Την Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου τελέστηκε στο σχολείο μας ο αγιασμός για τη νέα σχολική χρονιά από τον σεβασμιότατο π. Παναγιώτη Καποδίστρια. Μαθητές και μαθήτριες, γονείς και κηδεμόνες, εκπρόσωποι της τοπικής αυτοδιοίκησης και εκπαιδευτικοί συναθροίστηκαν στο προαύλιο του σχολείου για την όμορφη και συγκινητική αυτή τελετή. Με τις προσευχές της εκκλησίας, τις ευχές όλων και τη θετική μας ενέργεια θα έχουμε μια υπέροχη, ήρεμη και δημιουργική χρονιά.
Κατηγορία: Γενικές ανακοινώσεις Σελίδα 6 από 73
Νέα και ανακοινώσεις γενικού περιεχομένου
Στον παρακάτω σύνδεσμο θα βρείτε την Προκήρυξη της θέσης εθελοντή/τριας σχολικού τροχονόμου για το σχολικό έτος 2025 – 2026 του Δημοτικού Σχολείου Κάμπου.
https://blogs.sch.gr/1dimkamp/files/2025/08/1-PROKHRYXH-THESHS-SCH.-TROCHONOMOY.pdf
Με μια όμορφη, ανάλαφρη, καλοκαιρινή εκδήλωση αποχαιρετήσαμε τη φετινή σχολική σχολική χρονιά. Η γιορτή μας πραγματοποιήθηκε στην αυλή του σχολείου και είχε θέμα τη θάλασσα. Οργανώθηκε και παρουσιάστηκε από την ΣΤ΄ τάξη, συμμετείχαν όλες οι τάξεις του σχολείου και περιελάμβανε μουσική, χορό, τραγούδι και θεατρικά σκετς. Παράλληλα λειτουργούσε έκθεση ζωγραφικής με δημιουργίες των παιδιών, ενώ στο τέλος ακολούθησε μπουφές του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων. Καλό καλοκαίρι σε όλες και όλους!
Στον Κάμπο μια φορά και έναν καιρό άνθισαν 23 λουλούδια και μια δασκάλα φρόντιζε καθημερινά να τα ποτίζει με αγάπη και του κόσμου τις ιστορίες [….]
Το απόγευμα της Παρασκευής (13/06/25) συγκεντρωθήκαμε στον προαύλιο χώρο του σχολείου μας για να τιμήσουμε και να αποχαιρετήσουμε τους μαθητές της Έκτης τάξης Δημοτικού.
Χθες έκλεισε ένας κύκλος έξι χρόνων για τα παιδιά μας, αλλά σήμερα ανοίγει ένας νέος, ακόμα πιο συναρπαστικός!
Ήμασταν όλοι εκεί! Παίξαμε, γελάσαμε, χορέψαμε, τραγουδήσαμε, φάγαμε και κλάψαμε!
Ευχαριστούμε θερμά τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων, τους γονείς της Έκτης, τους δασκάλους και τον διευθυντή μας για την πολύτιμη αρωγή τους!
Θα μας λείψετε εκτάκια μας, ήσασταν όλα
ΥΠΕΡΟΧΑ!!!
Σήμερα με τον διευθυντή του σχολείου και τους μαθητές της ΣΤ’ τάξης γίναμε όλοι μικροί … φακίρηδες!
Στα πλαίσια του μαθήματος των Φυσικών και του κεφαλαίου “Πίεση” ξαπλώσαμε σε ένα “κρεβάτι” γεμάτο καρφιά!!!
Έτσι οι μαθητές διαπίστωσαν πως όσο πιο πολλά είναι τα καρφιά και όσο πιο πυκνά είναι στερεωμένα , τόσο πιο μεγάλη είναι η επιφάνεια στην οποία ακουμπά το σώμα του φακίρη και των παιδιών, άρα τόσο μικρότερη είναι η πίεση που δέχεται το σώμα τους!!!
Οι παρακάτω μαθητές και μαθήτριες είναι οριστικά τα νέα μας “πρωτάκια” για το σχολικό έτος 2025 – 2026.
Καλή τους πρόοδο!!!










































































