Η τάξη μας τίμησε, όπως κάθε χρόνο, την επέτειο της 28ης Οκτωβρίου.
“…Πάτα, πάτα τον μούστο καλά.
Βάλε μπόλικο σουσάμι στη μουσταλευριά!”…
Διαβάσαμε σ’ ένα ποίημα της Μάρως Λοϊζου για το φθινόπωρο και, αφού είχαμε τα υλικά, δε χάσαμε την ευκαιρία γι αυτό το εύκολο, φθινοπωρινό, υγιεινό και λίγο υποτιμημένο στην εποχή μας, γλυκό.
Μαθαίνοντας για το φθινόπωρο και την υγιεινή διατροφή φτιάξαμε στην τάξη τα δικά μας μουστοκούλουρα – ένα παραδοσιακό, θρεπτικό και νόστιμο σνακ.
Στον 3ο θεματικό κύκλο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων «Δημιουργώ-καινοτομώ» ασχοληθήκαμε με την υποθεματική «Επιχειρηματικότητα – Αγωγή σταδιοδρομίας – Γνωριμία με τα επαγγέλματα». Ο τίτλος του προγράμματός μας ήταν «Γνωριμία με τα επαγγέλματα-Ο φούρναρης/η φουρνάρισσα» και τα τραγουδάκια που παρουσιάζουμε προσεγγίζουν μέσω της τέχνης το θέμα που πραγματευτήκαμε. Η μουσική διδασκαλία έγινε από τη δασκάλα Μουσικής του σχολείου μας Αντιγόνη Μουρίκη.
Παρακάτω θα βρείτε τα σχετικά βιντεάκια!
Ο βιβλιοπώλης: https://youtu.be/_IaQblUh8-M
Η Ράφτρα https://youtu.be/6_ZgJZGjVIY
Ο πλανόδιος μανάβης https://youtu.be/TpRL4mxTyPw
Ο γεωργός https://youtu.be/ORV13RPew_Y
Ο φούρναρης https://youtu.be/B-YOGg-WQ7k
Στο Εργαστήριο Δεξιοτήτων με θέμα “Γνωρίζω την παγκόσμια και τοπική πολιτιστική κληρονομιά” μελετήσαμε ένα πολύ αρχαίο μνημείο του τόπου μας, το Μυκηναϊκό νεκροταφείο στο Καμπί Ζακύνθου. Πρόκειται για 14 λαξευμένους στο βράχο τάφους από την εποχή του χαλκού. Οι φωτογραφίες είναι από την επίσκεψή μας εκεί!
Με αφορμή το κείμενο της Γλώσσας “Ο Καραγκιόζης φούρναρης” μάθαμε για την ιστορία του Θεάτρου Σκιών από τη γέννησή του στην Άπω Ανατολή, στο πέρασμά του στην Οθωμανική Αυτοκρατορία και στην προσαρμογή του στα Βαλκάνια και στον ελλαδικό χώρο. Στο τέλος τα παιδιά έφτιαξαν τις δικές τους φιγούρες, αυτοσχεδίασαν και διασκέδασαν παίζοντας Θέατρο Σκιών στην τάξη μας.
Άνοιξε, καλέ κυρά, του Λαζάρου μια φορά,
και τ’ αβγό μέσ’ το καλάθι με τον Λάζαρο ετάφη!
Μετά τα κάλαντα φτιάξαμε και “Λαζαράκια”, που είναι ημίγλυκα νηστίσιμα ψωμάκια με το σχήμα του σαβανωμένου Λαζάρου και τα …. απολαύσαμε!!
Υποστηριζόμενο από blogs.sch.gr & Θέμα βασισμένο στο Lovecraft από τον Anders Norén