Επίσκεψη στο Δημοτικό σχολείο
Στα πλαίσια του σχεδίου δράσης για την ομαλή μετάβαση από το νηπιαγωγείο στο δημοτικό , επισκεφτήκαμε το 7ο Δημοτικό σχολείο, που βρίσκεται στη γειτονιά μας και τα παιδιά θα φοιτήσουν εκεί. Μας υποδέχτηκαν ο διευθυντής και η υποδιευθύντρια του σχολείου , καθώς και ο δάσκαλος της πρώτης δημοτικού. Ήταν εποικοδομητική επίσκεψη, τα παιδιά γνώρισαν το χώρο , τις αίθουσες, τους δασκάλους…. Είδαν και τους μαθητές της πρώτης δημοτικού που τους γνώριζαν από το νηπιαγωγείο.
Υποσχεθήκαμε να επαναλάβουμε την επίσκεψη, τους καλέσαμε και εμείς στο νηπιαγωγείο μας!!









































