Φέτος, στα πλαίσια του Σχεδίου Δράσης της σχολικής μονάδας με τίτλο “Ταξίδι στην Αειφορία…με μικρά βήματα για ένα μεγάλο μέλλον!”, το 18ο Νηπιαγωγείο Βόλου παρουσίασε την διαδραστική κουκλοθεατρική παράσταση “ΣΩΣΤΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΣΤΗ ΓΗ!”, σε συνεργασία με το Κουκλοθέατρο Λαμίας Αναστασίας Ξηρομερίτου, όπου παιδιά και κούκλες συνυπάρχουν αρμονικά και δρουν συνεργατικά!
Αρχείο κατηγορίας: ΕΟΡΤΑΣΤΙΚΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
2ο Πρωινό τμήμα -Η 25η ΜΑΡΤΊΟΥ 1821
Η επέτειος της 25ης Μαρτίου 1821 γιορτάστηκε στο σχολείο μας, την Τρίτη 24 Μαρτίου, με την παρουσίαση της γιορτής που ετοιμάσαμε με τα παιδιά, με χειροτεχνίες, με ζωγραφιές και πολλές αναφορές στα γεγονότα της επανάστασης! Τα παιδιά φορώντας της παραδοσιακές στολές παρουσίασαν τα κλεφτόπουλα που αγωνίστηκαν για την ελευθερία της πατρίδας μας καθώς και τις Σουλιώτισσες στο χορό του Ζαλόγγου με τραγούδια και παραδοσιακούς χορούς, αλλά και ο εθνικός ύμνος στο τέλος συγκίνησαν και ενθουσίασαν τους γονείς .
Συγχαρητήρια στους μικρούς πρωταγωνιστές μας!
Οι ζωγραφιές μας και οι κατασκευές στο κλίμα των γεγονότων της εεπετείου .





2ο Πρωινό τμήμα- Χριστουγεννιάτικες προετοιμασίες.
Χριστούγεννα μύρισε στο νηπιαγωγείο μας και φέτος! Παραμύθια που μιλούν για τη νύχτα που γεννήθηκε η αγάπη, κατασκευές γεμάτες φαντασία και δημιουργικότητα, τραγούδια και χοροί για τη θεατρική μας παράσταση, δράσεις προσφοράς και αγάπης συνέθεσαν μια μαγική γιορτινή ατμόσφαιρα. Το νηπιαγωγείο μας γέμισε με χαρά, χαμόγελα και χριστουγεννιάτικη θαλπωρή…
Στα πλαίσια του σχεδίου δράσης για την Αειφορία αναβιώσαμε το έθιμο της Ειρεσιώνης που το κάνανε στην αρχαία ελλάδα. Έτσι έφερε η Δήμητρα η μαθήτρια μας το κλαδί ελιάς από το κτήμα του παππού της. Το στολίσαμε με μανταρίνια ρόδι,ξηρούς καρπούς και κόκκινο νήμα για κορδέλες.
Η ιστορία της Γέννησης με ελεύθερο σχέδιο των παιδιών.
Τα αγαπημένα μας βιβλία για τα Χριστούγεννα.
Τα έθιμα των Χριστουγέννων που γνωρίσαμε.

Δεν παραλείψαμε και το γράμμα του
Η ππρόσκλησή μας για την γιορτή με εικαστική απόδοση των παιδιών .
Έτοιμοι για την γιορτή : Το θαύμα της Γέννησης σας περιμένει.
ΣΥΓΧΑΡΗΤΉΡΙΑ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΓΙΟΡΤΉ.

1ο Πρωινό Τμήμα – Χριστουγεννιάτικη Γιορτή
Σε γιορτινό κλίμα και στο ασφαλές και οικείο περιβάλλον της τάξης μας, την Τρίτη 23/12 τελευταία ημέρα πριν τις διακοπές των Χριστουγέννων πραγματοποιήσαμε φέτος την χριστουγεννιάτικη εκδήλωσή μας, χωρίς κοινό, μετά και την παράκληση κάποιων γονέων για πραγματοποίηση των εορταστικών μας εκδηλώσεων εντός του κανονικού μας καθημερινού ωραρίου, την οποία και σεβαστήκαμε, αλλά και λόγω απουσίας αρκετών μαθητών. Τα παιδιά στα πλαίσια της γιορτούλας μας απήγγειλαν τα ποιήματα που είχαν μάθει, τραγούδησαν χριστουγεννιάτικα τραγούδια και κάλαντα με τη συνοδεία τρίγωνου, χόρεψαν και το διασκέδασαν με την ψυχή τους, ενώ στο τέλος της ημέρας έφυγαν με μια σακούλα γεμάτη δώρα και τις χριστουγεννιάτικες κατασκευές τους.

1ο/2ο Τμήμα-“Εορτασμός 28ης Οκτωβρίου 1940”
Η Επέτειος του «Όχι» μνημονεύει την άρνηση της Ελλάδας να αποδεχθεί τις ιταλικές αξιώσεις που περιλαμβάνονταν στο τελεσίγραφο που επιδόθηκε από τον Ιταλό πρέσβη Εμανουέλε Γκράτσι στον τότε πρωθυπουργό Ιωάννη Μεταξά τις πρώτες πρωινές ώρες της 28ης Οκτωβρίου 1940. Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος, τιμήσαμε στο Νηπιαγωγείο μας αυτή την ημέρα με ποικίλες δράσεις και φυσικά την καθιερωμένη γιορτούλα μας!

Σχέδιο Δράσης Σχολικής Μονάδας: “Η σχολική μας βιβλιοθήκη…ένα ορυχείο χρυσού για μικρά παιδιά!” – Παρουσίαση
Η δασκάλα του σχολείου, η κυρία Βάγια, η σοφή μας κουκουβάγια παρουσιάζει στους μαθητές του σχολείου του δάσους το βιβλίο ” Μύθοι του Αισώπου”!
Ο μύθος του Αισώπου “Τζίτζικας και μέρμηγκας” ζωντανεύει στη σκηνή μας!
Ο μύθος της “Κολοβής αλέπους” ακολουθεί, με την πονηρή αλέπου να κάνει μόδα την κομμένη ουρά!
“Ο λαγός και η χελώνα” έκαναν τον αγώνα τους και απέδειξαν σε όλους μας πως όλοι μπορούν να τα καταφέρουν με υπομονή και θέληση,
ακόμα και με λιγότερες ικανότητες!
Τέλος, με το μύθο “Ο κόκορας, ο σκύλος και η αλεπού” μάθαμε να εκτιμάμε ακόμη περισσότερο την πραγματική φιλία!
Φυσικά, πέρα από τη δραματοποίηση των μύθων, τραγουδήσαμε σχετικά τραγούδια και χορέψαμε στον ήχο του τραγουδιού “Μ’ ένα βιβλίο …”
https://www.youtube.com/watch?v=AT875Q3mohs χρησιμοποιώντας τα βιβλία της βιβλιοθήκης μας ως props!
Η εκδήλωσή μας τα είχε όλα, γέλιο, χαρά, διασκέδαση, αλλά και πολλή συγκίνηση! Όσο οι γονείς παρακολουθούσαν στον προτζέκτορα ένα βίντεο που ετοιμάσαμε με τίτλο “Αναμνήσεις μιας υπέροχης χρονιάς” με φωτογραφικό υλικό από όλες τις δράσεις που υλοποιήσαμε φέτος, τα νηπιάκια μας φορούσαν τις τηββένους τους, για την τελετή αποφοίτησής τους από το πρώτο τους σχολείο! Πόση συγκίνηση, να αποχαιρετούμε τους μαθητές μας , που με τα απολυτήριά τους στο χέρι, πέταξαν γεμάτα χαρά τα καπέλα τους όσο πιο ψηλά μπορούσαν!
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης πραγματοποιήθηκε έκθεση με τα έργα των παιδιών, τα οποία παράχθηκαν στα πλαίσια του Σχεδίου Δράσης και απονεμήθηκαν οι βεβαιώσεις συμμετοχής στο πρόγραμμα δημιουργικής γραφής “Μαγικό Δάσος”, όπως και οι έπαινοι φιλαναγνωσίας!
Σας ευχαριστούμε όλους που μας τιμήσατε με την παρουσία σας! Καλό καλοκαίρι!!!
B΄ Τμήμα
Τα παιδιά του Β ΄Τμήματος αποφάσισαν στα πλαίσια της παρουσίασης του Σχεδίου Δράσης και της καλοκαιρινής τους γιορτής να παρουσιάσουν το θεατρικό έργο “Ο Τριγωνοψαρούλης¨, βασισμένου στο ομότιτλο βιβλίο που είχαν την ευκαιρία να διαβάσουν στην τάξη, περνώντας ταυτόχρονα το μήνυμα της διαφορετικότητας και της αποδοχής. Φασικά τα ψαράκια μας χόρεψαν και τραγούδησαν με κέφι και χαρά στο σχολείο της κυρίας Σουπιάς. Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης παρουσιάστηκαν ομαδικά και ατομικά έργα των παιδιών, τα οποία υλοποιήθηκαν στα πλαίσια της δανειστικής βιβλιοθήκης, ένα πρόγραμμα που ονομάσαμε “δημιουργίες της Βιβλιοτρεχάλας!” Τέλος, στα παιδιά απονεμήθηκαν τα βραβεία της “νεράιδας Φιλαναγνωσίας”. Πολλά συγχαρητήρια σε όλους, μικρούς και μεγάλους για τη συμμετοχή τους.
Φωτογραφικό Υλικό


































































































Η αντίστροφη μέτρηση για τα ΧΡΙΣΤΟΎΓΕΝΝΑ έγινε με καπάκια πλαστικά που είχαμε μαζέψει μιας και τίποτα δεν πάει χαμένο.
Οι κατασκευές μας ήταν κι αυτές μέσα στα πλαίσια της οικονομίας και οικολογίας για τον πλανήτη μας- σκεφτήκαμε να χρησιμοποιήσουμε κουτιά για κατασκευές. Έτσι κόψαμε τους κύκλους με την βοήθεια των γονιών μας τους βάψαμε και έτοιμο το στεφανάκι .Με αστεράκια από πηλό έγινε η διακόσμηση.

Για τις κάρτες μας τα χαρτόκουτα είχαν την τιμητική τους- κόψαμε τα ορθογώνια και βάλαμε τον Αι -Βασίλη που κατασκευάσαμε

















































































































































































































































































Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος τιμήσαμε την επανάσταση του 1821- μέσα από από τα βιβλία είδαμε τα γεγονότα- παρατηρήσαμε τα ρούχα τους- φτιάξαμε ελληνοπούλες και τσολιάδες.
Ζωγραφίσαμε την ναυμαχία . 
Τελειώσαμε με θεατρική παράσταση για την Ελλάδα και την Φιλική Εταιρεία. ΣΥΓΧΑΡΗΤΉΡΙΑ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ. 