25 Μαρτίου – γιορτάζει η Ελλάδα

Η 25 Μαρτίου αποτελεί ένα ταξίδι στην Ιστορία. Με τα παιδιά “γυρίζουμε” έναν αιώνα πίσω τονίζοντας τη σημασία της 25ης Μαρτίου ως διπλής γιορτής: θρησκευτικής (Ευαγγελισμός της Θεοτόκου) και εθνικής (έναρξη της Ελληνικής Επανάστασης). Εξηγήθηκε στα παιδιά η σημασία της επανάστασης και η αξία της ελευθερίας.

Πραγματοποιήθηκε εκδρομή στο Λαογραφικό μουσείο Θεσσαλονίκης.

IMG 20250311 104327 IMG 20250311 101856 IMG 20250311 101003 IMG 20250311 100936 image141 IMG 5189 IMG 5187 IMG 5185 IMG 5188 IMG 5192 IMG 5195 IMG 5212 IMG 5205 IMG 20250311 1009131 IMG 20250311 100824 IMG 20250311 100746 IMG 20250311 100904 IMG 20250311 100913

 

Αναπαράσταση του Ευαγγελισμού

IMG 6173  

Αναπαράσταση του Κρυφού σχολειού

IMG 6136

η πρόσκληση για τη φετινή γιορτούλα

IMG 6142   20250321 104142

20250321 104221 20250321 104203 20250321 104151

 

 

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΟΡΤΑΣΜΟ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΕΠΑΙΤΕΙΟΥ ΤΗς 25ης ΜΑΡΤΙΟΥ 1821

cover 1821

Η εορταστική εκδήλωση για την εθνική επέτειο της 25ης Μαρτίου θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα, 24 Μαρτίου, στις 08:30 με την παρουσία μαθητών, εκπαιδευτικών και γονέων. Οι μαθητές/τριες των δύο τάξεων θα παρουσιάσουν θεατρικά δρώμενα, που θα διανθίζονται από τραγούδια εμπνευσμένα από τον Αγώνα του ΄21. Την ημέρα εκείνη τα Ολοήμερα Τμήματα δε θα λειτουργήσουν.

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ!

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2025-2026

Ώρες εγγραφών στο 17ο Νηπιαγωγείο Ευόσμου:

12:10 έως 14:00 καθημερινά κατόπιν τηλεφωνικού ραντεβού

Ώρες που μπορείτε να κλείνετε ραντεβού είναι 12:10 έως 14:00 στο τηλέφωνο

2310574176

Οι αιτήσεις εγγραφών στα Δημόσια Νηπιαγωγεία, για τη σχολική χρονιά 2025-26 θα πραγματοποιηθούν από 4 έως 20 Μαρτίου 2025.

Εγγράφονται στα Νηπιαγωγεία, για το σχολικό έτος 2025-26, μαθητές γεννημένοι το 2021. Εγγραφές μετά την 20η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του Διευθυντή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

Οι εγγραφές φέτος, θα γίνουν σύμφωνα με το53128/Δ1/2020/8-5-2020 (Β ́ 1767) ΚΥΑ και το Π.Δ. 79/20171όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 4 του άρθρου 44 του ν. 4777/2021 (Α ́ 25), με τους ακόλουθους τρόπους:

  1. Οι γονείς/κηδεμόνες των νηπίων/προνηπίων, εντός της προθεσμίας, εισέρχονται στην ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr)(https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) με τους κωδικούς taxisnet για την υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης εγγραφής. Επιλέγουν το νηπιαγωγείο στο οποίο ανήκει το παιδί ανάλογα με τη διεύθυνση κατοικίας τους και συμπληρώνουν τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) καθώς και τον αριθμό του κινητού τους τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνονται για την πορεία της αίτησής τους. Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στους γονείς/κηδεμόνες κατάλογο των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή τους μερίδα και επιλέγουν το/τα τέκνο/α για το/τα οποίο/α επιθυμούν να υποβάλουν αίτηση. Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν τα κόλουθα στοιχεία: α) Το όνομα του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτούνται την εγγραφή, (β)πατρώνυμο, (γ) μητρώνυμο, (δ) ημερομηνία γέννησης του παιδιού, ε) Τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους (οδός- αριθμός-δήμος-ταχυδρομικός κώδικας), την οποία τεκμηριώνουν αναρτώνταςσε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό Δημοσίων Επιχειρήσεων και Οργανισμών (Δ.Ε.Κ.Ο.), μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας. στ)Τα στοιχεία άλλων τέκνων που φοιτούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα εφόσον υπάρχουν. ζ)Αν επιθυμούν τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο προαιρετικό ολοήμερο πρόγραμμα ή/και στο τμήμα πρόωρης υποδοχής. η) Ταστοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση προς και από τη σχολική μονάδα, ενώ παράλληλα επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου». Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, οι γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα ακόλουθα παραστατικά που απαιτείται να προσκομίσουν με επίσκεψή τους στη σχολική μονάδα:

α) η αίτηση εγγραφής και τα δικαιολογητικά για το προαιρετικό ολοήμερο πρόγραμμα ή/και το τμήμα πρόωρης υποδοχής 

β) το Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή/τριας,

γ) το βιβλιάριο υγείας(απλή επίδειξη) του μαθητή/τριας ή άλλο στοιχείο από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα προβλεπόμενα εμβόλια,

 δ) γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.) ή δημόσιο ιατροπαιδαγωγικό κέντρο ή άλλη αρμόδια δημόσια υπηρεσία, εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ήειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες(δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ΕΕΑ).

Για την εγγραφή στο προαιρετικό ολοήμερο πρόγραμμα και στο τμήμα πρόωρης υποδοχής στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής των Νηπιαγωγείων του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου εγγράφονται οι μαθητές/τριες κατόπιν σχετικής αίτησης   δήλωσης των γονέων/κηδεμόνων τους. Οι Διευθυντές/τριες και οι Προϊστάμενοι/ες των Νηπιαγωγείων κάνουν δεκτές όλες ανεξαιρέτως τις αιτήσεις των γονέων/κηδεμόνων για φοίτηση των μαθητών/τριών στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα χωρίς προϋποθέσεις, σύμφωνα με όσα ορίζονται στη με αριθ. πρωτ. Φ7/124668/ΦΔ/Δ1/18-9-2020, σχετική εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘΑ.

Προϋποθέσεις συμμετοχής μαθητών στο τμήμα πρόωρης υποδοχής (7:45-8:00):Δικαίωμα συμμετοχής έχουν νήπια/προνήπια τα οποία είναι εγγεγραμμένα και φοιτούν στο ολοήμερο πρόγραμμα. Ο ελάχιστος αριθμός για τη λειτουργία του τμήματος πρόωρης υποδοχής είναι τα 5 νήπια/προνήπια.

Ο χρόνος προσέλευσης στο συγκεκριμένο τμήμα είναι 7:45-8:00.

Ώρα προσέλευσης στα υποχρεωτικά τμήματα 8:15- 8:30

Ώρα αποχώρησης υποχρεωτικών τμημάτων 13:00

Ώρα αποχώρησης του Προαιρετικού Ολοήμερου Προγράμματος είναι στις 16:00

Ώρα αποχώρησης του Αναβαθμισμένου Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου είναι στις 17:30

Πρόωρη αποχώρηση νηπίων/προνηπίων από το Ολοήμερο Πρόγραμμα δεν

προβλέπεται. Πριν την τελική υποβολή της αίτησης, ο χρήστης δηλώνει υπεύθυνα ότι ασκεί τη γονική επιμέλεια του τέκνου του οποίου αιτείται εγγραφή, σύμφωνα με τις διατάξεις του Αστικού Κώδικα Πριν την τελική υποβολή της αίτησης (οριστικοποίηση) απαιτείται η έγγραφη συναίνεση του έτερου γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωση του (επικυρωμένη από ΚΕΠ ή το gov στην οποία δηλώνουν ότι συναινούν στην εγγραφή και φοίτηση του παιδιού στο Νηπιαγωγείο).Μετά την υποβολή της αίτησης, οι γονείς/κηδεμόνες λαμβάνουν ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχουν δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής τους για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή τους επιστρέφεται από το νηπιαγωγείο στους γονείς/κηδεμόνες προκειμένου να γίνουν οι διορθώσεις και να ολοκληρωθεί η υποβολή της μέσω της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη

Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr). Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται αποδεκτή. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και οι γονείς/κηδεμόνες επιλέγουν το τέκνο/τα τέκνα για το/τα οποίο/α επιθυμούν να υποβάλουν αίτηση. Αν για οποιοδήποτε λόγο ο κατάλογος δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμούν να εγγράψουν, έχουν τη δυνατότητα να εισάγουν μόνοι τους τα ως άνω στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσουν τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή.

  1. Σε περιπτώσεις γονέων/κηδεμόνων που αδυνατούν να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr), η αίτηση μπορεί να υποβληθεί με παρουσία στο νηπιαγωγείο. Για τον σκοπό αυτό η Προϊστάμενη του νηπιαγωγείου εισέρχεται στην ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) και καταχωρίζει την αίτηση σύμφωνα με τα δικαιολογητικά που της προσκομίζει ο γονέας/κηδεμόνας. Η αποδοχή της αίτησης δεν συνεπάγεται απαραίτητα φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στη σχολική μονάδα που έχει δηλωθεί. Η σχολική μονάδα φοίτησης του νηπίου/προνηπίου καθορίζεται μετά το πέρας της διαδικασίας υποβολής των αιτήσεων και αφού η αρμόδια Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης κατανείμει τις αιτήσεις σύμφωνα με τις διαθέσιμες θέσεις κάθε νηπιαγωγείου. Τα δικαιολογητικά προσκομίζονται στη σχολική μονάδα εντός της προσθεμίας που ορίζει η Προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου που είναι έως 20 Μαρτίου 2024.

Ώρες εγγραφών στο 17ο Νηπιαγωγείο Ευόσμου:

12:10 έως 14:00 καθημερινά κατόπιν τηλεφωνικού ραντεβού

Ώρες που μπορείτε να κλείνετε ραντεβού είναι 12:10 έως 14:00 στο τηλέφωνο

2310574176

Απόκριες και Σαρακοστή

Την Τσικνοπέμπτη, στις 20 Φεβρουαρίου το νηπιαγωγείο μας γιόρτασε με μασκαρέματα, γέλιο, χορό και τραγούδι! Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων συμμετείχε στον παραδοσιακό εορτασμό. Δόθηκαν στα παιδιά σάντουιτς με μπιφτεκάκι, χυμό και σερπαντίνες!Τα παιδιά ήρθαν με τα κανονικά τους ρούχα και στη συνέχεια φόρεσαν στο κεφαλάκι τους το φρούτο ή το λαχανικό που διάλεξαν τις προηγούμενες μέρες στα πλαίσια της θεματικής που διερευνά το σχολείο μας αυτό το διάστημα.

20250220 095604   20250220 095603   20250220 095612

IMG 20250220 111925   IMG d9b021a58d97eed180241f8e830b00cf V

IMG 9168   IMG 9172

Στέλνουμε τη μελισσούλα ταξίδι  σε διάφορα μέρη της Ελλάδας ανάλογα με το τοπικό  Αποκριάτικο έθιμο: Τζάρος, Τζαμάλες, Φανοί, Κορδελάτοι, κάψιμο βασιλιά καρνάβαλου, αλευρωμουτζουρώματα!!!

image21 1   image9 1   image14 2

image29   image16 1   image21 2   image31 1

ο χαρταετός της φιλίας

IMG 9632   IMG 9628

Το Σαρακοστιανό μας τραπέζι

image05 1   image51   image32

Η Διατροφή μας

Η σωστή διατροφή είναι θεμελιώδης για την υγεία και την ανάπτυξη των παιδιών. Η εκμάθηση των αρχών της σωστής διατροφής από την προσχολική ηλικία είναι ζωτικής σημασίας για τη δημιουργία υγιεινών συνηθειών που θα ακολουθούν τα παιδιά σε όλη τους τη ζωή. Το νηπιαγωγείο είναι το ιδανικό περιβάλλον για να ξεκινήσει αυτή η εκμάθηση, καθώς τα παιδιά είναι περίεργα και ανοιχτά σε νέες εμπειρίες!!!

Η εκμάθηση της σωστής διατροφής στο νηπιαγωγείο βοηθά τα παιδιά να αναπτύξουν υγιεινές συνήθειες που θα τους ακολουθούν σε όλη τους τη ζωή και θα τους εξασφαλίσουν μια ζωή γεμάτη υγεία και ευεξία!!!

Το πρόγραμμα ξεκίνησε με την εκδρομή μας στην Αμερικανικη Γεωργικη σχολή και συγκεκριμενα παρακολουθώντας το πρόγραμμα “Το υγιεινο πιάτο”.

IMG 3987   IMG 3991   IMG 20250131 104300   IMG 20250131 102801

Στη συνέχεια πήραμε μέρος στη διαδικτυακή δράση Ταπερίστας “Επιλέγω το δεκατιανό μου”.

image4 image21 image31

Επίσης επισκεφθήκαμε το εργοστάσιο του Μπαμπαστάθη και παρακολουθήσαμε το βιωματικό εργαστήριο δοκιμής λαχανικών αλλά μάθαμε και για τον υπερκαταναλωτισμό και τη σπατάλη.

image14   image6   20250212 104255

Άλλες δράσεις

1. Θρεπτικό φαγητό (υγιεινό – ανθυγιεινό τρόφιμο)

552

IMG 5300   IMG 5308   IMG 5302   IMG 5303   IMG 5305

2. Υποσιτισμός, παχυσαρκία και σπατάλη τροφίμων

IMG 5318   IMG 5321   IMG 5323

image14

 

 



Λήψη αρχείου

παιδική παχυσαρκία

IMG 8717

3. Ομάδες τροφίμων και πυραμίδα της μεσογειακής διατροφής

619415 1

20250214 120503   20250214 120453   IMG 20250217 121523

IMG 20250217 121333   IMG 20250217 121306   IMG 20250217 121248

IMG 20250217 121422   IMG 20250217 122036   IMG 8824

IMG 8925   IMG 8924   IMG 8923

IMG 8926   IMG 20250217 122521   IMG 20250217 123129

image15   IMG 20250217 123409   IMG 20250217 123815

IMG 20250217 123143   IMG 8688

image13   image10

 

 

Τα σχήματα

Η εκμάθηση των σχημάτων στο νηπιαγωγείο είναι μια σημαντική διαδικασία που συμβάλλει στην ανάπτυξη των παιδιών με πολλούς τρόπους. Τα σχήματα είναι παντού γύρω μας. Η αναγνώριση και η κατανόηση των σχημάτων βοηθά τα παιδιά να κατανοήσουν και να ερμηνεύσουν τον κόσμο που τα περιβάλλει. Η εκμάθηση των σχημάτων επίσης αποτελεί τη βάση για την ανάπτυξη μαθηματικών δεξιοτήτων, όπως η γεωμετρία και η χωρική αντίληψη. Επιπρόσθετα η αναγνώριση και η ταξινόμηση των σχημάτων βοηθά τα παιδιά να αναπτύξουν τη λογική τους σκέψη και την ικανότητα επίλυσης προβλημάτων.

IMG 5030   IMG 5025   IMG 5026   IMG 5028   IMG 5025 20250205 124500   20250205 124439   image0   image1   image2   image3

Τα ζώα στο κρύο

Οι μηχανισμοί προσαρμογής των ζώων στο κρύο είναι ένα παράδειγμα της εκπληκτικής ικανότητας της φύσης να δημιουργεί λύσεις για την επιβίωση σε ακραίες συνθήκες. Συγκεκριμένα μελετήσαμε με τα παιδιά τις παγωμένες εκτάσεις του Βόρειου και Νότιου Πόλου, καθώς και τις περιοχές με ιδιαίτερα ψυχρό κλίμα όπου τα ζώα έχουν αναπτύξει μοναδικούς μηχανισμούς προσαρμογής για να επιβιώνουν αλλά και τη χειμερία νάρκη. Αφορμιση δόθηκε με τον πολικο και τη Μελένια:

images   20250214 092116   20250214 092122   20250214 092048   20250214 092029   20250214 092036   20250214 092107

 

 

Οι 3 φάσεις του νερού & ο κύκλος του

Αυτή την εβδομάδα, τα παιδιά μας εξερεύνησαν τον μαγικό κόσμο του νερού και τις τρεις μορφές του: το υγρό, τον πάγο και τους υδρατμούς. Μέσα από πειράματα και παιχνίδια, τα παιδιά ανακάλυψαν πώς το νερό μπορεί να μεταμορφωθεί από τη μια μορφή στην άλλη, μαθαίνοντας παράλληλα για τον κύκλο του νερού στη φύση. Δημιουργήσαμε μαζί παγάκια που λιώνουν, παρατηρήσαμε τη δημιουργία υδρατμών και παίξαμε με το νερό σε διάφορες μορφές.

IMG 5047 1  IMG 3906 IMG 3905  IMG 3907

Ο χρόνος

Οι χρονικές έννοιες κατακτώνται από τα παιδιά σε συγκεκριμένο κοινωνικό πλαίσιο, μέσα από τις παρατηρήσεις για τις αλλαγές στον εαυτό, στο κοινωνικό και φυσικό περιβάλλον και την αναφορά σε οικεία γεγονότα. Η επιστροφή στο σχολείο μετα τις διακοπες των Χριστουγέννων κυρίως της Πρωτοχρονιάς αποτέλεσε την ιδανική αφόρμιση για την επεξεργασία χρονικών εννοιών. Διαβάσαμε το μύθο της κυρά Καλής και της κυρά κακής και τον δραματοποιήσαμε. Φτιάξαμε καπελάκια και διασκεδάσαμε!!

 

IMG 7514 1 IMG 7517 IMG 7515

Χριστούγεννα γιορτάζουμε

Τα Χριστούγεννα στο σχολείο μας!

Ξεκίνησε μια από τις πιο όμορφες περιόδους για το νηπιαγωγείο που την αναμένουν τα παιδιά ήδη από την αρχή της σχολικής χρονιάς: Τα Χριστούγεννα!

Οι διδακτικές παρεμβάσεις μας με θέμα Τα Χριστούγεννα σκοπό έχουν   την απόκτηση ηθικών αξιών που είναι η αγάπη για το συνάνθρωπο και η προσφορά.

Επιμέρους οι στόχοι του προγράμματος περιλαμβάνουν  τη σύνδεση των Χριστούγεννων με το θρησκευτικό του περιεχόμενο, την επαφή των παιδιών με διάφορα έθιμα της Ελλάδος την περίοδο των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς, την παραδοχή ότι τα Xριστούγεννα και η Πρωτοχρονιά γιορτάζονται σε πολλά μέρη του κόσμου με διαφορετικό τρόπο και η δημιουργική έκφραση και η  ψυχαγωγία μέσα σε μια γιορτινή ατμόσφαιρα.

Ενδεικτικές φωτογραφίες

   Από τις πρώτες μας χριστουγεννιάτικες δουλειές είναι το στόλισμα του δέντρου! Ακούγοντας και τραγουδώντας χριστουγεννιάτικα τραγούδια, κρεμάσαμε ανά ομάδες τα στολίδια στα κλαδιά και… έτοιμο το φετινό μας δέντρο! Ανάψαμε τα φωτάκια και απλά… το καμαρώσαμε.

IMG 3318

Συνεχίζοντας τις δραστηριότητες παρατίθενται ενδεικτικές φωτογραφίες δραστηριοτήτων:

1. Tο ιστορικό των Χριστουγέννων αποτυπώθηκε, σειροθετήθηκε και δημιουργήθηκε ένα βιβλιαράκι!

20241203 100107

IMG 20241203 133441   IMG 20241203 133302  

2. Φάτνες

20241206 121225

3. Στολίδια για το δέντρο με τις φωτογραφίες των παιδιών: Παίζω χιονοπόλεμο

IMG 3419   IMG 3418

4. Οικολογικά στολίδια για το στολισμό της αυλής μας

IMG 3401   

5. Πρόσκληση για τη θεατρική παράσταση : “Το κλειδί των Χριστουγέννων”

IMG 3405   IMG 3406

6. To έθιμο του Χριστουγεννιάτικου δέντρου

IMG 4657   IMG 4648   IMG 4662

7. Φτιάξαμε το βιβλίο του χριστουγεννιάτικου δέντρου με τίτλο: Γιατί στολίζουμε έλατο; Παρακολουθήσαμε και συζητήταμε τον μύθο: https://www.youtube.com/watch?v=RDqK0rIHcyA

Στη συνέχεια χρησιμοποιήσαμε την εφαρμογή storyjumper. Τα παιδιά δημιούργησαν ένα βιβλίο με εξωφυλλο και περιεχόμενα σελίδων. Το βιβλίο αυτό έχει αναφορά στο έθιμο του ελατου που επεξεργαστήκαμε τις προηγούμενες μέρες. Μία ομάδα παιδιών δημιούργησε το εξωφυλλο: επέλεξε χρώμα φόντου, βρήκε τίτλο και επέλεξε την εικονογράφηση. Στη συνέχεια κάθε παιδί ατομικά επεξεργάστηκε την εικόνα του σπιτιού του στην εφαρμογή: επέλεξε φόντο, έκανε κατεβασμα αρχείου (τη φωτογραφία με το δεντράκι σας) από το e mail που οι γονεις εστειλαν τις προηγουμενες μέρες, διάλεξε αντικείμενα και τα τοποθέτησε στο δωμάτιο. Στο τέλος συμπληρωνε με πληκτρολόγηση την πρόταση που υπάρχει σε κάθε σελίδα του βιβλίου με το όνομά του. Ο υπερσυνδεσμος του βιβλίου και ενδεικτικές φωτογραφίες:


book title
Διαβάστε το βιβλίο στο StoryJumper

20241218 113338 20241218 111646 20241218 111427 20241217 114619 20241217 122942 20241217 114101 20241217 115936

8. Οι πιο μυρωδάτες χριστουγεννιάτικες κάρτες με κανέλα και ρίγανη από τα μικρά χεράκια

IMG 4720 IMG 4722 IMG 4723

9. Χριστουγεννιάτικα ρεσώ από γύψο

IMG 4770 IMG 4772 IMG 4773 IMG 4774   IMG 7570

10. Διακόσμηση μπισκότων με ζαχαρόπαστα

20241217 105439 20241217 105443 20241217 105447   1000008576

11. Tο έθιμο των δώρων

Από πού προέκυψε το χριστουγεννιάτικο έθιμο της ανταλλαγής των δώρων;  Η ανταλλαγή των δώρων είναι ένα έθιμο που χρονολογείται πολλά χρόνια πίσω. Για τους χριστιανούς, όλα ξεκίνησαν με τους τρεις μάγους που ακολούθησαν το λαμπρότερο αστέρι του ουρανού και ταξίδεψαν για να προσκυνήσουν το Θείο βρέφος. Εκεί οι “Μάγοι με τα δώρα”, ο Μελχιόρ, ο Κασπάρ και ο Βαλτάσαρ, προσέφεραν χρυσό, λιβάνι και αρωματική σμύρνα. ‘Ετσι τα παιδιά παρακολούθησαν το παραμύθι: https://www.youtube.com/watch?v=s-eY1di5jfg συζητήσαμε για την αξία των δώρων και τα συναισθήματα που μας προκαλούν όταν τα λαμβάνουμε αλλά και όταν τα προσφέρουμε. Στη συνέχεια τα παιδιά έφτιαξαν τα δέντρα με τα δώρα.

20241223 110146  20241223 110151  20241223 110157  20241223 115222 1

12. Έρχεται ο Αγιος Βασίλης στα κρυφά…!!!

όπως πέρυσι έτσι και φέτος ο Αγιος Βασιλης μας αφησε το τεραστιο γράμμα του

20241219 120035   20241223 143957

13. Ετοιμάσαμε και τα γράμματα μας στον Αγιο Βασίλη

Στιγμιότυπο οθόνης 2024 12 23 144331

14. Η θεατρική μας παράσταση “Το κλειδί των Χριστουγέννων” του Μ. Μάζαρη

IMG 7820 IMG 7818

15. Συνεισφέρουμε στο Χαμόγελο του παιδιού αλλά και στο make a wish

image1 image3 1   make a wish foundation utah

16. Κάλαντα και κεράσματα στο διπλανό δημοτικό σχολείο

image0 1 image1 1