15ο ΔΗΜΟΤΙΚO ΣΧΟΛΕΙO ΒΟΛΟΥ

ενημέρωση-εκπαίδευση-πολιτισμός-επικοινωνία

EcoWatchers : Μειώνω το οικολογικό μου αποτύπωμα- Ενεργός Πολίτης- Ε’ ΣΤ’

Απρ 20259

Για να μειώσουμε το οικολογικό μας αποτύπωμα στο περιβάλλον και στα πλαίσια του προγράμματος Εράσμους στο σχολείο μας μια ομάδα μαθητών  και συγκεκριμένα της ΣΤ και Ε τάξεων ανέλαβαν το έργο της εξοικονόμησης ενέργειας . Καθήκον τους είναι να ερευνούν τους χώρους και τις τάξεις των σχολείων 15ου και 24ου ΔΣ καθώς και του 25ου Νηπειαγωγείου και να ελέγχουν αν υπάρχουν φώτα αναμμένα και να τα σβήνουν και ταυτόχρονα να καταγράφουν τυχόν διαρροές στις βρύσες και καζανάκια. Με αυτόν τον τρόπο τα παιδιά αναλαμβάνουν πρωτοβουλίες, γίνονται πιο υπεύθυνα, δίνουν λύσεις, γίνονται ενεργοί πολίτες, συνεργάζονται.

Υπεύθυνος των ομάδων παιδιών είναι ο μαθητής της Ε΄τάξης, Θανάσης Αμπατζόπουλος

Δράσεις του Σχολείου μας-Μουσείο Παιδικής και Εφηβικής Λογοτεχνίας -Ε’ τάξη

Απρ 20256

Μαθητές του 15ου Δημοτικού Βόλου στο Μουσείο Παιδικής και Εφηβικής Λογοτεχνίας

Δράσεις του Σχολείου μας: Μπορούμε- Το Ταξίδι της Τροφής- ΣΤ ‘τάξη

Απρ 20256

Την Παρασκευή, 4 Απριλίου εκπρόσωπος της ΜΚΟ Μπορούμε ήρθε στο σχολείο μας και μίλησε στους μαθητές της ΣΤ τάξης για το πρόγραμμα ”Το Ταξίδι της Τροφής”.Μέσα από το πρόγραμμα, οι μαθητές  ανακάλυψαν  ότι η διατροφή μας δεν επηρεάζει μόνο την υγεία μας, αλλά συνδέεται άμεσα με το περιβαλλοντικό αποτύπωμα και την πολιτιστική μας κληρονομιά. Από την παραγωγή της τροφής έως την κατανάλωση και την διαχείριση των απορριμμάτων , κάθε στάδιο έχει σημαντικές επιπτώσεις στον πλανήτη.. Σκοπός μας είναι η σωστή διαχείριση των απορριμμάτων( ιδιαίτερα της τροφής), στοχεύοντας αρχικά  στην επαναχρησιμοποίηση και σε δεύτερο χρόνο την ανακύκλωση. Είναι ένας περίφημος τρόπος μέσω της σωστής διαχείρισης των απορριμάτων μας να προστατέψουμε το περιβάλλον, να κάνουμε σωστή διαχείριση της οικονομίας αλλά και να συναισθανθούμε τον συνάνθρωπό μας

boroume boroume1

 

Δράσεις του Σχολείου μας- Διδασκαλία της Κολύμβησης- Γ Τάξη

Απρ 20253

Σήμερα Τρίτη 01/04/2025 οι μαθητές της Γ τάξης ήρθαν σε επαφή με το αντικείμενο της κολύμβησης στο πλαίσιο του μαθήματος Φυσικής Αγωγής στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση για το σχολικό έτος 2024-25. Σκοπός της διδασκαλίας της κολύμβησης στους μαθητές και τις μαθήτριες είναι η απόκτηση κολυμβητικής παιδείας/επάρκειας στοχεύοντας στην αποφυγή του πνιγμού, την εξοικείωση των παιδιών με το υδάτινο στοιχείο, την απόκτηση βιωματικής γνώσης των βασικών κανόνων ασφάλειας και υγιεινής, την ανάπτυξη της συνεργασίας και της κοινωνικότητας των μαθητών /τριών ,παράγοντες οι οποίοι συμβάλλουν στην ολοκλήρωση της προσωπικότητας  τους.pool    pool1

 

Μειώνω το Περιβαλλοντικό μου Αποτύπωμα-Συναισθάνομαι τον Συμμαθητή μου-Food Bank- Πρόγραμμα Εράσμους- Ενεργός Πολίτης Α’,Β’,Γ’Δ’,Ε,ΣΤ’.

Μαρ 202531

Αγαπητοί μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικοί,

Με μεγάλη χαρά ανακοινώνουμε τη δημιουργία της Τράπεζας Φαγητού στο σχολείο μας! Στόχος μας είναι να μειώσουμε τη σπατάλη τροφίμων και να αξιοποιήσουμε με υπευθυνότητα τα τρόφιμα που περισσεύουν.

🔹 Τι είναι η Τράπεζα Φαγητού; Είναι ένας ειδικά διαμορφωμένος χώρος μέσα στο σχολείο, όπου θα συγκεντρώνουμε τρόφιμα που δεν καταναλώνονται αλλά είναι ασφαλή προς κατανάλωση. Οι μαθητές που το χρειάζονται μπορούν να πάρουν φαγητό διακριτικά και χωρίς καμία επιβάρυνση.

🔹 Ποια τρόφιμα δεχόμαστε;  ✅ Φρέσκα φρούτα που μπορούν να καταναλωθούν άμεσα ✅ Γεύματα από το κυλικείο που δεν έχουν διατεθεί και είναι ασφαλή

🚫 Τι ΔΕΝ δεχόμαστε: ❌ Φαγητά που έχουν ανοιχτεί ή μισοφαγωθεί ❌ Προϊόντα που έχουν λήξει ❌ Τρόφιμα που χρειάζονται ψυγείο ή δεν μπορούν να διατηρηθούν με ασφάλεια

🔹 Πώς μπορείτε να βοηθήσετε; 💡 Φέρνοντας τρόφιμα που πληρούν τις παραπάνω προϋποθέσεις 💡 Βοηθώντας στην οργάνωση και την καταγραφή των προϊόντων 💡 Ενημερώνοντας άλλους μαθητές και ενισχύοντας την προσπάθειά μας

Η Τράπεζα Φαγητού είναι ένα βήμα προς ένα σχολείο με μεγαλύτερη ευαισθητοποίηση και κοινωνική αλληλεγγύη και περιβαλλοντική εσυναίσθηση!!! Ας συνεργαστούμε για να κάνουμε τη διαφορά! 💚

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε με την κ. Ελένη των αγγλικών

Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας! 🙌

Μειώνω το περιβαλλοντικό μου αποτύπωμα / Συναισθάνομαι τον συνάνθρωπο-Ανακυκλώνω Φαγητό. Α’,Β,’Γ,’Δ’,Ε’,ΣΤ’

Μαρ 202531

Το σχολείο μας συναισθανόμενο την περιβαλλοντική κρίση του πλανήτη μας αλλά και την οικονομική κρίση του συνανθρώπου μας, συνεργάζεται με την Κουζίνα Κοινωνικής Αλληλεγγύης για όσες μερίδες φαγητού περισσεύουν στο σχολείο. Είτε περισσεύουν πέντε μερίδες είτε περισσότερες, οι άνθρωποι της Κουζίνας Αλληλεγγύης Βόλου έρχονται και παίρνουν το φαγητό για να το διανείμουν σε αυτούς που το έχουν ανάγκη. Πέρα όμως από την μικρή βοήθεια που προσφέρουμε στον συνάνθρωπο, βοηθάμε σημαντικά στην καταπολέμηση της μόλυνσης του περιβάλλοντος μειώνοντας το αποτύπωμα του άνθρακα καθώς ανακυκλώνοντας το φαγητό που περισσεύει, μειώνουμε τον όγκο των απορριμμάτων, εξοικονομούμε ενέργεια και νερό, διαμορφώνουμε οικολογική συνείδηση και ενισχύουμε τον θεσμό του ενεργού πολίτη.

Koyzina

Δράσεις του σχολείου μας: Μουσείο Πόλης Στ’ τάξη

Μαρ 202527

Στην επίσκεψη στο Μουσείο Πόλης, οι μαθητές της Στ τάξης πραγματοποίησαν ένα ταξίδι στην κουλτούρα, τον πολιτισμο και  της λαικής παράδοσης του τόπου μας μέσω της διάσημης Τρικεριώτικης φορεσιάς

trikeri trikeri1

Εγγραφές στα Δημόσια Ωνάσεια, Πειραματικά , Εκκλησιαστικά και Πρότυπα σχολεία

Μαρ 202527

Στον παρακάτω σύνδεσμο θα βρείτε όλες τις πληροφορίες για τις εγγραφές στα Ωνάσεια, Πειραματικά, Εκκλησιαστικά και Πρότυπα σχολεία

https://www.minedu.gov.gr/news/61061-24-03-25-apo-simera-24-3-eos-kai-tis-7-4-oi-aitiseis-gia-eisagogi-sta-protypa-sta-dimosia-onaseia-sxoleia-sta-protypa-ekklisiastika-sxoleia-kai-sta-peiramatika-sxoleia

 

 

Δράσεις του σχολείου μας: Space is …Cool: Δ τάξη

Μαρ 202527

Σήμερα η Δ’ τάξη του σχολείου μας επισκέφτηκε το ΚΔΑΠ Αριστοτέλειο για ένα μάθημα ρομποτικής. Η εισαγωγή άνοιξε με ένα μάθημα που σκοπό είχε να μάθει στα παιδιά έννοιες όπως το διάστημα, η ατμόσφαιρα, οι πλανήτες και η Γη, αν και πιο πολύ  είχε σαν στόχο να διδάξει έναν τρόπο αντίληψης και γνώσης  βασισμένης στο ρητό του Αριστοτέλη”Η αμφιβολία είναι η αρχή της σοφίας” Οι μικροί σοφοί μαθητές μας διδάχτηκαν μαθηματικούς όρους, αλλά και προγραμματισμό του δικού τους ρομπότ. Με συνεργασία και μαθηματική σκέψη εμπνεύστηκαν και πειραματίστηκαν, έμαθαν και διασκέδασαν

stem stem1

«Κωνσταντινούπολη-Θεσσαλονίκη, μια Εκπαιδευτική Συνύπαρξη -Πολίτες της Πόλης, Έλληνες της Οικουμένης» Ε’τάξη

Μαρ 202526

Το σχολείο μας στα πλαίσια του 2ου Μαθητικού Περιβαλλοντικού Συνεδρίου του Εθνικού Εκπαιδευτικού Δικτύου Δράσης

«Κωνσταντινούπολη-Θεσσαλονίκη, μια Εκπαιδευτική Συνύπαρξη -Πολίτες της Πόλης, Έλληνες της Οικουμένης», το οποίο θα διεξαχθεί στις

26-30 Μαρτίου 2025 στην Κωνσταντινούπολη Υπό την Υψηλή Σκέπη και τις Ευλογίες του Οικουμενικού Πατριάρχου, κ.κ. Βαρθολομαίου, συμμετέχει με ένα συνεργατικό έργο-αφίσα της Ε’ δημοτικού που παρουσιάζει το Κάστρο Παλαιών της πόλης μας.

Σκοπός του Μαθητικού Συνεδρίου, που έχει εκπαιδευτικό χαρακτήρα, είναι να προβάλει το έργο των μαθητικών ομάδων που έχουν ενταχθεί στο Δίκτυο χτίζοντας γέφυρες επικοινωνίας μεταξύ μαθητών/τριών και εκπαιδευτικών από σχολεία της Ελλάδας και της ομογένειας σε θέματα περιβάλλοντος και αειφορίας στη βάση της ατζέντας για τη βιώσιμη ανάπτυξη. Στους στόχους του Συνεδρίου συγκαταλέγονται η ενεργοποίηση των μαθητών/τριών των σχολικών μονάδων για την πρωτότυπη διαπραγμάτευση του θέματος της εργασίας τους, η ανάπτυξη πνεύματος συνεργασίας, η ομαδική δουλειά για την εκπόνηση των εργασιών, η κινητοποίηση της κριτικής σκέψης, της πρωτοβουλίας, η αναζήτηση τρόπων δημιουργικής έκφρασης για την παρουσίαση των εργασιών τους, η αλληλεπίδραση και η αμοιβαιότητα.

H αφίσα που δημιούργησε η Ε’ τάξη

afisa kastroy

« Παλιότερα άρθρα

φιλία γνώση συνεργασία

φιλία γνώση συνεργασία

τα σχολεία μας

τα σχολεία μας

Νέα όψη όπως διαμορφώθηκε από την Urban Art

τα σχολεία μας

τα σχολεία μας

Καλώς ήρθατε στο σχολείο μας

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΚΑΤΑ ΜΗΝΑ

Απρίλιος 2025
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
European Radio Logo


Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων