Χριστούγεννα γιορτάζουμε

Τα Χριστούγεννα στο σχολείο μας!

Ξεκίνησε μια από τις πιο όμορφες περιόδους για το νηπιαγωγείο που την αναμένουν τα παιδιά ήδη από την αρχή της σχολικής χρονιάς: Τα Χριστούγεννα!

Οι διδακτικές παρεμβάσεις μας με θέμα Τα Χριστούγεννα σκοπό έχουν   την απόκτηση ηθικών αξιών που είναι η αγάπη για το συνάνθρωπο και η προσφορά.

Επιμέρους οι στόχοι του προγράμματος περιλαμβάνουν  τη σύνδεση των Χριστούγεννων με το θρησκευτικό του περιεχόμενο, την επαφή των παιδιών με διάφορα έθιμα της Ελλάδος την περίοδο των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς, την παραδοχή ότι τα Xριστούγεννα και η Πρωτοχρονιά γιορτάζονται σε πολλά μέρη του κόσμου με διαφορετικό τρόπο και η δημιουργική έκφραση και η  ψυχαγωγία μέσα σε μια γιορτινή ατμόσφαιρα.

Ενδεικτικές φωτογραφίες

   Από τις πρώτες μας χριστουγεννιάτικες δουλειές είναι το στόλισμα του δέντρου! Ακούγοντας και τραγουδώντας χριστουγεννιάτικα τραγούδια, κρεμάσαμε ανά ομάδες τα στολίδια στα κλαδιά και… έτοιμο το φετινό μας δέντρο! Ανάψαμε τα φωτάκια και απλά… το καμαρώσαμε.

IMG 3318

Συνεχίζοντας τις δραστηριότητες παρατίθενται ενδεικτικές φωτογραφίες δραστηριοτήτων:

1. Tο ιστορικό των Χριστουγέννων αποτυπώθηκε, σειροθετήθηκε και δημιουργήθηκε ένα βιβλιαράκι!

20241203 100107

IMG 20241203 133441   IMG 20241203 133302  

2. Φάτνες

20241206 121225

3. Στολίδια για το δέντρο με τις φωτογραφίες των παιδιών: Παίζω χιονοπόλεμο

IMG 3419   IMG 3418

4. Οικολογικά στολίδια για το στολισμό της αυλής μας

IMG 3401   

5. Πρόσκληση για τη θεατρική παράσταση : “Το κλειδί των Χριστουγέννων”

IMG 3405   IMG 3406

6. To έθιμο του Χριστουγεννιάτικου δέντρου

IMG 4657   IMG 4648   IMG 4662

7. Φτιάξαμε το βιβλίο του χριστουγεννιάτικου δέντρου με τίτλο: Γιατί στολίζουμε έλατο; Παρακολουθήσαμε και συζητήταμε τον μύθο: https://www.youtube.com/watch?v=RDqK0rIHcyA

Στη συνέχεια χρησιμοποιήσαμε την εφαρμογή storyjumper. Τα παιδιά δημιούργησαν ένα βιβλίο με εξωφυλλο και περιεχόμενα σελίδων. Το βιβλίο αυτό έχει αναφορά στο έθιμο του ελατου που επεξεργαστήκαμε τις προηγούμενες μέρες. Μία ομάδα παιδιών δημιούργησε το εξωφυλλο: επέλεξε χρώμα φόντου, βρήκε τίτλο και επέλεξε την εικονογράφηση. Στη συνέχεια κάθε παιδί ατομικά επεξεργάστηκε την εικόνα του σπιτιού του στην εφαρμογή: επέλεξε φόντο, έκανε κατεβασμα αρχείου (τη φωτογραφία με το δεντράκι σας) από το e mail που οι γονεις εστειλαν τις προηγουμενες μέρες, διάλεξε αντικείμενα και τα τοποθέτησε στο δωμάτιο. Στο τέλος συμπληρωνε με πληκτρολόγηση την πρόταση που υπάρχει σε κάθε σελίδα του βιβλίου με το όνομά του. Ο υπερσυνδεσμος του βιβλίου και ενδεικτικές φωτογραφίες:


book title
Διαβάστε το βιβλίο στο StoryJumper

20241218 113338 20241218 111646 20241218 111427 20241217 114619 20241217 122942 20241217 114101 20241217 115936

8. Οι πιο μυρωδάτες χριστουγεννιάτικες κάρτες με κανέλα και ρίγανη από τα μικρά χεράκια

IMG 4720 IMG 4722 IMG 4723

9. Χριστουγεννιάτικα ρεσώ από γύψο

IMG 4770 IMG 4772 IMG 4773 IMG 4774   IMG 7570

10. Διακόσμηση μπισκότων με ζαχαρόπαστα

20241217 105439 20241217 105443 20241217 105447   1000008576

11. Tο έθιμο των δώρων

Από πού προέκυψε το χριστουγεννιάτικο έθιμο της ανταλλαγής των δώρων;  Η ανταλλαγή των δώρων είναι ένα έθιμο που χρονολογείται πολλά χρόνια πίσω. Για τους χριστιανούς, όλα ξεκίνησαν με τους τρεις μάγους που ακολούθησαν το λαμπρότερο αστέρι του ουρανού και ταξίδεψαν για να προσκυνήσουν το Θείο βρέφος. Εκεί οι “Μάγοι με τα δώρα”, ο Μελχιόρ, ο Κασπάρ και ο Βαλτάσαρ, προσέφεραν χρυσό, λιβάνι και αρωματική σμύρνα. ‘Ετσι τα παιδιά παρακολούθησαν το παραμύθι: https://www.youtube.com/watch?v=s-eY1di5jfg συζητήσαμε για την αξία των δώρων και τα συναισθήματα που μας προκαλούν όταν τα λαμβάνουμε αλλά και όταν τα προσφέρουμε. Στη συνέχεια τα παιδιά έφτιαξαν τα δέντρα με τα δώρα.

20241223 110146  20241223 110151  20241223 110157  20241223 115222 1

12. Έρχεται ο Αγιος Βασίλης στα κρυφά…!!!

όπως πέρυσι έτσι και φέτος ο Αγιος Βασιλης μας αφησε το τεραστιο γράμμα του

20241219 120035   20241223 143957

13. Ετοιμάσαμε και τα γράμματα μας στον Αγιο Βασίλη

Στιγμιότυπο οθόνης 2024 12 23 144331

14. Η θεατρική μας παράσταση “Το κλειδί των Χριστουγέννων” του Μ. Μάζαρη

IMG 7820 IMG 7818

15. Συνεισφέρουμε στο Χαμόγελο του παιδιού αλλά και στο make a wish

image1 image3 1   make a wish foundation utah

16. Κάλαντα και κεράσματα στο διπλανό δημοτικό σχολείο

image0 1 image1 1

 

 

 

Το μελισορομπότ δρα κατά της πείνας (Φεστιβάλ ρομποτικής)

Το 10ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ρομποτικής απευθύνεται σε μαθητές και εκπαιδευτικούς  όλων των σχολικών μονάδων Α/θμιας & Β/θμιας Εκπαίδευσης της Κεντρικής Μακεδονίας με στόχο την παρουσίαση καινοτόμων δράσεων σχετικών με τον προγραμματισμό. Το νηπιαγωγείο μας τη φετινή σχολική χρονιά λαμβάνει μέρος με τη χρήση της beebot και της πίστας με θέμα: “Το μελισορομπότ δρα κατά της πείνας”. Το θέμα εμπνεύστηκαν οι μαθητές μετά την επεξεργασία των 17 στόχων των Ηνωμένων Εθνών για τη βιώσιμη ανάπτυξη:

Καταγραφή

20241129 114141   20241129 114153

Το σενάριο του μελισσορομπότ: Η μέλισσα ρομπότ παίρνει θρεπτικό φαγητό και το μοιράζει στις ευπαθείς ομάδες:

  1. μικρά παιδιά
  2. έγκυες γυναίκες
  3. ηλικιωμένοι

20241129 124328   20241129 124602   20241129 120100

20241129 114342   20241129 115137   20241129 113810

20241129 120452   20241129 123724   20241129 122248

IMG 4736 1 IMG 4736 IMG 4739 IMG 4742 IMG 4743 IMG 4744 IMG 3440

 

 

Code Week

Η Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού είναι ένα κίνημα βάσης που το διαχειρίζονται εθελοντές και το υποστηρίζει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Τα σχολεία οργανώνουν εκδήλωσεις στο πλαίσιο της #EUCodeWeek. Το δικό μας σχολείο συμμετείχε με τα παρακάτω έργα:

  1. Φθινοπωρινός πίνακας διπλής εισόδου:
    Τα παιδιά μέσα από τον πίνακα διπλής εισόδου προσπαθούν να τοποθετήσουν τα ζωάκια στο σωστό κουτάκι του πίνακα, βάσει της θέσης τους στον κορμό. Πάνω, μπροστά, πίσω και δίπλα από τον κορμό. IMG 4310
  2. Βρες τη διαδρομή: Τα παιδιά έπρεπε να αποκωδικοποιήσουν τη διαδρομή που έβλεπαν στο χάρτη. Να ακολούθησαν τις αντίστοιχες φθινοπωρινές εικόνες με τον χάρτη τους, να εντοπίσουν τη διαδρομή στο πάτωμα και να βρουν την έξοδο. image0
  3. Λαβύρινθοι από το όχι στην Ελευθερία: Οι λαβύρινθοι που οργανώθηκαν και δημιουργήθηκαν από τα παιδιά σχετίζονται κυρίως με τον εορτασμό της 28ης Οκτωβρίου του 1940. Οι διαδρομές αφορούσαν το ΟΧΙ και την Ελευθερία, αλλά και την διαδρομή που έκαναν οι γυναίκες ηπειρώτισσες προς τα βουνά. τα παιδιά προσπαθούσαν να βρουν την σωστή διαδρομή ώστε να βγουν από τον λαβύρινθο και να φτάσουν στην έξοδο.       IMG 2634
  4. Μοτίβα: Με αφορμή την θεματική ενότητα της 28ης Οκτωβρίου και την προσέγγιση της μαθηματικής έννοιας των μοτίβων όπως αυτά αποτελούν μέρος της αλγοριθμικής σκέψης, και της ύπαρξης μοτίβου στην ελληνική σημαία, τα παιδιά σε ομάδες, κλήθηκαν να αναπαράγουν μοτίβα με ψηφίδες, πλαστικά ενσφηνώματα, χάντρες, ξύλινα τουβλάκια, μαρκαδόρους και χαρτιά. IMG 2583
  5. Πού είναι η γάτα; Μπροστά ή πίσω;: Διαβάζεται στα παιδιά το παραμύθι«η Γάτα η Μαρμελάδα». Στον υπολογιστή της τάξης παρουσιάζεται ένας ήρωας avatar με την ιδιότητα της κτηνίατρου που ψάχνει να βρει τη Γάτα Μαρμελάδα που μόλις έχει γεννήσει τα μικρά της. Θα ρωτήσει λοιπόν τα παιδιά αν μπορούν να την βοηθήσουν. Είναι αρκετό τελικά να πούμε ότι η γάτα είναι απλώς μπροστά; Αρκεί αυτή η πληροφορία για να καταλάβουμε τη θέση της γάτας στη φάρμα; Τα παιδιά παρατηρούν και επιλέγουν δύο σύμβολα βάση της εμπειρίας τους με υλικό (κάρτες) που θα τους δοθηκε (π.χ. σύμβολο για το μπροστά και σύμβολο για το πίσω).  Στη συνέχεια επιλέγουν εικόνες που δείχνουν το μπροστά και το πίσω μέρος διαφόρων αντικειμένων(δημιουργία αρχικού σημασιολογικού χάρτη) αλλά και φωτογραφίες με τη γάτα να βρίσκεται μπροστά και πίσω από αντικείμενα και τις κολλούν στη σωστή στήλη. Στη συνέχεια κολλούν και αντικείμενα σε τρισδιάστατη μορφή που είναι τοποθετημένα μπροστά και πίσω από κάποιο άλλο αντικείμενο. Στη συνέχεια τα παιδιά δρουν ομαδικά και κολλούν την τρισδιάστατη απεικόνιση του ζώου στο σημείο που του επιδεικνύει η κάρτα του. Τα σημεία προσδιορισμού είναι μπροστά από/πίσω από κάτι. Η κάθε ομάδα επιστρέφει με τη συμπληρωμένη μακέτα της στην ολομέλεια της τάξης και ανά ομάδες παρουσιάζουν τα ζώα που κόλλησαν και προσδιορίζουντα σημεία που τα τοποθέτησαν. Τα παιδιά στην ολομέλεια ενημερώνουν τον κτηνίατρο πού είναι το κάθε ζώο και δίνονται οδηγίες. Με τη χρήση της εφαρμογής wordwall προβάλλονται τα ζώα στην οθόνη της τάξης και τα παιδιά σε ομάδες των δύο προσδιορίζουν τη θέση του ζώου που τους έτυχε στο wordwall. Το ένα παιδί δίνει οδηγίες στην κτηνίατρο που στη συγκεκριμένη φάση εμφανίζεται σε τρισδιάστατη μορφή χρησιμοποιώντας αυτοκίνητο (φιγούρα playmobil). Παράδειγμα: Προχώρα μπροστά μπροστά και άλλο μπροστά, τωρα σταμάτα και η αγελάδα είναι πίσω από το μπλε κτίριο (πιθανά λόγια παιδιού). Το άλλο παιδί κινεί το αυτοκινητάκι. 17321835566111
  6. Φιδάκι με μαγνητικά 
    Τα παιδιά δημιούργησαν μια πίστα από μαγνητικά τουβλάκια και τοποθέτησαν σε αυτά τα λουλούδια και τα τραπεζάκια. Τα λουλούδια σήμαιναν πως προχωράνε δύο βήματα μπροστά εάν πέσουν επάνω σε αυτά , ενώ τα τραπεζάκια πως χάνουν ένα γύρο και περιμένουν. Ο πρώτος που θα φτάσει στο τέλος της διαδρομής είναι και ο νικητής. image3
  7. Τάισε τα ζώα . 
    Τα παιδιά μετακινώντας τη μπουλτόζα έπαιρναν ένα ζωάκι και το πήγαιναν να φάει ή να πιεί νερό. Έλεγαν τις εντολές που έπρεπε να ακολουθήσουν, τα υπόλοιπα παιδιά της ομάδας διόρθωναν ή όχι όπου χρειαζόταν και στη συνέχεια εκτελούσαν τη διαδρομή. image2
  8. Συναισθήματα: και τώρα τι νιώθω
    Στην παρακάτω δραστηριότητα το παιδί καλείται να ανακαλύψει το συναίσθημα που αντιστοιχεί στην ψηφιοποιημένη εικόνα και να το ονομάσει. Εντοπίζει τον κώδικα και χρωματίζει τα αντίστοιχα εικονοστοιχεία (pixels). 1000008245
  9. Συναισθήματα: και τώρα τι νιώθωΤο παιδί κλήθηκε να μεταφέρει τον εκτυπωμένο κώδικα σε δύο παιχνίδια εργαλεία κωδικοποίησης όπως είναι ο πίνακας με τις μαγνητικές χάντρες και στον πίνακα με τα ενσφηνώματα. Το παιδί έπρεπε να αποτυπώσει το συναίσθημα που παρατηρεί στην εικόνα και να το αναφέρει.                                                         image01

STEM η γη γυρίζει

Η γη γυρίζει

Οι μαθητές σκέφτονται  και βρίσκουν απαντήσεις σε ερωτήσεις για το διάστημα και για το γεγονός ότι οι πλανήτες δεν είναι απομονωμένοι ο ένας από τον άλλον, αλλά αλληλοεξαρτώμενοι καθώς η Σελήνη περιστρέφεται γύρω από τη Γη, η Γη, μαζί με επτά άλλους πλανήτες, περιστρέφεται γύρω από τον Ήλιο και ο Ήλιος, με τη σειρά του, περιστρέφεται γύρω από το κέντρο του γαλαξία μας. Η Σελήνη, η Γη και ο Ήλιος αποτελούν τα τρία ουράνια σώματα τα οποία σχηματίζουν ένα ολοκληρωμένο σύστημα, με την εναλλαγή ημέρας/νύχτας, τις εκλείψεις και τις εποχές που προκύπτουν από τις αλληλεπιδράσεις μεταξύ των σωμάτων αυτών και με τις οποίες οι μικροί μαθητές θα πειραματιστούν και θα γνωρίσουν με βιωματικό τρόπο. Για να πραγματοποιηθεί το πείραμα με την εναλλαγή ημέρας νύχτας προηγήθηκαν δραστηριότητες με το φως.

20241119 124455   20241119 124513  

20241119 095516
Κινητικό παιχνίδι αναπαράστασης μέρας-νύχτας

20241119 124450 20241119 124444   IMG 2944   IMG 2951   IMG 2922   IMG 2907

“Πώς καταλαβαίνουμε πότε είναι νύχτα και πότε μέρα;” και “Γιατί συμβαίνει αυτό;” Γιατί η κούκλα δεν κατάλαβε πώς
πλέον είναι μέρα;, τα παιδιά εκφράζουν τις γνώσεις και τις απορίες τους.

20241125 085319

Οι  χρονικές φάσεις της ημέρας: πρωί, μεσημέρι, απόγευμα, βράδυ, νύχτα.

Δημιουργία μια κοινής χρονογραμμής.

IMG 72f7cff5e29e2b3824445c0a96995b52 V IMG 9736cc6ff6a9ccd64d1899982d3d2143 V   20241125 085709

Δημιουργία ιστορίας με την αφαρμογή storyjumper

IMG 7740e6d980d8161b567a9876faa420b3 V IMG 4b13a487968a8621e1917fd4df51a08c V

 

 

Επέτειος του ΟΧΙ

Η επέτειος του “ΟΧΙ”

Τα παιδιά μαθαίνουν τα γεγονότα της ελληνικής ιστορίας και συγκεκριμένα των γεγονότων της τριπλής ΚΑΤΟΧΗΣ μέσα από πλούσιο εποπτικό και ψηφιακό υλικό. Εκφράζουν τα  συναισθήματα  τους και εμπλουτίζουν τις γνώσεις τους.

IMG 6566 2
Παρατήρηση φωτογραφιών από το αρχείο της Β. Παπαϊωάννου

IMG 6563 IMG 6562

Ομαδικες εργασίες με 4 φωτογραφίες της κατοχής: τίτλος σε κάθε φωτογραφία και ζωγραφιές με τις ανάγκες των ανθρώπων της εποχής εκείνης

20241101 095635 20241101 095630 20241101 095622 20241101 095626

Ατομική εργασία με τη ρουτίνα σκέψης: ΧΡΩΜΑ,ΣΥΜΒΟΛΟ,ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΗ

20241101 095555   

image0

Πραγματοποιήθηκε εκδρομή στο ιστορικό πλοίο Βέλος

IMG 3170   IMG 3171   IMG 3169

 

 

Ο κήπος του σχολείου μας

Συνεχίζουμε τη δράση της προηγούμενης χρονιάς με τον κήπο του σχολείου μας! Ο κήπος του νηπιαγωγείου μας και φέτος διαμορφώθηκε από ομάδες γονέων, παππούδων και γιαγιάδων, παιδιών, εκπαιδευτικών και φυσικά με την υποστήριξη των αρμόδιων υπαλλήλων του Δήμου μας.
Κάποια θεωρητικά…
Τα οφέλη από τη δημιουργία κήπου στο νηπιαγωγείο μας μπορούν να συνοψιστούν στα παρακάτω:

Εκπαιδευτικά οφέλη:

  • Γνωριμία με τη φύση: Τα παιδιά έρχονται σε άμεση επαφή με τα φυτά, μαθαίνουν για τον κύκλο ζωής τους, την ανάπτυξή τους και τις ανάγκες τους.
  • Βιωματική μάθηση: Μέσα από την ενασχόληση με τον κήπο, τα παιδιά μαθαίνουν με βιωματικό τρόπο για διάφορες έννοιες, όπως η επιστήμη, η μαθηματική, η γλώσσα και η κοινωνική.
  • Ανάπτυξη δεξιοτήτων: Ο κήπος προσφέρει ευκαιρίες για την ανάπτυξη κινητικών δεξιοτήτων, λεπτών δεξιοτήτων, δεξιοτήτων επίλυσης προβλημάτων και δεξιοτήτων συνεργασίας.
  • Προώθηση υγιεινής διατροφής: Τα παιδιά μπορούν να καλλιεργήσουν τα δικά τους φρούτα και λαχανικά, γεγονός που τα ενθαρρύνει να τρώνε πιο υγιεινά.
  • Ευαισθητοποίηση για το περιβάλλον: Ο κήπος μπορεί να αποτελέσει ένα ζωντανό εργαστήριο για την εκπαίδευση των παιδιών σε θέματα περιβάλλοντος και αειφορίας.

Παιδαγωγικά οφέλη:

  • Αύξηση της αίσθησης ευθύνης: Τα παιδιά αναλαμβάνουν την ευθύνη για τη φροντίδα των φυτών, γεγονός που τα βοηθά να αναπτύξουν αίσθηση ευθύνης και αυτονομίας.
  • Προώθηση της συνεργασίας: Ο κήπος αποτελεί ένα ιδανικό περιβάλλον για να μάθουν τα παιδιά να συνεργάζονται με τους άλλους και να μοιράζονται πόρους.
  • Ανάπτυξη αυτοπεποίθησης: Η επιτυχής καλλιέργεια φυτών μπορεί να ενισχύσει την αυτοπεποίθηση των παιδιών και να τα βοηθήσει να αναπτύξουν θετική αυτοεκτίμηση.
  • Μείωση του άγχους: Ο κήπος μπορεί να αποτελέσει ένα ήσυχο καταφύγιο όπου τα παιδιά μπορούν να χαλαρώσουν και να αποβάλουν το άγχος.
  • Ενίσχυση της κοινωνικής αλληλεπίδρασης: Ο κήπος μπορεί να αποτελέσει χώρο συνάντησης και κοινωνικής αλληλεπίδρασης για τα παιδιά, τους γονείς και τους εκπαιδευτικούς.

Πέρα από τα εκπαιδευτικά και παιδαγωγικά οφέλη, η δημιουργία ενός κήπου σε ένα νηπιαγωγείο μπορεί να προσφέρει:

  • Ομορφιά και χαλάρωση: Ο κήπος μπορεί να ομορφύνει το περιβάλλον του νηπιαγωγείου και να προσφέρει ένα χαλαρωτικό χώρο για τα παιδιά.
  • Ευκαιρίες για δημιουργικότητα: Ο κήπος μπορεί να αποτελέσει πηγή έμπνευσης για δημιουργικές δραστηριότητες, όπως ζωγραφική, γλυπτική και μουσική.
  • Ενίσχυση της σύνδεσης με την κοινότητα: Ο κήπος μπορεί να αποτελέσει ένα όχημα για την ενίσχυση της σύνδεσης του νηπιαγωγείου με την τοπική κοινότητα.

Συνολικά, η δημιουργία ενός κήπου σε ένα νηπιαγωγείο μπορεί να προσφέρει πλήθος οφελών για τα παιδιά, τόσο σε εκπαιδευτικό όσο και σε παιδαγωγικό επίπεδο. Νιώθουμε περήφανοι!

IMG 2573 IMG 2574 IMG 2575 IMG 2576 IMG 2577

Ο Σεισμός

Η Ελλάδα, ως μια χώρα με έντονη σεισμική δραστηριότητα, καθιστά την εκπαίδευση για την προστασία από τους σεισμούς απολύτως απαραίτητη. Η γνώση των σωστών αντιδράσεων και η προετοιμασία για τέτοιου είδους φυσικές καταστροφές μπορούν να σώσουν ζωές και να περιορίσουν τις ζημιές. Μέσα από την εκπαίδευση των μαθητών μας, στοχεύουμε να καλλιεργήσουμε μια κουλτούρα πρόληψης και να τους εξοπλίσουμε με τις απαραίτητες γνώσεις για να αντιμετωπίσουν με ασφάλεια έναν σεισμό. Η ετοιμότητα είναι το κλειδί για την αντιμετώπιση των σεισμών και η σχολική μας κοινότητα δεσμεύεται να συμβάλλει σε αυτήν την προσπάθεια.

Στα πλαίσια της προετοιμασίας μας καταστρώσαμε σχέδιο σεισμό με συγκεκριμένες θέσεις για τον κάθε μαθητή/μαθήτρια της κάθε τάξης. Επίσης παρακολουθήσαμε τη διαδραστική παράσταση ‘ο Σίμος και ο σεισμός’.

IMG 2347 IMG 2358 IMG 2366 IMG 2393 IMG 2402

Παγκόσμια ημέρα προστασίας των ζώων

Στις 4 Οκτωβρίου, εορτάζεται η Παγκόσμια Ημέρα των Ζώων. Στόχος της Παγκόσμιας Ημέρας των Ζώων είναι η ευαισθητοποίηση σε σχέση με τα ζητήματα και τα δικαιώματα των ζώων. Την ημέρα αυτή λοιπόν επισκέφθηκε το νηπιαγωγείο μας ο Αντιδήμαρχος αδέσποτων ζώων του δήμου μας και μίλησε στα παιδιά για τη “δουλειά” του. Επίσης μας διαβάσε και σχετικό παραμύθι και ακολούθησε συζήτηση.

IMG 22801

Πανελληνια ημερα σχολικου αθλητισμού

Η  11η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού 2024 εορτάστηκε την Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου 2024, στο πλαίσιο εναρμόνισής της με την Ευρωπαϊκή Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού, σύμφωνα με σχετική εγκύκλιο. Τα παιδιά αφού επεξεργάστηκαν υλικό σχετικά με :

ομαδικά αθλήματα – ατομικά αθλήματα

αγωνίσματα στίβου

άλλα ολυμπιακά αθλήματα

αθλήματα εξωτερικού χώρου – αθλήματα εσωτερικού χώρου

επιδόθηκαν σε αθλοπαιδιες στην αυλή του νηπιαγωγείου μας. Συγκεκριμένα πήραν μέρος σε μπάσκετ (βάζω καλάθι), αγώνες ταχύτητας και σκυταλοδρομία.

IMG 2162   IMG 2217   IMG 2208

Ήταν μια πολύ όμρφη εμπειρία που τα παιδιά την απόλαυσαν! Κέρδισαν και μετάλλια!

Το φθινόπωρο

Μέσα από τη θεματική του φθινοπώρου τα παιδιά είχαν μια μοναδική ευκαιρία να εξερευνήσουν τη φύση της γειτονιάς τους και να αναπτύξουν τις δημιουργικές τους δεξιότητες. Μέσα από πειράματα, κατασκευές και έργα τέχνης με θέμα το φθινόπωρο, τα παιδιά απέκτησαν γνώσεις για τον κύκλο της ζωής, την αλλαγή των εποχών. Παράλληλα, ενθαρρύνθηκαν να συνεργαστούν, να επικοινωνούν και να εκφράζονται ελεύθερα.

IMG 2255 IMG 2256 IMG 2260 IMG 2263 IMG 2262 IMG 2261

20241011 095120 20241011 094920 20241011 094945 20241011 095135