Σχολική βία, «Εκφοβισμός στον φυσικό και διαδικτυακό χώρο»
Ευχαριστούμε θερμά την Εισηγήτρια κ. Λιαμού Ευδοκία, που ανέδειξε μέσα από την παρουσίαση της «Εκφοβισμός στον φυσικό και διαδικτυακό χώρο» όλες τις πτυχές του θέματος, σε εκπαιδευτικούς και μαθητές της Ε΄ και Στ΄ τάξης. Στις μέρες μας, ένα από τα συνηθέστερα φαινόμενα νεανικής παραβατικότητας είναι ο σχολικός εκφοβισμός στο σχολικό χώρο και στο διαδίκτυο. Η ραγδαία εισβολή της τεχνολογίας στη καθημερινή ζωή έχει επηρεάσει εκτός των άλλων και τους τρόπους εκδήλωσης συμπεριφορών εκφοβισμού. Ο εκφοβισμός, ανεξάρτητα από τον τρόπο που εκφράζεται, έχει δραματικές επιπτώσεις τόσο σε ατομικό όσο και σε κοινωνικό επίπεδο. Βασικός στόχος του σχολείου με τη συνδρομή της συγκεκριμένης δράσης είναι η προώθηση ενός θετικού κλίματος αλληλοσεβασμού ανάμεσα στους μαθητές, ώστε να μην αναπαράγεται η βία.
















