Μύρισε Πάσχα…στο σχολειό μας!!!

Τα παιδιά της Δ’ τάξης, αλλά και όλες οι τάξεις του σχολείου, μπαίνοντας στο πνεύμα των άγιων ημερών που έρχονται, αναβίωσαν πασχαλινά έθιμα…

δημιούργησαν με τον δικό τους ξεχωριστό τρόπο…

έβαψαν αυγά…έφτιαξαν καλαθάκια, στεφάνια, λουλούδια, λαγουδάκια…

αποδέχτηκαν την πρόσκληση των μαθητών του Γ2 κι έπλασαν μαζί τους  Λαζαράκια…συνεργάστηκαν και αντάλλαξαν ευχές…

ευχαριστούμε την κ.Έλλη Κοντογιωργάκη για την υπέροχη ιδέα!!!!

Και του χρόνου!!!

Καλή Ανάσταση!!!

Καλό Πάσχα σε όλους!!!

φωτο 1φωτο 2φωτο 3  φωτο1φωτο 5φωτο 4φωτο 6φωτο 8 1

φωτο 7

 

Τα κάλαντα του Λαζάρου

Μαθητές και δάσκαλοι των μικρών τάξεων του σχολείου μας, σήμερα τελευταία μέρα μαθημάτων πριν τις διακοπές του Πάσχα, επισκέφτηκαν αρχικά το Ειδικό Δημοτικό Σχολείο, το Ειδικό Νηπιαγωγείο Σητείας και το 6ο Νηπιαγωγείο Σητείας κι έπειτα ξεχύθηκαν στους κεντρικούς δρόμους της πόλης μας και τραγούδησαν τα κάλαντα του Λαζάρου, αναβιώνοντας ένα παμπάλαιο έθιμο. Στην πορεία κατευθύνθηκαν προς το Δημαρχείο όπου τραγούδησαν τα κάλαντα στον Αντιδήμαρχο, κύριο Λυμπερίου και στους υπαλλήλους του Δήμου. Τα παιδιά με τα καλαθάκια τους γεμάτα λουλούδια και λιχουδιές και κρατώντας τον Λάζαρο, βρήκαν αφορμή να προαναγγείλουν το μήνυμα της Ανάστασης και να ευχηθούν σε όλους Καλό Πάσχα!

Ευχαριστούμε όλους όσους στήριξαν την προσπάθεια μας!

 

inbound3084482765510782142440570580 122140846784208048 7122046424604552041 ninbound7277897578718850117 inbound3367233220711568468 inbound1488157304360963000 inbound221213609355898212 inbound4369831250596482454

 

 

Οι πασχαλινές κατασκευές του Γ1

Σας παρουσιάζουμε με περηφάνεια  τις πασχαλινές κατασκευές μας και ευχόμαστε σε όλους καλή Ανάσταση, με υγεία και φυσικά καλή ξεκούραση!

Οι δασκάλες και οι μαθητές του Γ1

IMG 20240424 113300IMG 20240426 124738 IMG 20240426 124629 IMG 20240426 124323 IMG 20240426 124043 IMG 20240425 131833 IMG 20240425 131323

IMG 20240424 111133IMG 20240426 130531

IMG 20240424 111820

Όταν ο Όσκαρ συνάντησε τον Θεό

inbound7628686093370139844

Οι μαθητές του σχολείου μας παρακολούθησαν πρόσφατα τη θεατρική παράσταση Όσκαρ: ένα γράμμα στον Θεό σε σκηνοθεσία της  Ειρήνης Δερμιτζάκη. Το έργο βασίζεται στο βιβλίο “Αγαπητέ Θεέ” του Εμμανουέλ Σμιτ και πραγματεύεται, μέσα από την κωμωδία, τα ζητήματα της ασθένειας, της απώλειας, του φόβο για το άγνωστο καθώς και του ρόλου της πίστης στην ψυχική ηρεμία και την πληρότητα. Το τμήμα Ζεπ και οι μαθητές της Ε’ τάξης στοχαστήκαμε λοιπόν… Τι είδε ο Όσκαρ όταν συνάντησε τον Θεό; Τι ήταν αυτό το τόσο όμορφο που τον έκανε να ξεπεράσει τους φόβους του; Τα παιδιά αποτύπωσαν τις σκέψεις τους σε εικόνες και έτσι δημιουργήθηκε το μεγάλο μας κολάζ. Ένα “πολύχρωμο παζλ” που κρύβει μέσα του την πίστη, την ευτυχία, τη γαλήνη, την αγάπη, τον ίδιο τον παράδεισο… μέσα από τα μάτια των παιδιών.

Μία μέρα γεμάτη αλεύρι και ψωμί!

Οι μαθητές της Γ΄ τάξης με αφορμή την ενότητα της γλώσσας με τίτλο ” Του κόσμου το ψωμί” επισκέφτηκαν σήμερα τον φούρνο της γειτονιάς του σχολείου μας, όπου ξεναγήθηκαν από τους υπεύθυνους και είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά το επάγγελμα του αρτοποιού. Μετά από ένα σύντομο διάλειμμα στην παιδική χαρά, παρακολούθησαν την παιδική παράσταση ¨Το πιο γλυκό ψωμί¨ της παιδικής σκηνής Βίκυ Πάνου, μαζί με τους μαθητές της Α΄ και Β΄ τάξης του σχολείου μας. Μέσα από βιωματικές δράσεις γνώρισαν την αξία της εργασίας για τον άνθρωπο και ταυτόχρονα βίωσαν όλα τα στάδια του κύκλου του ψωμιού.

Ευχαριστούμε θερμά τον φούρνο του Ελπιδοφόρου Ασπραδάκη για τη φιλοξενία καθώς και τους συντελεστές της παράστασης.

Collage

Collage 1

Collage 2

inbound9142312951108172099

Καλλιτεχνικές Δημιουργίες!

438633647 953345546323493 3035548317874851110 n438763628 953345586323489 6402372626009009731 n438821980 953345636323484 25569786331077666 n
Στα πλαίσια των πασχαλινών δραστηριοτήτων που έγιναν στο σχολείο μας, με αφορμή τον ερχομό του Πάσχα και με πρωτοβουλία ομάδας των δασκάλων, πραγματοποιήθηκε βιωματικό εργαστήρι με εισηγήτρια την εκπαιδευτικό της Γ1 τάξης, κα Ζαχαριάδου Αγγέλα, κατά το οποίο οι εκπαιδευτικοί  παρακολούθησαν τον τρόπο κατασκευής πασχαλινών λαμπάδων από φύλλο κερήθρας και στη συνέχεια οι μαθητές /τριες της Στ΄ τάξης με την καθοδήγηση του εκπ/κου των εικαστικών αλλά και άλλων εκπαιδευτικών, δημιούργησαν πασχαλινές κατασκευές και λαμπάδες. Για άλλη μία χρονιά το παιχνίδι των χρωμάτων και των υλικών, η φαντασία, η καλή διάθεση και η αγάπη για δημιουργία έδωσαν ένα υπέροχο αποτέλεσμα!!!!!

“H ΠΡΑΣΙΝΗ ΠΑΠΑΡΟΥΝΑ – ΜΙΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΕΝΝΟΙΑΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑΣ”

Η Γ τάξη στα πλαίσια των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων και  της διαφορετικότητας διάβασαν και συζήτησαν σχετικά με το παραμύθι ” Η ΠΡΑΣΙΝΗ ΠΑΠΑΡΟΥΝΑ” , με την καθοδήγηση της ψυχολόγου του σχολείου μας, κυρίας Δανδουλάκη Χαράς, την οποία και ευχαριστούμε. Στη συνέχεια δουλεύοντας ομαδοσυνεργατικά δημιούργησαν το δικό τους λιβάδι με τις πιο όμορφες και ξεχωριστές παπαρούνες.

inbound3312798593211704015

Η Τοιχογραφία της Άνοιξης

Ιστορία Γ τάξης-Κυκλαδικός πολιτισμός
“Η τοιχογραφία της άνοιξης-Ακρωτήριο της Θήρας” inbound5868417180706893010
Τα παιδιά με πολλή προθυμία χρωμάτισαν το σκίτσο με τα λουλούδια και τα χελιδόνια της άνοιξης.

Πηγή:https://www.namuseum.gr/education/kalosorizoyme-ta-chelidonia-tis-anoixis/

Μαθητές Β Τάξης- Ο κόσμος των συναισθημάτων

Με αφορμή το μάθημα της Γλώσσας για τα συναισθήματα  σχεδιάστηκε και εφάρμοστηκε στα πλαίσια της διαφοροποιημένης διδασκαλίας ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα συναισθηματικής αγωγής με απώτερο στόχο να αναπτύξει στους μαθητές της, τη συναισθηματική νοημοσύνη τους.

Τα παιδιά κατακλύζονται από συναισθήματα γιατί αποτελούν κομμάτι του εαυτού τους. Τα συναισθήματα ακόμη κι αν δεν γίνονται άμεσα αντιληπτά διαδραματίζουν  σημαντικό ρόλο στην μάθηση και στο κλίμα που επικρατεί μέσα στην τάξη.

Η αναγνώριση, η κατανόηση (αίτια και συνέπειες) η αποδοχή και η διαχείριση των συναισθημάτων αποτελούν δεξιότητες, που σίγουρα μπορούν να διδαχτούν και στο σχολικό πλαίσιο με τον τρόπο αυτό μπορεί ένας εκπαιδευτικός να καλλιεργήσει την συναισθηματική επίγνωση, που συνιστά ένα από τα πιο βασικά βήματα για την ζωή του.

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 1η «Γνώρισε μας»

Στόχος: Γνωρίζουμε και ονομάζουμε την πληθώρα των συναισθημάτων. Έπειτα τα κατηγοριοποιούμε σε θετικά και αρνητικά.

 

           ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 2η  « Ψάξε να μας βρεις τώρα..»

Στόχος: Καταλαβαίνουμε ότι τα  συναισθήματα τα εκφράζουμε με το πρόσωπο ή το σώμα μας

434763490 987507046301801 1072255355397756606 n

 

 

 

 

   

 

 

 

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 3η  «Πώς θα ένιωθα αν..»

Στόχος: Προβληματιζόμαστε και μπαίνουμε στη θέση του εικονιζόμενου για να βρούμε τι συναίσθημα μας δημιουργείται

434686771 1573533086757467 142603168243812924 n

   ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 4η : «Όλα μου φταίνε»

Στόχος: Να προβληματιστούμε απέναντι στο συναίσθημα του θυμού

https://www.youtube.com/watch?v=J2UNfNJXh7I

 

    ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 5η: «Σκοτώνοντας το δράκο του θυμού»

Στόχος: Να απενεχοποιήσουμε τα παιδιά από το συναίσθημα του θυμού και να τους δείξουμε τρόπους ώστε να μάθουν να το διαχειρίζονται χωρίς να κάνουν  κακό ούτε στους άλλους, ούτε στον εαυτό τους

https://drive.google.com/file/d/0B0k7Ty4K_UGudkhJcWZfam9TYmM/view?resourcekey=0-C7KX8Iz9LClfgxiD7baZag

 

 

 

 

Ένα παιδί φτιαγμένο από βιβλία

inbound5927726670706874718

Στο τμήμα Ζεπ και στο τμήμα Ένταξης διαβάσαμε και επεξεργαστήκαμε ΜΑΖΙ το βιβλίο “Ένα παιδί φτιαγμένο από βιβλία” των Οliver Jeffers και Sam Winston. Επηρεασμένα από το κείμενο τα παιδιά μας ζωγράφισαν πάνω στον πίνακα μια εικόνα του βιβλίου. Τροποποιημένη φυσικά, έτσι ώστε να αποτυπώνει το όνειρο του κάθε παιδιού και τη δική του προσωπική ερμηνεία για τον κόσμο.

Γιατί αυτός είναι ο κόσμος μας. Είμαστε φτιαγμένοι από ιστορίες.