mainlogo
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: Ανδρ. Παπανδρέου 37, Μαρούσι, Τ.Κ. 151 80

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Α/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ Β΄ ΑΘΗΝΑΣ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Α/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ Β΄ ΑΘΗΝΑΣ

Λεωφόρος Κηφισίας 20 & Γκύζη, Μαρούσι Αττικής, Τ.Κ. 15125

Δ/ΝΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Δρ. ΜΠΑΜΠΑΡΟΥΤΣΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ

ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ Δ/ΝΤΗ
Καρκαλέτση Σ. 213 2105742
Νάννου Ε. 213 2105767

1 Κ Ε Δ Α Σ Υ Β΄ ΑΘΗΝΑΣ

…κλικ στην εικόνα

.jpg

Τηλέφωνα επικοινωνίας

210 2710144 – 3ος όροφος Γραμματεία- Γραφείο Προϊσταμένου

210 2797176 – 5ος όροφος

210 2723275 – Γραφείο Συμβουλευτικής & Επαγγελματικού Προσανατολισμού

Φαξ 210-2719857

e mail :
1kesyvath@sch.gr
mail@1kesy-v.att.sch.gr

Ωράριο Γραμματείας Υποβολή Αιτημάτων
Δευτέρα ή Τετάρτη
8:30 – 13 :00

Ωράριο Υπηρεσίας
Δευτέρα – Παρασκευή
8:00-16:00

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ

...κάνω κλικ στην εικόνα για εισαγωγή

e-class

e-class

Ασφάλεια στο Διαδίκτυο

Ασφάλεια στο Διαδίκτυο

Ενημερωτικός Κόμβος
Πανελλήνιου Σχολικού δικτύου

ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ

ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ

Φ Ω Τ Ο Δ Ε Ν Τ Ρ Ο Εκπαιδευτικό Λογισμικό

http://photodentro.edu.gr/edusoft/

ΕΓΓΡΑΦΗ ΜΑΘΗΤΩΝ – ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ (e-me & e-me 4all )

ΕΓΓΡΑΦΗ ΜΑΘΗΤΩΝ – ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ                         (e-me  &  e-me 4all )

...κλικ στην εικόνα

_____Ε Ο Δ Υ_____

              _____Ε Ο Δ Υ_____

Πλατφόρμα edupass

EDUPASS
EDUPASS1

ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ

ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ

ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ

Αν. Τσόχα 36, 115 21 Αθήνα

Τηλ.: 213 1335 100

Fax: 213 1335 111

Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο: info[at]iep.edu.gr

International Hellenic University

International Hellenic University

The International Hellenic University comprises three Schools, each offering specialist programmes in cutting edge disciplines taught by leading instructors: the School of Economics, Business Administration & Legal Studies, the School of Humanities and the School of Science & Technology. You are welcome to browse below and explore the different programmes on offer within each School

Το Erasmus+ είναι το πρόγραμμα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την εκπαίδευση, την κατάρτιση, τη νεολαία και τον αθλητισμό, που στοχεύει στην ενίσχυση των δεξιοτήτων και της απασχολησιμότητας καθώς και στον εκσυγχρονισμό των συστημάτων εκπαίδευσης, κατάρτισης και νεολαίας, σε όλους τους τομείς της Δια Βίου Μάθησης (Ανώτατη Εκπαίδευση, Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση, Εκπαίδευση Ενηλίκων, Σχολική Εκπαίδευση, δραστηριότητες νεολαίας, κτλ). Το πρόγραμμα Erasmus+ δομείται σε 3 βασικές Δράσεις (Key Actions) για την εκπαίδευση, την κατάρτιση και τη νεολαία οι οποίες είναι:

Βασική Δράση 1 (KA1/ΒΔ1): Κινητικότητα των ατόμων

Βασική Δράση 2 (ΚΑ2/ΒΔ2): Συνεργασία για την καινοτομία και την ανταλλαγή καλών πρακτικών

Βασική Δράση 3 (KA3/ΒΔ3): Ενίσχυση σε θέματα μεταρρυθμίσεων πολιτικής

Καλώς ήρθατε!

Dialogue about the future of Europe

Καλώς ήρθατε στον ιστότοπο της Αντιπροσωπείας της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στην Ελλάδα!

Είτε μας αναζητούσατε είτε βρεθήκατε εδώ τυχαία, ελπίζουμε ότι θα διαθέσετε λίγο χρόνο για να περιηγηθείτε στις σελίδες μας.

Εδώ θα βρείτε πληροφορίες για σπουδαστές και επιχειρηματίες, ειδήσεις και πρακτικές πληροφορίες, σημεία ευρωπαϊκής πληροφόρησης στην Ελλάδα και ευκαιρίες χρηματοδότησης, πληροφορίες για εκδηλώσεις και εκπαιδευτικό υλικό, αλλά και ειδικές θεματικές ενότητες όπως η οικονομική επικαιρότητα. Και φυσικά, αν ψάχνετε κάποια άλλη πληροφορία, ή ακόμα αν έχετε κάποια πρόταση, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας για οποιαδήποτε απορία ή σκέψη σας σχετικά όχι μόνο με τον ιστότοπό μας αλλά και με τις δραστηριότητές μας και την Ευρωπαϊκή Ένωση γενικότερα. Μπορείτε να μας τηλεφωνήσετε, να μας στείλετε email (link sends e-mail)ή να έλθετε σε επαφή μαζί μας μέσω facebook (link is external) και twitter (link is external).

Η Αντιπροσωπεία εκπροσωπεί την Ευρωπαϊκή Ένωση στην Ελλάδα αλλά θα θέλαμε να την θεωρείτε και ως δίαυλο επικοινωνίας με την Ένωση και τις κεντρικές υπηρεσίες της.

Η Αντιπροσωπεία «ζει» στην Ελλάδα, μαζί σας, αφουγκράζεται, κατανοεί, συμπάσχει και χαίρεται μαζί σας. Θα θέλαμε να μας θεωρείτε φίλους και συμβούλους - το πρώτο βήμα για να μάθετε περισσότερα για την Ευρωπαϊκή Ένωση αλλά και για να συνομιλήσετε μαζί της.

Καλή πλοήγηση!

Καλό Μήνα !

marths

ΠΡΟΣΟΧΗ! ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ  5 ΜΑΡΤΙΟΥ 2024 ΔΕ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΜΑΘΗΜΑ ΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΤΗΣ Β΄  ΤΑΞΗΣ, ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΩΝ ΤΑΞΕΩΝ

ΠΡΟΣΟΧΗ! ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ  5  ΜΑΡΤΙΟΥ 2024 ΔΕ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΜΑΘΗΜΑ ΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΤΗΣ Β΄  ΤΑΞΗΣ, ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΩΝ ΤΑΞΕΩΝ

 

Καταγραφή1                       Καταγραφή

 

«Πρόσκληση σε επιμορφωτική ημερίδα των εκπαιδευτικών ΠΕ70 της Β΄ τάξης  και των εκπαιδευτικών ΠΕ91 της Θεατρικής Αγωγής της 10ης Θέσης Β΄ Αθήνας»

Πρόσκληση της Συμβούλου Εκπαίδευσης Χαρίκλειας Μπούτα ΠΕ70 και της Συμβούλου Εκπαίδευσης της Θεατρικής Αγωγής  Μαρία Λιάτσου  ΠΕ 91 με θέμα:

«Παιδαγωγικές-Διδακτικές Προσεγγίσεις στη Β΄ τάξη»

Καταγραφή1JPG

 

Η Σύμβουλος Εκπαίδευσης ΠΕ70                       Η Σύμβουλος Εκπαίδευσης ΠΕ91
  10ης Θέσης Π.Ε. Β΄ Αθήνας                              Θεατρικής Αγωγής . Β΄Αθήνας

   Δρ. Χαρίκλεια Μπούτα                                   Δρ.  Μαρία Λιάτσου

Εγγραφές μαθητών/τριών στα Δημοτικά Σχολεία για το σχολικό έτος 2024-2025

 

ΛΟΓΟΤΥΠΟ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

 

ΘΕΜΑ: «Εγγραφές μαθητών/τριών στα Δημοτικά Σχολεία για το σχολικό έτος 2024-2025»

    Οι αιτήσεις για την εγγραφή των μαθητών/τριών που φοιτούν για πρώτη φορά στην Α΄ τάξη του δημοτικού σχολείου, για το σχολικό έτος 2024-2025, θα  κατατεθούν στο σχολείο από την Παρασκευή 1 έως και την Τετάρτη  20 Μαρτίου 2024. Εγγραφές μετά την 20η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του/της Διευθυντή/τριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

     Κατά το σχολικό έτος 2024-2025 στην Α’ Τάξη του Δημοτικού Σχολείου θα φοιτήσουν οι μαθητές/τριες που γεννήθηκαν από 1-1-2018 έως και 31-12-2018.

 ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΩΝ

Σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 4 α του άρθρου 7 του Π.Δ. 79/2017 (Α’ 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 2 του άρθρου 44 του Ν. 4777/2021 (Α’ 25) τα απαιτούμενα δικαιολογητικά για την εγγραφή στην Α΄ τάξη του δημοτικού σχολείου είναι τα εξής:

α. Πιστοποιητικό γέννησης Δήμου ή Κοινότητας. Διευκρινίζεται ότι για την εγγραφή των μαθητών/τριών στα Δημοτικά Σχολεία της χώρας δεν απαιτείται η προσκόμιση του Πιστοποιητικού Γέννησης από τους γονείς αλλά αναζητείται από τις σχολικές μονάδες μέσω του Πληροφορικού Συστήματος myschool του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α.

β. Βιβλιάριο Υγείας του/της μαθητή/τριας, ή προσκόμιση άλλου στοιχείου, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών.

γ. Το Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή.

δ. Αποδεικτικό στοιχείο από το οποίο προκύπτει η διεύθυνση κατοικίας του μαθητή/τριας.

ε. Βεβαίωση Φοίτησης Νηπιαγωγείου και Πιστοποιητικό Φοίτησης Νηπιαγωγείου για την εγγραφή στο Δημοτικό.

Μέχρι την ημερομηνία έκδοσης του «Πιστοποιητικού φοίτησης», το νηπιαγωγείο εκδίδει «Βεβαίωση Φοίτησης» η οποία θα προσκομιστεί από τον  γονέα ή τον κηδεμόνα  του/της μαθητή/τριας για την εγγραφή του/της στο δημοτικό.

Το Πιστοποιητικό Φοίτησης στο νηπιαγωγείο εκδίδεται με τη λήξη της διδασκαλίας των μαθημάτων (14 Ιουνίου 2024) και διαβιβάζεται αυτεπάγγελτα από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό Σχολείο εγγραφής του/της μαθητή/τριας.

 

  Οι εγγραφές των μαθητών και μαθητριών θα πραγματοποιούνται καθημερινά   ( εκτός Τετάρτης )  στο σχολείο ,  τις παρακάτω ώρες  :

Η Μ Ε Ρ Ε Σ Ω Ρ Ε Σ
    ΔΕΥΤΕΡΑ 12:35΄   13:15΄
    ΤΡΙΤΗ 10:45΄ – 11:30΄  &  11:45΄ – 12:25΄
    ΤΕΤΑΡΤΗ
    ΠΕΜΠΤΗ 10:00΄ –  11:30΄
    ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 10:00΄   11:30΄

 

 

ΕΝΤΥΠΑ  ΕΓΓΡΑΦΗΣ :

1 ΑΙΤΗΣΗ



Λήψη αρχείου

 

2 ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ ΣΤΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟΥ



Λήψη αρχείου

 

3 ΑΤΟΜΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ ΥΓΕΙΑΣ (ΑΔΥΜ)



Λήψη αρχείου

 

ΠΡΟΣΟΧΗ ! ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ , ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΠΑΝΩ ΣΤΟ  ΜΕΝΟΥ ( μπλε χρώμα) ΜΕ ΤΗΝ ΟΝΟΜΑΣΙΑ :   ” Όρια Σχολείου- Χάρτης”

 

 

 

 

Προσοχή! Αύριο το σχολείο θα είναι κλειστό!Γενική απεργία Τετάρτη 28 Φεβρουαρίου 2024

ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΛΕΙΣΤΟ

Γενική απεργία αύριο Τετάρτη 28 Φεβρουαρίου 2024

 

apergia

ΠΡΟΣΟΧΗ! ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ 27 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ ΔΕ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΜΑΘΗΜΑ ΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΤΑΞΕΩΝ Ε ΄ ΚΑΙ ΣΤ΄

ΠΡΟΣΟΧΗ! ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ  27 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ ΔΕ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΜΑΘΗΜΑ ΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΤΑΞΕΩΝ Ε ΄ ΚΑΙ ΣΤ΄ , ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΩΝ ΤΑΞΕΩΝ

 

Καταγραφή1            Καταγραφή3

«Πρόσκληση σε επιμορφωτική ημερίδα των εκπαιδευτικών ΠΕ70 των Ε΄ και ΣΤ΄ τάξεων και τωνεκπαιδευτικών της Πληροφορικής ΠΕ86 της 10ης Θέσης Β΄ Αθήνας»

Πρόσκληση της Συμβούλου Εκπαίδευσης Χαρίκλειας Μπούτα ΠΕ70 και του Συμβούλου Εκπαίδευσης της Πληροφορικής κ. Δημητρίου Μαστοροδήμου ΠΕ86 σε με θέμα:

«Παιδαγωγικές-Διδακτικές Προσεγγίσεις στην  Ε΄ και Στ΄ τάξη»

Καταγραφή 1

 

Η Σύμβουλος Εκπαίδευσης ΠΕ70                  Ο Σύμβουλος Εκπαίδευσης ΠΕ86
  10ης Θέσης Π.Ε. Β΄ Αθήνας                          Πληροφορικής . Β΄Αθήνας

   Δρ. Χαρίκλεια Μπούτα                               Δρ.  Δημήτριος Μαστοροδήμος

Ελληνική οικογένεια: όταν η ανάγκη βαφτίζεται αγάπη

Ελληνική οικογένεια: όταν η ανάγκη βαφτίζεται αγάπη

Τρύφων Ζαχαριάδης, ψυχαναλυτικός θεραπευτής, συνέντευξη στο περιοδικό Αρμονία 11/2010

 

 

Τι νόημα αποδίδετε στην έννοια της «δεμένης» ελληνικής οικογένειας; Μπορεί να «δέσει» το μέλλον των παιδιών της;

Τρύφων ΖαχαριάδηςΕίναι αλήθεια πως στον τόπο μας η δομή της «καλής» οικογένειας κρατά ιδιαιτερότητες, που έχουν σχεδόν πάντα σχέση με τις ανάγκες των γονιών. Διατηρούν τρόπους εκπαίδευσης και συμπεριφοράς που ευνουχίζουν την συναισθηματική ωριμότητα των παιδιών.  Μέσα στο πλαίσιο της υπερβολικής προστασίας και προσφοράς, αρνούνται να τα αφήσουν να εξελιχθούν και να αναλάβουν τον εαυτό τους , δεν τους επιτρέπουν να αυτονομηθούν. Η υπενθύμιση: «Είμαστε πολύ δεμένη οικογένεια» κρύβει την διευκρίνιση-απειλή: «Κανένας από αυτή την οικογένεια δεν είναι έτοιμος (ώριμος) να αποχωριστεί κανέναν». Όσο πιο αδύναμα καθιστούν τα «μικρά» μέλη της οικογένειας, τόσο πιο «δεμένη» και «καλή», την αντιλαμβάνονται.  Στατιστικά, οι «δεμένες» οικογένειες «δένονται» κυρίως από τις ανάγκες της μητέρας, που φυσικά δεν καλύπτονται από την συναισθηματική οντότητα του πατέρα-συζύγου. Η χειραφέτηση του παιδιού θυσιάζεται στο βωμό των γονεϊκών αναγκών. Δεν θέλουν, δηλαδή, να εγκαταλειφθούν από το παιδί, επειδή το επιλέγουν ως συναισθηματικό σύντροφο. Την ανάγκη τους, την βαφτίζουν αγάπη: «Μας λατρεύει και δεν θέλει να φύγει από κοντά μας»! Πιστέψτε με, όταν τα παιδιά «επιλέγουν για φίλους» τους γονείς, δεν αποκτούν εύκολα εραστές!

images1

Γιατί, αφού θεωρητικά «αγαπάμε τα παιδιά μας» και προσπαθούμε να «τους τα δώσουμε όλα», δημιουργούμε τόσους πολλούς δύσκολους, ανώριμους και φοβισμένους ενηλίκους;

Τρύφων Ζαχαριάδης: Το οικογενειακό περιβάλλον αποτελεί την πρώτη πηγή από την οποία το παιδί αντλεί όλες τις γνώσεις του και τις συναισθηματικές εκδοχές του.  Παιδιά όμως υπήρξαν κάποτε και οι γονείς. Αυτό σημαίνει πως για να διαμορφώσουν ένα ευτυχισμένο παιδί, προϋπόθεση είναι να έχουν ζήσει και βιώσει την ευτυχία από τους δικούς τους γονείς. Αναφέρομαι σε ένα είδος αναπαραγωγής συμπεριφοράς, δηλαδή μια αλυσίδα εκπαίδευσης συναισθηματικής, που μεταφέρεται ασυνείδητα από γενιά σε γενιά. Αν δεν αποφασίσει κάποιος να κόψει έναν κρίκο από αυτή την αλυσίδα, δυστυχισμένοι και ανώριμοι γονείς θα συνεχίσουν να κατασκευάζουν δυστυχισμένα και ανώριμα παιδιά.

images2

Ποιες άλλες παράμετροι ενισχύουν αυτό το φαινόμενο και «δικαιολογούν» τη συγκεκριμένη συμπεριφορά των Ελλήνων γονιών;

Τρύφων ΖαχαριάδηςΘα μπορούσαμε να υποστηρίξουμε ότι εκτός από την ψυχοπαθολογία των ανθρώπων που δημιουργούν μια οικογένεια τέτοιου είδους, υπάρχει σχέση και με τις δύσκολες εποχές που βίωσε ο ελληνισμός τους τελευταίους αιώνες (τουρκοκρατία, Α’ και Β’ Παγκόσμιος Πόλεμος, εμφύλιος). Το υλικό αυτό ψυχολογικά μεταφράζεται από κοινωνική σε ατομική ανασφάλεια, φόβο και συναισθηματική ευαλωτότητα.  Επομένως, υπήρξε βαθιά επιθυμία στην ελληνική κοινωνία να οριοθετήσει με υπερβολή έναν οικείο εσωτερικό χώρο, που θα κάλυπτε ότι δεν της πρόσφερε το εξωτερικό περιβάλλον.  Με βάση αυτά τα δεδομένα, αναπτύχθηκε σταδιακά μια μορφή δεσμού που λειτούργησε στο πλαίσιο μιας ψυχοπαθολογίας. Ένας ικανός αριθμός ελληνικών οικογενειών κλείνει ασφυκτικά τον περίγυρό της, αντιμετωπίζει τους εκτός εστίας καχύποπτα και προκαλεί μια νοσηρή συνοχή στα μέλη της. Τα παιδιά συμβιώνουν με τους γονείς, κυριολεκτικά ή συναισθηματικά, μέχρι ιδιαίτερα μεγάλες ηλικίες. Ακόμα κι όταν αποκτούν σύζυγο, σχεδόν ποτέ δεν αποεπενδύουν από την πρώτη οικογένεια, ώστε να επενδύσουν συναισθηματικά στην καινούργια.

Ποιες πιστεύετε ότι είναι οι κυριότερες δυσλειτουργίες των νέων οικογενειών;

Τρύφων ΖαχαριάδηςΠιστεύω πως έχουν κοινό παρονομαστή με τις παλιές. Αναζητούν κώδικα επικοινωνίας που θα τους επιτρέψει να αγαπηθούν τα μέλη της, αλλά δεν τον βρίσκουν. Παλαιότερα, οι ρόλοι υπήρξαν περισσότερο «ξεκάθαροι» : ο άντρας φερόταν καταπιεστικά στη γυναίκα και εκείνη, αντιδρώντας, «ροκάνιζε» τη σχέση του με τα παιδιά. Σήμερα, με την εργαζόμενη γυναίκα, αλληλοκαταπιέζονται. Διεκδικούν από τα παιδιά τους να γίνουν «σύντροφοι» του πατέρα ή της μητέρας, «θεραπευτές» της οικογένειας, «αποδιοπομπαίοι τράγοι» της ή καλούνται να βάλουν σε τάξη την «οικογενειακή αταξία». Στην ουσία, μιλάμε για ανώριμους συναισθηματικά γονείς που ψάχνουν ενήλικα συναισθηματικά παιδιά για να τους «νταντέψουν». Όλα αυτά καθρεφτίζουν και το πρόβλημα της ελληνικής κοινωνίας: συναισθηματική ανωριμότητα.

Ποιος είναι τελικά ο πραγματικός προορισμός της οικογένειας; Και πώς μπορεί να επιτευχθεί;

Τρύφων ΖαχαριάδηςΟι γονείς επιλέγουν τη διδαχή της συντροφικότητας στα παιδιά τους και, ενώ πρέπει να τα διευκολύνουν συναισθηματικά να τους αποχωριστούν, τα προσκολλούν στη σχέση τους. Μας μοιάζει φυσική η αρχή (ικανοποίηση) και αφύσικο το τέλος (αποχωρισμός, θάνατος, ματαίωση). Ακούγεται απλό, αλλά η ευτυχία και η ωριμότητα –και των παιδιών και των γονιών– εξαρτώνται από τη συναισθηματική τους εκπαίδευση απέναντι στη συντροφικότητα και τον αποχωρισμό. Δοκιμάστε το!

 

Τρύφων Ζαχαριάδης, ψυχαναλυτικός θεραπευτής, συνέντευξη στο περιοδικό Αρμονία 11/2010

   Πηγή: omada-aerostato.com

Αντικλείδι , https://antikleidi.com

 

 

 

 

 

 

 

ΠΡΟΣΟΧΗ! ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ 21 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ ΔΕ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΜΑΘΗΜΑ ΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΤΑΞΕΩΝ Γ ΄ ΚΑΙ Δ΄

ΠΡΟΣΟΧΗ! ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ 21 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ ΔΕ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΜΑΘΗΜΑ ΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΤΑΞΕΩΝ Γ ΄ ΚΑΙ Δ΄ , ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΩΝ ΤΑΞΕΩΝ

 

Καταγραφή1

 

 

 

 

 

Χαλάνδρι , 15.02.2024

Αρ. Πρωτ.  228

      Πρόσκληση σε επιμορφωτική ημερίδα των εκπαιδευτικών ΠΕ70 των Γ΄ και Δ΄ τάξεων και των εκπαιδευτικών των Εικαστικών της  Β΄ Αθήνας από τη Σύμβουλο Εκπαίδευσης ΠΕ70 Δρ. Χαρίκλεια Μπούτα και τη  Σύμβουλο   Εκπαίδευσης ΠΕ08  Π.Ε. Β΄ Αθήνας Καλλιτεχνικών Δ.Δ.Ε. Β΄Αθήνας  Δρ Σοφία Χαϊτά με θέμα :

Παιδαγωγικές-Διδακτικές Προσεγγίσεις στις Γ΄ και Δ΄ τάξεις

Καταγραφή

 

   Η Σύμβουλος Εκπαίδευσης ΠΕ70                  Η Σύμβουλος Εκπαίδευσης ΠΕ08
   10ης Θέσης Π.Ε. Β΄ Αθήνας                            Καλλιτεχνικών Δ.Δ.Ε. Β΄Αθήνας

   Δρ. Χαρίκλεια Μπούτα                                   Δρ Σοφία Χαϊτά

Richard P. Feynman ( 1918 – 1988) βραβείο Νόμπελ Φυσικής

GFclEZrW4AMHpMm 002

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΤΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΣΤΗ ΝΕΑ ΕΡΥΘΡΑΙΑ (ΚΑΣΤΡΙ)

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΤΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΣΤΗ ΝΕΑ ΕΡΥΘΡΑΙΑ (ΚΑΣΤΡΙ)

 

     Τη Δευτέρα 5 Φεβρουαρίου  2024 και ώρα 08:30΄ π.μ.  στην αυλή του σχολείου στη Ν. Ερυθραία ( Καστρί ) πραγματοποιήθηκε  προγραμματισμένη συνάντηση στην οποία παρέστη   ο Δήμαρχος  Κηφισιάς κ. Ξυπολυτάς  Βασίλειος ο  Διευθυντής  του σχολείου  Μεριχωβίτης  Ιωάννης ,  ο  Αντιδήμαρχος  Ν. Ερυθραίας  κ.  Ανδρεαδάκης  Δημήτριος  ,  ο  Διευθυντής της  Διεύθυνσης Κατασκευών της ΚΤΥΠ Α.Ε.  κ. Τσαγκάρης  Ιωάννης  , ο  ανάδοχος  εκτέλεσης του  έργου  και   το προεδρείο  του Συλλόγου Γονέων κ΄ Κηδεμόνων του σχολείου μας .

     Σκοπός αυτής της συνάντησης ήταν να ενημερωθούν επίσημα οι φορείς του σχολείου  για την μέχρι τώρα εξέλιξη των εργασιών , αλλά  και του χρονοδιαγράμματος για  την ολοκλήρωση του έργου .

Από την ενημέρωση προέκυψε  ότι ο  ανάδοχος του έργου  έλαβε πρόσφατα από την ΚΤΥΠ Α.Ε. μία παράταση δύο μηνών      ( είναι και τελευταία που δικαιούταν) προκειμένου να ολοκληρώσει τις εργασίες που έχουν απομείνει για να γίνει η παράδοση-παραλαβή  του έργου . Στην τοποθέτησή του  ο εργολάβος αποδέχτηκε το συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα και δεσμεύτηκε ότι μέχρι  τέλος Απριλίου θα έχουν ολοκληρωθεί όλες οι εργασίες που υπάρχουν μέχρι  σήμερα σε εκκρεμότητα  .

       Από την πλευρά του  ο Δήμαρχος Κηφισιάς στην τοποθέτησή του οριοθέτησε προς τον εργολάβο ένα  αυστηρό πλαίσιο ελέγχου των εργασιών που θα πρέπει να πραγματοποιηθούν από τούδε και στο εξής . Συγκεκριμένα στο τέλος κάθε εβδομάδας , θα υπάρχει απολογισμός και αναλυτική αναφορά  από τον ανάδοχο προς τον Δήμο Κηφισιάς σχετικά με την πρόοδο των εργασιών  . Το ίδιο αυστηρό πλαίσιο τέθηκε και από  τον Διευθυντή της Διεύθυνσης Κατασκευών της ΚΤΥΠ Α.Ε.  σχετικά με τις προθεσμίες ολοκλήρωσης  του έργου.  Σε διαφορετική περίπτωση θα ενεργοποιηθεί   σε βάρος του    η ποινική ρήτρα για παραβίαση προθεσμιών του έργου.

ΜΕΤΡΑ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ ΤΩΝ ΙΩΣΕΩΝ

ΜΕΤΡΑ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ ΤΩΝ ΙΩΣΕΩΝ

   

Αξιότιμοι γονείς και κηδεμόνες ,

Με αφορμή τη συχνή εμφάνιση  συμπτωμάτων  ιώσεων και  εποχικής γρίπης  σε  μαθητές και μαθήτριές μας , θα θέλαμε να  υπενθυμίσουμε τα μέτρα προφύλαξης που θα πρέπει να λαμβάνονται πάντα σε τέτοιες περιπτώσεις , με ευθύνη των γονέων και κηδεμόνων , προκειμένου  και τα παιδιά να αναρρώσουν σωστά, αλλά και για την αποφυγή της εξάπλωσης των συμπτωμάτων  στα υπόλοιπα παιδιά της τάξης .

 

  Μαθητές και μαθήτριες  που ασθενούν είναι αυτονόητο , ότι δεν θα  προσέρχονται  στο σχολείο για μάθημα. Συνήθως μια ίωση που προκαλεί πυρετό , διαρκεί από 2 μέχρι 5 μέρες. Η παραμονή στο σπίτι , με “αναρρωτική άδεια” από τα μαθήματα , δεν είναι εύκολη υπόθεση για κανένα μέλος της οικογένειας , όμως για τους  λόγους που προαναφέραμε ,θα ετοιμάσει ξανά τη σάκα του/της για να επιστρέψει στο σχολείο , μόνο μετά από ένα ή δύο  24ωρα πλήρους απυρεξίας, που δε θα παρουσιάζει δηλαδή ούτε δέκατα.

 

                                             Ο Διευθυντής του Σχολείου

                                              ΙΩΑΝΝΗΣ  ΜΕΡΙΧΩΒΙΤΗΣ

Καλό Μήνα !

Αξιότιμοι γονείς και κηδεμόνες ,

DU8Gvl0W4AAtN3e   

καλημέρα…

GFJm0bNWsAAY lZ

Μήνυμα του Υπουργού Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού για την εορτή των Τριών Ιεραρχών

 

 

Ε Λ Λ Η Ν Ι Κ Η   Δ Η Μ Ο Κ Ρ Α Τ Ι Α
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ

 

 

Αγαπητές μαθήτριες, αγαπητοί μαθητές,
Αγαπητές και αγαπητοί εκπαιδευτικοί,

Η 30η Ιανουαρίου αποτελεί μια σπουδαία ημέρα για τον Χριστιανισμό, η οποία είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την εκπαίδευση, καθώς γιορτάζουμε τη μνήμη των Τριών Ιεραρχών, των Αγίων που εδώ και αιώνες έχουν ανακηρυχθεί από την Εκκλησία προστάτες των μαθητών και των Γραμμάτων.

Με τις διδαχές τους, ο Μέγας Βασίλειος, ο Άγιος Γρηγόριος ο Θεολόγος και ο Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος νοηματοδοτούν διαχρονικά την πρόοδο που περνά μέσα από τη μελέτη, την ανάπτυξη της κριτικής σκέψης και την προώθηση της επιστήμης. Και, ταυτόχρονα, το παράδειγμά τους φωτίζει τον δρόμο της ατομικής και της συλλογικής ανόδου μέσα από την Παιδεία.

Σε ένα περιβάλλον που απαιτεί νέες δεξιότητες και που η μάθηση καθίσταται εξ ορισμού δια βίου, το μήνυμα που εκπέμπει η γιορτή των Τριών Ιεραρχών είναι ότι μέσα από την Παιδεία μπορούμε να πετύχουμε τους προσωπικούς και, πρωτίστως, τους κοινούς μας στόχους: να αναπτύξουμε την προσωπικότητά μας, να διευρύνουμε τους ορίζοντές μας και να είμαστε χρήσιμοι στους γύρω μας.

Χρόνια πολλά σε όλες και όλους!

 

                              Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ
                              ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ

                               ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΠΙΕΡΡΑΚΑΚΗΣ

ΩΡΕΣ  ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Η Τηλεκπαίδευση θα ξεκινήσει στισ 09:00΄  με το πρόγραμμα της ημέρας και τα σχετικά μαθήματα .

ΩΡΕΣ  ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
1η

09:00΄ –  09:30΄

09:30΄ –  09:40΄      διάλειμμα
2η

09:40΄ –  10:10΄

10:10΄- 10:20΄    διάλειμμα
3η

10:20΄- 10:50΄

10:50΄ – 11:00΄    διάλειμμα
4η

11:00΄ – 11:30΄

11:30΄- 11:40΄     διάλειμμα
5η

11:40΄ –  12:10΄

12:10΄ –  12:20΄     διάλειμμα
6η

12:20΄ –  12:50΄

 

ΚΛΕΙΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

Ε Λ Λ Η Ν Ι Κ Η   Δ Η Μ Ο Κ Ρ Α Τ Ι Α             Κηφισιά, 29-01-2024
Ν Ο Μ Ο Σ  Α Τ Τ Ι Κ Η Σ                               Αριθ. Πρωτ. : 4107

Δ Η Μ Ο Σ  Κ Η Φ Ι Σ Ι Α Σ                                                                            

                                                      

ΑΠΟΦΑΣΗ ΔΗΜΑΡΧΟΥ : 93
Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΗΦΙΣΙΑΣ

 

Έχοντας υπόψη:
1.Τις διατάξεις του άρθρου 94 του Ν 3852/2010 ΦΕΚ 87/07-6/2010 «Νέα αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης –Πρόγραμμα Καλλικράτης»
2.Τις επικρατούσες δυσμενείς καιρικές συνθήκες .

 

Α Π Ο Φ Α Σ Ι Ζ Ε Ι

Λόγω της επέλασης της κακοκαιρίας “Avgi”, την Τρίτη 30 Ιανουαρίου 2024 οι Σχολικές Μονάδες Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Δήμου θα λειτουργήσουν με τηλεκπαίδευση. Οι Ιδιωτικοί και Δημοτικοί Βρεφικοί και Παιδικοί Σταθμοί θα παραμείνουν κλειστοί, για λόγους προληπτικούς και ασφάλειας.

                        

                                                         Ο Δήμαρχος

                                                         Βασίλης  Ι.  Ξυπολυτάς

Κακοκαιρία…και μέτρα προστασίας για αύριο Τρίτη 30 Ιανουαρίου

Σχετικά με την αυριανή μέρα δεν υπάρχει ακόμα κάτι επίσημο από τον Δήμο Κηφισιάς .

Από τον Υπουργό Πολιτικής Προστασίας ανακοινώθηκαν τα παρακάτω:

 «Αποφασίσθηκε η απαγόρευση κυκλοφορίας βαρέων οχημάτων…. Βρισκόμαστε σε επικοινωνία με τους δημάρχους και τους περιφερειάρχες για τη μη λειτουργία των σχολείων δια ζώσης για αύριο Τρίτη και με το Υπουργείο Παιδείας  για τηλεκπαίδευση.

Σύσταση για τηλεργασία στον ιδιωτικό και δημόσιο τομέα (σ.σ. στους νομούς αυτούς) και στους δήμους Μάνδρας-Ειδυλλίας,  Φυλής, Αχαρνών, Διονύσου, Κηφισιάς, Ωρωπού Πεντέλης και Παλλήνης.

————————————————————————————–

Ύστερα από ερωτήματα που θέσαμε προς τον Δήμο Κηφισιάς σχετικά με το θέμα , από το Γραφείο  της Δημοτικής Επιτροπής Παιδείας του Δήμου Κηφισιάς πήραμε το παρακάτω μήνυμα (29/1/2024  15:57΄ ):

Καλησπέρα,

μετά και από επικοινωνία με το Γραφείο Δημάρχου δεν έχουμε καμία ενημέρωση για τη λειτουργία των σχολείων αύριο 30.01.2024.

Αν προκύψει κάποια ενημέρωση θα ανέβει στο site του Δήμου

www.kifissia.gr

—————————————————————————————-

Αξιότιμοι γονείς και κηδεμόνες ,

Θα επανέλθουμε με ότι νεότερο προκύψει σχετικά με την αυριανή μέρα και θα σας ενημερώσουμε  ηλεκτρονικά  με μήνυμα μέσω του ταχυδρομείου.

ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΜΟΣ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ , 30 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ ΗΜΕΡΑ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΙΕΡΑΡΧΩΝ

      Το πρωί στις  08:15΄ π.μ. θα περιμένουμε τους μαθητές και μαθήτριες του σχολείου c496d12f9bb971e87796e90dcfe0a454 religion tesμας , στον ΙΕΡΟ  ΝΑΟ  ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ στη  ΝΕΑ   ΕΡΥΘΡΑΙΑ  (Αγίου Φανουρίου 3 )  για να εκκλησιαστούμε όλοι μαζί .

       Μετά τη λήξη της  Θείας Λειτουργίας  , θα μοιραστούν οι άρτοι που θα μας  διαθέσει ο Σύλλογος Γονέων& Κηδεμόνων του σχολείου μας .

Έπειτα ( περίπου στις 10:00΄ με 10:15΄ π.μ. )  οι μαθητές και μαθήτριες υπό την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών θα επιβιβαστούν κανονικά  στα σχολικά λεωφορεία που θα περιμένουν στο σημείο της αφετηρίας  και θα αναχωρήσουν για το σχολείο . Στη συνέχεια  θα ακολουθήσουμε κανονικά το ωρολόγιο πρόγραμμα  της ημέρας.  

Το Ολοήμερο θα λειτουργήσει επίσης  κανονικά .

Εορτή των Τριών Ιεραρχών σχολικού έτους 2023-2024

Ε Λ Λ Η Ν Ι Κ Η   Δ Η Μ Ο Κ Ρ Α Τ Ι Α
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ

 

Εορτή των Τριών Ιεραρχών σχολικού έτους 2023-2024

Σας ενημερώνουμε ότι την 30η Ιανουαρίου, ημέρα εορτασμού των Τριών Ιεραρχών, στις σχολικές μονάδες (δημόσιες και ιδιωτικές) Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης πραγματοποιούνται εορταστικές εκδηλώσεις για την προσφορά των Τριών Ιεραρχών στα Γράμματα  και εκκλησιασμός.

Κατά τα λοιπά θα τηρηθεί το Ωρολόγιο Πρόγραμμα των μαθημάτων της ημέρας.
Επισημαίνεται ότι είναι σε ισχύ η με αρ .πρωτ. 1008/ΓΔ4/05-01-2024 εγκύκλιος του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α..

 

Η ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ
ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ

ΖETTA M. ΜΑΚΡΗ

Εισαγωγή μαθητών/τριών στα Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία και τα Εκκλησιαστικά Σχολεία

                           Καταγραφή                                                                       

               Μαρούσι, 22-01-2024

 

Δ  Ε  Λ  Τ Ι Ο    Τ  Υ  Π  Ο Υ

 Εισαγωγή μαθητών/τριών στα Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία (Νηπιαγωγεία, Δημοτικά Σχολεία, Γυμνάσια και Λύκεια) και τα Εκκλησιαστικά Σχολεία για το σχολικό έτος 2024-2025

 Οι γονείς και κηδεμόνες των μαθητών/τριών που ενδιαφέρονται να εισαχθούν στα Πειραματικά, Πρότυπα και Εκκλησιαστικά Σχολεία για το σχολικό έτος 2024-2025 ενημερώνονται ότι:

α) η δημόσια ηλεκτρονική κλήρωση για την εισαγωγή των μαθητών/τριών στα Πειραματικά Σχολεία (ΠΕΙ.Σ.) θα διενεργηθεί την Παρασκευή 17 Μαΐου 2024.

 β) η δοκιμασία δεξιοτήτων για την εισαγωγή των μαθητών/τριών στις εισαγωγικές τάξεις (Α’ Γυμνασίου/ Α΄ Λυκείου) των Πρότυπων Σχολείων (Π.Σ.) θα διενεργηθεί το Σάββατο 18 Μαΐου 2024. Οι υποψήφιοι/ιες μαθητές/τριες θα αξιολογηθούν σε δυο γνωστικά αντικείμενα, γλώσσα και μαθηματικά. Οι ερωτήσεις αξιολόγησης είναι κλειστού τύπου/ πολλαπλής επιλογής.

γ) η δοκιμασία δεξιοτήτων για την εισαγωγή μαθητών/τριών στα Εκκλησιαστικά Σχολεία αφορά αποκλειστικά και μόνο στις τάξεις Α’ Γυμνασίου/Α΄ Λυκείου και θα διενεργηθεί το Σάββατο 18 Μαΐου 2024. Οι υποψήφιοι/ιες μαθητές/τριες θα αξιολογηθούν σε τρία γνωστικά αντικείμενα, γλώσσα και μαθηματικά (σε κοινές ερωτήσεις με τους υποψηφίους για τα Πρότυπα Σχολεία, κατά τη διάρκεια ταυτόχρονης εξέτασης) και Θρησκευτικά. Οι ερωτήσεις αξιολόγησης είναι κλειστού τύπου/ πολλαπλής επιλογής.

Επισημαίνεται ότι οι ενδιαφερόμενοι/ες μαθητές/τριες μπορούν να είναι υποψήφιοι/ες για έναν ή περισσότερους ή για όλους τους τύπους των ως άνω σχολείων.

Οι γονείς και κηδεμόνες των μαθητών/τριών θα κληθούν με πρόσκληση, η οποία θα αναρτηθεί στις ιστοσελίδες του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού και της Δ.Ε.Π.Π.Σ., να υποβάλουν ηλεκτρονική αίτηση συνοδευόμενη από τα αναγκαία δικαιολογητικά σε ειδική πλατφόρμα στις αρχές Μαρτίου 2024. Με νεότερη ανακοίνωση θα γνωστοποιηθεί στους/στις ενδιαφερόμενους/ες η ακριβής προθεσμία για την υποβολή των αιτήσεων.

Περισσότερες πληροφορίες:

Α)   σχετικά   με   το    δίκτυο   των   Π.Σ.   και    ΠΕΙ.Σ.    στην   ιστοσελίδα    της       Δ.Ε.Π.Π.Σ.

https://depps.minedu.gov.gr/

Β) για τις διαδικασίες εισαγωγής στα Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία μπορείτε να αναζητήσετε στο Εθνικό Μητρώο Διοικητικών Διαδικασιών-Μίτος, για τα Πρότυπα ΕΔΩ και για τα Πειραματικά ΕΔΩ.

Επίσης, στην ιστοσελίδα της Γενικής Γραμματείας Θρησκευμάτων, (ακολουθώντας τη διαδρομή    https://www.minedu.gov.gr/gepo-menu-m/dieythynsi-thriskeftikis-ekpaidefsis- kai-diathriskeftikon-sxeseon/tmima-ekklisiastikis-ekpaidefsis-kai-thriskeftikis- agogis/ekklisiastika-sxoleia/eisagogi-mathiton-mathitrion-sta-ekklisiastika-sxoleia                                                                                                                       μπορείτε να αναζητήσετε τον πίνακα των Εκκλησιαστικών Σχολείων, την κείμενη νομοθεσία που διέπει την εισαγωγή στα Εκκλησιαστικά Σχολεία, ενδεικτικές ερωτήσεις και απαντήσεις για την εξέταση του μαθήματος των Θρησκευτικών, καθώς και τα θέματα με τις απαντήσεις τους, στα οποία εξετάστηκαν οι υποψήφιοι/ες για το έτος 2023.

Οπτική ψευδαίσθηση…συνέχεια

Η συγκεκριμένη εικόνα-οφθαλμαπάτη με τις γάτες απαιτεί απλώς γρήγορες ματιές και ιδιαίτερη προσοχή.

Μπορείτε να βρείτε ποια γάτα έχει κάτι διαφορετικό μέσα σε 15 δευτερόλεπτα;

318037 ofthalmapati gates

Οπτική ψευδαίσθηση

Στην παρακάτω εικόνα βλέπετε μία σειρά από γάτες. Ωστόσο μία είναι διαφορετική από τις υπόλοιπες. Μπορείτε να την εντοπίσετε μέσα σε μόλις 15 δευτερόλεπτα;

Προσπαθήστε να κοιτάξετε την εικόνα από διαφορετικές οπτικές γωνίες. Μία γάτα διαφέρει ως προς ένα χαρακτηριστικό από τις υπόλοιπες. Έχετε 15 δευτερόλεπτα για να την βρείτε.

optiki 2 9

Επιλογές και συνέπειες

Eπιλογές

Ως ενήλικες, κάνουμε επιλογές στη ζωή μας σε καθημερινή βάση. Το ίδιο ισχύει και για τα παιδιά μας. Οι επιλογές μας συνήθως βασίζονται στα αποτελέσματα ή τις συνέπειες που αναμένουμε. Μαθαίνουμε από τις επιλογές μας. Αν επιλέξουμε να μη ντυθούμε ζεστά το χειμώνα, πιθανόν να κρυώσουμε. Αν δεν μας αρέσει να κρυώνουμε, την επόμενη φορά θα βεβαιωθούμε ότι δεν θα φύγουμε από το σπίτι χωρίς να ντυθούμε ζεστά.

Όταν χρησιμοποιείτε τις «επιλογές και συνέπειες», ενημερώστε πρώτα το παιδί σας για τις επιλογές που έχει και μετά για τις συνέπειες κάθε επιλογής. Ακολουθούν ορισμένα παραδείγματα:
«Παιδιά, ή θα παίξετε καλά μαζί και θα μοιραστείτε τα παιχνίδια σας, ή θα απομακρυνθείτε και οι δύο.»
«Μαρία, περιμένω να φας το φαγητό σου. Αν συνεχίσεις να φέρεσαι ανόητα, θα πρέπει να φύγεις από το τραπέζι. Εσύ αποφασίζεις.»

Διδάσκοντας μέσα από τις Επιλογές και Συνέπειες

Αν οι γονείς χρησιμοποιούν λογικές συνέπειες που είναι δυσάρεστες, το παιδί μαθαίνει, για παράδειγμα, ότι το να γυρίσει σπίτι αργότερα από τον συμφωνηθέντα χρόνο σημαίνει πως θα μείνει μέσα το επόμενο βράδυ ή το επόμενο σαββατοκύριακο. Με αυτές τις συνέπειες, υπάρχουν λιγότερες πιθανότητες να επαναληφθεί η ίδια συμπεριφορά την επόμενη φορά.

Αν υποσχεθείτε, καλύτερα να τηρήσετε την υπόσχεση

Για να βοηθήσετε τα παιδιά να διαχειριστούν τη συμπεριφορά τους, θα πρέπει να υπάρξουν οι αναμενόμενες συνέπειες αφού έχει επιδειχθεί η συγκεκριμένη συμπεριφορά. Αν οι συνέπειες εφαρμόζονται τυχαία ή και καθόλου, τα παιδιά βρίσκονται σε σύγχυση και δεν ξέρουν τι να περιμένουν. Η συνέπεια για τη συγκεκριμένη συμπεριφορά τους πρέπει να ακολουθεί κάθε φορά που επιδεικνύεται η ανάρμοστη συμπεριφορά.

Οι συνέπειες πρέπει να συνδέονται με τη συμπεριφορά

Ανάρμοστη:
«Επέλεξες να σπάσεις το παιχνίδι σου χτυπώντας το στον τοίχο. Κατά συνέπεια, δεν μπορείς να δεις τηλεόραση για μια εβδομάδα.»

Σωστή:
«Επέλεξες να σπάσεις το παιχνίδι σου χτυπώντας το στον τοίχο. Δεν επιτρέπεται να πετάς και να σπάζεις πράγματα σκοπίμως. Κατά συνέπεια, χάνεις το προνόμιο να παίξεις με τα παιχνίδια σου για δύο μέρες

Οι «επιλογές και συνέπειες» αποδίδουν μόνο όταν τα παιδιά είναι σε θέση να ξεχωρίσουν το καλό απ’ το κακό, όταν μπορούν να επιδείξουν επιθυμητή συμπεριφορά και όταν έχουν τη νοητική ικανότητα να κάνουν ενσυνείδητες επιλογές. Η τιμωρία ενός βρέφους που δεν μπορεί να χρησιμοποιήσει σωστά το γιογιό του αποτελεί λανθασμένο παράδειγμα εφαρμογής «επιλογών και συνεπειών», διότι το βρέφος είναι πολύ μικρό για να επιδείξει την επιθυμητή συμπεριφορά.

Οι βίαιες συνέπειες δεν είναι ποτέ αποδεκτές, ανεξάρτητα από τη σοβαρότητα του παιδικού παραπτώματος. Αυτό που μαθαίνει το παιδί μετά από τέτοιες ενέργειες είναι η αντιπάθεια προς την εξουσία, μια εκδικητική φιλοσοφία και η ιδέα ότι με φωνές και χτυπήματα μπορείς να εξαναγκάσεις τους άλλους να κάνουν αυτό που θέλεις. Τέτοιες συμπεριφορές οδηγούν σε περισσότερη βία και περισσότερα προβλήματα για την οικογένεια. Η συνεπής εφαρμογή των κατάλληλων συνεπειών βοηθά τα παιδιά να μάθουν υγιείς τρόπους ελέγχου της συμπεριφοράς τους.

Ενθαρρύνουμε την αυτοπειθαρχία στα παιδιά

Ενθαρρύνουμε την αυτοπειθαρχία στα παιδιά, ώστε μεγαλώνοντας να μπορούν να παίρνουν από μόνα τους σωστές αποφάσεις.

Η δυνατότητα επιλογών διδάσκει την αυτονομία στα παιδιά και τα βοηθά να συνειδητοποιήσουν ότι μπορούν ως ένα βαθμό να ορίζουν τη ζωή τους.

Η ύπαρξη συνεπειών περνάει στα παιδιά το μήνυμα ότι οι ενήλικες δεν είναι αποσπασματικοί τιμωροί και ότι οι ενέργειες των παιδιών έχουν φυσικά και λογικά επακόλουθα, τα οποία συνδέονται άμεσα με τις επιλογές και τις αποφάσεις τους.

Ενημέρωση για τη λήψη μέτρων προστασίας για τη μείωση μετάδοσης λοιμώξεων του αναπνευστικού

Σύμφωνα με τις από 04-01-2024 οδηγίες του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας (ΕΟΔΥ), και
προκειμένου να μειωθεί ο κίνδυνος μετάδοσης των λοιμώξεων του αναπνευστικού (λοιμώξεις από τον ιό SARS-CoV-2, γρίπη κ.α.) στο σχολικό περιβάλλον συστήνεται η τήρηση των ακόλουθων βασικών μέτρων από εκπαιδευτικούς, μαθητές και λοιπό προσωπικό των σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης:

 

➢ Τακτικό πλύσιμο των χεριών

• Όταν τα χέρια είναι εμφανώς λερωμένα (σαπούνι και νερό)
• Πριν και μετά: -Την προετοιμασία ή χορήγηση γεύματος – Το γεύμα – Τη χρήση της τουαλέτας
• Το πλύσιμο των χεριών με υγρό σαπούνι και νερό, για τουλάχιστον 20 δευτερόλεπτα, θα ακολουθείται από προσεκτικό στέγνωμα με χάρτινες χειροπετσέτες μιας χρήσης και απόρριψή τους στους κάδους απορριμμάτων.
• Εναλλακτικά, συστήνεται η εφαρμογή αλκοολούχου αντισηπτικού διαλύματος.

➢ Καλός αερισμός των εσωτερικών χώρων διδασκαλίας. Συστήνεται να ανοίγονται τα παράθυρα τακτικά για τη βελτίωση του αερισμού.

➢ Αποφυγή ανεπαρκώς αεριζόμενων χώρων με συνωστισμό ατόμων (π.χ. διάδρομοι, σκάλες, χρήση ασανσέρ).

➢ Αποφυγή συγκεντρώσεων πολλών ατόμων – τήρηση φυσικών αποστάσεων.

➢ Αποφυγή αγγίγματος προσώπου, μύτης, ματιών και στόματος και πλύσιμο των χεριών καλά πριν και μετά από αυτό.

➢ Βήχας ή φτέρνισμα στον αγκώνα ή σε χαρτομάντιλο. Αν χρησιμοποιηθεί χαρτομάντιλο, θα πρέπει να πεταχτεί προσεκτικά μετά από μία μόνο χρήση και να ακολουθήσει πλύσιμο των χεριών.

➢ Εάν κάποιος/α μαθητής/τρια παρουσιάζει συμπτώματα λοίμωξης του αναπνευστικού (πονόλαιμο, βήχα, καταρροή) ή έχει θετικό αποτέλεσμα εργαστηριακού ελέγχου για αναπνευστικό παθογόνο όπως SARS-CoV-2, ιό γρίπης ή RSV, συστήνεται να παραμένει στο σπίτι και να περιορίσει τις επαφές του με άλλα άτομα.

➢ Η παραμονή στο σπίτι συστήνεται μέχρι την υποχώρηση ή βελτίωση των συμπτωμάτων και την ολοκλήρωση τουλάχιστον 24 ωρών από την πλήρη υποχώρηση του πυρετού (χωρίς τη λήψη αντιπυρετικών σκευασμάτων).

Σήμερα γιορτάζει ο Άγιος Ιωάννης ο Πρόδρομος και Βαπτιστής

1 Agios Iwannis Prodromos Baptistis 1

Τι γιορτάζουμε τα Θεοφάνεια – Ήθη και έθιμα από όλη την Ελλάδα

1357d88b1ce40b116d554fed98ba6502

 

Τα Θεοφάνεια είναι μια από τις τρεις μεγάλες γιορτές του δωδεκαημέρου μαζί με τα Χριστούγεννα και την Πρωτοχρονιά και μια από τις μεγαλύτερες γιορτές της Ορθόδοξης Εκκλησίας. Γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 6 Ιανουαρίου και είναι μια από τις επίσημες αργίες του κράτους.

Τι γιορτάζουμε;

Την ημέρα των Θεοφανείων έγινε η βάπτιση του Χριστού από τον Άγιο Ιωάννη τον Πρόδρομο ή Βαπτιστή. Επίσης, την ίδια στιγμή εμφανίστηκε και το Άγιο Πνεύμα με την μορφή περιστεριού. Η λέξη Θεοφάνια βγαίνει από τις λέξεις «Θεός» + «Φαίνομαι» ακριβώς επειδή ο Θεός εμφανίστηκε (φάνηκε) στη Γη και με τις τρεις μορφές του (Πατήρ, Υιός, Άγιο Πνεύμα).

Γιατί λέγονται και Φώτα;

Η μεγάλη γιορτή των Θεοφανείων είναι ευρέως γνωστή και ως εορτή των Φώτων. Σύμφωνα λοιπόν με τον Γρηγόριο Ναζιανζηνό (γνωστός και ως Άγιος Γρηγόριος ο Θεολόγος), το Θείο Βάπτισμα του Χριστού αποτελεί μια γιορτή φωτισμού ολόκληρης της ανθρωπότητας.

Τα έθιμα των Θεοφανείων

Ο Αγιασμός των υδάτων και το πιάσιμο του Σταυρού
Κάθε χρόνο μετά την πρωινή λειτουργία, οι ιερείς αγιάζουν τα νερά (πχ θάλασσες, ποτάμια, λίμνες κλπ) πετώντας μέσα έναν σταυρό. Σύμφωνα με το έθιμο, οι πιστοί βουτάνε για να πιάσουν τον σταυρό και μάλιστα όποιος καταφέρει να τον πιάσει θεωρείται ότι θα πάρει την ευλογία του και θα έχει καλή τύχη.

Ο Αγιασμός των σπιτιών
Μετά τον αγιασμό των υδάτων οι ιερείς, κυρίως στα χωριά, περνούν από τα σπίτια των κατοίκων και τα ραντίζουν με αγιασμό, δηλαδή με αγιασμένο νερό για να διώξουν τα κακά πνεύματα. Στις μεγάλες πόλεις τον αγιασμό αναλαμβάνουν συνήθως οι ίδιοι οι κάτοικοι των σπιτιών.

Το πλύσιμο των εικόνων στα αγιασμένα νερά
Σε κάποιες περιοχές μετά τον αγιασμό πολλοί άνθρωποι συνηθίζουν να πλένουν τις εικόνες ή άλλα αντικείμενα (σκεύη, εργαλεία κλπ) στα αγιασμένα νερά (θάλασσες, λίμνες, ποτάμια). Αυτό γίνεται, σύμφωνα με την παράδοση, για να ανακτήσουν τα αντικείμενα αυτά, μέσω του αγιασμένου νερού, τη δύναμη που έχασαν με την πάροδο του χρόνου. Μάλιστα αφού τελειώσουν το πλύσιμο πρέπει να πετάξουν το νερό σε μέρος που δεν πρόκειται να πατηθεί από άνθρωπο.

Ο χορός των καλικάντζαρων
Σε κάθε περιοχή της Ελλάδας συναντάμε και μια διαφορετική εκδοχή του μύθου αυτού. Το κοινό χαρακτηριστικό είναι ότι σε όλες τις περιπτώσεις οι καλικάντζαροι είναι μικρά σκανταλιάρικα όντα που τους αρέσει να κάνουν ζημιές. Σύμφωνα με τον μύθο, ζουν στο κέντρο της γης όπου πριονίζουν τον κορμό που την κρατάει. Κατά τη διάρκεια των γιορτών βγαίνουν στην επιφάνεια. Σε κάποιες περιοχές θεωρείται ότι αρπάζουν όποιον τριγυρνά τη νύχτα και χορεύουν μαζί του μέχρι εξάντλησης (χορός των καλικάντζαρων). Μετά τον αγιασμό των σπιτιών επιστρέφουν στο κέντρο της γης όπου βρίσκουν τον κορμό να έχει επανέλθει στην αρχική του κατάσταση και ξαναρχίζουν το πριόνισμα.

Κρήτη
Στην Κρήτη, παραμονή των Φώτων, φτιάχνουν «παλικάρια» ή «φωτοκόλλυβα». Πρόκειται για φαγητό φτιαγμένο από πολλά είδη σπόρων και οσπρίων, όπως κουκιά, ρεβίθια, φασόλια, φακή, καλαμπόκι, σιτάρι. Από αυτό το φαγητό οι χωρικοί έδιναν και στα ζώα τους, αλλά το σκόρπιζαν κιόλας σε διάφορα μέρη του σπιτιού.

Θεσσαλία
Στη Θεσσαλία αναβιώνουν τα ρουγκάτσια. Ομάδες δεκαπέντε ατόμων μεταμφιεσμένων σε γαμπρό, νύφη, παπά κλπ γυρνούν από σπίτι σε σπίτι ζητώντας κέρασμα.

Χαλκιδική
Στο Παλαιόκαστρο της Χαλκιδικής τηρείται το έθιμο των φωταράδων. Ο «βασιλιάς» φορώντας το ταλαγάνι και φορτωμένος με κουδούνια ανοίγει το χορό ενώ ακολουθούν οι φωταράδες κρατώντας ξύλινα σπαθιά για να ξυλοφορτώσουν εκείνους που θα επιδιώξουν να πάρουν το λουκάνικο που στήνεται στη μέση του χωριού.

Θράκη
Παλιότερα στη Θράκη μετά τον αγιασμό μοίραζαν στην εκκλησία ένα κομμάτι ψητό κρέας και μια κουλούρα ψωμί, το οποίο ονόμαζαν κολύριο. Κάποιο από αυτά είχε μέσα έναν ασημένιο σταυρό. Αυτός που θα έβρισκε τον σταυρό ονομαζόταν «νουνός» και θα προσέφερε το βόδι για τα κολύρια της επόμενης χρονιάς.

Καλή Χρονιά !

efches kali xronia instagram postt

ΧΡΙΣΤ

Καταγραφή

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ

    ΛΟΓΟΤΥΠΟ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

Ν. Κηφισιά , 15  Δεκεμβρίου 2023

Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Σ Η

Αξιότιμοι γονείς και κηδεμόνες ,

      Σας ενημερώνουμε  ότι την Τρίτη , 19 Δεκεμβρίου 2023 τα τμήματα των τάξεων Δ΄ , Ε΄ και ΣΤ΄ θα επισκεφτούν το Θέατρο Αργώ ( Ελευσινίων 13-15, Αθήνα ) και θα παρακολουθήσουν την παιδική παράσταση ” Τα χρυσά κουπιά ” .

     Την  Τετάρτη   20 Δεκεμβρίου 2023 , τα τμήματα της Α΄ τάξης θα επισκεφτούν το Μουσείο Θεάτρου Σκιών Δήμου Αμαρουσίου “Ευγένιος Σπαθάρης” .

     Την  Πέμπτη , 21 Δεκεμβρίου 2023 , το σχολείο θα πάει εκκλησία (το πρώτο δίωρο) . Οι μαθητές και οι μαθήτριες που μεταφέρονται το πρωί με σχολικά λεωφορεία ή έρχονται με του γονείς , θα αποβιβαστούν στον Ιερό Ναό Αγίας Τριάδας (Παυσίλυπου 1-Ν. Κηφισιά) και όχι στο σχολείο.Στη συνέχεια , μετά το πέρας της Θείας Λειτουργίας και με ευθύνη του διδακτικού προσωπικού , θα επιστρέψουμε  στο σχολείο και θα εφαρμοστεί κανονικά το ωρολόγιο πρόγραμμα της ημέρας .

     Την ίδια μέρα  θα δοθούν οι βαθμοί του α΄ τριμήνου και συγκεκριμένα , από 13:25΄ μ.μ. μέχρι 14:00΄ μ.μ. Παρακαλούμε να μεριμνήσετε , ώστε τα παιδιά  που θα παραμείνουν στο σχολείο για να φύγουν μαζί σας , να τα έχετε δίπλα σας και να μην περιφέρονται άσκοπα και χωρίς εποπτεία  στους χώρους του σχολείου.

      Την  Παρασκευή , 22 Δεκεμβρίου 2023 , τελευταία μέρα πριν από τις διακοπές των Χριστουγέννων , ο Σύλλογος Διδασκόντων  σε συνεργασία με το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων  έχουν  οργανώσει για τα παιδιά χριστουγεννιάτικη γιορτή με διάφορα δρώμενα   . Οι μαθητές και οι μαθήτριες θα προσέλθουν κανονικά στο σχολείο ( ώρα προσέλευσης 08:00΄- 08:15΄ ) και  θα  αποχωρήσουν  στις  13:15΄μ.μ.   Για τη  μεταφορά των μαθητών και μαθητριών  θα υπάρχουν στη διάθεση τα σχολικά λεωφορεία . Τη συγκεκριμένη ημέρα δε θα λειτουργήσει το ολοήμερο σχολείο .

Έναρξη μαθημάτων  Δευτέρα  , 8 Ιανουαρίου 2024.

Ο   ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ   ΚΑΙ Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ



Λήψη αρχείου

           

Χριστούγεννα στην Κηφισιά

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ

Γ.Σ.ΚΗΦΙΣΙΑΣ ΑΓΩΝΕΣ ΣΤΙΒΟΥ



Λήψη αρχείου

Αντιμετωπίστε την αρνητική γλώσσα με θετικά γεγονότα

Η ανατροφή ενός παιδιού απαιτεί σκληρή δουλειά. Η συμβολή στην ανάπτυξη ενός παιδιού είναι μια από τις πιο σημαντικές προσπάθειες που μπορούμε να αναλάβουμε. Για το ίδιο το παιδί και την οικογένεια, καθώς και για την κοινωνία στο σύνολό της, είναι σημαντικό να ενθαρρύνουμε τα παιδιά ώστε να γίνουν δυνατά, έξυπνα, ευαίσθητα, τρυφερά, ανεκτικά, δημιουργικά, ευσυνείδητα, παραγωγικά και να διαθέτουν αυτοπεποίθηση.

Η ιδιότητα του γονέα απαιτεί πλήρη απασχόληση για τουλάχιστον δεκαοκτώ χρόνια. Δεν πρόκειται για μια δεξιότητα που διδάσκεται στο σχολείο. Δεν απαιτείται άδεια ή ειδική κατάρτιση για να αποκτήσεις ένα παιδί, ωστόσο κανείς δε σε προειδοποιεί για τις προκλήσεις και τις δυσκολίες που θα αντιμετωπίσεις στη διάρκεια των ετών.

Τα πιο σημαντικά στοιχεία στη ζωή των παιδιών μας είναι η ασφάλεια, η αγάπη, η αποδοχή και η ενθάρρυνση. Πρέπει να εκτιμούμε τις αρετές των παιδιών μας κάθε μέρα και να δείχνουμε την αγάπη μας, γιατί σύντομα θα περάσουν στην ενηλικίωση.

Αντιμετωπίστε την αρνητική γλώσσα με θετικά γεγονότα

Αν το παιδί σας περιγράφει τον εαυτό του με αρνητικές ταμπέλες («Είμαι χαζός. Ποτέ δεν κάνω κάτι σωστό.»), δεν ωφελεί να του πείτε, «Δεν είσαι χαζός και δε θέλω να σ’ ακούσω να το ξαναπείς αυτό.»

Αντί να του δώσετε τη γνώμη σας, αναφερθείτε στα γεγονότα.

«Την περασμένη βδομάδα, τελείωσες τα μαθήματά σου σε χρόνο ρεκόρ και ήταν όλα σωστά.»

«Θυμάσαι όταν πίστευες ότι δε θα μάθεις ποτέ να κάνεις ποδήλατο; Και τώρα δες πώς τα καταφέρνεις!»

Αν η αρνητική κριτική συνδέεται με κάποια γεγονότα, αναφερθείτε στη βελτίωση που πέτυχε το παιδί.

«Παλαιότερα είχες πρόβλημα στην ανάγνωση, αλλά τώρα διαβάζεις καλύτερα.»

 

Δώστε του μια πιο υγιή οπτική της κατάστασης που του λείπει.

«Είναι δύσκολο στην αρχή. Όλοι δυσκολεύονται. Με λίγη εξάσκηση θα μάθεις.»

«Ακούγεσαι απογοητευμένος. Ο πολλαπλασιασμός είναι δύσκολος στην αρχή και όλοι δυσκολεύονται να τον μάθουν.»

 

Αυτές οι τεχνικές βοηθούν ένα παιδί να καταλάβει ότι δεν είναι «χαζό», αλλά απλούστατα ότι αντιμετωπίζει μια δυσκολία.


ΜΕΡΙΧΩΒΙΤΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

           Δ Ι Ε Υ Θ Υ Ν Τ Η Σ

ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΣ ΨΥΧΟΛΟΓΟΣ

Human Resource ManagementMSc.

ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ & ΑΣΦΑΛΕΙΑ… ΓΙΑ ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ

Το σχολείο μας σε συνεργασία με τη ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΩΞΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ έχει οργανώσει  :

Διαδικτυακή ενημέρωση για γονείς και εκπαιδευτικούς που θα πραγματοποιηθεί από το Τμήμα Καινοτόμων Δράσεων και Στρατηγικής – Διεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος μέσω της  πλατφόρμας Microsoft Teams  σήμερα Τετάρτη 22/11/2023 και ώρα 18:00΄ μ.μ..

logo cyber crime divisionΣημειώνεται ότι η παρουσίαση πραγματοποιείται σε πραγματικό χρόνο από τα γραφεία του  Τμήματος  Καινοτόμων Δράσεων και Στρατηγικής – Διεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος και στο τέλος θα υπάρχει χρόνος για ερωτήσεις.

Η θεματολογία της τηλεδιάσκεψης αφορά τα κάτωθι:

  1. την πρόληψη και την αντιμετώπιση των κινδύνων που σχετίζονται με τις νέες τεχνολογίες,
  2. τις παγίδες που ελλοχεύουν στις ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης,
  3. τον διαδικτυακό σεξουαλικό εξαναγκασμό και εκβιασμό (sextortion)
  4. το φαινόμενο του διαδικτυακού εκφοβισμού (cyberbullying),
  5. τα διαδικτυακά παιχνίδια και τον εθισμό,
  6. διαδικτυακές απάτες και τρόποι προστασίας

παρακάτω μπορείτε να βρείτε το link για την ενημέρωση στις 22/11/2023 και ώρα 18:00΄μ.μ. για γονείς και εκπαιδευτικούς.

https://teams.microsoft.com/l/meetup-join/19%3ameeting_OTUxOTA5OWYtNzg3OC00M2UxLWI5YzItMzg1YjgyOTYyMmJl%40thread.v2/0?context=%7b%22Tid%22%3a%2274566a7f-3d73-4abd-bebb-ece0c2e1ad4f%22%2c%22Oid%22%3a%223fd69166-ec2f-4f25-bc34-631ab2489955%22%7d

Καταγραφή

 

ΑΝΗΛΙΚΟΙ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ & ΑΣΦΑΛΕΙΑ

ΣΗΜΕΡΑ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ ΤΩΝ ΤΑΞΕΩΝ  Δ΄ , Ε΄ ΚΑΙ ΣΤ΄ ΕΙΧΑΝ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ  ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ  ΜΕΣΩ ΤΗΛΕΔΙΑΣΚΕΨΗΣ ΑΠΟ ΤΟ  ΑΜΦΙΘΕΑΤΡΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ , ΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΟΥ ΟΡΓΑΝΩΣΕ Η  ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΔΙΩΞΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ  ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ  ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΑΠΟ ΠΑΙΔΙΑ .

cyber

cyber1

cyber2

 

 

 

«Το ακούω και το ξεχνώ. Το βλέπω και το θυμάμαι. Το κάνω και το μαθαίνω»

Κομφούκιος, Κινέζος φιλόσοφος

ΕΥΖΗΝ

ΕΥΖΗΝ

Επικοινωνία
ΔΙΟΝΥΣΟΥ & ΜΥΡΣΙΝΗΣ 2
+30 213 2007100
info@kifissia.gr

Μάρτιος 2024
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

ΣΧΟΛΙΚΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ____2023 – 2024

MAVROGIANNAKIS ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ & ΣΙΑ Ε.Ε.

  • ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ ΘΑ ΑΝΑΧΩΡΟΥΝ ΣΤΙΣ  08:00΄ π.μ.

 

 

Ιστορικό

Translate

ΕΘΝΙΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ & ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ

ΕΘΝΙΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ & ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ

ΚΕΝΤΡΟ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ

ΚΕΝΤΡΟ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ

WROHellas ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ

WROHellas ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ

ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ

ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ

Επικοινωνία - υποβολή αναφοράς
Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας:
τηλεφωνικά
800.11.32.000 - τηλέφωνο χωρίς χρέωση για παιδιά
213 1306703, 213 1306605 - Γραμματεία Δικαιωμάτων του Παιδιού

με φαξ
210 7292129 (με ένδειξη για Συνήγορο του Παιδιού)

στο διαδίκτυο
e-mail : cr@synigoros.gr

Σίνα 30, 106 72 Αθήνα
Τ: 210.36.00.628
Φ: 210.36.38.016

Πληροφορίες για εθελοντισμό/ακτιβισμό
Αν θέλεις να συμμετάσχεις ενεργά στη δράση της οργάνωσης, ατομικά ή σε ομάδα επικοινώνησε στα
Τ: 210.36.00.628, εσωτ. 4
Email: activism@amnesty.org.g

ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ

ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ

πικοινωνία με τον Συνήγορο
του Πολίτη
Ωράριο λειτουργίας για το κοινό

Δευτέρα - Παρασκευή 08.30πμ-2μμ
κάθε Τετάρτη έως 4.30μμ

Χαλκοκονδύλη 17
Τ.Κ. 104 32 Αθήνα
E-mail: press@synigoros.gr

Τηλ:
(+30) 213 1306 600

Φαξ:
(+30) 213 1306 800
(+30) 210 7292 129

WWF ΕΛΛΑΣ

Για ένα μέλλον όπου άνθρωπος και φύση συνυπάρχουν αρμονικά

Για ένα μέλλον όπου άνθρωπος και φύση συνυπάρχουν αρμονικά

ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ ΕΔΡΑ

WWF ΕΛΛΑΣ
Λεμπέση 21, 117 43 Αθήνα - Τηλ.: 210 3314893 - Fax: 210 3247578 - Email: support@wwf.gr

Σκακιστική άσκηση

European Radio Logo
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς