Στις 7 Νοεμβρίου 2025 το νηπιαγωγείο μας, για 2η συνεχόμενη χρονιά συμμετείχε στη Διεθνή Μέρα Υπαίθριας Εκπαίδευσης! Η Outdoor Classroom Day είναι μια διεθνής δράση ωστε τα παιδιά να περνούν πολύ χρόνο σε εξωτερικούς-υπαίθριους χώρους. Μία ή δύο μέρες το χρόνο στα πλαίσια της συγκεκριμένης δράσης οι εκπαιδευτικοί βγάζουν τα παιδιά στην αυλή, στο δάσος, στο γειτονικό πάρκο για υπαίθρια μάθηση και παιχνίδι. Στόχος είναι η ενημέρωση και η ευαισθητοποίηση μαθητών, εκπαιδευτικών και γονέων σχετικά με τη σημασία και τα οφέλη της υπαίθριας εκπαίδευσης. Οι δραστηριότητες σε εξωτερικούς χώρους και κυρίως κοντά στη φύση κάνουν τα παιδιά πιο χαρούμενα, υγιή και ανθεκτικά και γενικότερα προάγεται η σωματική, συναισθηματική και γνωστική τους ανάπτυξη!
Ωστόσο εμείς, επειδή αγαπάμε την αυλή μας πολύ, με κάθε ευκαιρία την εκμεταλευόμαστε για υπαίθρια μάθηση και χαρούμενο παιχνίδι!!






























































































