ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ CODE-WEEK 2025

 

Για τρίτη χρονιά το σχολείο μας συμμετείχε στην Ευρωπαική Εβδομάδα Προγραμματισμού/Code Week/ 14-27 Οκτωβρίου 2025!!

Πρόκειται για μια πρωτοβουλία που υποστηρίζει η Ευρωπαική Επιτροπή και έχει ως στόχο να κάνει τον προγραμματισμό και τον ψηφιακό γραμματισμό προσιτό στα παιδιά με διαδραστικό και ενδιαφέροντα τρόπο. Για περισσότερες προηροφορίες μπορείτε να μπείτε στην ιστοσελίδα του Code Week
https://codeweek.eu/

Φέτος πήραμε μέρος με 2 δραστηριότητες:

1.Το Pixel-ο-δέντρο των εποχών

Οι μαθητές γίνονται μικροί ντετέκτιβ καθώς καλούνται να «διαβάσουν» και να σπάσουν τον κώδικα ώστε να βρουν τι κρύβει η εικόνα και σε ποια από τις εποχές του χρόνου ανήκει. Έτσι μέσω τις αντιστοίχισης του αριθμού με συγκεκριμένο χρώμα έρχονται σε επαφή με την έννοια της κωδικοποίησης αλλά και των εικονοστοιχείων.

2.“Ξεκινάμε με το Αρχικό!”

Περιγραφή:

Ξεκινάμε με το Αρχικό του ονόματός μας!

α. Μια αυγοθήκη μετατρέπεται σε πλέγμα κώδικα. Μέσα από μια απλή παιγνιώδη δραστηριότητα εξοικειωνόμαστε με το Αρχικό του ονόματός μας και συγχρόνως με τον Κώδικα. Βλέπουμε το πρότυπο, μετράμε, αποκωδικοποιούμε και σχηματίζουμε στο πλέγμα το αρχικό μας γράμμα.

β. Προγραμματίζουμε την μελισσούλα Βee-bot να μας οδηγήσει στο Αρχικό που επιλέγουμε.

Τα παιδιά το διασκέδασαν και τους άρεσε πολύ να προγραμματίζουν τη Beebot! Τα κατάφεραν πολύ καλά!Και αυτή ήταν η αρχή για να ασχοληθούμε και με άλλες παρόμοιες δραστηριότητες ρομποτικής.

Επίσης παραλάβαμε και το βραβείο συμμετοχής μας στην Ευρωπαική Εβδομάδα Προγραμματισμού/Code Week!!!

Ακολουθούν κάποιες ενδεικτικές φωτογραφίες.


Φόρτωση PDF…

IMG 20251017 085330 IMG 20251017 085457 IMG 20251017 090203 IMG 20251017 090913 IMG 20251017 091004IMG 20251017 091217 IMG 20251017 092628

Δίκτυο Πρόληψης και Προαγωγής Υγείας της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας: “Λοιμώξεις στο Νηπιαγωγείο-Οδηγίες αντιμετώπισης και πρόληψης”, Οκτώβριος 2025

Μετά απο γραπτό αίτημα του σχολείου μας προς το Δίκτυο Πρόληψης και Προαγωγής Υγείας της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, την Τετάρτη 15 Οκτωβρίου 2025 στις 18.00 πραγματοποιήθηκε ωριαία εξ αποστάσεως συνάντηση-ενημέρωση γονέων και εκπαιδευτικών απο την Γενική Ιατρό κ.Α. Α. με θέμα: “Λοιμώξεις στο Νηπιαγωγείο-οδηγίες αντιμετώπισης και πρόληψης”.

Στην ενημέρωση συμμετείχαν επίσης το 1ο και το 19ο Νηπιαγωγείο Σταυρούπολης.

IMG 20251015 184508IMG 20251015 181406 IMG 20251015 182515 IMG 20251015 182952 IMG 20251015 183406 IMG 20251015 183642 IMG 20251015 184321 IMG 20251015 184725 IMG 20251015 185116