Τα δικά μας αγγεία!
Χελιδονίσματα!
Η ομάδα των εθελοντών προστασίας της θαλάσσιας χελώνας καρέτα καρέτα Σητείας, και συγκεκριμένα ο κύριος Μαράκης Νίκος και η κυρία Νυφικούλα Σφενδυλάκη, βρέθηκαν σήμερα στο σχολείο μας και έφτιαξαν με τους μαθητές της Α΄ και της Γ΄ τάξης τις τελευταίες χελιδονοφωλιές της φετινής άνοιξης. Η δράση πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με την ορνιθολογική εταιρία.
Αρχικά έδωσαν στα παιδιά αρκετές πληροφορίες για τα χελιδόνια και για τον λόγο για τον οποίο φτιάχνουμε τις φωλιές τους στο αστικό τοπίο. Ύστερα πήραμε τα κουτιά και τον πηλό μας και όλοι μαζί με σηκωμένα τα μανίκια δημιουργήσαμε και καταφέραμε να φτιάξουμε τις φωλιές που θα φιλοξενήσουν τα χελιδόνια.
Οφείλουμε ένα μεγάλο ευχαριστώ στην ομάδα των εθελοντών για την προστασία της θαλάσσιας χελώνας, που πάντα με προθυμία επισκέπτονται το σχολείο μας. Δίνουμε ραντεβού λίγο πριν τη λήξη της σχολικής χρονιάς για να μιλήσουμε και για τη χελώνα μας!
Ταξιδεύουμε στην Κίνα!
Ημέρα παιδικού βιβλίου
“Αν θέλεις να κάνεις έξυπνο ένα παιδί, διάβασε του παραμύθια. Αν θέλεις να γίνει εξυπνότερο διάβασε του περισσότερα παραμύθια!” Α. Αϊνστάιν. Με αφορμή την γιορτή παιδικού βιβλίου στις 2 Απριλίου υπήρξαν αρκετές δράσεις στο σχολείο μας! 1η δράση: συγκέντρωση βιβλίων για την σχολική βιβλιοθήκη. 2η δραση: επίσκεψη του τμήματος Ένταξης και του Τμήματος ΖΕΠ στο 2ο Δημοτικό Σχολείο Σητείας για βιβλιοπαρουσίαση, παιχνίδι και παρουσίαση αφίσας στους μαθητές τις Δ’ τάξης! Ευχαριστούμε την κ. Μαρία Φραγκιαδακη για την εξαιρετική υποδοχή της!
“Ημέρα Παιδικού Βιβλίου- 2 Απριλίου”
Ο Μάρτης φεύγει, τα χελιδόνια έρχονται!

Ο μήνας τελειώνει. Τα παιδιά του ΖΕΠ και της Ε’ τάξης κρεμάνε τα μαρτάκια τους στα δέντρα του σχολείου μας. Τα χελιδόνια έρχονται να τα πάρουν για να φτιάξουν τις φωλιές τους και μας αφήνουν και τα δωράκια τους!
Γράμμα στον Όσκαρ…

- Οι μαθητές ΖΕΠ παρακολούθησαν την θεατρική παράσταση “Όσκαρ: Ένα γράμμα στον Θεό” σε σκηνοθεσία-διασκευή της Ε.Δερμιτζάκη που βασίζεται στο βιβλίο ” Αγαπητέ Θεέ” του Ε.Smith. Μετά από συζήτηση για την έννοια της ζωής, της απώλειας, της πίστης οι μαθητές μεταμορφώθηκαν στην ηρωίδα Πέγκι Μπλου και έγραψαν τα δικά τους γράμματα στον Όσκαρ.
Η 25η Μαρτίου στο σχολείο μας
Την Παρασκευή 23 Μαρτίου η ιστορία έγινε βίωμα από τους μαθητές της Ε τάξης που με την καθοδήγηση των δασκάλων τους παρουσίασαν ένα αξιόλογο αφιέρωμα στους αγωνιστές και τα γεγονότα της επανάστασης του 1821. Μαθήτρια της Δ τάξης δημιούργησε το δικό της ποιητικό αφιέρωμα, ενώ οι μαθητές της Στ τάξης έκλεισαν τη γιορτή αφήνοντας το αποτύπωμα του 1821 στα πλαίσια της τοπικής ιστορίας.
Χρόνια πολλά Ελλάδα! Και του χρόνου!



































































