Καλωσόρισμα

Καλωσορίσατε στο ιστολόγιο του σχολείου μας το οποίο δημιουργήθηκε το Σεπτέμβριο του 2015 και  φιλοξενείται από το Πανελλήνιο Σχολικό δίκτυο. 

Δημιουργήσαμε αυτό το ιστολόγιο για να έχουμε ανοιχτό δίαυλο συνεχούς επικοινωνίας με μαθητές, γονείς και όλους εσάς.

Στόχος μας είναι

  •   να αναδείξουμε τις δραστηριότητες του σχολείου και των μαθητών μας,
  •    να είμαστε σε συνεχή επικοινωνία με την τοπική κοινωνία,
  •    να βοηθήσουμε στην ασφαλή και καθοδηγούμενη πλοήγηση των μαθητών στο διαδίκτυο,
  •    να βοηθήσουμε στην ενημέρωση σας σχετικά με παιδαγωγικά και εκπαιδευτικά θέματα.

Ευχαριστούμε για την επίσκεψη σας.

 

 

Δράσεις Ευαισθητοποίησης για την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία – Συνέχεια Εκδηλώσεων

xa4 xa1 xa5

Στο πλαίσιο της Παγκόσμιας Ημέρας Ατόμων με Αναπηρία, συνεχίστηκαν σήμερα στο σχολείο μας οι δράσεις ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για τις μεγαλύτερες τάξεις.

Η δασκάλα του Τμήματος Ένταξης  Ξ. Γούργαρη πραγματοποίησε αρχικά μια αναλυτική παρουσίαση για την αναπηρία και τις βασικές μορφές της στις τάξεις Δ’, Ε’ και ΣΤ’. Οι μαθητές ενημερώθηκαν για τις δυσκολίες που μπορεί να αντιμετωπίζουν άτομα με αισθητηριακές, κινητικές ή νοητικές αναπηρίες και συζήτησαν τρόπους με τους οποίους μπορούμε όλοι να συμβάλλουμε σε μια κοινωνία χωρίς αποκλεισμούς.

Στη συνέχεια, πραγματοποιήθηκε μια προγραμματισμένη και ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα βιντεοκλήση με τον κ. Γιώργο Τοπούζη, αθλητή παραολυμπιακού αθλήματος και άτομο με κινητική αναπηρία. Ο κ. Τοπούζης παρουσίασε τον εαυτό του, μίλησε για την ενασχόλησή του με το άθλημα μπότσια, καθώς και για τα άλλα ενδιαφέροντά του, όπως ο χορός και η ζωγραφική.

Ακολούθησε συζήτηση και οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να του υποβάλουν ερωτήσεις. Ο αθλητής απάντησε με αμεσότητα και χαμόγελο, μεταφέροντας στα παιδιά μηνύματα δύναμης, επιμονής και αισιοδοξίας. Μέσα από τον διάλογο, οι μαθητές κατανόησαν ότι η αναπηρία δεν αποτελεί εμπόδιο στη συμμετοχή, στις επιτυχίες και στα όνειρα, αλλά μια διαφορετική συνθήκη που μπορεί να συνδυαστεί με δημιουργικότητα, άθληση και χαρά ζωής.

Η δράση αυτή συνέβαλε σημαντικά στην καλλιέργεια ενσυναίσθησης, σεβασμού και θετικών στάσεων απέναντι στην αναπηρία.

xa3 xa2

Δράσεις Ευαισθητοποίησης για την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία στο Σχολείο μας

tyf10 tyf8 tyf2

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία, η δασκάλα του Τμήματος Ένταξης  Ξ. Γούργαρη υλοποίησε μια σειρά από δράσεις ευαισθητοποίησης και ενσυναίσθησης στις τάξεις Α’, Β’ και Γ’ του Δημοτικού. Στόχος των δραστηριοτήτων ήταν οι μαθητές να γνωρίσουν τις διάφορες μορφές αναπηρίας, να αναπτύξουν σεβασμό και κατανόηση και να βιώσουν, έστω και συμβολικά, τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν πολλά άτομα στην καθημερινότητά τους.

Κατά τη διάρκεια των δράσεων, τα παιδιά συμμετείχαν σε υποθετικά σενάρια ρόλων, όπου υποδύθηκαν άτομα με προβλήματα όρασης και ακοής, καθώς και τους συνοδούς τους. Μέσα από αυτές τις βιωματικές δραστηριότητες προσπάθησαν να προσανατολιστούν στον χώρο, να επικοινωνήσουν διαφορετικά και να εμπιστευτούν τη βοήθεια των συμμαθητών τους.

tyf1

Ένα ακόμη ξεχωριστό παιχνίδι ζητούσε από τους μαθητές να γράψουν με ξυλομπογιές χωρίς να χρησιμοποιούν τα χέρια τους, μια άσκηση που ανέδειξε πόσο απαιτητικές μπορεί να είναι καθημερινές δραστηριότητες για άτομα με κινητικές δυσκολίες.

tyf3 tyf4 tyf5 tyf6 tyf7

Η διευθύντρια και μουσικός του σχολείου  Α. Ταλαμάγκα ετοίμασε το παιχνίδι «Μουσικός Λαβύρινθος». Στον πίνακα σχεδιάστηκε ένας «χάρτης για τυφλούς» με σημεία-σταθμούς τοποθετημένα μέσα στην τάξη. Τα παιδιά που υποδύονταν τους τυφλούς —πάντα με συνοδό— έπρεπε να εντοπίσουν όλους τους σταθμούς μόνο μέσω ήχων που παρήγαγαν οι συμμαθητές τους. Το παιχνίδι απαιτούσε απόλυτη ησυχία και συνεργασία, ενώ βοήθησε τους μαθητές να συνειδητοποιήσουν τη σημασία της ακοής και της ομαδικότητας.

tyf9 tyf1

Οι δραστηριότητες αυτές έδωσαν στους μαθητές την ευκαιρία να προσεγγίσουν το θέμα της αναπηρίας με σεβασμό, κατανόηση και αποδοχή. Μέσα από βιωματική μάθηση καλλιέργησαν ενσυναίσθηση, αναγνώρισαν τις δυσκολίες που μπορεί να βιώνει ένας συνάνθρωπός τους και αντιλήφθηκαν τη σημασία της συμπερίληψης στο σχολικό περιβάλλον και στην καθημερινή ζωή.

🌿 Δράση για τη Μελέτη Περιβάλλοντος – Οι μαθητές της Δ’ Δημοτικού στην παιδική χαρά της πόλης μας

MP1 MP8 MP2

Στο πλαίσιο του μαθήματος Μελέτη Περιβάλλοντος, οι μαθητές της Δ’ Δημοτικού του σχολείου μας με τη δασκάλα του μαθήματος Αγγελική Πάγκου, πραγματοποίησαν μια σημαντική δράση προσφοράς και ευαισθητοποίησης. Συγκεκριμένα, επισκέφθηκαν την παιδική χαρά της πόλης μας, όπου συγκέντρωσαν σκουπίδια και κατέγραψαν τα είδη απορριμμάτων που εντόπισαν.

Στόχος της δράσης ήταν:

να κατανοήσουν οι μαθητές τη σημασία της καθαριότητας και προστασίας του δημόσιου χώρου,

να εξασκηθούν στην παρατήρηση και καταγραφή δεδομένων,

να καλλιεργήσουν ομαδικό πνεύμα και οικολογική συνείδηση.

Οι μαθητές εργάστηκαν με ενθουσιασμό και ανέλαβαν δράση με υπευθυνότητα. Στο τέλος της επίσκεψης, συζήτησαν για τους τρόπους με τους οποίους μπορούμε όλοι να συμβάλλουμε σε ένα πιο καθαρό και φιλικό προς το περιβάλλον μέλλον.

👏 Συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές για την προσπάθεια και την ευαισθησία τους!

MP4 MP3 MP5 MP6 MP7

Συνοδός εκπαιδευτικός : Ξανθή Γούργαρη

🎈 Παγκόσμια Ημέρα Παιδικών Δικαιωμάτων – Δράση του Τμήματος ΖΕΠ 🎈

PD3 pd2 pd1

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικών Δικαιωμάτων, στις 20 Νοεμβρίου, οι μαθητές και οι μαθήτριες του τμήματος ΖΕΠ συμμετείχαν σε μια δράση ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης που ετοίμασε η δασκάλα τους ,Ειρήνη Σαββίδου.

Τα παιδιά γνώρισαν τα βασικά δικαιώματα κάθε παιδιού μέσα από συζήτηση, προβολή εκπαιδευτικού βίντεο και βιωματικές δραστηριότητες. Αντάλλαξαν σκέψεις, έθεσαν ερωτήματα και κατανόησαν πώς τα δικαιώματα προστατεύουν όλα τα παιδιά στον κόσμο.

Ως δημιουργική κατασκευή, τα παιδιά ζωγράφισαν τα δικαιώματά τους και έφτιαξαν τα “Μπαλόνια των Δικαιωμάτων” – πολύχρωμα μπαλόνια που κρατούν γερά και τα βοηθούν συμβολικά να «ανεβαίνουν ψηλά», με ασφάλεια, αξιοπρέπεια και χαρά.

Ξεκίνησαν οι Διαδραστικές Ομάδες Γονέων στην Α’ Τάξη – Το σχολείο μας γίνεται κοινότητα!

int14 int6 int7

Με χαρά ανακοινώνουμε ότι στο σχολείο μας ξεκίνησαν οι Διαδραστικές Ομάδες με Γονείς στην Α’ τάξη, μια καινοτόμος δράση που έχει στόχο να μεταμορφώσει το σχολείο μας σε μια πραγματική κοινότητα μάθησης, συνεργασίας και συμμετοχής.

Η δράση αυτή αποτελεί καλή πρακτική που αναπτύχθηκε μέσα από το ευρωπαϊκό πρόγραμμα Erasmus+, και τώρα διαχέεται και εφαρμόζεται στο σχολείο μας, ενισχύοντας τη διασύνδεση μεταξύ σχολείου και οικογένειας.

int5 int3 1 int2

Τι είναι οι διαδραστικές ομάδες;

Πρόκειται για οργανωμένες κυκλικές δραστηριότητες τύπου “station-based learning” (σταθμοί μάθησης), όπου οι μαθητές χωρίζονται σε μικρές ομάδες και μετακινούνται από σταθμό σε σταθμό, συμμετέχοντας σε παιχνιώδεις και διαδραστικές δραστηριότητες.

Σε κάθε σταθμό βρίσκονται γονείς, παππούδες και γιαγιάδες, οι οποίοι συμμετέχουν ενεργά, συντονίζουν μικρές ομάδες μαθητών και συμβάλλουν στη μαθησιακή διαδικασία.

int1 int13 int4

Παιδαγωγική προσέγγιση

Η δράση βασίζεται σε σύγχρονες παιδαγωγικές αρχές, όπως:

  • Διαφοροποιημένη μάθηση

  • Συμπερίληψη και ισότιμη συμμετοχή όλων των μαθητών

  • Συνεργατική μάθηση

  • Ενίσχυση της ενεργητικής συμμετοχής γονέων στο σχολικό περιβάλλονΣε κάθε σταθμό βρίσκονται γονείς, παππούδες και γιαγιάδες, οι οποίοι συμμετέχουν ενεργά, συντονίζουν μικρές ομάδες μαθητών και συμβάλλουν στη μαθησιακή διαδικασία.

    Τι κερδίζουν οι μαθητές;

    • Αναπτύσσουν δεξιότητες συνεργασίας και επικοινωνίας

    • Μαθαίνουν με έναν πιο βιωματικό, ευχάριστο και παιχνιώδη τρόπο

    • Ενισχύουν την αυτοπεποίθηση και τη συμμετοχικότητά τους

    • Βιώνουν το σχολείο ως έναν χώρο ανοιχτό, φιλόξενο και υποστηρικτικό

      Τι κερδίζει η σχολική κοινότητα;

      • Ενδυναμώνεται η σχέση σχολείου – οικογένειας

      • Οι γονείς νιώθουν ενεργά μέλη της εκπαιδευτικής διαδικασίας

      • Δημιουργείται ένα κλίμα εμπιστοσύνης, συνεργασίας και κοινών στόχων

      • int10 int11 int12
      • int9
      • Υλοποίηση και συντονισμός δράσης: Χ. Αντωνοπούλου, Δασκάλα Α’ τάξης.

Επίσκεψη παικτών του Φωκικού στο Δημοτικό μας Σχολείο.

fo1 fo5 fo4

Μια ευχάριστη έκπληξη περίμενε σήμερα τους μαθητές του σχολείου μας, καθώς οι παίκτες της  ποδοσφαιρικής ομάδας Φωκικός  επισκέφτηκαν το Δημοτικό μας Σχολείο, προσφέροντας αθλητικό υλικό και μεταφέροντας πολύτιμα μηνύματα.

Οι ποδοσφαιριστές χάρισαν στο σχολείο μας ποδοσφαιρικές μπάλες, ενισχύοντας έτσι τον εξοπλισμό των αθλητικών μας δραστηριοτήτων. Ο Ηλίας Δήμου, εκπρόσωπος της ομάδας, μίλησε στους μαθητές για την αξία του αθλητισμού στην καθημερινή ζωή, τη σημασία της προσπάθειας, του ομαδικού πνεύματος και τις αρχές του «ευ αγωνίζεσθαι». Παράλληλα, κάλεσε τα παιδιά να στηρίξουν και να συμμετέχουν ενεργά στην Ακαδημία Φωκικού FC, καλλιεργώντας το ενδιαφέρον τους για τον αθλητισμό.

Οι μαθητές υποδέχτηκαν τους παίκτες με ενθουσιασμό και χαμόγελα, ενώ δέχτηκαν τα δώρα με μεγάλη χαρά, δημιουργώντας μια ζεστή και χαρούμενη ατμόσφαιρα στο σχολείο. Ήταν μια ξεχωριστή εμπειρία που συνέβαλε στην ενίσχυση της σχέσης του σχολείου με την τοπική κοινότητα και στη διάδοση των αξιών του αθλητισμού.

Τους ευχαριστούμε θερμά για την προσφορά και την παρουσία τους!

fo6

fo2 fo3

Η Πέμπτη Τάξη τίμησε την Επέτειο του Πολυτεχνείου με μια συγκινητική θεατρική παράσταση.

po4 po1 po2

Με μια εξαιρετικά προσεγμένη και συγκινητική παράσταση τίμησαν οι μαθητές της Πέμπτης Τάξης την Επέτειο του Πολυτεχνείου. Τα παιδιά, μέσα από θεατρικά σκετς, αφηγήσεις και τραγούδια, ζωντάνεψαν τα γεγονότα της δικτατορίας και μετέφεραν το κεντρικό μήνυμα όσων αγωνίστηκαν για τη δημοκρατία: η ελευθερία δεν είναι ποτέ δεδομένη και απαιτεί αγώνα, τόλμη και θυσίες.

po3 po6 po9 po8

Κατά τη διάρκεια της γιορτής, οι μαθητές παρουσίασαν με ευαισθησία και σεβασμό θεατρικά δρώμενα που αναδείκνυαν τη ζωή εκείνης της περιόδου, τις δυσκολίες, τον αγώνα των νέων και το διαχρονικό αίτημα για δημοκρατία και ελευθερία. Η χορωδία της τάξης, με υπέροχη ερμηνεία, απέδωσε τραγούδια συνδεδεμένα με το Πολυτεχνείο, δίνοντας στην εκδήλωση έναν ιδιαίτερο συναισθηματικό τόνο.

po7 po10

Η προετοιμασία της παράστασης ήταν αποτέλεσμα ομαδικής δουλειάς και δημιουργικότητας.

po12

Τα θεατρικά σκετς και τα σκηνικά επιμελήθηκε  η δασκάλα της τάξης, Α. Πάγκου.

Τη μουσική προετοιμασία, τη χορωδία και την επιλογή των τραγουδιών ανέλαβε η διευθύντρια και μουσικός του σχολείου, Α. Ταλαμάγκα.

po5

Την προβολή του βίντεο και το οπτικοακουστικό υλικό συντόνισε η δασκάλα του Τμήματος Ένταξης, Ξ. Γούργαρη.

Η παράσταση αποτέλεσε  για τους μαθητές ένα πολύτιμο μάθημα ιστορίας, δημοκρατίας και συλλογικής μνήμης, βοηθώντας τους να κατανοήσουν βαθύτερα την αξία της ελευθερίας και το χρέος όλων μας να την προστατεύουμε.

 

Από την Άμφισσα στο Riorges: Η ΣΤ’ Τάξη του 1ου Δημοτικού Σχολείου Άμφισσας Γράφει στους Γάλλους Φίλους της!

li2 li3

Μαθαίνοντας Γαλλικά μέσα από την Αλληλογραφία – Η ΣΤ’ Τάξη σε Δράση! Εκπαιδευτικός Γαλλικών: Λ. Γαζή

Μια Αυθεντική Εμπειρία Επικοινωνίας: Η ΣΤ’ Τάξη Αλληλογραφεί με Γάλλους Μαθητές του σχολείου Ecole des Sables !

Στα πλαίσια του μαθήματος της γαλλικής γλώσσας οι μαθητές της ΣΤ τάξης του Σχολείου μας αλληλογραφούν με τους μαθητές της Ε τάξης του γαλλικού σχολείου “Ecole des Sables” της πόλης Riorges στη Γαλλία.

Την προηγούμενη εβδομάδα οι μαθητές του Σχολείου μας έλαβαν το πρώτο γράμμα από τους Γάλλους μαθητές και από μια ζωγραφιά με το όνομά τους.

li10 li5 li6 li4

….οι Έλληνες μαθητές ετοίμασαν τα δικά τους γράμματα και τις δικές τους ζωγραφιές με τα ονόματά τους για να τα στείλουμε ταχυδρομικώς στη Γαλλία.

li8 li13 1 li11 1 li12 li7

Η δράση αποτελεί μια αυθεντική περίσταση επικοινωνίας, ζητούμενο στη διδασκαλία/μάθηση της ξένης γλώσσας στο ελληνικό σχολείο. Οι μαθητές εμπλέκονται πιο ενεργά και στοχευμένα  στη μαθησιακή  διαδικασία, νιώθουν πρεσβευτές της πόλης τους και της χώρας τους στο εξωτερικό, γεγονός που τους κινητοποιεί, τους γεμίζει με χαρά και αυτοπεποίθηση!

Εκπαιδευτική Επίσκεψη των Γ’ και Δ’ Τάξεων στο Γαλαξίδι.Πρόγραμμα: «Πόλη και Οικοσύστημα – Το χτες και το σήμερα του Γαλαξιδίου»

Πρόγραμμα: «Πόλη και Οικοσύστημα – Το χτες και το σήμερα του Γαλαξιδίου»

pg7 1 pg8

Οι μαθητές των τάξεων Γ’ και Δ’ του σχολείου μας, στο πλαίσιο του προγράμματος «Πόλη και Οικοσύστημα – Το χτες και το σήμερα του Γαλαξιδίου», πραγματοποίησαν μια ξεχωριστή εκπαιδευτική επίσκεψη στην ιστορική ναυτική πόλη του Γαλαξιδίου, συνοδευόμενοι από τις εκπαιδευτικούς τους  Ε. Μπάκα,  Δ. Κυργιοπούλου και  Ε. Γρηγορίου.

Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης, οι μαθητές ξεναγήθηκαν από τον κ. Λεωνίδα Κατσούλη στους σημαντικότερους ναούς της περιοχής. Πρώτος σταθμός ήταν ο Ιερός Ναός Αγίας Παρασκευής, ο οποίος ανεγέρθη τον 17ο αιώνα και διαθέτει εντυπωσιακό ξυλόγλυπτο τέμπλο από καρυδιά, κατασκευασμένο το 1847. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον προκάλεσε στα παιδιά το ιστορικό ηλιακό ημερολόγιο, σκαλισμένο στο μαρμάρινο δάπεδο της εκκλησίας.

pg2 1 pg3 pg4 pg11

Επίσης, επισκέφθηκαν τον Ιερό Ναό Αγίου Νικολάου, πολιούχου του Γαλαξιδίου και χαρακτηριστικό σημείο της πόλης. Εκεί, οι μαθητές είδαν από κοντά το ξυλόγλυπτο τέμπλο του 1845, θαυμάζοντας την τέχνη και την ιστορική αξία του μνημείου.

pg5

Η εκπαιδευτική δράση ολοκληρώθηκε με την επίσκεψη στο Ναυτικό Μουσείο Γαλαξιδίου. Οι υπεύθυνοι του ΚΕ.Π.Ε.Α. Άμφισσας, κ. Γ. Κότης και κ. Καλοτίνα Σκώτη, παρουσίασαν στους μαθητές τα είδη των παραδοσιακών πλοίων, τον πολεμικό εξοπλισμό που χρησιμοποιούσαν οι ναυτικοί, καθώς και τα όργανα πλοήγησης που καθόρισαν τη ναυτική ιστορία της περιοχής.

pg1 1

Η επίσκεψη αποτέλεσε μία πλούσια μαθησιακή εμπειρία που συνέδεσε την τοπική ιστορία, τον πολιτισμό και το φυσικό περιβάλλον του Γαλαξιδίου με γνώσεις και βιώματα που ενισχύουν την ιστορική συνείδηση, το ενδιαφέρον για την πολιτιστική κληρονομιά και την περιβαλλοντική ευαισθησία.

Συνοδοί εκπαιδευτικοί: Δ. Κυργιοπούλου, Ε. Μπάκα, Ε. Γρηγορίου.

Έκτη τάξη-Πρόγραμμα: «Πόλη και Οικοσύστημα – Το χθες, το σήμερα και το μέλλον της Άμφισσας»Εκπαιδευτική Δράση.

oik5 oik7 oik1

Στο πλαίσιο του προγράμματος «Πόλη και Οικοσύστημα: Το χθες, το σήμερα και το μέλλον της Άμφισσας», η ΣΤ’ τάξη του σχολείου μας, με υπεύθυνη εκπαιδευτικό την κ. Ε. Τσαπαρίδου, πραγματοποίησε μια ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα εκπαιδευτική επίσκεψη στο Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Άμφισσας.

oik3 oik2

Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν μια εμπεριστατωμένη παρουσίαση από τους κ. Δ. Παλούκη και κ. Ι. Κολιαβά, οι οποίοι τους μίλησαν για την ιστορική διαδρομή της πόλης από την αρχαιότητα έως τους ρωμαϊκούς χρόνους και την περίοδο της Τουρκοκρατίας. Στη συνέχεια, επισκέφθηκαν την πηγή της Οργιάς, όπου γνώρισαν τον μύθο και την ιστορία της περιοχής μέσα από βιωματική ξενάγηση.

oik6 oik4 oik8

Ακολουθώντας το μονοπάτι προς το κάστρο, τα παιδιά  άκουσαν πληροφορίες για τον βυζαντινό ιερό ναό του Σωτήρος, ένα από τα σημαντικότερα μνημεία της Βυζαντινής περιόδου, καθώς και για  την ιστορική επιγραφή όπου εμφανίζεται η ονομασία «Άμφισσα», σκαλισμένη ήδη από τα ρωμαϊκά χρόνια. Η δράση συνεχίστηκε με αναφορά στα παλιά παραδοσιακά επαγγέλματα που κρατούσαν ζωντανή την πόλη τις προηγούμενες δεκαετίες.

oik10 oik9

Η επίσκεψη ολοκληρώθηκε στο Αρχαιολογικό Μουσείο Άμφισσας, όπου οι μαθητές είδαν από κοντά δείγμα της ρωμαϊκής επιγραφής, συνδέοντας άμεσα όσα άκουσαν με πραγματικά ιστορικά τεκμήρια.

Συνοδοί εκπαιδευτικοί: Ε. Τσαπαρίδου, Λ. Τσιμούρης, Ε. Κανέλλου

Στάσεις και αξίες που καλλιεργούνται στους μαθητές:

  • Σεβασμός στην ιστορία και την πολιτιστική κληρονομιά
    Οι μαθητές συνδέονται βιωματικά με το παρελθόν του τόπου τους και αναπτύσσουν συνείδηση προστασίας των μνημείων και των ιστορικών χώρων.

  • Περιβαλλοντική ευαισθησία
    Η επαφή με φυσικά τοπία, όπως η πηγή της Οργιάς, ενισχύει την κατανόηση της αξίας των οικοσυστημάτων και την ανάγκη διατήρησής τους.

  • Ενσυναίσθηση και αίσθημα ευθύνης ως ενεργοί πολίτες
    Οι μαθητές κατανοούν πώς εξελίχθηκε η πόλη τους μέσα στον χρόνο και αναγνωρίζουν τη δική τους μελλοντική συμβολή στη βελτίωση και προστασία της.

  • Συνεργασία και ομαδικότητα
    Μέσα από τη συμμετοχή σε ομαδικές δραστηριότητες και κοινές εμπειρίες ενισχύονται οι δεξιότητες συνεργασίας.

  • Κριτική σκέψη και σύνδεση παρελθόντος–παρόντος–μέλλοντος
    Τα παιδιά μαθαίνουν να θέτουν ερωτήματα, να αναζητούν πληροφορίες και να αντιλαμβάνονται πώς η ιστορία επηρεάζει τον τρόπο που ζούμε σήμερα.