Η τάξη μας τίμησε, όπως κάθε χρόνο, την επέτειο της 28ης Οκτωβρίου.
Νέα και ανακοινώσεις της Δ’ τάξης.
“…Πάτα, πάτα τον μούστο καλά.
Βάλε μπόλικο σουσάμι στη μουσταλευριά!”…
Διαβάσαμε σ’ ένα ποίημα της Μάρως Λοϊζου για το φθινόπωρο και, αφού είχαμε τα υλικά, δε χάσαμε την ευκαιρία γι αυτό το εύκολο, φθινοπωρινό, υγιεινό και λίγο υποτιμημένο στην εποχή μας, γλυκό.
Μαθαίνοντας για το φθινόπωρο και την υγιεινή διατροφή φτιάξαμε στην τάξη τα δικά μας μουστοκούλουρα – ένα παραδοσιακό, θρεπτικό και νόστιμο σνακ.
Ζούμε στη χώρα που γεννήθηκε η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ… Τα σχολικά εγχειρίδια αναφέρονται συχνά στο πολίτευμα αυτό που δίνει την εξουσία στον λαό και προάγει την ελευθερία της έκφρασης. Ένα από τα σημαντικότερα δικαιώματα στο δημοκρατικό πολίτευμα είναι το δικαίωμα του εκλέγειν και εκλέγεσθαι.
Για να βιώσουν στην πράξη οι μαθητές μας αυτό τους το δικαίωμα, οργανώσαμε και πραγματοποιήσαμε εκλογές στον χώρο του σχολείου μας για την ανάδειξη πενταμελών συμβουλίων ανά τάξη και ανά τμήμα. Στην εκλογική διαδικασία συμμετείχαν οι μαθητές των μεγάλων τάξεων (Δ’, Ε’, Στ’ τάξη). Τις προηγούμενες μέρες δήλωσαν την επιθυμία τους όσοι μαθητές ήθελαν να θέσουν υποψηφιότητα και συζητήσαμε για τον ρόλο και τις υποχρεώσεις όσων εκλεχθούν.
Οι μαθητές παρατάχθηκαν ανά τάξη και ένας ένας μαθητής έπαιρνε από την εφορευτική επιτροπή τα ψηφοδέλτια, μπορούσε να βάλει έως τρεις σταυρούς και στη συνέχεια έριχνε το ψηφοδέλτιο στην αντίστοιχη κάλπη. Φυσικά μέσω της διαδικασίας διασφαλίστηκε η μυστικότητα της ψήφου.
Οι μαθητές ενθουσιάστηκαν, έδειξαν μεγάλο ενδιαφέρον και ανυπομονούν για την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων που θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα!
Υποστηριζόμενο από blogs.sch.gr & Θέμα βασισμένο στο Lovecraft από τον Anders Norén