Οι μικροί μαθητές της Α΄ τάξης του σχολείου μας επισκέφθηκαν το Δεκέμβριο το χώρο του ΜΟΥΣΕΙΟΥ ΠΟΛΗΣ ΤΟΥ ΒΟΛΟΥ και παρακολούθησαν εκπαιδευτικό πρόγραμμα με το οποίο γνώρισαν την πόλη μας μέσα από το πέρασμα της ιστορίας.
Εντυπωσιάστηκαν από τα εκθέματα του παρελθόντος και αντιλήφθηκαν ότι η πόλη μας άλλαξε μετά από τον πόλεμο, τον σεισμό και τη βιομηχανική επανάσταση.
Σεβάστηκαν το χώρο του Μουσείου και ευχαρίστησαν το προσωπικό του Μουσείου για το άψογο εκπαιδευτικό πρόγραμμα που παρακολούθησαν.















