Αρχική » ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ » λάθη που κάνουμε ως γονείς…

mainlogo
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: Ανδρ. Παπανδρέου 37, Μαρούσι, Τ.Κ. 151 80

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Α/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ Β΄ ΑΘΗΝΑΣ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Α/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ Β΄ ΑΘΗΝΑΣ

Λεωφόρος Κηφισίας 20 & Γκύζη, Μαρούσι Αττικής, Τ.Κ. 15125

Δ/ΝΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Δρ. ΜΠΑΜΠΑΡΟΥΤΣΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ

ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ Δ/ΝΤΗ
Καρκαλέτση Σ. 213 2105742
Νάννου Ε. 213 2105767

1 __Κ Ε Δ Α Σ Υ____ ___ Β΄ ΑΘΗΝΑΣ___

images

…κλικ στην εικόνα

.jpg

Τηλέφωνα επικοινωνίας

210 2710144 – 3ος όροφος Γραμματεία- Γραφείο Προϊσταμένου

210 2797176 – 5ος όροφος

210 2723275 – Γραφείο Συμβουλευτικής & Επαγγελματικού Προσανατολισμού

Φαξ 210-2719857

e mail :
1kesyvath@sch.gr
mail@1kesy-v.att.sch.gr

Ωράριο Γραμματείας Υποβολή Αιτημάτων
Δευτέρα ή Τετάρτη
8:30 – 13 :00

Ωράριο Υπηρεσίας
Δευτέρα – Παρασκευή
8:00-16:00

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ

...κάνω κλικ στην εικόνα για εισαγωγή

e-class

e-class

Ασφάλεια στο Διαδίκτυο

Ασφάλεια στο Διαδίκτυο

Ενημερωτικός Κόμβος
Πανελλήνιου Σχολικού δικτύου

ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ

ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ

Φ Ω Τ Ο Δ Ε Ν Τ Ρ Ο Εκπαιδευτικό Λογισμικό

http://photodentro.edu.gr/edusoft/

ΕΓΓΡΑΦΗ ΜΑΘΗΤΩΝ – ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ (e-me & e-me 4all )

ΕΓΓΡΑΦΗ ΜΑΘΗΤΩΝ – ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ                         (e-me  &  e-me 4all )

...κλικ στην εικόνα

_____Ε Ο Δ Υ_____

              _____Ε Ο Δ Υ_____

Πλατφόρμα edupass

EDUPASS
EDUPASS1

ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ

ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ

ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ

Αν. Τσόχα 36, 115 21 Αθήνα

Τηλ.: 213 1335 100

Fax: 213 1335 111

Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο: info[at]iep.edu.gr

International Hellenic University

International Hellenic University

The International Hellenic University comprises three Schools, each offering specialist programmes in cutting edge disciplines taught by leading instructors: the School of Economics, Business Administration & Legal Studies, the School of Humanities and the School of Science & Technology. You are welcome to browse below and explore the different programmes on offer within each School

Το Erasmus+ είναι το πρόγραμμα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την εκπαίδευση, την κατάρτιση, τη νεολαία και τον αθλητισμό, που στοχεύει στην ενίσχυση των δεξιοτήτων και της απασχολησιμότητας καθώς και στον εκσυγχρονισμό των συστημάτων εκπαίδευσης, κατάρτισης και νεολαίας, σε όλους τους τομείς της Δια Βίου Μάθησης (Ανώτατη Εκπαίδευση, Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση, Εκπαίδευση Ενηλίκων, Σχολική Εκπαίδευση, δραστηριότητες νεολαίας, κτλ). Το πρόγραμμα Erasmus+ δομείται σε 3 βασικές Δράσεις (Key Actions) για την εκπαίδευση, την κατάρτιση και τη νεολαία οι οποίες είναι:

Βασική Δράση 1 (KA1/ΒΔ1): Κινητικότητα των ατόμων

Βασική Δράση 2 (ΚΑ2/ΒΔ2): Συνεργασία για την καινοτομία και την ανταλλαγή καλών πρακτικών

Βασική Δράση 3 (KA3/ΒΔ3): Ενίσχυση σε θέματα μεταρρυθμίσεων πολιτικής

Καλώς ήρθατε!

Dialogue about the future of Europe

Καλώς ήρθατε στον ιστότοπο της Αντιπροσωπείας της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στην Ελλάδα!

Είτε μας αναζητούσατε είτε βρεθήκατε εδώ τυχαία, ελπίζουμε ότι θα διαθέσετε λίγο χρόνο για να περιηγηθείτε στις σελίδες μας.

Εδώ θα βρείτε πληροφορίες για σπουδαστές και επιχειρηματίες, ειδήσεις και πρακτικές πληροφορίες, σημεία ευρωπαϊκής πληροφόρησης στην Ελλάδα και ευκαιρίες χρηματοδότησης, πληροφορίες για εκδηλώσεις και εκπαιδευτικό υλικό, αλλά και ειδικές θεματικές ενότητες όπως η οικονομική επικαιρότητα. Και φυσικά, αν ψάχνετε κάποια άλλη πληροφορία, ή ακόμα αν έχετε κάποια πρόταση, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας για οποιαδήποτε απορία ή σκέψη σας σχετικά όχι μόνο με τον ιστότοπό μας αλλά και με τις δραστηριότητές μας και την Ευρωπαϊκή Ένωση γενικότερα. Μπορείτε να μας τηλεφωνήσετε, να μας στείλετε email (link sends e-mail)ή να έλθετε σε επαφή μαζί μας μέσω facebook (link is external) και twitter (link is external).

Η Αντιπροσωπεία εκπροσωπεί την Ευρωπαϊκή Ένωση στην Ελλάδα αλλά θα θέλαμε να την θεωρείτε και ως δίαυλο επικοινωνίας με την Ένωση και τις κεντρικές υπηρεσίες της.

Η Αντιπροσωπεία «ζει» στην Ελλάδα, μαζί σας, αφουγκράζεται, κατανοεί, συμπάσχει και χαίρεται μαζί σας. Θα θέλαμε να μας θεωρείτε φίλους και συμβούλους - το πρώτο βήμα για να μάθετε περισσότερα για την Ευρωπαϊκή Ένωση αλλά και για να συνομιλήσετε μαζί της.

Καλή πλοήγηση!

λάθη που κάνουμε ως γονείς…

…και πώς θα τα διορθώσουμε!
Όλοι οι γονείς έχουν τις καλύτερες προθέσεις όταν πρόκειται για τα παιδιά τους… Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι τα κάνουμε πάντα όλα σωστά.
Αντιθέτως, υπάρχουν κάποια πράγματα που σχεδόν όλοι μας κάνουμε συστηματικά λάθος! Να τα πιο συνηθισμένα από αυτά και μερικές ιδέες για να διορθώσουμε τη συμπεριφορά μας.
1. Άλλα λέμε κι άλλα κάνουμε!
Πόσες φορές δεν έχετε ζητήσει ουρλιάζοντας στα παιδιά σας να σταματήσουν να φωνάζουν; ή τους εξηγείτε ότι είναι κακό να λέμε ψέματα – για να σας ακούσουν να λέτε μετά από λίγο στο τηλέφωνο ότι θα αργήσετε στο γραφείο επειδή έχετε πέσει σε κίνηση (στην πραγματικότητα, πίνετε ακόμα καφέ στην κουζίνα σας);
Γιατί είναι λάθος: Τα παιδιά μαθαίνουν από όσα μας βλέπουν να κάνουμε κι όχι από ό,τι τους λέμε, οπότε πρέπει να προσέχουμε περισσότερο τη συμπεριφορά μας παρά τις νουθεσίες μας. Επιπλέον, εάν συστηματικά άλλα λέμε κι άλλα κάνουμε, σύντομα θα αρχίσουν να παίρνουν τα λόγια μας λιγότερο στα σοβαρά.
Η λύση: Μην λέτε μόνο στα παιδιά μας τι πρέπει και τι δεν πρέπει να κάνουν. Δείξτε το με πράξεις. Για παράδειγμα, όταν τους φωνάζετε επειδή φωνάζουν μεταξύ τους, πάρτε μια βαθιά ανάσα, προσπαθήστε να ανακτήσετε την αυτοκυριαρχία σας και εξηγήστε τους ήρεμα ότι ήταν λάθος που υψώσατε τη φωνή κι ότι οι διαφωνίες ανάμεσα στους ανθρώπους δεν λύνονται με φωνές αλλά με ήρεμο διάλογο. Έτσι, τους δείχνετε και τον τρόπο να αναγνωρίζουν τα λάθη τους και να επανορθώνουν.
2. Δεν τους λέμε αρκετά “όχι”
Λέτε στο παιδί σας ότι δεν θα μπορέσετε να πάτε στο πάρκο για ποδήλατο το απόγευμα επειδή θα έρθει η γιαγιά του να σας επισκεφτεί και η αντίδρασή του είναι να αρχίσει να κλαίει και να χτυπιέται. Τι να κάνετε; Κανονίζετε με τη γιαγιά να τα πείτε στο πάρκο.
Γιατί είναι λάθος; Όταν τα παιδιά έχουν όλα όσα ζητούν -επειδή πολύ απλά προτιμάμε να γλυτώσουμε τη γκρίνια που θα έχει σαν συνέπεια η άρνησή μας- είναι πιο πιθανό να γίνουν εγωκεντρικά και κακομαθημένα. Όταν δεν ακούνε “όχι” πού και πού αρχίζουν να πιστεύουν ότι όλα τους ανήκουν κι όταν κάθε ανάγκη τους πρέπει να ικανοποιηθεί στη στιγμή.
Η λύση: Πριν βιαστείτε να δεχτείτε κάποια απαίτηση του παιδιού, προκειμένου να μην το δυσαρεστήσετε, σκεφτείτε: συμφωνείτε πραγματικά με αυτό ή απλά δεν έχετε το ψυχικό σθένος να μην το αφήσετε να… του περάσει; Εάν συμβαίνει το δεύτερο, μην ξεχνάτε ότι ανάμεσα στις υποχρεώσεις σας ως γονιός είναι να μάθετε στο παιδί σας ότι δεν μπορεί να έχει πάντα ό,τι επιθυμεί και πως ακόμα κι αν στερηθεί κάτι, στο τέλος δεν θα πάθει και τίποτα!
3. Κάνουμε καυγάδες για το φαγητό
“Αν φας το σπανακόρυζο θα σου δώσω σοκολάτα”. “Δεν έφαγες το μπρόκολο; Δεν έχει βόλτα στις κούνιες”. Ένα από τα μεγαλύτερα λάθη που κάνουμε στη διατροφή των παιδιών είναι ότι το χρησιμοποιούμε συχνά ως μέσο επιβράβευσης ή τιμωρίας.
Γιατί είναι λάθος; Είναι σημαντικό τα παιδιά να μάθουν από μικρή ηλικία ότι το φαγητό είναι κάτι που τους προσφέρει ενέργεια και οι σωστές επιλογές είναι σημαντικές για την υγεία τους. Εάν συνδέσουν στα μυαλό τους τα γλυκά ως κάτι που παίρνουν για επιβράβευση, θα τα επιζητούν πιο συχνά και θα μάθουν να τρώνε για να φτιάξουν την ψυχολογία τους και όχι για να θρέψουν το σώμα τους, αποκτώντας έτσι από νωρίς μια λίγο προβληματική σχέση με το φαγητό.
Η λύση: Μην συνδέετε την ώρα του φαγητού με καυγάδες και εντάσεις. Αυτό που μπορείτε να κάνετε εσείς είναι να εξασφαλίσετε όσο πιο θρεπτικό φαγητό γίνεται για την οικογένειά σας κι από κει και πέρα τα παιδιά θα αποφασίσουν μόνα τους πόσο θα φάνε. Αφήστε φρέσκα φρούτα και άλλα υγιεινά σνακ (όπως μπαστουνάκια λαχανικών ή μπάρες δημητριακών) σε σημεία όπου έχουν εύκολη πρόσβαση ώστε όταν πεινάσουν να επιλέξουν κάτι από αυτά.
4. Τους λέμε “μπράβο” χωρίς να το αξίζουν
Ο γιος σας φέρνει από το σχολείο μια ζωγραφιά που μοιάζει περισσότερο με μουτζούρα παρά με στοιχειωμένο πύργο (όπως υποτίθεται ότι είναι) κι εσείς ενθουσιάζεστε λέγοντας πόσο καταπληκτικό, τέλειο και καλύτερο από οτιδήποτε άλλο έχετε δει στη ζωή σας!
Γιατί είναι λάθος:  Ναι, θέλετε το παιδί σας να έχει αυτοπεποίθηση, όχι όμως και μια εντελώς στρεβλή εικόνα των ικανοτήτων του. Επιπλέον, δεν θα αργήσει η μέρα που το παιδί θα αντιληφθεί ότι δεν του λέτε την αλήθεια και έτσι είναι πιθανό να χάσει την εμπιστοσύνη του στα λόγια σας.
Η λύση: Εάν πιστεύετε ότι θα μπορούσε να ζωγραφίσει εκείνον τον πύργο καλύτερα είναι προτιμότερο να εκτιμήσετε την προσπάθειά του αλλά να του εξηγήσετε ότι εάν αφιερώσει λίγο ακόμα χρόνο θα μπορεί να τον κάνει πολύ καλύτερο. Εστιάστε στον κόπο που καταβάλλει, στον ενθουσιασμό του, στη διάθεσή του να μοιραστεί μαζί σας αυτό που έφτιαξε και όχι στο αποτέλεσμα. Πείτε του ότι είστε πολύ περήφανη που προσπαθεί να μάθει να ζωγραφίζει/να παίζει πιάνο/να παίζει ποδόσφαιρο κι ότι ξέρετε πως αν συνεχίσει να προσπαθεί έτσι θα το κάνει κάθε μέρα και καλύτερα.
5. Βάζουμε “ταμπέλες”
“Είσαι τόσο ακατάστατη!” “Μην είσαι τεμπέλης!” ” Έχεις γίνει τόσο κουραστικός!” Δεν τα εννοούμε ακριβώς έτσι, αλλά όταν βγαίνουμε εκτός εαυτό είναι εύκολο να αρχίσουμε να εκτοξεύουμε χαρακτηρισμούς. Μόνο που για τα παιδιά έχουν μεγαλύτερη βαρύτητα από όση νομίζουμε.
Γιατί είναι λάθος: Τα παιδιά διαμορφώνουν την εικόνα που έχουν για τον εαυτό τους από αυτή που έχουν για εκείνα οι γονείς τους. Από εμάς θα αντιληφθούν ποιες είναι οι δυνατότητες και οι αδυναμίες τους. Όταν χαρακτηρίζουμε το παιδί (αντί για τη συμπεριφορά του) το αναγκάζουμε να αυτοπροσδιορίζεται μέσα στα στενά πλαίσια των χαρακτηριστικών που εμείς του έχουμε προσάψει. Με άλλα λόγια, δεν μπορείτε να λέτε 100 φορές μέσα στη μέρα στο παιδί σας ότι είναι ακατάστατο και να περιμένετε να καθαρίσει τελικά το δωμάτιό του!
Η λύση:Όταν διαπιστώνετε ότι έχετε κάνει αυτό το λάθος, ζητήστε συγνώμη από το παιδί, λέγοντας ότι δεν εννοούσατε αυτό που είπατε κι ότι είναι λάθος να χαρακτηρίζουμε τους ανθρώπους με τον έναν ή τον άλλο τρόπο. Εστιάστε σε μια συγκεκριμένη συμπεριφορά του παιδιού (“ήταν ανεύθυνο να πας αδιάβαστος στο σχολείο”)-αντί να γενικεύετε (“είσαι ανεύθυνος”)

ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΓΑΒΡΙΛΗ                                                                                                                          Καθηγήτρια Λογοθεραπείας Ανώτατου Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Ιωαννίνων. Κάτοχος διπλώματος PECS για άτομα με διάχυτη αναπτυξιακή διαταραχή, μέλος του Πανελληνίου Συλλόγου Λογοπεδικών.

 

Copyright © 2019 1ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΕΑΣ ΕΡΥΘΡΑΙΑΣ. Με την επιφύλαξη όλων των δικαιωμάτων.
Πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο επαναχρησιμοποίησης ή αναδημοσίευσης αυτής της εργασίας ενδέχεται να είναι διαθέσιμες στη σελίδα http://Ιωάννης%20Μεριχωβίτης.

«Το ακούω και το ξεχνώ. Το βλέπω και το θυμάμαι. Το κάνω και το μαθαίνω»

Κομφούκιος, Κινέζος φιλόσοφος

images

Υποστήριξη σχολικών Μονάδων Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης από Ψυχολόγους και Κοινωνικούς Λειτουργούς

5 psixologoi 5070727 1

Ενιαίος Τύπος Ολοήμερου Δημοτικού Σχολείου 2018-2019

r2cr

ΕΥΖΗΝ

ΕΥΖΗΝ

Επικοινωνία
ΔΙΟΝΥΣΟΥ & ΜΥΡΣΙΝΗΣ 2
+30 213 2007100
info@kifissia.gr

Ιανουάριος 2019
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Σαν σήμερα

22/5: Παγκόσμια Ημέρα Βιοποικιλότητας
Η Παγκόσμια Ημέρα Βιοποικιλότητας εορτάζεται κάθε χρόνο στις 22 Μαΐου. Καθιερώθηκε το 1993 από τα Ηνωμένα Έθνη για την καλύτερη κατανόηση και ευαισθητοποίηση σε θέματα βιοποικιλότητας. Η ποικιλία των ζωικών και φυτικών ειδών είναι ουσιαστικής σημασίας για την ανθρώπινη ύπαρξη και διαδραματίζει σημαντικό ρόλο για τη βιώσιμη ανάπτυξη και την εξάλειψη της φτώχειας.
   - Σχετικές αναρτήσεις

22/5/334 π.χ: Ο Μέγας Αλέξανδρος νικά τον Δαρείο στη Μάχη του Γρανικού.
   - Σχετικές αναρτήσεις

Ιστορικό

Translate

ΕΘΝΙΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ & ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ

ΕΘΝΙΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ & ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ

ΚΕΝΤΡΟ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ

ΚΕΝΤΡΟ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ

WROHellas ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ

WROHellas ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ

ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ

ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ

Επικοινωνία - υποβολή αναφοράς
Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας:
τηλεφωνικά
800.11.32.000 - τηλέφωνο χωρίς χρέωση για παιδιά
213 1306703, 213 1306605 - Γραμματεία Δικαιωμάτων του Παιδιού

με φαξ
210 7292129 (με ένδειξη για Συνήγορο του Παιδιού)

στο διαδίκτυο
e-mail : cr@synigoros.gr

Σίνα 30, 106 72 Αθήνα
Τ: 210.36.00.628
Φ: 210.36.38.016

Πληροφορίες για εθελοντισμό/ακτιβισμό
Αν θέλεις να συμμετάσχεις ενεργά στη δράση της οργάνωσης, ατομικά ή σε ομάδα επικοινώνησε στα
Τ: 210.36.00.628, εσωτ. 4
Email: activism@amnesty.org.g

ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ

ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ

πικοινωνία με τον Συνήγορο
του Πολίτη
Ωράριο λειτουργίας για το κοινό

Δευτέρα - Παρασκευή 08.30πμ-2μμ
κάθε Τετάρτη έως 4.30μμ

Χαλκοκονδύλη 17
Τ.Κ. 104 32 Αθήνα
E-mail: press@synigoros.gr

Τηλ:
(+30) 213 1306 600

Φαξ:
(+30) 213 1306 800
(+30) 210 7292 129

WWF ΕΛΛΑΣ

Για ένα μέλλον όπου άνθρωπος και φύση συνυπάρχουν αρμονικά

Για ένα μέλλον όπου άνθρωπος και φύση συνυπάρχουν αρμονικά

ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ ΕΔΡΑ

WWF ΕΛΛΑΣ
Λεμπέση 21, 117 43 Αθήνα - Τηλ.: 210 3314893 - Fax: 210 3247578 - Email: support@wwf.gr

Σκακιστική άσκηση

European Radio Logo
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς