«Τροποποίηση της αριθμ. 2640/11-9-2020 Πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την υλοποίηση της δράσης «αρχή…ΖΩ!», που αφορά την παροχή σχολικών ειδών στους μαθητές – μέλη οικογενειών με οικογενειακό εισόδημα κάτω από το όριο φτώχειας, που έχουν εγγραφεί στην Α’ τάξη των Δημοτικών Σχολείων της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας κατά το σχολικό έτος 2020-2021».

https://blogs.sch.gr/1dimamf/files/2020/09/ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ_ΠΡΟΣΚΛΗΣΗΣ_ΑΡΧΗ-ΖΩ_2020-2021.pdf

Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κινητικότητας

Την Τρίτη,  22 Σεπτεμβρίου  , στα  πλαίσια  της  Ευρωπαϊκής  εβδομάδας  κινητικότητας ,  ο Δήμος Δελφών  και   η  citipost green city  επισκέφτηκαν   το  1ο  Δημοτικό  Σχολείο .  Στόχος  της  δράσης ήταν   οι  μαθητές  να  καταλάβουν   τη  διαχείριση     απορριμμάτων      και   πώς , μέσα  από  την  ανακύκλωση,  μειώνουμε τους  ρύπους   του διοξειδίου  του  άνθρακα. Με    σύνθημα «Διαλογή στην πηγή» οι    μαθητές της    Γ’  και Δ’ τάξης με τις δασκάλες τους ,κ. Ψιλογιάννη  και  κ. Πάγκου ,  έμαθαν   τα   χρώματα  των  κάδων  κι έπαιξαν   το  διαδραστικό  παιχνίδι  « Βρες τον σωστό κάδο»   στο   Κινητό  Πράσινο   Σημείο με  κάδους  ανακύκλωσης   χαρτιού,  γυαλιού,  πλαστικού , αλουμινίου,   οργανικών,  φαρμάκων,  βρώσιμων λιπών   και  λαδιών.

Τι είναι τα Κινητά Πράσινα Σημεία:

Κινητό Πράσινο Σημείο ορίζεται το αυτοκινούμενο ή ρυμουλκούμενο όχημα, το οποίο διαθέτει ξεχωριστά μέσα συλλογής, όπως κάδοι ή container για κάθε επιμέρους υλικό που συλλέγεται.

Τα Εκπαιδευτικά, τα οποία είναι μικρής αποθηκευτικής ικανότητας, με μικρό μήκος καρότσας και επιδεικτικό εξοπλισμό,  έχουν εκπαιδευτικό χαρακτήρα, π.χ. για επισκέψεις σε σχολεία.

Πριν τη δράση οι μαθητές  φόρεασν τα γάντια τους  και καθάρισαν το προαύλειο και τον κήπο του σχολείου.

Μετά τη δράση :

Η Ζωγραφική της δράσης.

Γιατί η ανακύκλωση μαθαίνεται με πολλούς τρόπους! Για να συμβάλλουμε στην ανάπτυξη της κουλτούρας της ανακλύκλωσης  και της βιοσιμότητας, υπάρχουν πολλοί τρόποι.Μετά τη δράση οι μαθητές χρωμάτισαν τα σκιτσάκια της θεματικής.

 

Χαιρετισμός Περιφερειακής Διευθύντριας.

ΘΕΜΑ: «Χαιρετισμός της Περιφερειακής Διευθύντριας για την έναρξη της σχολικής χρονιάς 2020-2021»

Αγαπητοί μαθητές, αγαπητές μαθήτριες, αγαπητοί/ές συνάδελφοι/ισσες, αγαπητοί γονείς !

Με την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς, θα ήθελα να σας καλωσορίσω και να σας ευχηθώ υγεία, δύναμη για μια σχολική χρονιά δημιουργική, με αισιοδοξία και πρόοδο. Ιδιαίτερα θα ήθελα να καλωσορίσω τα «πρωτάκια» όλων των βαθμίδων και να τους διαβεβαιώσω, μαζί και όλους τους/τις μαθητές/τριές μας ότι σ’ αυτό το πρώτο ξεκίνημα όλη η εκπαιδευτική οικογένεια είμαστε έτοιμοι να τους συνοδεύσουμε με τη μεγαλύτερη δυνατή αγάπη, υπευθυνότητα και επαγγελματισμό στα πολύ σημαντικά χρόνια της σχολικής τους ζωής.
Όλοι γνωρίζουμε ότι αυτή η σχολική χρονιά είναι διαφορετική, ξεκινάμε με πολλές αβεβαιότητες, σε συνθήκες πρωτόγνωρες και ευμετάβλητες. Όμως, η έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς δεν παύει να είναι μια ημέρα γιορτής για την εκπαίδευση, να σηματοδοτεί πάντα ένα νέο ταξίδι με στόχους, όραμα, όνειρα και προσδοκίες για τη νέα γενιά, να σηματοδοτεί μια νέα ελπίδα και νέες προσδοκίες για την κοινωνία.
Το φετινό ταξίδι είναι αλήθεια ότι ξεκινά με πολλά εμπόδια. Θα ήθελα να σας προτρέψω, αυτό το ταξίδι, παρά τις αντιξοότητες, να το δούμε όχι ως δοκιμασία που μας αποδυναμώνει και κλονίζει την πίστη μας, αντιθέτως, σαν πρόκληση και πρόσκληση. Σαν πρόκληση θέλησης, προσπάθειας, αυτοπειθαρχίας, επιμονής και υπομονής, σαν πρόκληση για εποικοδομητική συνεργασία. Πρόσκληση για να εκτιμήσουμε όσα μέχρι τώρα θεωρούσαμε δεδομένα και φυσιολογικά, να θαυμάσουμε τις τεράστιες δυνατότητες της επιστήμης και των επιτευγμάτων του πολιτισμού μας, αλλά και να αναστοχαστούμε παράλληλα τις αδυναμίες και τα όριά τους. Πρόκληση και πρόσκληση για να συνειδητοποιήσουμε, ποια είναι τα σπουδαία και σημαντικά σε όλα τα επίπεδα, στον κόσμο, την πατρίδα μας, στη ζωή μας και μέσα από αυτή τη διαδικασία να επανακαθορίσουμε προτεραιότητες και να ορίσουμε νέες, διαφορετικές ίσως επιλογές.
Έτσι, το φετινό ταξίδι, παρά τις δυσκολίες, δεν μπορεί παρά να ξεκινάει ως μια μεγάλη γιορτή για όλους μας, μαθητές και μαθήτριες, εκπαιδευτικούς, γονείς, τοπική αυτοδιοίκηση, ιατρική και επιστημονική κοινότητα, εκκλησία και ΜΜΕ. Όλοι και όλες μαζί μπορούμε να το μετατρέψουμε σε μια αξέχαστη εμπειρία δύναμης, γνώσεων, συνεργασίας, δεξιοτήτων ψυχικής και συναισθηματικής ανθεκτικότητας. Όλοι και όλες, προσωπικά και συλλογικά, θα κληθούμε με τη δουλειά, τη συμπεριφορά, τις προτάσεις, το παράδειγμά μας να αποδείξουμε ότι μπορούμε και στα δύσκολα. Για εμάς τους ενήλικες, από όποια θέση και ιδιότητα κατέχουμε, θα είναι μια ευκαιρία να προσφέρουμε ένα σπουδαίο μάθημα στα παιδιά μας και την κοινωνία, και για τα παιδιά μια πολύτιμη παρακαταθήκη, ένα σπουδαίο παράδειγμα και εμπειρία ζωής στην πορεία τους προς την ωριμότητα.
ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ, ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ ΚΑΙ ΟΡΑΜΑ. ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΟ ΑΠΑΙΤΗΤΙΚΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟ ΕΡΓΟ ΟΛΩΝ ΜΑΣ!!!

Η Περιφερειακή Διευθύντρια Α/θμιας & Β/θμιας Εκπαίδευσης Στερεάς Ελλάδας

Δρ Ελένη Μπενιάτα

Μήνυμα Διευθύντριας Π/θμίας Δ/νσης.

ΘΕΜΑ: Μήνυμα της Διευθύντριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Φωκίδας για την έναρξη του σχολικού έτους 2020-2021

Αγαπητά μου παιδιά,
Καλώς ήρθατε και πάλι στο σχολείο! Eίναι σημαντικό το ότι σήμερα γυρίζουμε πίσω στα σχολεία μας, ξαναβρίσκουμε τους φίλους, τους συμμαθητές και τους δασκάλους μας και ετοιμαζόμαστε με αισιοδοξία για το μεγάλο και συναρπαστικό ταξίδι της γνώσης! Η φετινή σχολική χρονιά αρχίζει με κάποιες διαφορές σε σχέση με παλιότερα. Για να αντιμετωπίσουμε τις νέες συνθήκες, λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού αναγκαζόμαστε να φοράμε όλοι στο σχολείο μάσκα, προκειμένου να διαφυλάξουμε την υγεία τη δική μας, αλλά και όσων αγαπάμε. Ελπίζω ότι σύντομα όλα θα περάσουν και θα επανέλθουμε στην κανονικότητά μας. Μέχρι τότε όμως πρέπει να φοράμε συστηματικά τη μάσκα, τηρώντας τις αποστάσεις και πλένοντας συχνά και καλά τα χέρια μας, όπως θα σας δείξουν οι γονείς και οι δάσκαλοί σας, για να νικήσουμε τον κορωνοϊό και να προστατεύσουμε τον εαυτό μας, αλλά και όλους εκείνους για τους οποίους νοιαζόμαστε. Είμαι σίγουρη ότι θα κάνετε το καλύτερο που μπορείτε, ακολουθώντας τις οδηγίες των δασκάλων σας και των ειδικών για να κυλήσει η νέα χρονιά ευχάριστα και ομαλά. Τίποτα δε μας εμποδίζει να χαρούμε φέτος τις υπέροχες εμπειρίες της σχολικής ζωής, νιώθοντας και Μαθαίνοντας Ασφαλείς.

Αγαπητοί γονείς,
Παρά τις προφανείς αντιξοότητες και τις πρωτόγνωρες καταστάσεις που βιώνουμε, η φετινή σχολική χρονιά, ξεκινά με θετικό πρόσημο. Τα σχολεία του νομού Φωκίδας ανοίγουν κανονικά, σύμφωνα με τον προγραμματισμό του Υπουργείου, σχεδόν πλήρως στελεχωμένα με εκπαιδευτικό προσωπικό όλων των ειδικοτήτων, τα βιβλία είναι έτοιμα για να τα παραλάβουν οι μαθητές, οι σχολικοί χώροι είναι καθαροί και απολυμασμένοι για να τους υποδεχθούν, ενώ ήδη σήμερα τους διανέμονται οι ατομικές μάσκες προστασίας και τα παγουρίνα που έχει αποστείλει το Υπουργείο Παιδείας.
Κατανοώντας τις αγωνίες σας, θα ήθελα να σας διαβεβαιώσω ότι όλοι οι εκπαιδευτικοί βρισκόμαστε σε συνεχή συνεργασία με τις υγειονομικές αρχές και θα κάνουμε ό,τι είναι δυνατό για να εξασφαλίσουμε ότι τα παιδιά σας θα είναι και θα μαθαίνουν ασφαλή μέσα στα σχολεία μας. Λαμβάνουμε συνεχώς αναλυτικές οδηγίες από τον ΕΟΔΔΥ σχετικά με την τήρηση υγειονομικών πρωτοκόλλων. Σε κάθε σχολείο, στα γραφεία της Διεύθυνσής μας και της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Στερεάς Ελλάδας έχουν οριστεί υπεύθυνοι ενημέρωσης και καθοδήγησης για την άμεση αντιμετώπιση τυχόν έκτακτων περιστατικών και τη στήριξη της εκπαιδευτικής και της μαθητικής κοινότητας. Επίσης δημιουργείται- με την σύμπραξη των Υπουργείων Υγείας, Παιδείας και Θρησκευμάτων, της Πολιτικής Προστασίας και του ΕΟΔΥ- Ομάδα Διαχείρισης (Τask Force), η οποία θα υποστηρίζει σε καθημερινή βάση τους Περιφερειακούς Διευθυντές Υγείας, αλλά και τους Διευθυντές Εκπαίδευσης, στη διαχείριση τυχόν περιστατικών COVID-19 στα σχολεία. Είμαστε καθ’ όλα έτοιμοι. Υποδεχόμαστε με αισιοδοξία τη νέα σχολική χρονιά, προσβλέποντας στη δική σας σύμπραξη και συνεργασία. Φροντίζουμε με αγάπη και πραγματικό ενδιαφέρον το καλό των παιδιών σας.

Αγαπητοί συνάδελφοι και συνεργάτες εκπαιδευτικοί των σχολείων της Φωκίδας,
σας εκφράζω τις ειλικρινείς ευχαριστίες μου για την υπευθυνότητα, τη συνέπεια και την υπηρεσιακή ευσυνειδησία με την οποία ενεργήσατε όλες τις τελευταίες ημέρες, εργαζόμενοι-νες ακούραστα πολλές ώρες, ακόμη και πέραν του εργασιακού σας ωραρίου, προκειμένου να ετοιμάσετε κατάλληλα τους χώρους των σχολείων σας και να προγραμματίσετε τη λειτουργία τους, τηρώντας αυστηρά τα προτεινόμενα πρωτόκολλα ασφαλείας, ώστε να υποδεχθείτε τους μαθητές και τις μαθήτριές μας.

Εύχομαι σε όλους από καρδιάς καλή σχολική χρονιά με υγεία, φώτιση και δύναμη!

Η Διευθύντρια Δ/νσης Π.Ε. Φωκίδας

Αμαλία Παπαϊωάννου