγκες της δύσκολης σύγχρονης κοινωνίας.

Η συνολική σχέση εκπαιδευτικών-μαθητών-γονέων-τοπικής κοινωνίας-Δήμου, είναι να προάγουμε το δημόσιο σχολείο, με παιδαγωγικά πάντα κριτήρια, ανοίγοντάς το στην κοινωνία και τις προκλήσεις των καιρών, να καλλιεργούμε κλίμα συνεργασίας και αρμονικής συμβίωσης μεταξύ όλων των μελών της σχολικής κοινότητας, χωρίς διακρίσεις, αποκλεισμούς και αφορισμούς, να εμπνέουμε τη γνώση στους μαθητές μας, ενισχύοντας τις καινοτόμες δράσεις και τη βιωματική μάθηση.

Βασική κινητήριος δύναμη του σχολείου μας που διασφαλίζει το υψηλό και ποιοτικό εκπαιδευτικό επίπεδο είναι οι Εκπαιδευτικοί μας, οι οποίοι διαθέτουν υψηλή επιστημονική επάρκεια και είναι καταρτισμένοι παιδαγωγοί με βαθύτατη αίσθηση ευθύνης για το λειτούργημα τους και αγάπη για σας.

Στο σχολείο μας επενδύουμε στην αγαστή συνεργασία και στην αμφίδρομη επικοινωνία με όλα τα μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας η οποία στηρίζεται στον αμοιβαίο σεβασμό και εμπιστοσύνη.

Καλή Δύναμη και Καλή Πρόοδο σε όλους

Ο Διευθυντής του σχολείου

10 Σεπτεμβρίου 2020

«Μέτρα προφύλαξης από τον ιό SARS-Cov-2 που προκαλεί τη νόσο COVID-19»

28 Αυγούστου 2020

Αποτελέσματα Πανελλαδικών 2020

 

Οι εκπαιδευτικοί και η διεύθυνση του 1ου ΕΠΑΛ Διονύσου – «Ζήνων», συγχαίρουν τους μαθητές τους για την εισαγωγή τους στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.

Να έχουν μια καλή νέα αρχή,  να έχουν υγεία και να ανταποκριθούν όσο το δυνατόν καλύτερα στις απαιτήσεις των σπουδών τους, καλές ακαδημαϊκές, επαγγελματικές και προσωπικές επιτυχίες. Οι κόποι και οι προσπάθειές τους ανταμείφθηκαν.Έκαναν  υπερήφανους τους γονείς και τους εκπαιδευτικούς που στάθηκαν αρωγοί στην δύσκολη αυτή περίοδο της προετοιμασίας των Πανελλαδικών εξετάσεων.

Συγχαρητήρια και στους μαθητές που προσπάθησαν αλλά δεν τα κατάφεραν, να τους εμψυχώσουμε  και τους λέμε πως οι εξετάσεις αυτές δεν αποτελούν την μοναδική ευκαιρία και τρόπο για να φτάσουν  στο στόχο τους, οι εναλλακτικές επιλογές, η συνεχής προσπάθεια και η επιμονή θα τους οδηγήσουν αύριο στην υλοποίηση των επιδιώξεων τους και την επαγγελματική τους  εξέλιξη.

Ευχόμαστε στα παιδιά μας καλή σταδιοδρομία.

13 Αυγούστου 2020

Ανοιχτή επιστολή

Αξιότιμε κύριε Δήμαρχε Διονύσου,

Οι Ενιαίες Σχολικές Επιτροπές του Δήμου Διονύσου αποτελούν μαζί με την Δ.Ε.Π. και τις Διευθύνσεις Α/θμιας και Δ/θμιας Εκπαίδευσης Ανατολ. Αττικής τους κυματοθραύστες των αιτημάτων όχι μόνο των σχολείων αλλά και των φορέων και των πολιτών του οικείου Δήμου. Οι Σχολικές Επιτροπές νομοθετικά, αποτελούν ένα ιδιάζον νομικό πρόσωπο του Δήμου που ασχολούνται με ζητήματα ουσίας, τα οποία  αφορούν την εύρυθμη λειτουργία των σχολείων του δήμου Διονύσου, που μεταξύ άλλων έχουν ως βασικό γνώμονα την υγιεινή (σχολικές καθαρίστριες/ες και η απολύμανση των σχολείων, εξαερισμοί, πόσιμο νερό), την ασφάλεια, την ενεργειακή εξοικονόμηση πόρων, την προώθηση της ανακύκλωσης, την αναβαθμισμένη τεχνολογικά λειτουργία των σχολείων τους, η καταγραφή και αξιοποίηση της σχολικής περιουσίας (ενημερωτικά), τα σχολικά κυλικεία (εκσυγχρονισμός & λειτουργία τους), η έγκαιρη προμήθεια του πετρελαίου θέρμανσης των σχολείων, η κτιριολογική αναβάθμιση στα σχολεία που αφορούν την Σ.Α.Τ.Α., ΦΙΛΟΔΗΜΟ κλπ και τον προγραμματισμό νέων έργων εντάσσοντάς τα σε έναν βραχυπρόθεσμο, μεσοπρόθεσμο και μακροπρόθεσμο σχεδιασμό (ενημερωτικά), ο έλεγχος και η πληρωμή της ΔΕΗ, ΟΤΕ, ΕΥΔΑΠ κλπ, η παραχώρηση σχολικών χώρων, η επικοινωνία με τις τράπεζες και η έγκαιρη και πλήρης κατάθεση οικονομικών απολογιστικών στοιχείων.

 

Αξιότιμε κύριε Δήμαρχε Διονύσου,

Ύστερα από τις επαφές που πραγματοποιήθηκαν από την αρχή του περασμένου σχολικού έτους 2019-2020 μαζί σας, συμπεριλαμβανομένων Α/ρχων, Πρόεδρο Σ.Ε., Γραμματέα, Δ/ντές σχολείων, είτε δια ζώσης, είτε μέσω τηλεδιάσκεψης προέκυψαν-αναφέρθηκαν ζητήματα που μπορούν να κατηγοριοποιηθούν ως ακολούθως:

  • A. Δομικά προβλήματα σχολείων που έχουν να κάνουν με τον στατικό κτιριακό έλεγχο, προβλήματα λειτουργίας και ελλείψεις κτιριακών υποδομών, προβληματικές ηλεκτρομηχανολογικές εγκαταστάσεις, τον έλεγχο πυροπροστασίας, υγιεινής, ανακύκλωσης και ενεργειακής αναβάθμισης των κτιρίων.

Πλήρης γραπτή καταγραφή και αποτύπωση κατάστασης και ζητημάτων των σχολείων, που θα ολοκληρωθεί με επιτόπια καταγραφή, με φωτογραφικό υλικό των προβλημάτων των σχολείων ώστε να είναι πλήρως γνωστά τα στοιχεία στο δήμο και στις σχολικές μονάδες και μετά από επεξεργασία και αξιολόγηση των στοιχείων να μπορούν να ιεραρχηθούν ως προς τον τρόπο παρέμβασης και των απαιτούμενων έργων. Είναι γεγονός πάντως ότι η κτιριολογική και ηλεκτρομηχανολογική εικόνα των σχολείων έχει σημαντικά προβλήματα.

Ως εκ τούτου προτείνονται:

  • να δημιουργηθεί άμεσα τριμελές συνεργείο το οποίο θα αποτελείται από έναν ηλεκτρολόγο, έναν υδραυλικό και έναν ελαιοχρωματιστή για άμεσες παρεμβάσεις στα σχολεία.
  • να αυξηθούν οι μηχανικοί στην Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών του Δήμου Διονύσου που ασχολούνται με τα σχολικά έργα (ένας μηχανικός να ασχολείται με τα έργα στα σχολεία της Α/θμιας εκπαίδευσης, ένας μηχανικός για τα σχολεία της Δ/θμιας εκπαίδευσης και ένας μηχανικός για επείγουσες μικροεπεμβάσεις σχολείων).
  • Να διερευνηθεί το πλαίσιο για ύπαρξη Τεχνικού Ασφαλείας για τα σχολεία.
  • Να ελεγχθούν τα μέσα πυροπροστασίας των σχολείων καθώς και να καταγραφούν αν υπάρχουν τα απαραίτητα μέσα σε περίπτωση σεισμού (Βοήθεια από ΠΣΕΑ).
  • Να προχωρήσει άμεσα η κατασκευή για το Εργαστηριακό Κέντρο του 1ου ΕΠΑ.Λ. Διονύσου που μπορεί να υποστηρίξει τους εγκεκριμένους Τομείς και πιθανών και νέους που λόγο της τοπικής οικονομίας χρειάζεται να υποστηρίξει, λαμβάνοντας υπόψη και την λειτουργία του ΔΙΕΚ Αγίου Στεφάνου.
  • Να αυξηθούν οι αίθουσες διδασκαλίας του 1ου ΕΠΑ.Λ. Διονύσου.
  • Ανοιχτές αυλές σχολείων τ’ απογεύματα.

 

  • Β. Διάφορα ζητήματα που έχουν να κάμουν με, την λειτουργία των σχολικών κυλικείων και την φύλαξη των σχολείων, διάθεση σχολικών χώρων, μετακίνηση μαθητών.
  • Να διερευνηθεί η περίπτωση ύπαρξης προσωπικού φύλαξης των σχολείων.
  • Να ελέγχονται τα σχολικά κυλικεία ιδίως σε ότι αφορά την καταβολή του οικονομικού αντιτίμου με χρονική συνέπεια όπως προβλέπεται από το νόμο.
  • Να ρωτούνται οι σχολικές μονάδες για την διάθεση-χρήση σχολικών χώρων που γίνονται σε ώρες μη λειτουργίας του σχολείου και σε περίπτωση χρήσης από περισσότερες από μια σχολική μονάδα, από όλες αυτές που την χρησιμοποιούν.
  • Να ελέγχονται οι χώροι πριν και μετά την χρήση τους από παράγοντα του Δήμου και να υπογράφεται σχετικό έγγραφο.
  • Να ρωτούνται οι σχολικές μονάδες σχετικά με τον αριθμό των μαθητών που μετακινούνται από τον τόπο κατοικίας προς τις σχολικές μονάδες, ώστε να δημιουργούνται ανάλογα δημοτικά δρομολόγια.

 

 

  • Γ. Η οικονομική διαχείριση των σχολείων που έχει να κάνει με το γεγονός πως όλοι οι Διευθυντές έχουν τραπεζικές κάρτες και με αυτές θα γίνονται όλες οι συναλλαγές, ενώ προβλέπει ο νόμος και ένα ελάχιστο ποσό μετρητών για έκτακτες περιπτώσεις.
  • Να δημιουργηθεί έγγραφο από το Δήμο-Σχολική Επιτροπή που περιγράφει το πλαίσιο της διαχείρισης.
  • Να δημιουργηθεί η ικανότητα πληρωμών μέσω internet banking.
  • Να υπάρξει πρόταση για πιο ευέλικτη οικονομική διαχείριση από τους Διευθυντές.

 

Επίσης θα πρέπει να καταγραφούν οι ανάγκες των σχολείων της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σε πάγιο εξοπλισμό και να αποσταλούν στη Σχολική Επιτροπή, όπου αυτή θα τις δρομολογεί αρμοδίως. Στις ανάγκες αυτές να περιληφθούν και οι ανάγκες σε:

  • εποπτικά μέσα διδασκαλίας (διαδραστικοί, Η/Υ, προτζέκτορες, πίνακες, κ.α.),
  • προγράμματα γραμματείας (πρόγραμμα δημιουργίας ωρολογίου προγράμματος, νομική βάση, πρωτόκολλο κ.α. ,
  • αντιμετώπιση της αποστολής SMS στους γονείς στο πλαίσιο της ενημέρωσής των, αφού βλέπουμε ότι το myschool δεν έχει ενσωματώσει τη δωρεάν αποστολή, με επικαιροποίηση παλαιότερης πρότασης των Διευθυντών μελών της Σχολικής Επιτροπής (προμήθεια laptop, συγκεντρωτική αγορά μονάδων SMS). Η χρήση των SMS κρίνεται πιο επιτακτική στην περίπτωση που υπάρχουν πολλοί αλλοδαποί μαθητές, καθόσον φαίνεται πως οι γονείς των δεν είναι χρήστες των email.
  • εξοπλισμός επίπλων (θρανία, καρέκλες, σχεδιαστήρια, φοριαμοί, βιβλιοθήκες, κλπ).
  • ο εξοπλισμός, όπως φωτοαντιγραφικά μηχανήματα, που επιλέγεται κατόπιν μειοδοτικών προσφορών, να είναι δυνατόν να αντικατασταθεί εφόσον μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα βλέπουμε ότι δημιουργεί δυσλειτουργίες.
  • έλεγχος μικροφωνικών εγκαταστάσεων και συμπλήρωση-επισκευή-αντικατάσταση,

ώστε να γίνει προσπάθεια εξοπλισμού όλων των προτεινόμενων συγκεντρωτικά και άμεσα.

  • δημιουργία συνεργασίας με ομάδες (πχ ομάδα διακόσμησης πανεπιστημίου, ΑΣΚΤ, κ.α.) που δημιουργούν ευχάριστες-αντιπροσωπευτικές εικόνες των σχολικών χώρων (εξωτερικοί και εσωτερικοί), ώστε να σχολικά περιβάλλοντα να γίνονται περισσότερο αποδεκτά-ευχάριστα.
  • όλα τα παραπάνω να επιλέγονται αφού υπάρχει η σύμφωνη γνώμη κάθε σχολικής μονάδας για το εξοπλισμό που αφορούν την ίδια τη σχολική μονάδα και εφόσον υπάρχει η ελάχιστη κοινή αποδεκτή προδιαγραφή.
  • Να ενημερώνονται άμεσα όλες οι σχολικές μονάδες για θέματα που άπτονται της λειτουργίας τους (που τους αφορούν) και προκύπτουν από αποφάσεις των οργάνων του Δήμου ή δράσεις του (απομάκρυνση των παρατημένων αυτοκινήτων, που δύναται να χρησιμοποιηθούν ως εκπαιδευτικό-εποπτικό υλικό).

 

Το διοικητικό έργο της σχολικής μονάδας μέρα με την ημέρα γίνεται πιο φορτικό και πιο εξειδικευμένο. Η ανάγκη για άμεση διοικητική βοήθεια επιτάσσεται. Κάθε λίγο μια νέα βάση δεδομένων γεννιέται και η γραφειοκρατία αντί να μειώνεται, γιγαντώνεται.

 

Αξιότιμε κύριε Δήμαρχε,

Η Δημαρχεία σας με τους Προέδρους των Σχολικών της Επιτροπών δουλεύει άοκνα, με γνώσεις των ζητημάτων, αφιλοκερδώς, με σοβαρότητα και υπευθυνότητα γιατί οι συγκεκριμένοι Πρόεδροι αγαπούν και σέβονται πρωτίστως την εκπαίδευση τους μαθητές και θέλουν το καλύτερο για όλες/ους μας.

Είμαι όμως πεπεισμένος ότι

ως Δήμαρχος Διονύσου με τους συνεργάτες σας και θέλετε και μπορείτε να λύσετε ζητήματα και θα κάνετε την προσπάθειά σας με γνώμονα πως τα σχολεία του Δήμου Διονύσου αποτελούν πρώτη προτεραιότητα. Και όλα όσα προανέφερα αποτελούν πραγματικά αναγκαιότητα και πρώτη μας προτεραιότητα ευελπιστώ επομένως και στην υλοποίηση των ανωτέρω προτάσεων.

 

Σταμάτα 13/8/2020

Με εκτίμηση

Ο Διευθυντής του 1ου ΕΠΑΛ Διονύσου – «Ζήνων»

 

30 Ιουλίου 2020

Σχέδια Δράσης 1ου ΕΠΑΛ Διονύσου-“Ζήνων”

2 Ιουλίου 2020

ένα Μεγάλο Μπράβο για την προσπάθεια που κάνατε…

Αγαπητά μας παιδιά, που τώρα τελειώσατε το σχολείο, που λάβατε μέρος στις Πανελλαδικές εξετάσεις , σας πρέπει ένα Μεγάλο  Μπράβο για την προσπάθεια που κάνατε ανεξάρτητα από το πόσο θα μετρηθεί. Να ξέρετε ότι ζήσατε ένα παράλογο σύστημα μαζί με ένα παράλληλο σύστημα – παρασύστημα, που ελάχιστα συμβάλει στην ουσιαστική γνώση και στις απαραίτητες δεξιότητες που απαιτούνται στη σύγχρονη ζωή.
Η επιτυχία ή η αποτυχία στις εξετάσεις δε σχετίζεται με την επιτυχία ή αποτυχία στη ζωή. Σε ένα εκπαιδευτικό σύστημα με ασήμαντη ανίχνευση των δεξιοτήτων σας και ανύπαρκτη εξατομικευμένη διερεύνηση των αναγκών σας , των ικανοτήτων σας και της προσωπικότητάς σας. Ο τρόπος της εξέτασης είναι κυρίως της μνήμης και των μεθοδεύσεων και όχι της κριτικής ικανότητας.

Ακολουθείστε λοιπόν τα όνειρά σας ανεξάρτητα από το σύστημα των εξετάσεων και τα αποτελέσματα.
οι δρόμοι στη ζωή σας αμέτρητοι, όσοι και οι άνθρωποι… Καθένας και καθεμία έχει διαφορετικές δεξιότητες και είναι μοναδικός . Βρείτε αυτό που πραγματικά θέλετε και προσπαθήστε το, γιατί όπως κάτω από την κορυφή του παγόβουνου κρύβεται ένας τεράστιος όγκος έτσι και κάτω από αυτό που δείχνετε, κρύβετε μέσα σας ένα τεράστιο πλούτο ικανοτήτων, που πρέπει να ανακαλύψετε.
Είστε τεράστιοι….πιστέψτε το … η ζωή είναι μπροστά σας….

« Προηγούμενη Σελίδα Επόμενη Σελίδα: »

© 2024 ένα blogs του 1ου ΕΠΑΛ Διονύσου – "Ζήνων"   Φιλοξενείται από Blogs.sch.gr

Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση