ΕΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΣΤΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ!!!

Η διοίκηση του σχολείου καθώς και ο σύλλογος διδασκόντων, θα ήθελαν να ευχαριστήσουν τον σύλλογο γονέων και κηδεμόνων, για την ενεργό συμμετοχή του και την στήριξή του στην επίτευξη της …

ΕΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΣΤΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ!!! Διάβασε περισσότερα