


1ο Πρωινό Τμήμα-«12η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού – Ευρωπαϊκή Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού 2025»
Στα πλαίσια του εορτασμού αυτής της ξεχωριστής ημέρας, είχαμε τη χαρά να επισκεφτούμε τη σχολή taekwondo
Elite Taekwondo Academy Volos , όπου τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν το άθλημα του taekwondo, την αξία του αθλητισμού και τις αξίες που απορρέουν από αυτόν και φυσικά να παίξουν και να διασκεδάσουν με σύνθημα «Κινούμαι, ενεργώ, δημιουργώ!» Η βιωματική δράση προέκυψε από τα ίδια τα ενδιαφέροντα των παιδιών, καθώς επέλεξαν να μας παρουσιάσουν το αγαπημένο τους άθλημα, όπως και έγινε! Ένας από τους μαθητές μας έγινε ο συνδετικός κρίκος με το άθλημα του taekwondo, μιας και είναι αυτό που αγαπάει και με το οποίο ασχολείται και έτσι μας ξενάγησε στο χώρο που αθλείται και μας παρουσίασε το άθλημά του, φορώντας τη στολή του, φυσικά με τη βοήθεια του δασκάλου-προπονητή του! Ευχαριστούμε θερμά τη σχολή Elite Taekwondo Academy Volos γι’ αυτή την μοναδική εμπειρία για τους μικρούς μαθητές μας!!!

1ο Πρωινό Τμήμα-“Ο δικός μας ανθόκηπος!”
ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ
“Ταξίδι στην Αειφορία με μικρά βήματα, για ένα μεγάλο μέλλον!”
Το πρώτο βήμα έγινε από την πρώτη εβδομάδα της σχολικής χρονιάς, αναλαμβάνοντας δράση για τον καλλωπισμό του σχολείου μας με λουλούδια σε πλαστικά μπουκάλια, που δεν αφήσαμε να γίνουν σκουπίδια, αλλά χρησιμοποιήσαμε ξανά αντί για γλάστρες! Το ταξίδι στην Αειφορία ξεκίνησε λοιπόν με οδηγό την ΕΠΑΝΑΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΗ και όχημα τη διασκέδαση!
2ο Πρωινό τμήμα – Η επέτειος του ΟΧΙ.
Μιλήσαμε για την επέτειο του ΟΧΙ στο νηπιαγωγείο μέσα από βιντεάκια και φωτογραφικό υλικό. Μάθαμε για το νόημα της γιορτής και φτιάξαμε όμορφες χειροτεχνίες .Γράψαμε το δικό μας ΟΧΙ και βάλαμε τα χρώματα της ελληνικής σημαίας. Ανακαλύψαμε και σημαίες διαφορετικών κρατών μέσα από παιχνίδι- μετρήσαμε τις γραμμές από την ελληνική σημαία και τις βάλαμε στη σωστή σειρά. Έγινε ομαδική κατασκευή για τους στρατιώτες που πολεμήσαν στα βουνά.
18ο νηπιαγωγείο Βόλου -Παγκόσμια μέρα των Ζώων.
Με ευκαιρία την παγκόσμια ημέρα των ζώων, τα παιδιά διηγήθηκαν τις προσωπικές τους εμπειρίες και ανακάλυψαν γνώσεις και αντιλήψεις για τα ζώα.
Προβληματίζονται για τον τρόπο ζωής των ζώων, τις συνήθειες τους, τις ανάγκες τους και εκφράζουν τα συναισθήματα τους. Αντιλαμβάνονται ότι τα ζώα “είναι σαν εμάς”. Χρειάζονται αγάπη, φροντίδα, φαγητό νερό, παιχνίδι, αγκαλιά, γιατρό . Δεν πρέπει να τα χτυπάμε, να τα κλωτσάμε, να τα φυλακίζουμε, να τα αφήνουμε αδέσποτα στο δρόμο χωρίς φαγητό και νερό.

Η μαθήτριά μας Μαρία μας έφερε την χελώνα από το σπίτι της ,την παρατηρήσαμε , την ταίσαμε και πολύ το ευχαριστηθήκαμε.
Οι μικρές δακτυλόκουκλες ήταν η αφορμή να μιμηθούμε τις φωνές των ζώων και να διηγηθούμε ιστορίες με ζωάκια.
Η κτηνίατρος που ήρθε η κ. Αγγελική Περιστέρα μας ενημέρωσε για πολλά θέματα σχετικά με τα ζώα κάθε είδους, μας ευαισθητοποίησε για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα ζωάκια και πως μπορούμε να τα βοηθήσουμε. Την ευχαριστούμε από καρδιάς για τις χρήσιμες πληροφορίες που μας έδωσε.
2ο Πρωινό τμήμα – Χρόνια πολλά Παππού – Γιαγιά
Η 1η Οκτωβρίου είναι μια μέρα αφιερωμένη στους ανθρώπους της Τρίτης Ηλικίας —
στους παππούδες και τις γιαγιάδες μας.
Στο νηπιαγωγείο μας μιλήσαμε με τα παιδιά για το πόσο σημαντικοί είναι οι μεγαλύτεροι άνθρωποι στη ζωή μας. Θυμηθήκαμε αγκαλιές, παραμύθια και όμορφες στιγμές μαζί τους. Τα παιδιά έφτιαξαν μεγάλες καρδιές σαν καδράκι γεμάτες αγάπη για τους παππούδες και τις γιαγιάδες τους.

1ο Πρωινό Τμήμα-“Μια αράχνη μόνη…ψάχνει!”
“Μια αράχνη μόνη…ψάχνει!” Ψάχνει παρέα, φίλους, οικογένεια, ονόματα, γράμματα και εμείς διασκέδαση και μάθηση μαζί!
Διδακτική αξιοποίηση του βιβλίου της Λήδας Βαρβαρούση “Μια αράχνη μόνη…ψάχνει!” και βιωματική, παιγνιώδης δράση στα πλαίσια γνωριμίας και ενδυνάμωσης των σχέσεων της ομάδας τις πρώτες ημέρες στο νηπιαγωγείο! Φυσικά μετά την ολοκλήρωση του παιχνιδιού οι νικητές (όλα τα παιδιά δηλαδή, καθώς νίκη είναι και η συμμετοχή) επιβραβευθήκαν με ένα γλυφιτζούρι σε σχήμα αράχνης και ιστού από την “Αραχνούλα Νούλα” που μας συντρόφευσε στην ανάγνωση της αγαπημένης της ιστορίας!

1ο Πρωινό Τμήμα-“Χρονοκάψουλα” στο νηπιαγωγείο!
Μια Χρονοκάψουλα γεμάτη με τις ζωγραφιές και τα συναισθήματα της 1ης μέρας στο νηπιαγωγείο! Τα παιδιά στα πλαίσια των δραστηριοτήτων των πρώτων ημερών στο σχολείο, των πρώτων δραστηριοτήτων γνωριμίας, εκδήλωσης των συναισθημάτων, εξωστρέφειας, συνεργασίας και δεσίματος της ομάδας, γέμισαν τη δική τους Χρονοκάψουλα με τις ζωγραφιές και τα συναισθήματά τους, την σφράγισαν και την τοποθέτησαν στο πιο ψιλό ράφι, όπου θα περιμένει υπομονετικά μέχρι τις τελευταίες ημέρες της σχολικής χρονιάς για να ανοιχτεί και να μας θυμίσει πώς νιώθαμε στην αρχή, πώς ζωγραφίζαμε, πώς γράφαμε το όνομά μας και να μας βοηθήσει να καταλάβουμε πού φτάσαμε, τί καταφέραμε, την εξέλιξή μας τη συναισθηματική, αλλά και των ικανοτήτων μας και να συγκρίνουμε με όσα νιώθουμε στο τέλος του φετινού μας ταξιδιού! Ήταν μια υπέροχη δράση, γεμάτη συγκίνηση, η οποία ξεκίνησε από τη γωνιά της συζήτησης. Τα παιδιά εμπνεύστηκαν από ένα επεισόδιο της παιδικής σειράς “Πέππα το γουρουνάκι”, που κάποια είχαν δει! Έτσι, αφού είδαμε όλοι μαζί το επεισόδιο και καταγράψαμε τις ιδέες μας, περάσαμε στη δράση!

1ο Πρωινό Τμήμα-“Η τάξη μας…ένα όμορφο, ελκυστικό περιβάλλον μάθησης!”
Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος, στην αρχή της σχολικής χρονιάς, η τάξη μας μεταμορφώθηκε σε έναν όμορφο, ελκυστικό, φιλικό και ευχάριστο χώρο, με στόχο να ενθαρρύνει την δημιουργικότητα των μικρών μας μαθητών, τη φαντασία, την αλληλεπίδρασή, τη συνεργασία και την εξερεύνηση, σε μια προσπάθεια να συνδεθεί ο χώρος του νηπιαγωγείου μας με θετικά μαθησιακά αποτελέσματα, μιας και έτσι κι αλλιώς δυστυχώς είναι τόσο μικρός που δεν αποτελεί σύμμαχό μας στην εκπαιδευτική διαδικασία. Για φέτος λοιπόν, το θέμα που επιλέχτηκε είναι ” ο βυθός” και σύνθημά μας “Είμαστε όλοι διαφορετικό, αλλά σ’ αυτή την τάξη…κολυμπάμε μαζί!”. Η έμπνευση για το θέμα προήλθε από το τεράστιο ενδιαφέρον που έδειξαν την προηγούμενη σχολική χρονιά οι μαθητές μας για την προστασία των θαλασσών όντας μέλη της Helmepa Junior και επομένως με τον τρόπο αυτό θελήσαμε και φέτος να προκαλέσουμε το ενδιάφεραν των νέων μας μαθητών, μιας και συνεχίζουμε ως περήφανα μέλη της Παιδικής Helmepa για άλλη μια χρονιά, τόσο με την εγγραφή μας ως εθελοντές, όσο και μέσω της ενασχόλησης μας με το Εργαστήριο Δεξιοτήτων “Η θάλασσα είναι ζωή!”. Πραγματικά, οι μικροί μας φίλοι, παλιοί και νέοι, ενθουσιάστηκαν από την πρώτη κιόλας στιγμή που μπήκαν στην τάξη τους και έδωσαν υπόσχεση πως όλοι μαζί, όπως αναφέρει και το σύνθημά μας, ο καθένας με τις δυνατότητές του και τα ενδιαφέροντά του, θα συνεχίσουν την όμορφη διακόσμηση με τις δικές τους χειροποίητες δημιουργίες, αναβαθμίζοντας ακόμη περισσότερο την διακόσμηση του χώρου!































































































































































































