ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΟ ΟΙΝΟΠΟΙΕΙΟ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΥ- ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2025
Η πρώτη μας εκπαιδευτική εκδρομή για το σχ.έτος 2025-2026 ήταν στο οινοποιείο Σπυροπουλου στη ν.Μεσήμβρια! Στο οινοποιείο μας υποδέχτηκε με πολλή μεγάλη χαρά η μαμά της Κωνσταντίνας μας, για να μας ξεναγήσει στα αμπέλια, στο πατητήρι, στο χώρο παραγωγής του κρασιού και γενικότερα σε όλους τους χώρους του οινοποιείου!! Περάσαμε καταπληκτικά! Αφού κόψαμε σταφύλια απο τα αμπέλια, τα ρίξαμε στο πατητήρι, τα πατήσαμε, στη συνέχεια κάναμε πικ-νικ, μπήκαμε και ξεναγηθήκαμε στους χώρους παραγωγής κρασιού και φυσικά παίξαμε στον υπέροχο εξωτερικό χώρο του οινοποιείου! Τα παιδιά είδαν και έμαθαν πολλά για τον τρύγο και την παραγωγή του κρασιού!Ευχαριστούμε θερμά τους γονείς της Κωνσταντίνας μας, την κ.Μαρία και τον κ.Θάνο, για την πολύ όμορφη και ζεστή φιλοξενία στο οινοποιείο τους!!!

































